BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Graag een mening en een reactie van de FSV

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 03 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
zie berichtje van bosifyable en je snapt waarom;)
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 juli 2011 - 21:19   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 03 juli 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Ja en dan piet? :P

Dit komt echt niet goed..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door Bosifyable --
Rovert
 Rovert - zondag 03 juli 2011 - 21:38   quote  deeplink  
FSV is poep
ted
 ted - zondag 03 juli 2011 - 21:52   quote  deeplink  
De VG groep is groot en ze zijn al vele jaren zeer fanatiek feyenoordsupporter.
Enne wanneer je een jonge supporter bent dan ga je wel es in de fout ! Ben ik ook wel es geweest . De VG groepleden zijn ook allemaal ouder geworden en verstandiger! Maar ze zijn nog steeds fanatiek en ze pikken het niet meer .Nou van mij mogen ze. Er is toch nog geen klap gevallen .Laten we dat zo houden dan .Voor mij geld ook FEYENOORD IS THE BEST.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 21:05 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Aangezien ik heel lang in Frankrijk gewerkt heb,en ook in die taal moest denken.
Kan er grammaticaal wel eens wat fout gaan.
Maar alles wat ik schrijf is uit het hart.Dat is beter dan correct Nederlands zonder inhoud.La critique est aisee.mains l art est difficile
geeft niets pieet de palee!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 03 juli 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 21:52 schreef ted het volgende:
De VG groep is groot en ze zijn al vele jaren zeer fanatiek feyenoordsupporter.
Enne wanneer je een jonge supporter bent dan ga je wel es in de fout ! Ben ik ook wel es geweest . De VG groepleden zijn ook allemaal ouder geworden en verstandiger! Maar ze zijn nog steeds fanatiek en ze pikken het niet meer .Nou van mij mogen ze. Er is toch nog geen klap gevallen .Laten we dat zo houden dan .Voor mij geld ook FEYENOORD IS THE BEST.
soms is een klap beter dan dreiging, weet je tenminste waar je aan toe bent. Nu hangt het vg spook boven alles en dat lijkt me veel te veel aandacht voor dit clubje...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juli 2011 - 22:17   quote  deeplink  
De Vg trácht een spook te zijn, maar is tot op dit moment niet meer dan een fruitvlieg.
Houen zo.
F.L.E
 F.L.E - zondag 03 juli 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:17 schreef FR-Henk het volgende:
De Vg trácht een spook te zijn, maar is tot op dit moment niet meer dan een fruitvlieg.
Houen zo.
Gaap....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juli 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:28 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Gaap....
Snap dat het teveel tekst is.
F.L.E
 F.L.E - zondag 03 juli 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Snap dat het teveel tekst is.
Inderdaad voor iemand met het verstand van een fruitvlieg is het me allemaal teveel tekst. Gelukkig hebben we nog zulke verstandige , weldenkende en vooral welbespraakte mede forumleden als uzelf.
Get a life, met je gezeik op de VG.
Wordt verschrikkelijk moe van je.
Dus nogmaals, gaap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door F.L.E --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juli 2011 - 22:57   quote  deeplink  
Krijg je he, als je het oneens bent.
Kan d'r niet mee zitten.
Moest je ook eens doen.
F.L.E
 F.L.E - zondag 03 juli 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:57 schreef FR-Henk het volgende:
Krijg je he, als je het oneens bent.
Kan d'r niet mee zitten.
Moest je ook eens doen.
Waarom reageer je dan iedere keer , als je er niet mee zit?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juli 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 23:06 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan iedere keer , als je er niet mee zit?
Omdat nietszeggende reacties juist weer geinig zijn om op te reageren.

