BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefenduels topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
baco74
 baco74 - zaterdag 16 juli 2011 - 16:29   quote  deeplink  
1.FC Nürnberg - Ajax:
1-0 61min.
Robert Mak schiet FC Nürnberg in de 61e minuut naar een 1-0 voorsprong. Mooie knal in de kruising. Stekelenburg kan er niet bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door baco74 --
baco74
 baco74 - zaterdag 16 juli 2011 - 16:30   quote  deeplink  
1.FC Nürnberg - Ajax:
WISSEL: Kolbeinn Sigthórsson heeft inmiddels zijn officieuze debuut voor Ajax gemaakt. Hij is in de 65e minuut ingevallen voor Özbiliz.
baco74
 baco74 - zaterdag 16 juli 2011 - 16:38   quote  deeplink  
1.FC Nürnberg - Ajax:
WISSELS:76min.
Enoh, Rits en Lukoki komen in het veld voor Ajax. Janssen, Serero en Ebecilio maken plaats.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 16 juli 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Volgens mij geef jij voor jan lul een wedstrijdverslag:P. In ieder geval bedankt voor het verslaan!
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 16 juli 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Ajax is nog niet in goede doen in de voorbereiding. Volgens mij geen reden om ons zorgen te maken. Het komt vanzelf als de wedstrijden er wel toe gaan doen.
baco74
 baco74 - zaterdag 16 juli 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:38 schreef dutchajaxmen het volgende:
Volgens mij geef jij voor jan lul een wedstrijdverslag:P. In ieder geval bedankt voor het verslaan!
Alleen wissels en doelpunt toch, tekst copy past ik van Twitter.
Kleine moeite.
Aangezien jij het wel leest benoem ik jou tot Jan Lul (per slot je eigen woorden).
baco74
 baco74 - zaterdag 16 juli 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:41 schreef martymcfly het volgende:
Ajax is nog niet in goede doen in de voorbereiding. Volgens mij geen reden om ons zorgen te maken. Het komt vanzelf als de wedstrijden er wel toe gaan doen.
Toch meer hondjes die Jan heten.
Ik ben het helemaal met je eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door baco74 --
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 16 juli 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:41 schreef baco74 het volgende:

[..]

Alleen wissels en doelpunt toch, tekst copy past ik van Twitter.
Kleine moeite.
Aangezien jij het wel leest benoem ik jou tot Jan Lul (per slot je eigen woorden).
Dankjewel! Ga maar snel het cafe schoon maken!
baco74
 baco74 - zaterdag 16 juli 2011 - 16:44   quote  deeplink  
1.FC Nürnberg - Ajax:
DOELPUNT:2-0 82min. Net nu Ajax wat kansen begon te krijgen.
Nederlaag lijkt een feit.

baco74
 baco74 - zaterdag 16 juli 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:43 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Haha.
Heb jij d'r weer een bende van gemaakt dan.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 16 juli 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:45 schreef baco74 het volgende:

[..]

Haha.
Heb jij d'r weer een bende van gemaakt dan.
Ik niet alleen hoor:P. Joduh heeft ook naast de pot gepist en Hasjkoph heeft de bitterballen op de vloer laten flikkeren en die zijn kapotgetrapt. Veel suc6 alvast!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 16 juli 2011 - 16:47   quote  deeplink  
Ik vind die Eswheinn nog niet eens zo'n gekke speler. Vindt ik geen gek idee als 2e spits. Zal wel onhaalbaar zijn maar toch:P?? Halen?
baco74
 baco74 - zaterdag 16 juli 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:43 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

We hebben nieuwe schoonmakers.
Een echtpaar die een eigen schoonmaak BV hebben.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 16 juli 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:48 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dan mag je ze wel eens opbellen want er is de hele week nog niet opgeruimd. Doe jij dan maar alvast het eerste schoonmaakwerk:P.
baco74
 baco74 - zaterdag 16 juli 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:47 schreef dutchajaxmen het volgende:
Ik vind die Eswheinn nog niet eens zo'n gekke speler. Vindt ik geen gek idee als 2e spits. Zal wel onhaalbaar zijn maar toch:P?? Halen?
Dit had je de eerste helft al gepost,
en dan zeggen dat ik voor Jan Lul post.
baco74
 baco74 - zaterdag 16 juli 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:50 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Dan mag je ze wel eens opbellen want er is de hele week nog niet opgeruimd. Doe jij dan maar alvast het eerste schoonmaakwerk:P.
OK ben ik niet te beroerd voor, weet je toch?
Afgelopen, (0-2) was niet best.
Geeft nix als ze er maar staan bij de eerste officiele wedstrijd.
Pieken moet je op de juiste momenten.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 16 juli 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:51 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dit had je de eerste helft al gepost,
en dan zeggen dat ik voor Jan Lul post.
Weet ik. Heb het alleen hier ook nog een x gedaan omdat die andere pagina's niet meer worden gelezen.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 16 juli 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:52 schreef baco74 het volgende:

[..]

