BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Graag een mening en een reactie van de FSV

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 02 juli 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Op bijna alle sites zie ik dat de zgn zwijgende (niet actie beluste) supporters erg fel reageren over de actie van de (zichzelf)bestempelde stem van het legioen.
Ik lees nergens dat de FSV hier zich wat van aantrekt.Alleen roepen zij op tot eenheid.
Graag zou ik de mening eens horen van een lid van deze groep
om eens uit te leggen waarom zij niet meer kijken naar forums aangaande hun acties.En zij zichzelf de stem van het legioen blijven noemen.
Moest (ondanks de teleurstelling) er een NSB spandoek opgehangen worden ?
Zwarte rook bij aanvang ?
Vinden we het gek als spelers denken bij zo een terreur club wil ik niet spelen.
Ik wil gewoon bij aanvang van het nieuwe seizoen met alle fans trots op mijn club zijn.
En wil een speler weg denk ik dat doodstil zijn meer effect heeft op die speler dan alle ziektes en of erger toe te wensen.
FSV begrijp je deze stellingen van een fan die ook teleurgesteld is maar trots wil blijven er is al genoeg verziekt door heethoofden welke zic fans noemen
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 02 juli 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Moet je op de site van Lunatic plaatsen, wellicht dat zij een antwoord hebben.
Rovert
 Rovert - zaterdag 02 juli 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 22:51 schreef hotjumper het volgende:
Moet je op de site van Lunatic plaatsen, wellicht dat zij een antwoord hebben.
En? Al antwoord van de FSV ?
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 juli 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Lukt mij niet,om dit te plaatsen
de kromme2
 de kromme2 - zondag 03 juli 2011 - 13:13   quote  deeplink  
Piet, ben het helemaal met je eens.
Wat die FSV doet lijkt helemaal nergens op en helpt helemaal niet.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 juli 2011 - 13:24   quote  deeplink  
het is nog steeds jammer dat ik bericht niet bij hun kan mailen
peer 2
 peer 2 - zondag 03 juli 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Overweeg al een tijdje lidmaatschap FSV na ruim 30 jr op te zeggen.
Kan mij niet vinden in de ingezette koers die m.i. voor iedereen tot schade leidt.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 juli 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Afbraakbeleid voeren ze bij de FSV en VG, dat is waar ze goed in zijn!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 juli 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 14:17 schreef peer 2 het volgende:
Overweeg al een tijdje lidmaatschap FSV na ruim 30 jr op te zeggen.
Kan mij niet vinden in de ingezette koers die m.i. voor iedereen tot schade leidt.
Heb ik al 3 weken geleden gedaan! Ik heb het helemaal gehad met die niksnutten!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juli 2011 - 18:16   quote  deeplink  
Kunnen we niet meteen die FSV/VG-gelieerde websites op zwart zetten?
neliz
 neliz - zondag 03 juli 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 13:24 schreef piet de paler het volgende:
het is nog steeds jammer dat ik bericht niet bij hun kan mailen
Probeer eens praat mail Nederlands alsmaar?
craven
 craven - zondag 03 juli 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:20 schreef neliz het volgende:

[..]

Probeer eens praat mail Nederlands alsmaar?
heuh....
neliz
 neliz - zondag 03 juli 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:13 schreef lijdensweg het volgende:
Afbraakbeleid voeren ze bij de FSV en VG, dat is waar ze goed in zijn!
Afbraakbeleid wordt gevoerd in het Maasgebouw, het enige dat de VG voorlopig heeft gedaan is dit beleid openbaren en de FSV, die waarschijnlijk meer documenten heeft gezien heeft dientengevolge het vertrouwen opgezegd.

Tevens is de VG een GEVOLG van het wanbeleid van de directie en RvC.

Als we een omzet van 80 miljoen hadden, een nieuw stadion in aanbouw en een discussie of ons derde shirt nu wel of niet geschikt was voor de Champions(?) League was er ook geen reden om het vertrouwen op te zeggen? of niet?

Nee, diegenen met oogkleppen op en oordopjes in kunnen beter alleen nog maar naar Feyenoord.nl surfen voor al hun betrouwbare informatie.
neliz
 neliz - zondag 03 juli 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:21 schreef craven het volgende:

[..]

heuh....
als reactie op:

quote:
het is nog steeds jammer dat ik bericht niet bij hun kan mailen
In welke taal is "bericht bij hun kan malen een correcte constructie?

