BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoorder Leroy Fer uitgescholden tijdens oefenduel'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 03 juli 2011 - 11:05
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Feyenoorder Leroy Fer uitgescholden tijdens oefenduel' (Voetbalcentraal)

Emile
 Emile - zondag 03 juli 2011 - 14:46   quote  deeplink  
Leroy Fer is tijdens het oefenduel tussen amateurclub SC Feyenoord en de BVO Feyenoord (0-4) uitgescholden door aanhangers van de Rotterdamse Stadionclub. De fans zijn er niet blij mee dat de jeugdinternational vooralsnog geen keuze heeft gemaakt tussen zijn contract verlengen en vertrekken bij de club. Dat meldt Algemeen Dagblad.

De middenvelder reageert genuanceerd op het gedrag van de fans. "Sommige supporters begonnen op me te schelden, omdat ze vinden dat ik moet bijtekenen. Ik snap hen op zich wel. Zij kijken alleen naar het belang van Feyenoord, terwijl ik ook kijk naar mijn eigen belang," aldus Fer.

Fer geeft aan niet geraakt te zijn door de verwensingen. "Dat ze me uitschelden, moeten ze zelf weten. Daar ben ik koud voor. Ik heb hier elf jaar gevoetbald, ga nu mijn twaalfde jaar in. Dan kun je niet zeggen dat ik geen gevoel voor deze club heb."

voetbalcentraal.nl vi.nl blablabla

---------------------------------------------------

geen idee zag er geen topic over dus tja maar;
hoe wil je gvd iemand wegjagen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door Emile --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 03 juli 2011 - 14:47   quote  deeplink  
Yoo, bedankt he.
Emile
 Emile - zondag 03 juli 2011 - 14:48   quote  deeplink  
hoe bedoel je

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door Emile --
el-loco
 el-loco - zondag 03 juli 2011 - 14:52   quote  deeplink  
Dit stukje vind ik typerend voor onze grote vriend Fer"Zij kijken alleen naar het belang van Feyenoord, terwijl ik ook kijk naar mijn eigen belang," . Hij zegt ook.maar hij bedoelt ik kijk alleen naar eigen belang. Ik zeg strik erom en wegwezen!
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 03 juli 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Sommige mensen die Martin van Geel zo hoog hebben zitten, maken zijn werk nou niet bepaald gemakkelijker. Sommige fans zijn een grotere bedreiging voor Feijenoord dan het bestuur. Jammer, maar het zij zo.
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 juli 2011 - 14:57   quote  deeplink  
Who the fuck is Leroy Fer?
Els
 Els - zondag 03 juli 2011 - 14:58   quote  deeplink  
Het hoort niet, maar het kan nou ook niet echt als een verrassing komen. Fer moet zich maar gaan bezighouden met zijn eigen tekortkomingen, heeft 'ie meer dan zijn handen vol aan. Niet meer bemoeien met beleid of supporters.
gladdeharry
 gladdeharry - zondag 03 juli 2011 - 15:09   quote  deeplink  
Ben beslist niet blij met Fer maar dit vind ik zo onnozel. Vind die lui van SVF sowieso onnozel!
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 juli 2011 - 16:52   quote  deeplink  
Ik laat me niet onder druk zetten door Leroy Fer! Jongens, moeten we Leroy nu gaan smeken om te blijven? Mokotjo heeft veel meer potentie en klaagt nooit! Want om wie hebben we het nou? Om een speler die al 10000x het logo gekust heeft en nu doodleuk vertelt dat hij weggaat omdat er geen goede versterkingen komen... Zelfs Marcel Meeuwis had de voorkeur op zijn positie, wie is Leroy Fer dan? Nee Leroy, ga jij het lekker proberen bij Twente, kunnen we echt zien hoe goed je bent, en we bedanken je nog voor die gemiste kans bij Gent waardoor we Europa niet ingingen en met die inkomsten hadden we misschien wel versterkingen kunnen halen Leroy. Dan zou jij weer op de bank komen te zitten! Richt vooral een rapgroep op met De Guzman en Wijnaldum en raak vooral ons mooie shirt nooit meer aan.