OK ben ik niet te beroerd voor, weet je toch?
Afgelopen, (0-2) was niet best.
Geeft nix als ze er maar staan bij de eerste officiele wedstrijd.
Pieken moet je op de juiste momenten.
Precies, geef je in alles gelijk van dit stukje. Als ze maar wel pieken op de juiste momenten.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 16 juli 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Geen leuk Debuut voor Kolbeinn Sigthorsson.
baco74
 baco74 - zaterdag 16 juli 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:57 schreef Ajax Is The Best het volgende:
Geen leuk Debuut voor Kolbeinn Sigthorsson.
Maakt toch niet veel uit.
Echte prof zet zich zo over een oefenduel heen,
al zal ie liever gescoord hebben.
Als hij bij zijn officiele debuut maar enig verschil kan maken.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 16 juli 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 17:02 schreef baco74 het volgende:

[..]

Maakt toch niet veel uit.
Echte prof zet zich zo over een oefenduel heen,
al zal ie liever gescoord hebben.
Als hij bij zijn officiele debuut maar enig verschil kan maken.
Daar heb je wel gelijk in. Het is een Oefenwedstrijd dus het maakt niet zoveel uit ja. Maar alsnog is het niet zo fijn.
ajax degradeert n
 ajax degradeert n - zaterdag 16 juli 2011 - 17:11   quote  deeplink  
duitse oefentrip: 0-0 en 2-0 nederlaag
baco74
 baco74 - zaterdag 16 juli 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 17:04 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Het is een Oefenwedstrijd dus het maakt niet zoveel uit ja. Maar alsnog is het niet zo fijn.
winnen is altijd fijn.
maar liever nu verliezen dan strax
miss mokum
 miss mokum - zaterdag 16 juli 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:48 schreef baco74 het volgende:

[..]

hahaha, ja jij bent toch één van onze werknemers
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 16 juli 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 17:11 schreef baco74 het volgende:

[..]

winnen is altijd fijn.
maar liever nu verliezen dan strax
Haha, inderdaad.
remco k
 remco k - zaterdag 16 juli 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Goede zaak dat het nog lang niet gaat zoals het moet gaan, als Ajax nu alles met extreem grote cijfers zou winnen waren de heren waarschijnlijk sneller naast hun schoenen gaan lopen dan dat ze doen nu het niet gaat zoals ze hadden gehoopt.

De Boer heeft ook al aangegeven dat het trainingskamp extreem zwaar was ingesteld, en dat kun je bij veel spelers terugzien, nu lekker terug naar A'dam en in alle rust voorbereiden op de start van de competitie over 3 weken, de JC schaal en de andere oefenwedstrijden tellen voor mij niet al is het natuurlijk leuk om je ploeg weer te zien spelen.
lereeeen
 lereeeen - woensdag 20 juli 2011 - 14:26   quote  deeplink  
De vriendschappelijke wedstrijd tussen Ajax en Brondby IF is vandaag live te volgen op Eredivisie Live. Eerder waren de oefenduels met FC Emmen en 1. FC Nürnberg ook al te zien op de voetbalzender. De aftrap van Brondby IF - Ajax wordt verricht om 18:30 uur en dan begint ook de uitzending.
De Ajacieden brengen woensdag een bliksembezoek aan Kopenhagen voor de oefenwedstrijd tegen de Denen. 's Ochtends vliegen de Amsterdammers naar Denemarken en na het duel keert de selectie gelijk ook weer terug.