En je bent nog wakker gebleven. Was het toch niet zo vermoeiend.
En tuurlijk, ik heb een andere mening.
F.L.E
 F.L.E - zondag 03 juli 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:17 schreef FR-Henk het volgende:
De Vg trácht een spook te zijn, maar is tot op dit moment niet meer dan een fruitvlieg.
Houen zo.
En dit was wel een veelzeggende , doordachte en onderbouwde reactie.
De door jou getypeerde fruitvlieg houd de gemoederen toch al een aardige tijd bezig.
En zal die de komende tijd ook nog bezig houden. Of dacht je dat dit vanzelf ging stoppen?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juli 2011 - 23:27   quote  deeplink  
Fruitvlieg duidt op: allerlei zaken op tafel leggen die tot nog toe op aanames duiden, géén bewijzen. Oftewel: het heeft nog geen slagkracht bewerkstelligd. Ook niet onder het Legioen.

Niet zo zinvol op daar nader op in te gaan, heb ik al in eerder geopend topic (Rioolwerk etc.) uit en na weergegeven.
Net zo goed als ik weet dat jij een volstrekt andere zienswijze er op na houdt.
Kan ik wél waarderen trouwens, je steekt je nek uit, met argumenten. Niet met hol gebral.
F.L.E
 F.L.E - maandag 04 juli 2011 - 00:11   quote  deeplink  
Het heeft inmiddels wel degelijk slagkracht bewerkstelligd. Het blijft een onontkenbaar feit dat menig suporter in ieder geval aan het twijfelen is gebracht over de bekwaamheid van de door de VG en FSV genoemde personen. Ook over de bedoelingen van de VvF en de manier waarop heeft nu ieders aandacht, maw de gehele leiding van Feyenoord ligt onder een vergrootglas.

En zeker de berichtgeving vanuit Feyenoord wordt door veel mensen kritischer en minder geloofwaardiger gevonden dan voorheen.
En bewijzen is maar hoe je het wil interpreteren. Als voorbeeld de brief waarin Koevermans aangeeft de Toyota deal voor 200K te moeten afkopen. Als tegenbewijs zegt Koevermans in een intervieuw dat dit nodig was om een betere deal met Opel af te sluiten. Laat hem dan schriftelijk die betere deal met Opel aan de VG voorleggen. Nu moet iedereen de heer Koevermans maarop zijn woord geloven.

En zo zijn er veel meer voorbeelden te noemen waarin Feyenoord zelf de door de VG genoemde bewijzen zou kunnen ontkrachten, maar op een of andere manier kunnen of willen ze dat niet.
En zolang dat niet gebeurd zal de onrust blijven voortduren en alleen maar heftiger worden aangezien het bij beide zijde's meer en meer een met moddergevecht wordt.
En als er door Feyenoord gedacht wordt dat dit een langzame dood sterft hebben ze het toch bij het verkeerde einde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door F.L.E --
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 00:16   quote  deeplink  
Komt die link nou nog?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 04 juli 2011 - 00:17   quote  deeplink  
Bewijzen?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 04 juli 2011 - 00:18   quote  deeplink  
Zo, nog laat wakker
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 00:42   quote  deeplink  
Tja, Kissinger syndroom.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2011 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 00:11 schreef F.L.E het volgende:
Het heeft inmiddels wel degelijk slagkracht bewerkstelligd. Het blijft een onontkenbaar feit dat menig suporter in ieder geval aan het twijfelen is gebracht over de bekwaamheid van de door de VG en FSV genoemde personen. Ook over de bedoelingen van de VvF en de manier waarop heeft nu ieders aandacht, maw de gehele leiding van Feyenoord ligt onder een vergrootglas.

En zeker de berichtgeving vanuit Feyenoord wordt door veel mensen kritischer en minder geloofwaardiger gevonden dan voorheen.
En bewijzen is maar hoe je het wil interpreteren. Als voorbeeld de brief waarin Koevermans aangeeft de Toyota deal voor 200K te moeten afkopen. Als tegenbewijs zegt Koevermans in een intervieuw dat dit nodig was om een betere deal met Opel af te sluiten. Laat hem dan schriftelijk die betere deal met Opel aan de VG voorleggen. Nu moet iedereen de heer Koevermans maarop zijn woord geloven.

