|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: AZSV - Ajax |
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Waarom doen we hier niet alle berichten over de voorbereiding van Ajax.
komende wedstrijden:
6 juli: AZSV Aalten - Ajax 19:00
9 juli: Fc emmen- Ajax 16:00 (Op el te zien)
13 juli: SSV Jahn Regensburg - Ajax 18:30
16 juli: FC Nürnberg - Ajax 15:30 (op El te zien)
Ajax - indepediente, 24 juli
30 juli: Fc twente-Ajax (johan cruijff schaal) zie topic: http://forum.headliner.nl/topic-22191/
3 aug: Ajax - Dream Team Van der Sar 17:45
En dan 4 dagen later de eerste competitie wedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door lereeeen -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Lekker boeiend,kan niet wachten. Interesseerd me geen ene hol man die oefen potjes |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:39 schreef Nenam_tiL het volgende:Lekker boeiend,kan niet wachten. Interesseerd me geen ene hol man die oefen potjes Het boeit mij ook niet maar dan krijg je niet al die topic's van: Waar kan ik buitenpost tegen ajax zien etc |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:40 schreef lereeeen het volgende:[..] Het boeit mij ook niet maar dan krijg je niet al die topic's van: Waar kan ik buitenpost tegen ajax zien etc Is voor mij al te vermoeiend om mijn muis naar rechtsboven te plaatsen,is jou wel gelukt,succes met je topic pik |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
vind het eigenlijk wel makkelijk dit topic.. als je een keer een vraag over een stream hebt bij dit soort potjes ( als je geen kaartje hebt kunnen bemachtigen of om een andere reden niet zou kunnen) vind k het wel makkelijk dat er zon toppic is;) |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Nou de eerste wedstrijd is gespeeld. Slechts 4-0, wat moet je ervan zeggen. Wel leuk dat die Rits gelijk gescoord heeft, het ventje is pas 17. Verder kan je weinig zeggen over die wedstrijden denk ik. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Tering man, tegen Aalten. Godverdomme de top van de wereld waar we tegen oefenen. Jezus ik als Ajacied sta nu al in mijn broek te poepen van Aalten. Dit gaan we dik verliezen man. Hoe gaat Frank dit allemaal handelen. Zal hij zijn spelers scherp krijgen voor de topper? Jongens ik kan niet meer slapen tot 6 juli, wat een spanning!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 21:47 schreef amsterdammer113 het volgende:Tering man, tegen Aalten. Godverdomme de top van de wereld waar we tegen oefenen. Jezus ik als Ajacied sta nu al in mijn broek te poepen van Aalten. Dit gaan we dik verliezen man. Hoe gaat Frank dit allemaal handelen. Zal hij zijn spelers scherp krijgen voor de topper? Jongens ik kan niet meer slapen tot 6 juli, wat een spanning!! Jaaaah ik ook:| |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Jullie hebben het wel over aalten maar ik heb gehoord dat SSV Jahn Regensburg nog beter is dan Barca |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Maar denken jullie dat frank de boer boerrigter of ebecilio linksbuiten doet? |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
9 juli zal Eredivisie Live alle records gaan verbreken.
