|
|
cc-tje
|
|
|
Hij is een transexueel... werkt in het pisvee bordeel... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
12e minuut slaat wijnaldum de bal in eigen goal Waarbij hij in de 12e minuut zijn hand breekt en rood krijgt. En wij zingen in de 12e minuut allways look on the bright Side of life Tevens scoort die wel zijn 12e doelpunt Wijnaldum kan 12 weken niet voetballen wegens de pijn PSV komt in zoon negatieve spiraal waardoor het 12 wedstrijden op rij niet zal winnen En PSV eindigt 12e in 2012
Wat een droom scenario |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Op de hoek van de straat staat een psv'er Hij speelt voor geld, wordt nooit een held Wijnaldum farizeeƫr! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat hij ons een eigen doelpunt geeft en dan stampvoetend en huilend het veld af gaat,Door de natte bovenlip sint |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 12:02 schreef RedDevil1990 het volgende:12e minuut slaat wijnaldum de bal in eigen goal Waarbij hij in de 12e minuut zijn hand breekt en rood krijgt. En wij zingen in de 12e minuut allways look on the bright Side of life Tevens scoort die wel zijn 12e doelpunt Wijnaldum kan 12 weken niet voetballen wegens de pijn PSV komt in zoon negatieve spiraal waardoor het 12 wedstrijden op rij niet zal winnen En PSV eindigt 12e in 2012 Wat een droom scenario ****plink******snif........ |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Donder op wijnaldum...donder...op wijnaldum... donder op wijnaldum, pleur de kuip es uit, Donder op wijnaldum...donder...op wijnaldum, donder op en kom ook nooit meer terug...
(give me hope joanna) |
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
Georginio, Georginio, Georginio.....niemand is zo NSB als hij Georginio, Georginio, Georginio.....niemand is zo'n homo als hij
melodie: m'n opa, m'n opa, m'n opa....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door voetbal-angerfist -- |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Eerste deel op zie ginds komt de stoom boot.
Hij speelt voor de prijzen, want hier kon dat niet. Dus ging hij naar Pisvee, vandaar nu dit lied. Oh lieve wijnaldum, het boeit ons geen reet, In Roffa telt maar een ding dat je dat even weet!
Hand in hand, kameraden, hand in hand voor Feyenoord 1 Geen woorden, maar daden, leve Feyenoord 1 Hand in hand, kameraden, hand in hand voor Feyenoord 1 Geen woorden, maar daden, leve Feyenoord 1
Ga je mee naar 't stadion, naar de ploeg van rood en wit Zoek een plaatsje in de zon, waar je zo gezellig zit Kijk, ze komen op 't veld, een gejuich uit duizend kelen Want je staat er van versteld, als de sterrenploeg gaat spelen Dan is altijd wat je hoort Het lied van Feyenoord
even laten zien dat het ons geen ruk boeit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door kuipje -- |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
Lees Deze""
waar komt de grootste NSBer vandaan daar in eindhoven gellukig hier vervandaan Wonen daar ook SUpERjODEN ja OOK superjoden Vinden Nsbers Voetbal fijn Als ze maar voor pisvee zijn FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door Roffa5314 -- |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
Op de hoek van de straat staat een NSB'er, 't Is geen mens, 't is geen dier, 't is een farizeeer. Met de krant in de hand, staat hij daar te venten. En verkoopt zijn Vaderland, voor slechts enk'le centen.
Op de hoek van de straat, staat een orgeldraaier. 't Is geen mens, 't is geen dier, 't is een landverraaier. Schiet hem dood, net als Koot. Doe hem in een kissie. Doe er dan wat water bij, dan zwemt ie als een vissie. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 16:24 schreef henkie1969 het volgende:gaan we ons nou druk maken om wijnaldum? verzin wat leuks om je team aan te moedigen. wijnaldum weg, jammer dan, zullen er nog vele volgen. ik steun liever mijn club dan dat ik me druk maak om passanten. Op welke melodie is deze songtekst? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 12:21 schreef Roffa5314 het volgende:Op de hoek van de straat staat een NSB'er, 't Is geen mens, 't is geen dier, 't is een farizeeer. Met de krant in de hand, staat hij daar te venten. En verkoopt zijn Vaderland, voor slechts enk'le centen. Op de hoek van de straat, staat een orgeldraaier. 't Is geen mens, 't is geen dier, 't is een landverraaier. Schiet hem dood, net als Koot. Doe hem in een kissie. Doe er dan wat water bij, dan zwemt ie als een vissie. Hee deze had ik al aangepast. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Moeten we de liedjes niet gaan bundelen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: En dan het bundeltje naar z'n hoofd gooien |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik las net de reacties op ad.nl
Daar waren de supporters dankbaar dat wijnaldum zo goed voor de club geweest is |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 16:22 schreef Rovert het volgende:[..] Ik las net de reacties op ad.nl Daar waren de supporters dankbaar dat wijnaldum zo goed voor de club geweest is dat zijn echte internet supporters... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Haha, nee neem dan ons....... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dankzij ons gaan de wedstrijden in Engeland niet door, toch? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
We gaan toch, alles is al betaald |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Sssssssssst. Zachtjes typen direct leest ons hoofd supporters en veiligheidzaken het nog....... Wie was dat ook alweer? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 18:00 schreef hotjumper het volgende:[..] Sssssssssst. Zachtjes typen direct leest ons hoofd supporters en veiligheidzaken het nog....... Wie was dat ook alweer? Maar wat verwachten ze dan? Dat ik zeg; jammer van die paar honderd euro maar ik blijf thuis??!!?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 18:01 schreef Rovert het volgende:[..] Maar wat verwachten ze dan? Dat ik zeg; jammer van die paar honderd euro maar ik blijf thuis??!!?? Ow doe je dat niet dan..... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
We gaan nu naar het kunsthistorisch museum van Barnsley toe |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat wordt druk dan daar! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeker weten dat Barnsley die heeft? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Wist ik maar hoe Google werkte. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 16:22 schreef Rovert het volgende:[..] Ik las net de reacties op ad.nl Daar waren de supporters dankbaar dat wijnaldum zo goed voor de club geweest is Pffff, dankbaar. Dat vind ik zo pathetisch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elke variant op breek je been vind ik prima. |
|
|
|