En zo zijn er veel meer voorbeelden te noemen waarin Feyenoord zelf de door de VG genoemde bewijzen zou kunnen ontkrachten, maar op een of andere manier kunnen of willen ze dat niet.
En zolang dat niet gebeurd zal de onrust blijven voortduren en alleen maar heftiger worden aangezien het bij beide zijde's meer en meer een met moddergevecht wordt.
En als er door Feyenoord gedacht wordt dat dit een langzame dood sterft hebben ze het toch bij het verkeerde einde.
Bewijs is: als een object (contract inzake autodeal) onomstotelijk aantoont dat er op onfrisse wijze met geld wordt omgegaan.
Die zogehten brief die de FSV/Vg groep in handen had toont dat op zichzelf niet aan.
En die geluidsopname is een farce. Dat ie ook nog onrechtmatig verkregen is laat ik voor wat het is.
Tot zover, ik heb er vorige week al genoeg over geschreven. Kreeg er blauwe vingers van. Vind ik die ophef niet waard.
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 08:22   quote  deeplink  
Ik vind het een moeilijke situatie met de directie enerzijds en de VG en FSV anderzijds. Nou is dat natuurlijk vaak zo, bij interne verdeeldheid. Uiteraard heeft de FSV/VG een punt als ze vraagtekens zetten bij het handelen en de prestaties van Jacobs, Van Well en Koevermans. Feyenoord zit in een financieel uiterst penibele situatie en de marketing en merchandising activiteiten zijn niet van dien aard, dat ze op mij als briljant overkomen. Anderzijds kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de huidige polemiek is ingegeven door rancune. Maandenlang is de FSV/VG door Feyenoord als gelijkwaardige gesprekspartner behandeld, maar toen men eisen ging stellen (omdat ze de door henzelf gepredikte rust niet konden volhouden?) bleek dat er geen macht, geen zeggenschap en nauwelijks invloed was.
Laten we het hier op het forum in elk geval een beetje respectvol en aardig houden. Niemand hier zit bij mijn weten in de directie of in de FSV/VG. We zijn dus geen partij in het conflict, hooguit sympatisanten. Gewoon inhoudelijk discussiëren en uitleggen waar je sympathie ligt, zonder elkaar kwalificaties als fruitvlieg toe te dichten, moet toch mogelijk zijn?
F.L.E
 F.L.E - maandag 04 juli 2011 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 00:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bewijs is: als een object (contract inzake autodeal) onomstotelijk aantoont dat er op onfrisse wijze met geld wordt omgegaan.
Die zogehten brief die de FSV/Vg groep in handen had toont dat op zichzelf niet aan.
En die geluidsopname is een farce. Dat ie ook nog onrechtmatig verkregen is laat ik voor wat het is.
Tot zover, ik heb er vorige week al genoeg over geschreven. Kreeg er blauwe vingers van. Vind ik die ophef niet waard.
In datzelfde intervieuw geeft ontkent Koevermans de slechte deal niet, nog het afkopen daarvan, maar geeft aan dat dit nodig was om een betere deal af te sluiten.
Ik heb het met geen woord gehad over het geluidsfragment. Maar om je gelijk te halen kunnen we er vanalles bijhalen.
Zo is het natuurlijk heel makkelijk om alleen maar te roepen.
Bewijs???? 43 miljoen schuld!!!
prins
 prins - maandag 04 juli 2011 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 08:26 schreef F.L.E het volgende:

[..]

In datzelfde intervieuw geeft ontkent Koevermans de slechte deal niet, nog het afkopen daarvan, maar geeft aan dat dit nodig was om een betere deal af te sluiten.
Ik heb het met geen woord gehad over het geluidsfragment. Maar om je gelijk te halen kunnen we er vanalles bijhalen.
Zo is het natuurlijk heel makkelijk om alleen maar te roepen.
Bewijs???? 43 miljoen schuld!!!
+1
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2011 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 08:26 schreef F.L.E het volgende:

[..]