Kan niet echt genieten van oefenpotjes, waarbij opstellingen worden gebruikt waarbij niemand op elkaar is ingespeeld en oneindig veel wissels plaats vinden. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Poeh, is die Jan Arie nou zo dik geworden? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is dat zo?? heb er niks van gezien, maar heb hem nog altijd staan als 1 van de grotere talenten voor de positie van Vertonghen of Janssen.. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 17:55 schreef remco k het volgende:[..] Is dat zo?? heb er niks van gezien, maar heb hem nog altijd staan als 1 van de grotere talenten voor de positie van Vertonghen of Janssen.. Ja hij ziet er wel een klein beetje dikkig uit. Zie hier de highlights:
http://www.youtube.com/watch?v=ctrs8bZ9qxU
Wat me trouwens ook opviel was dat Ozbiliz gewoon met nummer 14 speelde!? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De eerste helft en de tweede helft waren verschillende rugnummers, waarom weet ik niet, maar Ozbiliz speelde de eerste helft met nr9, Ebecilio met nr 14 en Blind met nr4, de tweede helft zag ik Castilijon met nummer 9, blind met nummer 5 en Ozbiliz inderdaad met nummer 14.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Mido van der Heijden? :-)
Pafferig...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
ja hij heeft een dikkere kop gekregen maar in t filmpje zie je m ook als die speelt. Dan betrap ik m niet op een buikje. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ze hebben waarschijnlijk gewoon wat shirtjes bij elkaar geschraapt, stonden ook geen namen op,slechts nummers. Veel van de jonge jongens zullen dit seizoen niet bij de wedstrijd-selectie van het eerste zitten. Daar zal het shirt voor gedrukt worden als het zover is. Hun vaste rug nummer zal die van het toegewezen rugnummer van het 2de elftal zijn.
Hier een lijstje met rugnummer a-selectie: 1. Maarten Stekelenburg 2. Gregory van der Wiel 3. Toby Alderweireld 4. Jan Vertonghen 5. Vurnon Anita 6. Eyong Enoh 7. Miralem Sulejmani 8. Christian Eriksen 9. [nog in te vullen] 10. Siem de Jong 11. Lorenzo Ebecilio 12. Kenneth Vermeer 13. André Ooijer 15. Nicolai Boilesen 16. Theo Janssen 17. Daley Blind 18. Nicolas Lodeiro 19. Mounir El Hamdaoui 20. Demy de Zeeuw 21. Derk Boerrigter 22. Bruno Silva 23. Aras Özbiliz 25. Thulani Serero 26. Jan-Arie van der Heijden 27. Dario Cvitanich 28. Jody Lukoki 29. Mats Rits 30. Jeroen Verhoeven 31. Rodney Sneijder 32. Geoffrey Castillion 33. Dico Koppers 34. Ricardo van Rhijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien wel wat aanleg om wat steviger te worden, ze zitten ook pas net in de voorbereiding en hij zal wel wat pondjes kwijtraken..
Ben trouwens wel fan van zijn manier van voetballen, ik denk ook dat hij wel meekan komen met de beste middnenvelders van onze selectie.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Misschien wel wat aanleg om wat steviger te worden, ze zitten ook pas net in de voorbereiding en hij zal wel wat pondjes kwijtraken.. Ben trouwens wel fan van zijn manier van voetballen, ik denk ook dat hij wel meekan komen met de beste middnenvelders van onze selectie.. Maar hij is al 23 ofzo? Niet dat dat oud is, maar hij wordt nu pas bij de selectie gehaald.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 21:51 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Maar hij is al 23 ofzo? Niet dat dat oud is, maar hij wordt nu pas bij de selectie gehaald.. Ja dat klopt, maar ik denk dat dit door Jol komt, in de jeugd stond hij toch wel bekend als een van de grotere talenten. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Morgen speelt ajax tegen aalten.
De tegenstander hoopt dat ajax met 11-1 wint en dat er mooie hoogstandjes komen.
