|
|
Loetje
|
|
|
is kolbeinn sightorsson eigenlijk al aangesloten in de lutte? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Pas 11 juli dacht ik ofzo.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 21:23 schreef AFCAMylife het volgende:En zo hoort het! bij ons Ajax hoort de concurrentie nou eenmaal moordend te zijn! Miste het vorig jaar wel! Regelmatig toen we gelijk stonden na 60min zat ik te denken wie het ijs kon doen laten breken! als je bij de top wilt horen , moet je bank net zo sterk zijn eigenlijk als het eerste |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
ja zoiets dacht ik ook! Hij had nog een extra week vakantie ivm het jeugd wk! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dankjewel, kan wel kloppen, hij heeft net ek u21 gehad, krijgt vast vakantie!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door Loetje -- |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Veel cijfers maar ,, Waarom speelt ajax niet tegen een subtopper zoal feyenoord tegen Malaga speelt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:16 schreef lereeeen het volgende:Veel cijfers maar ,, Waarom speelt ajax niet tegen een subtopper zoal feyenoord tegen Malaga speelt. hahaha ireen, zoals elke club begin je tegen amateurs om op de bouwen! ajax heeft jarenlang het amsterdam tournament gehad, helaas nu niet mer! bovendien spelen we tegen neurnberg in duitland en nog tegen een 3de klasser geloof ik daar, maar daar is de 3de klasse niet zo slecht al hier! en indenpendiente, loodzwae tegenstander, argentijnse ploegen zijn altijd zwaar en heel fysiek! bovendien moet je je niet overlasten zodat je kapot bent voor het seizoen begint snap je? |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:20 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hahaha ireen, zoals elke club begin je tegen amateurs om op de bouwen! ajax heeft jarenlang het amsterdam tournament gehad, helaas nu niet mer! bovendien spelen we tegen neurnberg in duitland en nog tegen een 3de klasser geloof ik daar, maar daar is de 3de klasse niet zo slecht al hier! en indenpendiente, loodzwae tegenstander, argentijnse ploegen zijn altijd zwaar en heel fysiek! bovendien moet je je niet overlasten zodat je kapot bent voor het seizoen begint snap je? Jaa ik snap hoop dat als we tegen die Argentijnen spelen dat het een fysieke wedstrijd wordt |
|
|
|
|
Rich-i-am
|
|
|
Jongens!!! AZSV - Ajax staat op de ajax site, alleen dan mot je abbo hebbe anders kan je maar 30 sec zien, is iemand bereid dit op youtube te zetten (die wel het abbo heb ofcors) als goed is kan dat, word wel vaker gedaan, wil nog wel ff de goals zien. 1tje van castillion was egt nice iig! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je graag je ding van ajax wil zien, betaal er dan gewoon voor. |
|
|
|
|
Rich-i-am
|
|
|
ik heb ook ajax on demand op upc digitaal, alleen daar duurt het altijd egt lang voordat ze hte erop zetten, dus ik betaal al, geen conclusies trekken vriend |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 18:05 schreef Rich-i-am het volgende:ik heb ook ajax on demand op upc digitaal, alleen daar duurt het altijd egt lang voordat ze hte erop zetten, dus ik betaal al, geen conclusies trekken vriend Dan moet je gewoon wachten, en ik ben je vriend niet. Als je het sneller wilt zien moet je bij Ajax tv betalen, en anders niet zeuren. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 18:05 schreef Rich-i-am het volgende:ik heb ook ajax on demand op upc digitaal, alleen daar duurt het altijd egt lang voordat ze hte erop zetten, dus ik betaal al, geen conclusies trekken vriend quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 18:06 schreef remco k het volgende:[..] Dan moet je gewoon wachten, en ik ben je vriend niet. Als je het sneller wilt zien moet je bij Ajax tv betalen, en anders niet zeuren. Je heet Rich-i-am of niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: quote: Ik snap er geen hol van? :P |
|
|
|
|
Corné06
|
|
|
|
|
|
Rich-i-am
|
|
|
Ja ja ik weet het maar het is onzin als ik het ergens anders al kan zien, maar goed maakt niet uit,, ik zal nog een keer wat vragen -.- Rustig |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Snap je wel man,ik wil ook alles gratis zien,heb geen cent te makken,maar je nickname is vrij vertaald............rijk ben ik...........cappische? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 23:07 schreef Rich-i-am het volgende:Ja ja ik weet het maar het is onzin als ik het ergens anders al kan zien, maar goed maakt niet uit,, ik zal nog een keer wat vragen -.- Rustig Jij vindt het bij upc toch te lang duren voordat ze die beelden doorgeven. Niet gelijk sjachie worden, wees blij dat we reageren. Is maar vriendschapelijk, als ik de wedstrijden die erom gaan maar live kan zien. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 23:28 schreef baco74 het volgende:[..] Jij vindt het bij upc toch te lang duren voordat ze die beelden doorgeven. Niet gelijk sjachie worden, wees blij dat we reageren. Is maar vriendschapelijk, als ik de wedstrijden die erom gaan maar live kan zien. hij reageert toch niet sjachie? hij zegt gewoon dat remco niet gelijk coclusies moet trekken. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 23:45 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] hij reageert toch niet sjachie? hij zegt gewoon dat remco niet gelijk coclusies moet trekken. Ik bedoel Sjachie niet zo negatief, ik doelde op deze reactie:
