|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: We spelen (zeker in het begin) best goed, en hebben goede kansen op de 2-0 gehad. Ook hebben we wel wat kansjes weggegven en had het ook weer 1-1 kunnen staan. Maar de (maar) 1-0 houdt het wel spannend. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik ben heel blij met sightorson! Hij zet druk en hij doet veel dingen.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Het gaat er ff hard aan toe. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik zeg wedstrijd staken.. Het is zo onvriendelijk.. Echt argentijns.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Tsja argentijnen.. Je zou nu cvitanisch moeten hebben.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Cker ziet er goed uit. De Jong spelt ook sterk en zelfs v/d Wiel heeft de smaak te pakken.
RUST |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 15:18 schreef baco74 het volgende:[..] Cker ziet er goed uit. De Jong spelt ook sterk en zelfs v/d Wiel heeft de smaak te pakken. RUST Ik heb niet goed gekeken naar de jong.. Maar hoe staat hij nou? Aanvallend of controlerend?
Ook een heerlijke pass van theo trouwens haha:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ajax heeft ook wel wat tikkies uitgedeeld. Het is wel erg fel maar staken....nee! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 15:20 schreef baco74 het volgende:[..] Ajax heeft ook wel wat tikkies uitgedeeld. Het is wel erg fel maar staken....nee! Ja maar die tikkies, die had ajax niet gedaan als indipendiente er zo ingaat.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Volgens mij aanvallend, achter Sigh. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Yeah!! Johnny Rep ---> Held. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 15:20 schreef baco74 het volgende:[..] Ajax heeft ook wel wat tikkies uitgedeeld. Het is wel erg fel maar staken....nee! staken is geen optie man, als het echt te hard zou zijn moet je gewoon durven om kaarten te trekken! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Rep heeft lovende woorden voor Sigh en Jansen maar vind hem te ver naar achteren spelen. Lachen noemt De Jong van voren Luc. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Weer begonnen meteen 2-0 Ozbiliz. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Inderdaad! We gaan lekker. We gaan hard we gaan lekker we gaan los en we doen het allemaal ja we doen het allemaal ja we doen het allemaal!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
hoort die rare tik erbij baco? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat een mooi doelpunt van ozbilliz.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Beauty, goeie aktie Sorero, mooie afronding van weer Ozbillic. 3-0 50ste minuut |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
3-0 Als het zo door blijft gaan...! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
En wat een heerlijk doelpunt van Özbiliz. Wij zijn Ajax!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik kijk op de tv maar dat hoorde ik ook toen ik de stream ff ging proberen. Is volgens mij die teller van het aantal views rechts in het scherm. Mischien kan je 'm uizetten door er op te klikken. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 15:42 schreef baco74 het volgende:[..] Ik kijk op de tv maar dat hoorde ik ook toen ik de stream ff ging proberen. Is volgens mij die teller van het aantal views rechts in het scherm. Mischien kan je 'm uizetten door er op te klikken. thanks ouwe |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Hatrick binnen 8 minuten. Sigh maar verkopen...hahaha. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
4-0 Ongelofelijk zo snel achter elkaar! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
en die Serero, heeeeeerlijk! |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Ozbiliz is wel het mannetje vandaag hoor :P heerlijk |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Een Hattrick van Özbiliz. Voortaan in de Basis!
|
|
|
|
freakie
|
|
|
We hebben een 2e spits al.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tis de chat functie niet de viewteller die kan je uitzetten of heb je dat al gefixed? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
7 Minuten van Özbiliz en dan gelijk een Hattrick!
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Lijkt er wel op! Als ie het maar volhoud op die manier. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
En janssen ook altijd met die passes.. Die komen ook echt altijd aan..
Zoo simpel en makkelijk.. En zo effectief..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Word hier erg vrolijk van!!! En er zit nog steeds rek in volgens mij |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Zit je met je pik te spelen? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Penalty. Onterecht, was er buiten. Wel zeker een overtreding.
Jansen gaat 'm nemen, en...........mis. Keeper stopt de bal, die niet goed in de hoek geplaatst is. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Kop op,man. Tis zondag en we staan voor. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik moet toegeven dat serero het goed doet.. Alleen de Jong deed het ook prima.. Ik denk dat de Boer serero en de Jong wel eens goed zo kunnen afwisselen.. Of juist serero als wissel gebruikt.. zodat als het even niet lukt je er misschien dan wel doorheen komt.. Het is in ieder geval een prima wedstrijd van alle twee.. Alle twee hebben ze andere kwaliteiten.. Het hele team valt op.. Ze doen het samen zo ongelofelijk goed.. Wat je ziet is dat de wissel spelers het heel goed mee kunnen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Theo strooit met pass'jes |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Schitterende reding Vermeer. Opvolgende aanval levert toch de 4-1 op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Nu gaat het wat minder goed eerst Penalty gemist en dan nog eens een doelpunt tegen krijgen. Maar het blijft altijd een Oefenwedstrijd. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
ff wat anders baco, hoe uploed ik een plaatje? |
|
|
|