Zondag wacht de eerste oefenwedstrijd voor eigen publiek in de ArenA. Zondag 14:30 uur is de Argentijnse topclub Independiente de tegenstander. Voor het vriendschapelijke duel zijn nog kaarten beschikbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door lereeeen --
remco k
 remco k - woensdag 20 juli 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Voor een oefenwedstrijd speelt Ajax een redelijk goede eerste helft tegen Brondy dat al volledig in de competitie zit en topfit is, Ajax staat met 1-0 voor door een prachtige kopbal op een goede voorzet van Sulejmani die vanaf links speelt, Ozbiliz speelt vanaf rechts maar is niet bijster gelukkig in zijn acties. Erikssen is ook niet erg goed maar toch houd het middenveld en de aanvallers goed druk op de tegenstander. Jannssen speelt aardig, maar wat mij vooral opvalt is dat Daley Blind centraal achterin speelt naat Alderweireld, en ondanks dat hij een aantal kleine slippertjes had doet hij dit in mijn ogen zeer verdienstelijk en zit daar nog heel veel rek in.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 juli 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 19:19 schreef remco k het volgende:
Voor een oefenwedstrijd speelt Ajax een redelijk goede eerste helft tegen Brondy dat al volledig in de competitie zit en topfit is, Ajax staat met 1-0 voor door een prachtige kopbal op een goede voorzet van Sulejmani die vanaf links speelt, Ozbiliz speelt vanaf rechts maar is niet bijster gelukkig in zijn acties. Erikssen is ook niet erg goed maar toch houd het middenveld en de aanvallers goed druk op de tegenstander. Jannssen speelt aardig, maar wat mij vooral opvalt is dat Daley Blind centraal achterin speelt naat Alderweireld, en ondanks dat hij een aantal kleine slippertjes had doet hij dit in mijn ogen zeer verdienstelijk en zit daar nog heel veel rek in.
Eens! ;)
remco k
 remco k - woensdag 20 juli 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 19:20 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Eens! ;)
Weet ik toch...:-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 juli 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet ik toch...:-)
Ff een verduidelinkje ;)
remco k
 remco k - woensdag 20 juli 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 19:22 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ff een verduidelinkje ;)
Ok...
alibabba
 alibabba - woensdag 20 juli 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Goeie goal Sigthorsson en hij is een verrijking voor AJAX :)
remco k
 remco k - woensdag 20 juli 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 19:24 schreef alibabba het volgende:
Goeie goal Sigthorsson en hij is een verrijking voor AJAX :)
Dat denk ik ook wel ja, ook goede voorzet van Sulejmani trouwens. Waar zie jij hem eigenlijk liever spelen, rechts of linksbuiten?? Zelf twijfel ik altijd heel erg, ook snap ik niet dat de Boer de buitenspelers niet vaker van kant laat wisselen in een wedstrijd, in principe kan namelijk iedereen van alle kanten spelen.
alibabba
 alibabba - woensdag 20 juli 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 19:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel ja, ook goede voorzet van Sulejmani trouwens. Waar zie jij hem eigenlijk liever spelen, rechts of linksbuiten?? Zelf twijfel ik altijd heel erg, ook snap ik niet dat de Boer de buitenspelers niet vaker van kant laat wisselen in een wedstrijd, in principe kan namelijk iedereen van alle kanten spelen.
Ik zie Sulejmani veel liever links dan rechts spelen, maar inderdaad precies wat je zegt, er moet veel meer geswitcht worden van kant. Dat zou voor de desbetreffende spelers een verademing zijn en voor de tegenstander een krimi worden..
remco k
 remco k - woensdag 20 juli 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 19:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik zie Sulejmani veel liever links dan rechts spelen, maar inderdaad precies wat je zegt, er moet veel meer geswitcht worden van kant. Dat zou voor de desbetreffende spelers een verademing zijn en voor de tegenstander een krimi worden..
Helemaal mee eens..
alibabba
 alibabba - woensdag 20 juli 2011 - 19:29   quote  deeplink  
En van Ozbiliz ben ik echt fan. Als je kijkt wat een aanbod FRANK nu heeft..als Vertonghen blijft, word AJAX met 2 vingers in de neus kampioen..kan niet mis!!!!
Ajax_fan
 Ajax_fan - woensdag 20 juli 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 19:29 schreef alibabba het volgende:
En van Ozbiliz ben ik echt fan. Als je kijkt wat een aanbod FRANK nu heeft..als Vertonghen blijft, word AJAX met 2 vingers in de neus kampioen..kan niet mis!!!!
Het komt ook goed alleen moeten ze eens wat doen op verdedigend vlak. Je hebt alleen Ooijer als backup. Verder helemaal niks. We kunnen daar echt geen jeugd als Backup gebruiken. Vooral niet in de Cl. Als Vertonghen en Alderweireld geschorst/geblesseerd zijn heb je spelers nodig die er meteen staan. Die heeft Ajax nu niet verdedigend gezien.
alibabba
 alibabba - woensdag 20 juli 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 19:47 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Het komt ook goed alleen moeten ze eens wat doen op verdedigend vlak. Je hebt alleen Ooijer als backup. Verder helemaal niks. We kunnen daar echt geen jeugd als Backup gebruiken. Vooral niet in de Cl. Als Vertonghen en Alderweireld geschorst/geblesseerd zijn heb je spelers nodig die er meteen staan. Die heeft Ajax nu niet verdedigend gezien.
Ik vind het ook wat aan de magere kant, maar het zal niet snel gebeuren dat en Alderweireld en Vertonghen er beide niet zijn. Het is wel des Ajax om, als 1 van de 2 er niet bij is dit op te vangen met Jeugd. Ooijer is een vervanger en je hebt dan eventueel een Jeugdspeler. Een Blind zou, wanneer hij echt voor de leeuwen word gegooid, flinke stappen kunnen maken..