Ik zeg:

http://feyenoordnet.nl/organisatie/contactgegevens.html

Hoe moeilijk kan het zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door neliz --
craven
 craven - zondag 03 juli 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:27 schreef neliz het volgende:

[..]

als reactie op:

[..]

In welke taal is "bericht bij hun kan malen een correcte constructie?

Ik zeg:

http://feyenoordnet.nl/organisatie/contactgegevens.html

Hoe moeilijk kan het zijn?
owww..kon de zinsopbouw even niet volgen...
craven
 craven - zondag 03 juli 2011 - 18:29   quote  deeplink  
Maar wat ik me afvraag: wanneer is de fsv of vg tevreden?? als van der Well weg is?
neliz
 neliz - zondag 03 juli 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:28 schreef craven het volgende:

[..]

owww..kon de zinsopbouw even niet volgen...
Ik ook niet, vandaar die opmerking.
craven
 craven - zondag 03 juli 2011 - 18:30   quote  deeplink  
vandaar :)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 03 juli 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:24 schreef neliz het volgende:

[..]

Afbraakbeleid wordt gevoerd in het Maasgebouw, het enige dat de VG voorlopig heeft gedaan is dit beleid openbaren en de FSV, die waarschijnlijk meer documenten heeft gezien heeft dientengevolge het vertrouwen opgezegd.

Tevens is de VG een GEVOLG van het wanbeleid van de directie en RvC.

Als we een omzet van 80 miljoen hadden, een nieuw stadion in aanbouw en een discussie of ons derde shirt nu wel of niet geschikt was voor de Champions(?) League was er ook geen reden om het vertrouwen op te zeggen? of niet?

Nee, diegenen met oogkleppen op en oordopjes in kunnen beter alleen nog maar naar Feyenoord.nl surfen voor al hun betrouwbare informatie.
je doet nu of dit een probleem is van de afgelopen tijd terwijl dit al langer speelt, denk ook niet dat veel supporters het oneens zijn met de eis dat v Well moet opstappen. Velen lopen er tegen aan dat timing slecht gekozen is, achterban van de VG niet te controleren blijkt, stukken van hoog amateuristisch niveau, daarnaast belachelijke eisen en claimen namens het legioen te spreken.
De informatie van de bij de vg aangesloten sites zijn lachwekkend, subjectief en ongelooflijk eenrichtingsverkeer.
Nogmaals: velen zijn de vg zat door bovenstaande, met als klapstuk: wederom met elkaar in gesprek zijn en dan nog acties voeren. Doe dat dan wanneer je niet praat maar niet wanneer Feyenoord een stap heeft gezet om te praten....
F.L.E
 F.L.E - zondag 03 juli 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:31 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

je doet nu of dit een probleem is van de afgelopen tijd terwijl dit al langer speelt, denk ook niet dat veel supporters het oneens zijn met de eis dat v Well moet opstappen. Velen lopen er tegen aan dat timing slecht gekozen is, achterban van de VG niet te controleren blijkt, stukken van hoog amateuristisch niveau, daarnaast belachelijke eisen en claimen namens het legioen te spreken.
De informatie van de bij de vg aangesloten sites zijn lachwekkend, subjectief en ongelooflijk eenrichtingsverkeer.
Nogmaals: velen zijn de vg zat door bovenstaande, met als klapstuk: wederom met elkaar in gesprek zijn en dan nog acties voeren. Doe dat dan wanneer je niet praat maar niet wanneer Feyenoord een stap heeft gezet om te praten....

Nou ik hoor niet bij de , volgens jou, velen. Ben de VG nog lang niet zat, sterker nog van mij mogen de actie's nog harder en mag er nog veel meer rotzooi op straat gegooid worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door F.L.E --
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 18:46   quote  deeplink  
FSV/VG delven toch uiteindelijk het onderspit.
Gewoon even dit gemierenneuk uitzitten. Gaat t straks weer over voetbal en zaken die er echt toe doen.
Felbm
 Felbm - zondag 03 juli 2011 - 18:50   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met Piet de paler en FR-Douwe eens! Ook ben ik het niet alleen met de timing niet eens. Ook de omvang van de acties baren mij zorgen. Ik denk echt dat als je rustig op een zakelijkere manier met feyenoord om de tafel gaat dat je dan eerder gehoor en respons wekt dan met herrie trappen en foute spandoeken etc. Op deze manier wordt elke vorm van overleg straks verbroken en daar schieten we helemaal niks mee op! Echter, ik ook ben van mening dat een vertegenwoordiging mag zijn van (een groep)supporters, maar dan wel op de manier zoals het hoort! Feyenoord is het ook niet altijd met suppoters acties eens, Maar zij hebben ons nog nooit zo benadert en dus moet je dat vice versa ook niet doen! Dan denk ik best dat er een hoop te bespreken valt!
neliz
 neliz - zondag 03 juli 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:31 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