Leuk voor het publiek natuurlijk. |
|
|
|
|
Juantinho
|
|
|
Ajax - indepediente, 24 juli zie ik niet staan, oefenpotjes nietszeggend???? Wat raar, misschien voor de supporters maar voor de clubs toch zeer belangrijk.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Juantinho.. Sorry hoor maar indepediete denk 3 dagen terug pas bekend gemaakt en we zitten nu in 6 juli en dit topic is gestart op? 2 juli.. Ag maak niet uit hoor is niet erg;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Shit.. Vanavond tegen Aalten.. Ik ben facking zenuwachtig.. |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote: jij ook al? Ik zit ook al de hele dag in de zenuwen. Zo'n spannende wedstrijd! Ik hoop maar dat we winnen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 15:44 schreef miss mokum het volgende:[..] jij ook al? Ik zit ook al de hele dag in de zenuwen. Zo'n spannende wedstrijd! Ik hoop maar dat we winnen. Nog maar 3 uur en 12 minuten et gaan! |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote: doe nou niet je maakt me alleen maar nog zenuwachtiger dan ik al ben!! |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Ajax moet winnen vaan aalten |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Dat gebeurd ook wel hoor.. Maak je maar geen zorgen. Wordt zeker niet uitgezonden op wat dan ook?? |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Nee volgens mij word het niet uitgezonden,, |
|
|
|
|
Juantinho
|
|
|
sorry freakie, ik heb niet vaak internet ( zit in een gehucht in Azie") zodra ik internet heb ga ik los... ik had ook beter moeten lezen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door Juantinho -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ajax 9-0 voor, 3x castillion, janssen (penalty)en boerrigter voor rust! na rust mats rits 2x , aras ozbiliz en rodney sneijder! ajax speelde voor rust met een bijna a elftal en na rust met meer een soort jong ajax. dit soort wedstrijden zijn de volgen op www.ajaxshowtime.com
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
10-0 ebecillio voor zover het iemand boeit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ricardo van rhijn gescoord |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hebben ze toch nog de uitslag die ze wilden :P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ze wilde 1 elf, scorebord gaat tot 9, dan leek het of het 1-1 was |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 20:38 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ajax 9-0 voor, 3x castillion, janssen (penalty)en boerrigter voor rust! na rust mats rits 2x , aras ozbiliz en rodney sneijder! ajax speelde voor rust met een bijna a elftal en na rust met meer een soort jong ajax. dit soort wedstrijden zijn de volgen op www.ajaxshowtime.com Mooi dat je dit ff meld!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door dutchajaxmen -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: jacieden helpen mekaar he, dus no problem, die site moet je ontouden daar staat alles op |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 20:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] jacieden helpen mekaar he, dus no problem, die site moet je ontouden daar staat alles op Owkeej:P. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
eindstand is 11-0 op naar fc emmen! a elftal 5 keer gescoord en de jonkies 6 keer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door Loetje -- |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 20:59 schreef Luis_suarez_19 het volgende:eindstand is 11-0 op naar fc emmen! a elftal 5 keer gescoord en de jonkies 6 keer Zit het wel goed met onze jeugd. Castillion en met name Rits schat ik erg hoog in! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heb het toch nog heel erg in m'n broek gedaan hoor.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Ajax jeugd zit er idd lekker bij! Met name: Van der heide, Castillion, Rits, Lukoki. maar idd vooral Mats Rits heeft me zeer positief verrast! Ook mooi om te zien hoe aankopen T.Janssen en D.Boerrigter zich tot nu toe fantastisch aanpassen! Frank de Boer heeft (tot tegenstellig van vorig seizoen) een luxeprobleem(met name op het middenveld)! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 21:00 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Zit het wel goed met onze jeugd. Castillion en met name Rits schat ik erg hoog in! castillion hebben we het sowiezo wel veel over gehad, rits en rodney sneijder doen het erg goed, en ook van serrero verwacht ik erg veel,kijk we moeten rieel zijn, ze zullen niet allemaal doorbreken dit jaar, want de concurrentie met name op het middenveld is moordend, maar het doet wel goed dat we dit hebben! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Opstelling Ajax 1e helft:
Stekelenburg, Anita, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Enoh, Serero, Janssen, Sulejmani, Castillion, Boerrigter.
Opstelling Ajax 2e helft:
Vermeer; Van Rhijn, Ooijer, Daniels, Koppers; Van der Heijden, Rits, Sneijder; Lukoki, Ozbiliz, Ebecilio. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
En zo hoort het! bij ons Ajax hoort de concurrentie nou eenmaal moordend te zijn! Miste het vorig jaar wel! Regelmatig toen we gelijk stonden na 60min zat ik te denken wie het ijs kon doen laten breken! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Serero ook z'n eerste wedstrijd.. |
|
|
|