Ik vind het vandaag een gigantisch verschil tov van zaterdag..ik ben er echt blij om!!!
Loetje
 Loetje - woensdag 20 juli 2011 - 19:58   quote  deeplink  
3-0 voor al wel netjes, brondby is geen slechte ploeg, prachtige eerste goal trouwens, en ook serrero gescoord!
AJACIED uit enschede
 AJACIED uit enschede - woensdag 20 juli 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Pff, Serero is echt goed. Zijn handelingssnelheid is echt heel hoog en een mooie goal ook
Loetje
 Loetje - woensdag 20 juli 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 20:00 schreef AJACIED uit enschede het volgende:
Pff, Serero is echt goed. Zijn handelingssnelheid is echt heel hoog en een mooie goal ook
ben het met je eens!! talent genoeg, ben het alleen met o.a remko eens dat we achterin geen goede vervangers hebben!
AJACIED uit enschede
 AJACIED uit enschede - woensdag 20 juli 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 20:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ben het met je eens!! talent genoeg, ben het alleen met o.a remko eens dat we achterin geen goede vervangers hebben!
ben ik het ook mee eens, we hebben alleen Ooijer en Blind en Blind vind ik centraal ook niet heel erg sterk
Loetje
 Loetje - woensdag 20 juli 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 20:03 schreef AJACIED uit enschede het volgende:

[..]

ben ik het ook mee eens, we hebben alleen Ooijer en Blind en Blind vind ik centraal ook niet heel erg sterk
dat kan groeien, vergeet niet dat boillesen oorsprongelijk centrale verdediger is!!! maar ik denk wel dat er meer ervaring daar mag komen, kijk alderwireld wordt opgeleid eigenlijk aan de hand van vertonghen! zoals vermaelen ook werd opgeleid en heitinga door mensen met ervaring achterin! als vertonghen eventueel weggaat, denk ik niet dat toby alderweireld al ervaren genoeg is om met een jonkie naast hem te spelen, maargoed dat is mijn mening
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - woensdag 20 juli 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Hartstikke mooie wedstrijd en verdiend gewonnen! Middenveld volgens mij volgend seizoen: Janssen Eriksen Serero. Heb je alleen het probleem dat het zeer aanvallend is.
Serero heeft het enorm goed gedaan vandaag en gaat het next seizoen zeker goed doen!
AJACIED uit enschede
 AJACIED uit enschede - woensdag 20 juli 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 20:21 schreef dutchajaxmen het volgende:
Hartstikke mooie wedstrijd en verdiend gewonnen! Middenveld volgens mij volgend seizoen: Janssen Eriksen Serero. Heb je alleen het probleem dat het zeer aanvallend is.
Serero heeft het enorm goed gedaan vandaag en gaat het next seizoen zeker goed doen!
Ondanks dat Serero het erg goed heeft gedaan, denk ik wel dat de Jong de voorkeur krijgt. Maar Serero zal toch nog wel aardig wat minuten gaan maken.
lereeeen
 lereeeen - woensdag 20 juli 2011 - 20:30   quote  deeplink  
Ik heb genoten van de wedstrijd. Hopelijk zondag ook.
Alleen jammer dat sigthorsson maar een helft speelde.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 juli 2011 - 20:36   quote  deeplink  
prima wedstrijd
Loetje
 Loetje - woensdag 20 juli 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 20:25 schreef AJACIED uit enschede het volgende:

[..]

Ondanks dat Serero het erg goed heeft gedaan, denk ik wel dat de Jong de voorkeur krijgt. Maar Serero zal toch nog wel aardig wat minuten gaan maken.
de boer is gechamreerd van de jong, verwacht ook dat hij gaat spelen, ik vraag me eigenlijk af wat voor soort speler de jong nu is haha, toch zie ik liever een middenveld met anita janssen en eriksen, een man voor de verdediging heb je zeker nodig
remco k
 remco k - woensdag 20 juli 2011 - 20:38   quote  deeplink  
De Jong zal echt wel de voorkeur krijgen voor komend seizoen boven Serrero, 1 zwaluw maakt ook nog zeker geen zomer.

Ik vind de zwakte in onze verdediging juist wel meevallen, in eerste instantie was ik van mening dat dit wel het geval zou zijn, maar als Vertonghen blijft hoeft daar echt niks bij te komen, Blind kan prima in het centrum spelen als tweede backup en volgens de Boer kan ook Boilesen hier prima uit de voeten, Ooijer is gewoon nog steeds fantastisch voor deze groep en kan prima als eerste reserve verdediger uit de voeten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oefenduels topic

0.0087609