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 23:07 schreef Rich-i-am het volgende:Ja ja ik weet het maar het is onzin als ik het ergens anders al kan zien, maar goed maakt niet uit,, ik zal nog een keer wat vragen -.- Rustig Relax, geen probleem,hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 23:45 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] hij reageert toch niet sjachie? hij zegt gewoon dat remco niet gelijk coclusies moet trekken. Wat voor concluise trek ik dan?? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: dat hij er niet voor zou betalen. en of jij nou een coclusie trekt of niet, het is raar als je er met mij over gaat discusieren. ik heb zelf namelijk nooit gezegt dat jij dat deed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
we gaan ook oefenen tegen brondby, vind alleen raar dat op de site van elf voetbal stond dat er in eerste instantie tegen gremio geoefend werd, ik wist daar niet van af, jullie wel??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door Loetje -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dat was me duidelijk alleen vond raar of die site van elf voetbal dat er iets over gremio stond waar ik en volgens mij jullie ook niks van wisten? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Kut.. Straks tegen Emmen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is live op ED toch? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Yep, om 1600. Toch maar ff kijken. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
ah goeie shit! kijk er naar uit om Mats Rits en Rodney Sneijder aan het werk te zien tegen een profclub! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker even kijken, hoorde net dat Janssen van de week ook een dag niet getraind heeft door een lichte blessure, ook Boerrigter ligt er al uit, blijkbaar zijn die nieuwe gasten de trainings methodes van de Boer nog niet helemaal gewend.
Hopelijk inderdaad even wat van Serero en Mats Rits zien.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Klopt Janssen trainde gister binnen! Vond het wel jammer! (gisteren avond), hoorde dat hij smiddags wel buiten trainde!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door AFCAMylife -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Al wat bekend over de opstelling? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja, dat beide teams met 11 man op het veld staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Opstelling Ajax bij Emmen: Stekelenburg; Anita, Alderweireld, Ooijer, Blind; Enoh, De Jong, Janssen; Sulejmani, Ozbiliz, Ebecilio.
Laatste 3 namen vind ik opvallend......Sulejmani in de spits,misschien?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Ozbiliz speelde volgens mij tegen AZSV ook in de spits! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: zeker niet. de wissels staan ook regelmatig! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Voor de Ajacieden zonder EredivisieLive, er is ook een live radioverslag via internet te beluisteren:
http://www.rtvemmen.nl/player-radio
Nu maar hopen dat de verslaggever een beetje verstaanbaar is. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Er zijn zat streams beschikbaar dus snap niet waarom je radio zou gaan luisteren! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NIet op het voetbalveld. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ok tnx, was me niet opgevallen. Ik heb ook alleen de doelpunten van die wedstrijd kunnen zien, dan kan ik niet echt zien wie op welke positie hoort. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoor net dat ook Jan Vertonghen geblesseerd is, hij heeft een liesblessure en is er naar alle verwachting zo'n 2/3 weken uit. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 15:51 schreef AFCAMylife het volgende:Er zijn zat streams beschikbaar dus snap niet waarom je radio zou gaan luisteren! Wie zegt dat ik radio ga luisteren, Ik heb zelf EredivisieLive. Ik plaatste de link voor mensen zonder EL, zou jij ook kunnen doen, een link van een van die zat streams die er volgens jou zijn. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Emmen- Ajax: Beide teams spelen met rouwbanden en een minuut stilte vooraf. Dit vanwege een oud speler(24) van Emmen die ondanks overleden is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 16:02 schreef baco74 het volgende:Emmen- Ajax: Beide teams spelen met rouwbanden en een minuut stilte vooraf. Dit vanwege een oud speler(24) van Emmen die ondanks overleden is. vind ik mooi gebaar altijd, heeft iemand de opstelling? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Anita, Alderweireld, Ooijer, Blind; Enoh, De Jong, Janssen; Sulejmani, Ozbiliz, Ebecilio. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: ff naar boven scrollen |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
begin toch een schijt hekel te krijgen aan Enoh. wat een waardeloze voetballer! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Hoop theater bij de 2de overtreding, maar dom is het wel wat Enoh doet. 0-0 rust..... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Net gelezen op twitter: Kun je al wedden bij unibet op een wissel van Enoh in de rust? |
|
|
|