BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Graag een mening en een reactie van de FSV

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de flh
 de flh - woensdag 06 juli 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 11:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee dat niet, maar ik heb wel dingen gelezen, acties van bestuurders, spelers etc, die schandalig zijn.
Maar ook in dit geval ontbreekt nog het bewijs.
Alleen word t langzaam wel te veel om allemaal verzonnen te zijn.
Zou 't niet beter zijn als hier één overzichtelijke topic voor was met linkjes naar de documenten???

Want ik zie echt door de bomen het bos niet meer.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Ik wil t eigenlijk liever over t voetbal hebben...
KKL
 KKL - woensdag 06 juli 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 10:10 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

alweer?? ik hoor dat al ruim een maand
wat een daadkracht die FSV

maar goed, het is duidelijk dat er 2 groepen zijn, en die worden het niet met elkaar eens.
dus om het duidelijker te maken :

1. ben je TEGEN de FSV en VG , zeg dan je lidmaatschap op
2. ben je VOOR de FSV en VG, wordt dan lid van de FSV

dan zien we gelijk hoe 'groot' die aanhang is.
Hou nu eens op met je kinderachtig gedrag!

Lid of geen lid van de FSV....wat boeit dat???
Over een jaar hoeft er waarschijnlijk niemand meer lid te worden van de FSV als Feyenoord failliet wordt verklaard!

Het gaat godverdomme over het voortbestaan van onze club FEYENOORD!!!!

Maak je daar nu eens echt zorgen om want het is allemaal nog veel erger, zieker en triester wat er tot nu toe naar buiten is gekomen!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 14:57 schreef KKL het volgende:

[..]

Hou nu eens op met je kinderachtig gedrag!

Lid of geen lid van de FSV....wat boeit dat???
Over een jaar hoeft er waarschijnlijk niemand meer lid te worden van de FSV als Feyenoord failliet wordt verklaard!

Het gaat godverdomme over het voortbestaan van onze club FEYENOORD!!!!

Maak je daar nu eens echt zorgen om want het is allemaal nog veel erger, zieker en triester wat er tot nu toe naar buiten is gekomen!
Dat faillissement is niet het spook wat boven onze hoofden hangt.
Dat wordt wel afgewend.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 15:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat faillissement is niet het spook wat boven onze hoofden hangt.
Dat wordt wel afgewend.
wat is het spook dan wel Stylzz?
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 06 juli 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 14:57 schreef KKL het volgende:

[..]

Hou nu eens op met je kinderachtig gedrag!

Lid of geen lid van de FSV....wat boeit dat???
Over een jaar hoeft er waarschijnlijk niemand meer lid te worden van de FSV als Feyenoord failliet wordt verklaard!

Het gaat godverdomme over het voortbestaan van onze club FEYENOORD!!!!

Maak je daar nu eens echt zorgen om want het is allemaal nog veel erger, zieker en triester wat er tot nu toe naar buiten is gekomen!
ehm, vraagje, kinderachtig gedrag?
ik heb toch al gezegd dat er 2 groepen zijn. en als blijkt dat de meerderheid achter de FSV en VG staan, laat dat dan zien d.m.v. lidmaatschap, dan zou je misschien echt wat kunnen doen, tot op dit moment zijn het voor mij niet meer dan 1500 personen (en ik ben begonnen met 200 dus ik ga vooruit). En 1500 personen is voor mij echt geen meerderheid.

Maar goed, meerderheid wil ook niet altijd zeggen dat ze gelijk hebben, maar dan krijgen we daar weer een discussie over.

Ik heb ook al aangegeven dat ik het niet echt slim vindt van FSV en VG dat ze terwijl het eindelijk een beetje rustig is weer een hoop stof doen opwaaien, en dat ze dat Dhr. Beenhakker vorig seizoen nog kwalijk namen. Maar goed, dat is mijn mening, daar hoef je het niet mee eens te zijn. Vrij land gelukkig.