4 December: Feyenoord - PSV Wijnaldum, onthoud die dag!
18 December: Feyenoord - FC Twente Fer, onthoud die dag!
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 16:54   quote  deeplink  
Ja, maar kwalitatief komen we helaas nog wel tekort.
Ik hoop ook niet dat ze nu dom geld gaan uitgeven.
Liever nog een jaartje voor plek 6 t/m 10.
Quiroz
 Quiroz - zondag 03 juli 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 16:54 schreef Stylzz het volgende:
Ja, maar kwalitatief komen we helaas nog wel tekort.
Ik hoop ook niet dat ze nu dom geld gaan uitgeven.
Liever nog een jaartje voor plek 6 t/m 10.
Dus moet Leroy ons transferbeleid gaan bepalen? Zelfs Meeuwis kreeg de voorkeur boven Leroy!!
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 juli 2011 - 16:58   quote  deeplink  
ja Leroy
11 mooie jaren waarbij je steun kreeg van de fans.
En nu het slecht gaat met de club zeg je toedeloe en ga je naar psv toe (hee dat rijmt)
Ik praat niet goed dat ze je uitschelden,Maar wist je dit dan niet?
En op zo een leeftijd al zo een grote mond Bah Leroy wat val je me tegen.
Ik denk nog steeds dat je Feyenoord kan helpen.Maar in mijn hart denk ik wegwezen.
Ik hoop voor jou dat je naar het buitenland gaat .En niet naar FC Twente dan geef je het legioen een 2e klap in het gezicht.Dat hebben wij niet verdient
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 16:57 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dus moet Leroy ons transferbeleid gaan bepalen? Zelfs Meeuwis kreeg de voorkeur boven Leroy!!
indirect doet ie dat wel.
Als ie blijft --> "moeten we kopen"
Als ie gaat --> "Moeten we halen"
rob010
 rob010 - zondag 03 juli 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Advies aan Monsterman.
haal fer ff op voor een miljoentje of 4
zijn we klaar met gezeik.
ruim 10 miljoen dan binnen aan transfers.
uithuilen en opnieuw beginnen.
En vooral geen domme transfers doen.
maar wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in van Geel.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 03 juli 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 14:46 schreef Emile het volgende:

Fer geeft aan niet geraakt te zijn door de verwensingen. "Dat ze me uitschelden, moeten ze zelf weten. Daar ben ik koud voor. Ik heb hier elf jaar gevoetbald, ga nu mijn twaalfde jaar in. Dan kun je niet zeggen dat ik geen gevoel voor deze club heb."

10 jaar lang heeft hij mogen aanmodderen, ook toen het nog helemaal niets was, vorig moest hij er staan, en stond er ook, alleen stond hij dan vaak te slapen. Dit seizoen is hi echt nodig en nu peert ie hem, de laffaard/verrader.

Dan kun je zeggen dat je geen gevoel voor de club hebt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juli 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 17:11 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

10 jaar lang heeft hij mogen aanmodderen, ook toen het nog helemaal niets was, vorig moest hij er staan, en stond er ook, alleen stond hij dan vaak te slapen. Dit seizoen is hi echt nodig en nu peert ie hem, de laffaard/verrader.

Dan kun je zeggen dat je geen gevoel voor de club hebt.
Fer is niet nodig. Zo goed was ie niet, afgelopen jaar.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 17:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Fer is niet nodig. Zo goed was ie niet, afgelopen jaar.
nee, maar hij kan t wel worden.
Dat vind ik t zuurste. Zelfde als met Ginocchio.

Alhoewel t risico dat dit t plafond is, ook minstens zo groot is.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juli 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 17:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee, maar hij kan t wel worden.
Dat vind ik t zuurste. Zelfde als met Ginocchio.