je doet nu of dit een probleem is van de afgelopen tijd terwijl dit al langer speelt,
Dit is het einde van de concurentiestrijd binnen Feyenoord van het afgelopen Decenium.

quote:
denk ook niet dat veel supporters het oneens zijn met de eis dat v Well moet opstappen. Velen lopen er tegen aan dat timing slecht gekozen is,
Wat is er mis met de timing, beide partijen geven aan dat het investeerders aan hun zijde heeft die instappen zodra de rust is wedergekeerd of X is opgestapt.

quote:

achterban van de VG niet te controleren blijkt,
Zolang de VG een groep entiteiten is en geen entiteit zelf blijft het gebrek aan controle er. In zekere zin de tegenhanger van de zo graag gewenste transparantie.

quote:

stukken van hoog amateuristisch niveau,
Absoluut waar (tranentrekkend zelfs!), een cursusje hier of daar zou de heren best helpen.
Sterker nog, het is in principe marketing waar de VG faalt, iets waar ik ze best mee wil helpen :p

quote:
daarnaast belachelijke eisen en claimen namens het legioen te spreken.
Als zij de macht hebben om rellen te voorkomen en de politie geeft aan dat ze dit hebben dan geloof ik ze. Echter een groep wordt vertegenwoordigd in een grootste gemene deler en daar zal altijd een deel voor of tegen zijn.

quote:
De informatie van de bij de vg aangesloten sites zijn lachwekkend, subjectief en ongelooflijk eenrichtingsverkeer.
Communicatie en marketing iets waar ze slecht in zijn, maar dat maakt het materiaal dat ze hebben niet minder waar.

quote:
Nogmaals: velen zijn de vg zat door bovenstaande, met als klapstuk: wederom met elkaar in gesprek zijn en dan nog acties voeren.
Doe dat dan wanneer je niet praat maar niet wanneer Feyenoord een stap heeft gezet om te praten....
Als ik Feyenoord was zou ik ook vragen om de acties te staken bij gesprekken, standaard vertragingstactiek en daarom ook altijd je acties doorvoeren als je in een gesprek bent, dit is een extra stok achter de deur. De enige partij die namelijk baat heeft bij rust is de directie en RvC.
Lamme Goedzak
 Lamme Goedzak - zondag 03 juli 2011 - 18:56   quote  deeplink  
Dit gedoe zou wel eens de ondergang van onze club kunnen worden....
Stel nou de fsv/vg krijgen hun zin. iedereen er uit, en dan???
Geen enkele investeerder/potentiele bestuurder stapt dan nog in, want bij elke verkeerde beweging of verkeerde uitspraak worden ze er net zo hard weer uit gepleurd.
Ik denk dat er nog heeeeel veel ellende te gebeuren staat de aankomende tijd, en ik hou mijn hart vast!
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 03 juli 2011 - 18:57   quote  deeplink  
Wie denk FSV wel dat ze zijn.....groter dan Feyenoord.....dacht het niet.....hub Feyenoord
neliz
 neliz - zondag 03 juli 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:56 schreef Lamme Goedzak het volgende:
Dit gedoe zou wel eens de ondergang van onze club kunnen worden....
Stel nou de fsv/vg krijgen hun zin. iedereen er uit, en dan???
Geen enkele investeerder/potentiele bestuurder stapt dan nog in, want bij elke verkeerde beweging of verkeerde uitspraak worden ze er net zo hard weer uit gepleurd.
Ik denk dat er nog heeeeel veel ellende te gebeuren staat de aankomende tijd, en ik hou mijn hart vast!
Vraag je zelf even af dankzij wie precies deze lichting "Vrienden van Feyenoord" een stap heeft gezet richting het omzetten van schulden in aandelen (nog steeds een slecht plan.)