In datzelfde intervieuw geeft ontkent Koevermans de slechte deal niet, nog het afkopen daarvan, maar geeft aan dat dit nodig was om een betere deal af te sluiten.
Ik heb het met geen woord gehad over het geluidsfragment. Maar om je gelijk te halen kunnen we er vanalles bijhalen.
Zo is het natuurlijk heel makkelijk om alleen maar te roepen.
Bewijs???? 43 miljoen schuld!!!
Het gaat mij niet om m'n GELIJK, F.L.E., het gaat mij om BEWIJS en WAARHEID.
Bewijs dat jij aanhaalt, die schuld, is op Jacobs af te wentelen, Van Well.
Die mogen weg, ja.
Onder Gudde echter is die schuld gereduceerd. En ik ben geen Gudde-fan, ik constateer slechts sanerings-feiten. Dat is wat de club nodig heeft en...Rust.
En die rust, stabiliteit tast Vg/FSV aan.
prins
 prins - maandag 04 juli 2011 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 08:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om m'n GELIJK, F.L.E., het gaat mij om BEWIJS en WAARHEID.
Bewijs dat jij aanhaalt, die schuld, is op Jacobs af te wentelen, Van Well.
Die mogen weg, ja.
Onder Gudde echter is die schuld gereduceerd. En ik ben geen Gudde-fan, ik constateer slechts sanerings-feiten. Dat is wat de club nodig heeft en...Rust.
En die rust, stabiliteit tast Vg/FSV aan.
Bewijzen vermoeien de waarheid. 43 mil schuld...
F.L.E
 F.L.E - maandag 04 juli 2011 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 08:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om m'n GELIJK, F.L.E., het gaat mij om BEWIJS en WAARHEID.
Bewijs dat jij aanhaalt, die schuld, is op Jacobs af te wentelen, Van Well.
Die mogen weg, ja.
Onder Gudde echter is die schuld gereduceerd. En ik ben geen Gudde-fan, ik constateer slechts sanerings-feiten. Dat is wat de club nodig heeft en...Rust.
En die rust, stabiliteit tast Vg/FSV aan.
Geloof dat Gudde niet zoveel keuze's heeft/had. Nog 1 seizoen catagorie 1 en de licentie is weg.
En denk jij werkelijk dat vriend Onno in zijn eentje de schuld heeft veroorzaakt? Dat de algemeen directeur hier niets van wist? En dat van de RvC alleen van Well heeft zitten slapen?
Als dat zo zou zijn is het nog triester gesteld met Feyenoord als ik al dacht.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 09:06 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Geloof dat Gudde niet zoveel keuze's heeft/had. Nog 1 seizoen catagorie 1 en de licentie is weg.
En denk jij werkelijk dat vriend Onno in zijn eentje de schuld heeft veroorzaakt? Dat de algemeen directeur hier niets van wist? En dat van de RvC alleen van Well heeft zitten slapen?
Als dat zo zou zijn is het nog triester gesteld met Feyenoord als ik al dacht.
Nee, natuurlijk niet. Er is toen in 2007, met het halen van een aantal ervaren spelers (Hofland, Makaay, Gio e.a.) behoorlijk zwaar geïnvesteerd. Met dure contracten!
In december dat jaar kwam Gudde aan het roer. DAARNA pas.
En Gudde weet ook wel dat hij anno 2012 de club uit categorie 1 moet krijgen.

Waar het om gaat is dat hij dat DOET, niet alleen omdat hij het MOET.
En hij doet het.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 08:50 schreef prins het volgende:

[..]

Bewijzen vermoeien de waarheid. 43 mil schuld...
Ja tuurlijk jongen, en daar stuur je mensen voor weg die daar part noch deel aan hebben.
Lekkere visie.
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 juli 2011 - 18:06   quote  deeplink  
Ik vind zeker dat de VG een nuttige functie heeft er wordt teveel bekonkelt en gerotzooid in het maasgebouw wat wel eens naar buiten gebracht mag worden. Het is alleen jammer dat ze het zo ongelukkig verpakken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Die functie is uitsluitend nuttig als ze meedenken én/of met bewijzen komen bij bestuurlijke fouten cq malversaties.
prins
 prins - maandag 04 juli 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 18:11 schreef FR-Henk het volgende:
Die functie is uitsluitend nuttig als ze meedenken én/of met bewijzen komen bij bestuurlijke fouten cq malversaties.
Hoe ?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2011 - 18:15   quote  deeplink  
Bedoel je? Hoe meedenken óf hoe met bewijzen te komen?
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 juli 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 18:11 schreef FR-Henk het volgende:
Die functie is uitsluitend nuttig als ze meedenken én/of met bewijzen komen bij bestuurlijke fouten cq malversaties.
Voor ze met geneuzel begonnen hebben ze wel het één en ander naar buiten gebracht waar de honden geen brood van lusten
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 04 juli 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 19:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Voor ze met geneuzel begonnen hebben ze wel het één en ander naar buiten gebracht waar de honden geen brood van lusten
mwoaaa, ook een hoop geschreeuw hoor....
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 juli 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 20:15 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