Alhoewel t risico dat dit t plafond is, ook minstens zo groot is.
Bedenk ook dat het spelers zijn van wie de mentaliteit niet onomstreden is.
Blijkt ook wel weer in deze transferperiode.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bedenk ook dat het spelers zijn van wie de mentaliteit niet onomstreden is.
Blijkt ook wel weer in deze transferperiode.
Ja, dat is ook zo. Maar toch. Alhoewel ze ondertussen misschien het predicaat taltent ontgroeid zouden moeten zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juli 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo. Maar toch. Alhoewel ze ondertussen misschien het predicaat taltent ontgroeid zouden moeten zijn.
De (te) ontvangen miljoenen zijn een zekerheid en stap dichterbij schuldaflossing. Deze 2 spelers zijn geen zekerheid in een onverwacht hoge sportieve prestatie.
Met hen erbij worden we hooguit 6e, en net zo makkelijk 12e.
Wat maakt het dus uit.
Goed beleid: miljoenen binnenhalen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 18:16   quote  deeplink  
Dat lijkt me het beste beleid. Centjes harken.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 juli 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 16:57 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dus moet Leroy ons transferbeleid gaan bepalen? Zelfs Meeuwis kreeg de voorkeur boven Leroy!!
Dat was bij Mario (het gaat goed) Been die het vertrouwen in Meeuwis had en van Geel heeft dat duidelijk niet! Ik denk ook dat Van Geel met een bewuste schoonmaak bezig is om de selectie voor de komende jaren op een hoger niveau te krijgen en daar kan hij Fer en Gini niet bij gebruiken denk ik! Ook zal het komende seizoen duidelijk worden of ie met Mario Been verder , al denk ik zelf van niet. Maar dat zullen we zien. Ik denk dat binnen nu en 2 jaar een heel andere selectie in de kuip zal spelen! Ik denk zelf dat Schaken, Auasser, Biseswar, Schenkeveld op de nominatie staan om in 2012 te vertrekken in de kuip.
Maar we zullen het afwachten wat de toekomst brengt. De renovatie binnen de kuip is begonnen en als er geld uitgegeven mag worden dan nog deze zomer denk ik.
Ronneke
 Ronneke - zondag 03 juli 2011 - 18:48   quote  deeplink  
Hoop dat hij ook verkocht wordt, beter voor hem en beter voor ons.
feyenoord(010)
 feyenoord(010) - zondag 03 juli 2011 - 18:53   quote  deeplink  
Echt Zulke supporters maken de club kapot zometeen wil er niemand meer voor Feyenoord spelen omdat ze alleen maar uitgescholden en uitgezongen worden, omdat ze ook aan hun eigen ontwikkeling denken wat ieder mensen in zijn leven doet. Feyenoord is bekend vanwege de altijd trouwe supporters die altijd achter de club blijven staan. Maar sommige van jullie denken daar heel anders over en geeft Feyenoord weer een slechte naam zulke mensen helpen mee aan de club KAPOT maken. Hou je verstand erbij en Steun Feyenoord tot je dood en doordat het nu al even minder gaat laat ze dan niet vallen want nu juist hebben ze onze steun nodig.
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:53 schreef feyenoord(010) het volgende:
Echt Zulke supporters maken de club kapot zometeen wil er niemand meer voor Feyenoord spelen omdat ze alleen maar uitgescholden en uitgezongen worden, omdat ze ook aan hun eigen ontwikkeling denken wat ieder mensen in zijn leven doet. Feyenoord is bekend vanwege de altijd trouwe supporters die altijd achter de club blijven staan. Maar sommige van jullie denken daar heel anders over en geeft Feyenoord weer een slechte naam zulke mensen helpen mee aan de club KAPOT maken. Hou je verstand erbij en Steun Feyenoord tot je dood en doordat het nu al even minder gaat laat ze dan niet vallen want nu juist hebben ze onze steun nodig.
Hij is 3 1/2 jaar toegejuichd en 1 uur uitgescholden. Laten we het allemaal wel een beetje in perspectief blijven zien. Als dezelfde verhoudingen voor een huwelijk gelden, spreken de echtelieden over het algemeen toch over een zeer goed huwelijk.
qwerto
 qwerto - maandag 04 juli 2011 - 00:05   quote  deeplink  
AGAINST MODERN FOOTBALL!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoorder Leroy Fer uitgescholden tijdens oefenduel'









0.0046319