Één hint, het is NIET de directie of iemand van de Raad van Commisarissen.. misschien is dit meer te zoeken in de richting van de VG..

Ik weet het niet hoor.. maar meer lezen van tevoren helpt wel. (Hofland+VG->blokland/VvF)
neliz
 neliz - zondag 03 juli 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:57 schreef GeenGelul het volgende:
Wie denk FSV wel dat ze zijn.....groter dan Feyenoord.....dacht het niet.....hub Feyenoord
FSV zegt juist dat niemand groter is dan Feyenoord en verfoeit daarom salarisverhogingen, bonussen etc. op het moment dat er extreem gesneden wordt in het personeel vanwege de schulden.
Felbm
 Felbm - zondag 03 juli 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Ik denk zelf niet dat supporters er voor gezorgd hebben dat blokland en consorten hun eigen geld in feyenoord zijn gaan steken hoor.
Lamme Goedzak
 Lamme Goedzak - zondag 03 juli 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Ik heb het ook niet over de vvf op zich, maar er wordt mijns inziens te weinig vooruit gedacht. Laat ze dan eens concreet naar voren brengen wat ze willen doen als de door hen gewenste mensen weg zijn. Je kan gewoon niet namens het hele legioen spreken als niet iedereen kan beschikken over de benodigde info. Net als ik zijn er velen die steeds maar een fractie van de informatie te zien/horen krijgen. Hoe kan je daar dan in vredesnaam je steun aan geven?
neliz
 neliz - zondag 03 juli 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 19:04 schreef Felbm het volgende:
Ik denk zelf niet dat supporters er voor gezorgd hebben dat blokland en consorten hun eigen geld in feyenoord zijn gaan steken hoor.
Onwetendheid is ook een zonde ;)

Maar misschien is het wel tijd om dit weer naar boven te halen, want ik denk dat veel Gudde-supporters nog steeds denken dat de directie Feyenoord heeft gered.

quote:
Kevin wist van de plannen van de Vrienden van Feyenoord en bracht deze in contact met een paar supporters. Samen hebben ze diverse malen gesproken, maar Kevin moest afhaken als gevolg van zijn transfer naar Cyprus.

Een beetje, nee misschien wel grotendeels, is de kapitaalinjectie mede dankzij Kevin in alle rust voorbereid en direct en indirect door hem geregisseerd. Nooit eerder werkten namelijk alle supportersgroepen, S.C.F, FIIIR, LUNATIC en FSV samen met om één doel te bewerkstelligen. Nooit eerder gebeurde wat er nu gebeurt. Op 3 december 2010 kwamen de Vrienden van Feyenoord, in samenwerking met Feyenoord, de FSV en het Legioen met de presentatie van het plan om alle supporters en sympathisanten te laten deelnemen.
http://www.fr12.nl/nieuws/13072-kevin-hofland--een-echte-vriend-van-feyenoord.html
neliz
 neliz - zondag 03 juli 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 19:09 schreef Lamme Goedzak het volgende:
Net als ik zijn er velen die steeds maar een fractie van de informatie te zien/horen krijgen. Hoe kan je daar dan in vredesnaam je steun aan geven?
Omdat het alternief, de dood van de club door Gudde en consorten, GEEN steun dient te krijgen?
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 19:10 schreef neliz het volgende:

[..]

Onwetendheid is ook een zonde ;)

Maar misschien is het wel tijd om dit weer naar boven te halen, want ik denk dat veel Gudde-supporters nog steeds denken dat de directie Feyenoord heeft gered.

[..]

http://www.fr12.nl/nieuws/13072-kevin-hofland--een-echte-vriend-van-feyenoord.html
ja, maar dat betreft alleen t stukje SsF.
Felbm
 Felbm - zondag 03 juli 2011 - 19:17   quote  deeplink  
Dan is het toch raar, dat er nu zoveel mensen uit dezelfde gelederen niet wat meer subtiliteit in de schaal kunnen leggen door op een menselijke manier hun onvrede te uiten. Volgens mij bereik je met onderhandelingen meer dan met herrie en rotzooi trappen. Iets waar een hele grote supportersgroep NIET achter staat!
neliz
 neliz - zondag 03 juli 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, maar dat betreft alleen t stukje SsF.
My bad ja, zit van den Herik nog steeds in VvF?
Lamme Goedzak
 Lamme Goedzak - zondag 03 juli 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 19:13 schreef neliz het volgende:

[..]

