BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zo gaat de FSV dus te werk

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - maandag 04 juli 2011 - 00:23   quote  deeplink  
Van de FSV site:
"De supportersvereniging in combinatie met de supportersorganisaties zijn meer dan verbolgen over de zeer suggestieve berichtgeving, waarmee andermaal op basis van leugens een situatie is gecreëerd waardoor alle aanwezige Feyenoord-supporters bewust beschadigd zijn. Als laatste betreuren we dat Feyenoord, een partij die RTV Rijnmond nota bene voor het gerecht heeft gesleept vanwege onjuiste berichtgeving, expres de onafhankelijk geachte media voor hun karretje spant om zelf onjuiste berichtgeving te voeden waardoor hun eigen supporters onnodig in een kwaad daglicht gezet worden."

De FSV neemt het Feyenoord dus nu kwalijk dat ze over dat spandoek hebben verteld aan Radio Rijnmond. "Want dat is allemaal gestook van Feyenoord. Het spandoek was er nl helemaal niet tijdens de broederstrijd tussen Feyenoord and SC Feyenoord. Het was er tijdens een training".

Ohh dan is het goed jongens het was maar tijdens een training en hoe haalt Feyenoord het in zijn hoofd om daar iets van te vinden !

Tjonge jonge. Mooie illustratie van het niveau van de FSV die zeggen dat ze de Feyenoord supporters vertegenwoordigen. Sodemieter toch op zeg.
F.L.E
 F.L.E - maandag 04 juli 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 00:23 schreef de kromme2 het volgende:
Van de FSV site:
"De supportersvereniging in combinatie met de supportersorganisaties zijn meer dan verbolgen over de zeer suggestieve berichtgeving, waarmee andermaal op basis van leugens een situatie is gecreëerd waardoor alle aanwezige Feyenoord-supporters bewust beschadigd zijn. Als laatste betreuren we dat Feyenoord, een partij die RTV Rijnmond nota bene voor het gerecht heeft gesleept vanwege onjuiste berichtgeving, expres de onafhankelijk geachte media voor hun karretje spant om zelf onjuiste berichtgeving te voeden waardoor hun eigen supporters onnodig in een kwaad daglicht gezet worden."

De FSV neemt het Feyenoord dus nu kwalijk dat ze over dat spandoek hebben verteld aan Radio Rijnmond. "Want dat is allemaal gestook van Feyenoord. Het spandoek was er nl helemaal niet tijdens de broederstrijd tussen Feyenoord and SC Feyenoord. Het was er tijdens een training".

Ohh dan is het goed jongens het was maar tijdens een training en hoe haalt Feyenoord het in zijn hoofd om daar iets van te vinden !

Tjonge jonge. Mooie illustratie van het niveau van de FSV die zeggen dat ze de Feyenoord supporters vertegenwoordigen. Sodemieter toch op zeg.
En waar heb jij kunnen lezen dat ze het met het spandoek eens zijn, cq waren?
Het enige waaraan ze zich ergeren is aan de onjuiste berichtgeving vanuit Feyenoord.
Maar dat mag natuurlijk niet want Feyenoord mag alles roepen, zeggen en in de media brengen.
Ik dacht trouwens dat Feyenoord niets meer met Rijnmond te maken wilden hebben, of kwam het ze dit keer goed uit?
Dus jouw reactie slaat werkelijk waar nergens op.
F.L.E
 F.L.E - maandag 04 juli 2011 - 00:38   quote  deeplink  
En ff voor de goede orde, ik ben het niet eens met de tekst op het bewuste spandoek.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 04 juli 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 00:34 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En waar heb jij kunnen lezen dat ze het met het spandoek eens zijn, cq waren?
Het enige waaraan ze zich ergeren is aan de onjuiste berichtgeving vanuit Feyenoord.
Maar dat mag natuurlijk niet want Feyenoord mag alles roepen, zeggen en in de media brengen.
Ik dacht trouwens dat Feyenoord niets meer met Rijnmond te maken wilden hebben, of kwam het ze dit keer goed uit?
Dus jouw reactie slaat werkelijk waar nergens op.
Laat de FSV zich daar dan mee bezighouden ! Het zich distantiëren van dat spandoek. C.q. de 'supporters' die met zo'n debiel spandoek staan erop aan spreken. Dan vervullen ze een goede rol.
Neen, de FSV maakt zich er druk over dat iemand van Feyenoord het vertelt aan Radio Rijnmond. Lekker belangrijk.
De FSV vindt dat zo belangrijk dat er helemaal een stukje aan geweid moet worden op de website "om te illustreren hoe Feyenoord weer zit te stoken."