Nogmaals, het zou een makkelijke oplossing zijn, dat als iedereen die achter de FSV staat lid zou worden, dan weet je gelijk of ze echt "namens de supporters" praten.
Want nu zeggen ze het ook, maar ze praten niet namens mij, daarom heb ik mijn lidmaatschap opgezegd. Dat kan jij kinderachtig vinden, maar als ik het ergens niet mee eens ben, en ik kan daar op een nette manier onderuit, dan doe ik dat.

en vloeken is zo 2010, doe nou niet joh.
KKL
 KKL - woensdag 06 juli 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 15:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat faillissement is niet het spook wat boven onze hoofden hangt.
Dat wordt wel afgewend.
Daar heb ik en velen anderen een andere mening over.
KKL
 KKL - woensdag 06 juli 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 15:14 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ehm, vraagje, kinderachtig gedrag?
ik heb toch al gezegd dat er 2 groepen zijn. en als blijkt dat de meerderheid achter de FSV en VG staan, laat dat dan zien d.m.v. lidmaatschap, dan zou je misschien echt wat kunnen doen, tot op dit moment zijn het voor mij niet meer dan 1500 personen (en ik ben begonnen met 200 dus ik ga vooruit). En 1500 personen is voor mij echt geen meerderheid.

Maar goed, meerderheid wil ook niet altijd zeggen dat ze gelijk hebben, maar dan krijgen we daar weer een discussie over.

Ik heb ook al aangegeven dat ik het niet echt slim vindt van FSV en VG dat ze terwijl het eindelijk een beetje rustig is weer een hoop stof doen opwaaien, en dat ze dat Dhr. Beenhakker vorig seizoen nog kwalijk namen. Maar goed, dat is mijn mening, daar hoef je het niet mee eens te zijn. Vrij land gelukkig.

Nogmaals, het zou een makkelijke oplossing zijn, dat als iedereen die achter de FSV staat lid zou worden, dan weet je gelijk of ze echt "namens de supporters" praten.
Want nu zeggen ze het ook, maar ze praten niet namens mij, daarom heb ik mijn lidmaatschap opgezegd. Dat kan jij kinderachtig vinden, maar als ik het ergens niet mee eens ben, en ik kan daar op een nette manier onderuit, dan doe ik dat.

en vloeken is zo 2010, doe nou niet joh.
Beenhakker ging 2 dagen voor de Klassieker de grote clown uithangen.
Duidelijker kan ik niet zijn.

De FSV en VG hebben gewacht tot na het seizoen in de voetbaloze maanden.
Er bestaat geen andere en beter tijdsbestek.

De FSV heeft een bestuur die gekozen wordt op de ledenraadavonden.
Daar mag je kiezen, stemmen en je mening geven.
Ooit weleens geweest?

Het dagelijksbestuur van de FSV wordt democratisch gekozen.

Wat is rust henkie??

VB
Je buurvrouw wordt dagelijks door haar man mishandeld, je hebt het zelf gezien maar om de rust te bewaren in de buurt, hou je lekker je mond dicht....om de rust in de straat de bewaren???? Een paar maanden later ligt de buurvrouw dood in huis.

Bij Feyenoord is het intern één grote klerezooi maar ja nu is het lekker rustig dus laat maar gaan??
En als de bom intern over een half jaar uit één barst en de schade niet meer is te overzien...dan lekker gaan klagen waarom er niet veel eerder is ingegrepen??

Het is van de mensen die niet achter de FSV en VG staan alleen maar een welles nietes spelletje zonder enige inhoud.
Want dat heb ik nog steeds niet gehoord of gelezen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 16:21 schreef KKL het volgende:

[..]

Beenhakker ging 2 dagen voor de Klassieker de grote clown uithangen.
Duidelijker kan ik niet zijn.