Omdat het alternief, de dood van de club door Gudde en consorten, GEEN steun dient te krijgen?
Laten we het eens stapje voor stapje gaan bekijken ipv alles in 1 keer geregeld willen hebben....Volgens de geruchten staan de investeerders in de rij nu jacobs is opgestapt. nou laat pim ze maar binnen hengelen dan, die miljoenen zijn meer dan welkom. en als het financieel weer een beetje op de rit is, kunnen we weer eens verder kijken qua organisatie. Eerst maar eens zorgen dat we uit de debielen catogorie bij de knvb vandaan komen, zodat we weer baas zijn over de eigen portemonnee, dat lijkt me op dit moment veruit prioriteit nr. 1
neliz
 neliz - zondag 03 juli 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 19:20 schreef Lamme Goedzak het volgende:
dat lijkt me op dit moment veruit prioriteit nr. 1
Ik denk dat we morgen al uit de schulden kunnen zijn, als iemand een groot percentage van de aandelen over neemt.

Dit betekend ook dat niemand straks nog iets te vertellen heeft, ik vind de 49.9% van de VvF al eng
craven
 craven - zondag 03 juli 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:29 schreef craven het volgende:
Maar wat ik me afvraag: wanneer is de fsv of vg tevreden?? als van der Well weg is?
Felbm
 Felbm - zondag 03 juli 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 19:24 schreef neliz het volgende:

[..]

Ik denk dat we morgen al uit de schulden kunnen zijn, als iemand een groot percentage van de aandelen over neemt.

Dit betekend ook dat niemand straks nog iets te vertellen heeft, ik vind de 49.9% van de VvF al eng
Ik denk alleen dat de VVF zelf ook het beste met de club voorhebben. Dus daar ben ik niet zo bang voor. Ik denk zelfs dat er door de zeggenschap van de VVF voorkomen kan worden dat er fouten als in het verleden gemaakt worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door Felbm --
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 19:20 schreef neliz het volgende:

[..]

My bad ja, zit van den Herik nog steeds in VvF?
Niet relevant, iedereen die geld in Feyenoord wil pompen mag er in.
Ook als je lening omzet in aandelen, prima.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 juli 2011 - 20:48   quote  deeplink  
Op dit moment een aardige discussie op Feyenoord fanatic site.
Een hoop supporters vegen de vloer aan met de FSV
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 juli 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:27 schreef neliz het volgende:

[..]

als reactie op:

[..]

In welke taal is "bericht bij hun kan malen een correcte constructie?

Ik zeg:

http://feyenoordnet.nl/organisatie/contactgegevens.html

Hoe moeilijk kan het zijn?
Aangezien ik heel lang in Frankrijk gewerkt heb,en ook in die taal moest denken.
Kan er grammaticaal wel eens wat fout gaan.
Maar alles wat ik schrijf is uit het hart.Dat is beter dan correct Nederlands zonder inhoud.La critique est aisee.mains l art est difficile
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 03 juli 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 20:48 schreef piet de paler het volgende:
Op dit moment een aardige discussie op Feyenoord fanatic site.
Een hoop supporters vegen de vloer aan met de FSV
Heb je een link piet?
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 juli 2011 - 21:10   quote  deeplink  
Ja gevonden,en bedankt
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 03 juli 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Huh? :P
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 03 juli 2011 - 21:11   quote  deeplink  
ik volg hem ook ff niet
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 03 juli 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Ja ik wil best die discussie ff lezen, maarre.. graag gedaan?!
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 juli 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Ik bedoel ik lees op dit moment op feyenoord fanatic een leuke woorden wisseling.
Ik heb ouderwets een brief klaar liggen voor de FSV.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 03 juli 2011 - 21:13   quote  deeplink  
echt de raarste opmerking van de avond
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 03 juli 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Ja als je in de adresbalk even de link van die website zou kunnen kopiëren, dan lees ik gezellig mee. Dat bedoelde ik.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 21:13 schreef Jappie_FEY het volgende:
echt de raarste opmerking van de avond
sorry dan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Graag een mening en een reactie van de FSV









0.0087440