|
|
AFCAMylife
|
|
|
Hij raakt het toch wel flink hoor. maar voetballend komt enoh ook niet mee. van der heijden komt meet tot zen recht denk ik.. omdat ie voetballend beter is waardoor janssen en de jong beter aangestuurd kunnen worden! ebecillio speelt ook slecht! veel voorzetten maar allemaal matig! sulejmani ook bedroevend. ozbilliz wel goed vind ik! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ozbiliz speelt opvallend leuk en goed, Blind speelt redelijk, Ebecilio speelt ook gewoon aardig hij lijdt weinig balverlies en heeft 2/3 prima voorzetten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Enoh gaat echt niet veel spelen dit seizoen, zal denk ik uitsluitend als breker gebruikt gaan worden. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Emmen-Ajax, 2de helft is begonnen. Koppers en Van der Heijden voor Enoh en Alderweireld. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Hehe, 0-1 Ooijer. Goede pas van Micky. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ooijer,Jansen en De Jong eruit, Daniels,Sneijderen Rits erin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Lukoki, Castillion en Serero erin voor Sulejmani, Ozbiliz en Ebecilio. Ben benieuwd naar deze drie, al is het maar voor 20 minuten. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
T is tot nu toe nog dramatisch! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Van Rhijn voor Anita. Op de Kenneth na zijn alle wissels gebruikt. Nog 5 minuten,zucht. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
eigenlijk was het gewoon triest! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Afgelopen, 1-0 snel vergeten en weer hard aan het werk voor de start van de competitie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat verwacht je dan, CL voetbal met combinaties zoals er bij BArca gespeeld wordt??
Er is keihard getraind de afgelopen week en we zijn net bezig. Het gaat om ritme en automatismen, niks meer en niks minder. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 17:51 schreef remco k het volgende:[..] Wat verwacht je dan, CL voetbal met combinaties zoals er bij BArca gespeeld wordt?? Er is keihard getraind de afgelopen week en we zijn net bezig. Het gaat om ritme en automatismen, niks meer en niks minder. Je hebt volkomen gelijk. Toch hoop ik wanneer ik eindelijk weer een live wedstrijd van Ajax kan kijken op een leuke pot. Het mocht niet zo zijn, geen probleem, sommige jongens zijn pas 6 dagen in training, dan mogen we ook niet teveel verwachten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 17:58 schreef baco74 het volgende:[..] Je hebt volkomen gelijk. Toch hoop ik wanneer ik eindelijk weer een live wedstrijd van Ajax kan kijken op een leuke pot. Het mocht niet zo zijn, geen probleem, sommige jongens zijn pas 6 dagen in training, dan mogen we ook niet teveel verwachten. Inderaad. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: inderaad??? in de raad van bestuur????? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: scherp vandaag,joduh. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik wil als laatste posten man!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kap dan eikel!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
is er geen sopcast stream? bevalt me toch iets beter! |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Dankje voor de stream,, Hopelijk een leuke wedstrijd om naar te kijken. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Iemand nog een werkende stream of zal ik het maar opgeven? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Ik kan ook niks vinden, ben bang dat het opgeven wordt! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
zal iig de opstelling er op gooien: R egensburg-Ajax.
Opstelling Ajax: Vermeer, Anita, Alderweireld, Ooijer, Blind, Janssen, De Jong, Sneijder, Sulejmani, Özbiliz, Ebecilio. |
|
|
|
|
Boddie
|
|
|
heb ook al gezocht maar op elke stream wordt een wedstrijd van zagreb uitgezonden..iemand anders nog een idee waar we kunnen kijken? |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
ajax degradeert n
|
|
|
jezus, wat slecht weer, en dan niet de weer buiten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Stel je toch godsamme niet zo aan man, het zijn OEFENWEDSTRIJDEN, wat snap je niet aan het begrip OEFENEN???? |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 22:27 schreef remco k het volgende:[..] Stel je toch godsamme niet zo aan man, het zijn OEFENWEDSTRIJDEN, wat snap je niet aan het begrip OEFENEN???? Oefenen of niet, het is en blijft zeer matig. Maar dit is niet een wanvertoning die je aan het einde van het seizoen nog weet. Sterker nog, ik ben het nu alweer vergeten. Als ze bij de competitiestart maar scherp zijn! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
oefenwedstrijden hebben mij nooit veel geboeid, als ze er maar staan als ze er moeten staan, vind ik vel belangrijker. Lekker belangrijk die oefenwedstrijden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 00:21 schreef dege het volgende:oefenwedstrijden hebben mij nooit veel geboeid, als ze er maar staan als ze er moeten staan, vind ik vel belangrijker. Lekker belangrijk die oefenwedstrijden. Mij boeit het wel.. Ja natuurlijk niet omdat er gewonnen moet worden.. Maar meer ben ik aan het kijken naar de spelers die er staan.. Wat doen ze en hoe spelen sommige nieuwelingen.. Ze zijn heel belangrijk.. Niet om het moeten winnen maar vooral voor de trainer omdat hij zometeen verstandige keuzes moet maken en voor de spelers omdat ze automatisme moeten oppakken.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoop dat ze naast Kolbeinn nog een 2e spits aantrekken, geen risico's nemen want Hamlap wordt nog wel verkocht. Castillion komt naar mijn inziens te kort op dit moment, laat hem maar een jaartje rijpen in de eerste divisie. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Damn.. Dan ben ik net aant werk.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Voor AJAX spijbel je toch wel Hasjkoph? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ja Hajskoppie, had je niet ff wat kunnen schuiven met je uurtjes? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee, want dan krijg ik geen geld + dan krijgen ze een slechte indruk van me :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik werd zo ingedeeld, niet wetend van deze wedstrijd.. :P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Opstelling Ajax tegen 1.FC Nürnberg : DOEL: Stekelenburg. VERDEDIGING: Anita, Alderweireld, Ooijer, Blind MIDDENVELD: Sneijder, De Jong, Janssen AANVAL: Sulejmani, Özbiliz, Ebecilio.
De wisselbank wordt warm gehouden door: Vermeer, Boilesen, Enoh, Lukoki, Eriksen, Sigthórsson, Serero, Koppers, Vd Wiel, Vd Heijden en Rits. De spelers die geblesseerd afgehaakt zijn: Castillion (knie), Vertonghen (lies) en Boerrigter (scheenbeen) |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ajax tegen 1.FC Nürnberg WISSEL:15 min.-Serero erin voor De Jong (waarschijnlijk geblesseerd) |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Ik vind die Eswheinn nog niet eens zo'n gekke speler. Vindt ik geen gek idee als 2e spits. Zal wel onhaalbaar zijn maar toch:P? |
|
|
|