De FSV en VG hebben gewacht tot na het seizoen in de voetbaloze maanden.
Er bestaat geen andere en beter tijdsbestek.

De FSV heeft een bestuur die gekozen wordt op de ledenraadavonden.
Daar mag je kiezen, stemmen en je mening geven.
Ooit weleens geweest?

Het dagelijksbestuur van de FSV wordt democratisch gekozen.

Wat is rust henkie??

VB
Je buurvrouw wordt dagelijks door haar man mishandeld, je hebt het zelf gezien maar om de rust te bewaren in de buurt, hou je lekker je mond dicht....om de rust in de straat de bewaren???? Een paar maanden later ligt de buurvrouw dood in huis.

Bij Feyenoord is het intern één grote klerezooi maar ja nu is het lekker rustig dus laat maar gaan??
En als de bom intern over een half jaar uit één barst en de schade niet meer is te overzien...dan lekker gaan klagen waarom er niet veel eerder is ingegrepen??

Het is van de mensen die niet achter de FSV en VG staan alleen maar een welles nietes spelletje zonder enige inhoud.
Want dat heb ik nog steeds niet gehoord of gelezen.
met die buurvrouw: je stapt dan meteen naar de politie en geeft direct volledige openheid van alles wat je weet en gezien hebt.
Dat is dus een groot verschil met de vg/ FSV. Goed voorbeeld!!
nibali
 nibali - woensdag 06 juli 2011 - 16:28   quote  deeplink  
We zijn weer een aantal posts verder maar ik heb nog steeds geen spoor van bewijs kunnen ontdekken. Kom nou eens met feiten. Ik werd overigens vanmorgen door de eigenaar van Yab Yum gebeld. Hij trekt zich terug en af.
KKL
 KKL - woensdag 06 juli 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 16:26 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

met die buurvrouw: je stapt dan meteen naar de politie en geeft direct volledige openheid van alles wat je weet en gezien hebt.
Dat is dus een groot verschil met de vg/ FSV. Goed voorbeeld!!
Heel goed Douwe!!!

Dat heeft de FSV en VG ook gedaan!

Er zijn documenten op tafel gekomen, e-mails, brieven, geluidsopnames en notulen naar buiten gebracht!

De FSV en VG heeft direct volledige openheid van alles wat ze weten en gezien hebben naar buiten gebracht.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 juli 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 08:33 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nee hoor, als het aan mij ligt worden alle gerezen problemen alsnog achter de schermen in gesprekken opgelost.
Alleen voor figuren zoals lijdensweg die structureel de mensen van de Vg als kleuters, homo's of nietszeggende relschoppers weg te moeten zetten zou het wel eens duidelijk zijn indien de vuile was op straat komt.
Ja sorry hoor beste FLE , maar ik heb afgelopen zaterdag op varkenoord zelf die leden van de VG groep gezien en dat zijn gewoon kleuters die net uit de luiers zijn! Anders zou ik het niet zeggen
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 16:42 schreef KKL het volgende:

[..]

Heel goed Douwe!!!

Dat heeft de FSV en VG ook gedaan!

Er zijn documenten op tafel gekomen, e-mails, brieven, geluidsopnames en notulen naar buiten gebracht!