mwoaaa, ook een hoop geschreeuw hoor....
Dat viel juist wel mee, gewoon aan de hand van documenten misstanden aankaarten zoals het investerings fonds.
prins
 prins - maandag 04 juli 2011 - 20:34   quote  deeplink  
waar rook is, is ok vuur.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 04 juli 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 20:34 schreef prins het volgende:
waar rook is, is ok vuur.
cliché, cliché, cliché. Bij jou kan de vg/FSV geen kwaad doen en kan geen enkel reeel punt ontdekken.
prins
 prins - maandag 04 juli 2011 - 20:47   quote  deeplink  
43 mil euro schuld. Wie is verantwoordelijk ?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 04 juli 2011 - 20:50   quote  deeplink  
Jij. De prins van..?
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 20:47 schreef prins het volgende:
43 mil euro schuld. Wie is verantwoordelijk ?
VdH, Bosz, Jacobs, Janssen, Gullit, etc etc.
prins
 prins - maandag 04 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
ok.Nu weet ik het.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Huidige RvC heeft ook schuld hoor.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 04 juli 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 20:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

VdH, Bosz, Jacobs, Janssen, Gullit, etc etc.
Hoeso Gullit??
Die jongen is trainer en dient net als elke andere trainer die bij een club werkt een lijstje in van spelers die hij wil.

Al word daar vervolgens naar geluisterd is dat niet zijn fout
Maar verantwoording van Bestuur RvC & TD van destijds
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 21:07 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Hoeso Gullit??
Die jongen is trainer en dient net als elke andere trainer die bij een club werkt een lijstje in van spelers die hij wil.

Al word daar vervolgens naar geluisterd is dat niet zijn fout
Maar verantwoording van Bestuur RvC & TD van destijds
Spelers werden gehaald op voorspraak van Gullit. Ben je medeverantwoordelijk.
Plus de resultaten waren ook te slecht voor zo'n selectie.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 04 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
Hij geeft net als elke andere trainer aan wat zijn wensen zijn.
Dat daar naar geluisterd word is niet zijn fout.
Dat spelers niet beter zijn geworden en voor meer geld zijn verkocht ook niet echt want dat kun je moeilijk verwachten van een trainer van 1 jaar
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Als dat jouw mening is prima. Ik stel Been ook verantwoordelijk voor het niet halen van europees en het missen van inkomsten en het halen van slechte spelers.
Rovert
 Rovert - maandag 04 juli 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:
Als dat jouw mening is prima. Ik stel Been ook verantwoordelijk voor het niet halen van europees en het missen van inkomsten en het halen van slechte spelers.
het is allemaal begonnen met Gunder Bengtsson
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 04 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:
Als dat jouw mening is prima. Ik stel Been ook verantwoordelijk voor het niet halen van europees en het missen van inkomsten en het halen van slechte spelers.
Tuurlijk heeft een trainer wel verantwoording.
Maar net als Gullit heeft maar 1 jaar bij ons gelopen.
En hij bekijkt niet wat een speler moet kosten en wat voor Geld er is.
Dus en Fincanciele kantje van een transfer (dus echt alleen het aantrekken van een speler)
vind ik Gullit niet verantwoordelijk voor.

Gullit heeft de aanval wel goed laten spelen bij Feyenoord.
Maar de achterhoede was Dramatisch.
En dat kwam mede door 5 verschillende Nationaliteiten/Talen in de achterhoede

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Graag een mening en een reactie van de FSV









0.0078449