|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vul hier jou opstelling in... De Guzman Wijnaldum Ake Rakik la pera
verders weet ik het ff niet maar op de bank hebben we nog wel Fer zitten... |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben deserteur! ik meld me... |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha Geengelul Bruma stellen we op naast Wijnaldum..
Obiku,eerst een andere nickname verzinnen want zo kom je nooit in dit topic hahahaha |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ah goed idee,een extra veteranen opstelling.. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wtf? hahahahaha je zit toch niet aan de jeneverbier he? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
tiendalli, zuiverloon, leonardo, leonard |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt,bij de veteranen of nu maar bij deze opstelling... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha! Goed afreageer-topic!
Jeffrey Bruma? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: de guzman in oranje !, nee ik ben zo nuchter als ooit ! aleen ze moeten bij die club van mij eens zorgen voor goede contracten met opties voor 1 of 2 jaar extra erin ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja gedeeltelijk want wij hoefden hem niet meer.. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Goor! Perfecte naam voor deserteurs:
Gini Goor Jeffrey Goor Leonardo Goor |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Castaignos ! en dat meen ik ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 12:44 schreef qwerto het volgende:[..] de guzman in oranje !, nee ik ben zo nuchter als ooit ! aleen ze moeten bij die club van mij eens zorgen voor goede contracten met opties voor 1 of 2 jaar extra erin ! Heb je helemaal gelijk in alleen bij de Guzman waren ze daar al mee bezig 2 jaar verdat hij vertrok...De Guzman is de ergste in zijn soort... |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Achteraf gezien van mij heb je helemaal gelijk! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 12:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Vul hier jou opstelling in... De Guzman Wijnaldum Ake Rakik la pera verders weet ik het ff niet maar op de bank hebben we nog wel Fer zitten... Er zijn hier toch maar 2 deserteurs! La Pera en De Guzman. Want dat zijn de enige 2 die niks opbrachten, de andere 3 brengen ongeveer 6,2 miljoen in het laatje van de club. Maar zo zie je maar van clubliefde hebben ze nooit gehoord! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 12:47 schreef lijdensweg het volgende:[..] Er zijn hier toch maar 2 deserteurs! La Pera en De Guzman. Want dat zijn de enige 2 die niks opbrachten, de andere 3 brengen ongeveer 6,2 miljoen in het laatje van de club. Maar zo zie je maar van clubliefde hebben ze nooit gehoord! Klopt maar sentimenten mogen ook geteld worden in dit topic Lijdensweg dus leef je uit.. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Henk Timmer ! wat een droplul was dat ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt,maar vind hem geen deserteur |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: haha, Ono, een beetje maar! hij vertrok na een jaar of 5 voor 2.5 mil. door de achterdeur |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: HEHE Goor EEn beetje toch...LUCLUCLUC Goor
Zaakwaarnemers GOOR |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 12:50 schreef qwerto het volgende:[..] haha, Ono, een beetje maar! hij vertrok na een jaar of 5 voor 2.5 mil. door de achterdeur Nee joh,dit topic gaat de verkeerde kant op met jou hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: klap van de Hoornse malle molen gehad ? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat was meer een bestuurlijke dwaling ,om hem ooit te halen.. |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
----------------- Aerts --------- Zuiverloon - Saidi - bruma - Lumb -Lensky - Goor - Leonardo - Sno ------- Elmander - Smolarek -----
Helden van de laatste 10 jaar -------------- Dudek ----------------- Fernandez - Vlaar - van wonderen - Gio -- Emerton - Buffel - Ono - Bosvelt -- ------------ Kuyt - Kalou ------------
en dan heb je nog van hooijdonk,Tomasson,paauwe enz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door qwerto -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 13:00 schreef qwerto het volgende:----------------- Aerts --------- Zuiverloon - Saidi - bruma - Lumb -Lensky - Goor - Leonardo - Sno ------- Elmander - Smolarek ----- Helden van de laatste 10 jaar -------------- Dudek ----------------- Fernandez - Vlaar - van wonderen - Gio -- Emerton - Buffel - Ono - Bosvelt -- ------------ Kuyt - Kalou ------------ Nee man,jij snapt echt werkelijk niet waar dit topic over gaat... Zuiverloon Smolarek Saidi en Elmander zijn helden |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 13:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee man,jij snapt echt werkelijk niet waar dit topic over gaat... Zuiverloon Smolarek Saidi en Elmander zijn helden ja mazzel smolarek mischien wel maar de rest is ruk ! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: enerzijds wel ja uitmelker en vertrokken zonder opbrengst destijds ! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hehehehe alleen gullit de wolf was een grapje! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
De Guzman Wijnaldum Ake Rakik la pera goor Castaignos Leonard lensky Sno Lurling Leonardo aerts Babovic Babos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door qwerto -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahaha als ik het niet dacht! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 13:06 schreef qwerto het volgende:De Guzman Wijnaldum Ake Rakik la pera goor Castaignos Leonard lensky Sno Lurling Leonardo aerts Babovic Babos Leonard
Sno Lurling Leonardo aerts Babovic Babos
Deze namen haal ik eruit omdat zij niet weg wilden maar moesten... Of ze ooit aanwinsten geweest zijn,op Babovic na nee |
|
|
|