De FSV en VG heeft direct volledige openheid van alles wat ze weten en gezien hebben naar buiten gebracht.
waarom niet alles in 1 keer, dat hebben ze niet gedaan en ook hier wordt weer beweerd dat er nog meer volgt. De geluidsopnames zijn niet te beluisteren, ik hoor er niets in van wat er gezegd zou worden (daarnaast nogal min om stiekem een gesprek op te nemen), verder vind ik de bewijslast (notulen, brieven, emails e.d.) mager en nogal van 1 kant belicht. De keren dat er iets is weerlegt had dat een hoger waarheidsgehalte voor mij dan de stukken. Ik ben niet overtuigt hoewel ik zeker weet dat de vg/ fsv het beste met Feyenoord voor heeft en ook echt wel uit overtuiging zal handelen maar ik wil dat ze nu met alles naar buiten komen zodat iedereen zelf kan oordelen. Nu zijn er verschillende kampen (zoals ook op dit forum) en het lijkt me dat dit zeker niet de bedoeling is maar dat krijg je wanneer je bewijslast niet overtuigend is of wanneer je ruimte laat voor speculatie.
Nogmaals: inhoudelijk kan ik er niet over oordelen en dat vind ik jammer want ik denk dat de vg/ fsv hier een rol in kan spelen die ze tot dusver niet hebben genomen.
Dit alles is natuurlijk mijn mening en ik sta open voor andere meningen en wil me graag laten overtuigen maar dat is tot op heden niet gebeurt.
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 06 juli 2011 - 23:23   quote  deeplink  
vreemd om de situatie van Feyenoord te vergelijken met het mishandelen van je buurvrouw ....

ik heb nog steeds niets gezien waarvan ik geschrokken ben, onduidelijke geluidsbestandjes, mailtjes waar je niet van achterover slaat, en roepen dat het binnenkort gaat gebeuren.

Wat gaat er gebeuren?
Wie gaat het overnemen?
Hoeveel geld nemen ze mee?
Hebben deze mensen voor NU DIRECT een oplossing?
Dus als deze mensen komen is de schuld DIRECT weg?
Mogen de Vrienden blijven zitten in de RvC?
Als ze niet mogen blijven zitten, nemen ze waarschijnlijk het geld weer mee, dus Feyenoord Failliet?
Zijn deze mensen aleen bezig met Feyenoord of hebben ze nog andere werkzaamheden?
Hebben ze een voetbalachtergrond bij Feyenoord?

Ik zou graag antwoorden willen hebben op bovenstaande vragen.
Dus niet weer roepen dat iedereen weg moet, en dat ze er een zooitje van hebben gemaakt, ik wil antwoorden.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:23 schreef henkie1969 het volgende:
vreemd om de situatie van Feyenoord te vergelijken met het mishandelen van je buurvrouw ....

ik heb nog steeds niets gezien waarvan ik geschrokken ben, onduidelijke geluidsbestandjes, mailtjes waar je niet van achterover slaat, en roepen dat het binnenkort gaat gebeuren.

Wat gaat er gebeuren?
Wie gaat het overnemen?
Hoeveel geld nemen ze mee?
Hebben deze mensen voor NU DIRECT een oplossing?
Dus als deze mensen komen is de schuld DIRECT weg?
Mogen de Vrienden blijven zitten in de RvC?
Als ze niet mogen blijven zitten, nemen ze waarschijnlijk het geld weer mee, dus Feyenoord Failliet?
Zijn deze mensen aleen bezig met Feyenoord of hebben ze nog andere werkzaamheden?
Hebben ze een voetbalachtergrond bij Feyenoord?

Ik zou graag antwoorden willen hebben op bovenstaande vragen.
Dus niet weer roepen dat iedereen weg moet, en dat ze er een zooitje van hebben gemaakt, ik wil antwoorden.
geld meenemen is onmogelijk, zijn aandelen die ze dan eerst weer moeten verkopen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 juli 2011 - 23:26   quote  deeplink  
ik vond het feit dat ze investeerders 5% rendement garandeerde op een investering in een speler, redelijk beangstigend.....
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 06 juli 2011 - 23:27   quote  deeplink  
investeerders willen verdienen, is niet echt beangstigend
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 juli 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:27 schreef henkie1969 het volgende:
investeerders willen verdienen, is niet echt beangstigend
van de kant van de investeerders snap ik het wel, maar dat je als voetbal club (helemaal met Feyenoords gelukkige geschiedenis met transfers)investeerders garandeert dat ze hun investering terug krijgen + 5% ben je niet verstandig bezig....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Graag een mening en een reactie van de FSV









0.0072319