De FSV maakt zich in mijn ogen totaal belachelijk. Ze zijn met allerlei randzaken bezig. Een supportersverening onwaardig.
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 04 juli 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Al die gasten een stadionverbod.
JanM
 JanM - maandag 04 juli 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Gewoon negeren die site / gasten!
de kromme2
 de kromme2 - maandag 04 juli 2011 - 11:10   quote  deeplink  
yep, laten we het weer over voetbal hebben.
Rovert
 Rovert - maandag 04 juli 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 00:34 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En waar heb jij kunnen lezen dat ze het met het spandoek eens zijn, cq waren?
Het enige waaraan ze zich ergeren is aan de onjuiste berichtgeving vanuit Feyenoord.
Maar dat mag natuurlijk niet want Feyenoord mag alles roepen, zeggen en in de media brengen.
Ik dacht trouwens dat Feyenoord niets meer met Rijnmond te maken wilden hebben, of kwam het ze dit keer goed uit?
Dus jouw reactie slaat werkelijk waar nergens op.
Zeg FLE, ik merk dat jij enigszins op de hand van de FSVVG/VGFSV bent. Kun je mij dan eens vertellen hoe het kan dat ik als neutrale Feyenoord-supporter die al jaaaaaaaaaren zo goed als alle wedstrjjden bezoekt een vervelende smaak in mijn mond krijg bij de manier waarop de FSVVG/VGFSV nu probeert haar zin te krijgen?

Ik denk namelijk echt dat ze hele goede en onderbouwde punten hebben, serieus dat ik dat denk. Maar op de één of andere manier staat het me allemaal zo tegen waar ze mee komen. Heb jij daar een verklaring voor?
F.L.E
 F.L.E - maandag 04 juli 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 11:26 schreef Rovert het volgende:

[..]

Zeg FLE, ik merk dat jij enigszins op de hand van de FSVVG/VGFSV bent. Kun je mij dan eens vertellen hoe het kan dat ik als neutrale Feyenoord-supporter die al jaaaaaaaaaren zo goed als alle wedstrjjden bezoekt een vervelende smaak in mijn mond krijg bij de manier waarop de FSVVG/VGFSV nu probeert haar zin te krijgen?

Ik denk namelijk echt dat ze hele goede en onderbouwde punten hebben, serieus dat ik dat denk. Maar op de één of andere manier staat het me allemaal zo tegen waar ze mee komen. Heb jij daar een verklaring voor?
Ten eerste heb ik niets met de FSV, ben er nooit lid van geweest en zal het ook nooit worden. Ben inmiddels sinds 1983 seizoenskaarthouder en heb in al die jaren al heel wat bestuurders voorbij zien komen. Wat er echter de laatste jaren is gebeurd is de bekende druppel. Ik, en met mij velen, zijn helemaal klaar met pasanten die Feyenoord keer op keer tot de rand van de afgrond brengen en daarna straffeloos opstappen als de grond ze wat te heet onder de voeten wordt.
De VG is reeds vorig jaar voor aanvang van het seizoen via Kevin Hofland in contact gebracht met een aantal investeerders waarvan Blokland de bekendste is. Samen met Blokland is er nagedacht hoe Feyenoord er bovenop geholpen kon worden. De VG heeft toen toegezegd om alle negatieve publiciteit uit het nieuws proberen te houden en de rust rondom de Kuip zoveel mogelijk te garanderen. Er zijn verscheidene gesprekken geweest met de investeerders en Feyenoord waarbij ook de visie van de VG naar voren is gekomen. Half April zijn deze gesprekken door feyenoord zonder opgaaf van reden door Feyenoord eenzeidig beeindigd. Let wel dit was voordat de bewuste brief naar buiten is gekomen.

Sindsdien is er van overleg geen sprake meer en leeft de VG en Feyenoord zowat op voet van oorlog met elkaar. Waarbij zowel de VG en Feyenoord geen moment voorbij laten gaan om elkaar zwart te maken of van leugens te betichten.

Ook ik vind dat de gesprekken weer op gang moeten komen en dat door zowel de VG alsmede Feyenoord een zgn radiostilte in acht moet worden genomen zolang de geprekken gaande zijn.

Het probleem is echter dat Feyenoord geen openheid van zaken wil of kan geven of gevoeligge kwestie's. Zoals bv de vraag hoe groot de schuld nu nog daadwerkelijk is. er wordt geschermd met een binnengebracht sponsorbegrag van "tussen de 21 en 29 miljoen" maar wat is daar van waar?

Dit alles en het gevoel op geen enkele manier serieus genomen te worden maakt het dat de hele kwestie uitloopt tot een situatie waarbij de VG alle handelingen van Feyenoord ziet als een poging om diezelfde VG zwart te maken en slechts als hersenloze relschoppers neer te zetten.

Er wordt de vraag gesteld waarom het belangrijk is of het spandoek nu bij de training hing of bij de wedstrijd. Je zou jezelf natuurlijk ook de vraag kunnen stellen waarom het belangrijk is dat het hele spandoek zowieso aandacht krijgt in de pers. En dat feyenoord het nodig vind om hier de media over in te lichten, ongeacht of dit nu Rijmond is of bv het AD.

En dat jij , en met jou anderen, er een bijsmaak van krijgen kan ik me voorstellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door F.L.E --
de kromme2
 de kromme2 - maandag 04 juli 2011 - 14:18   quote  deeplink  
okay FLE.
Maar laten we nou gewoon achter ons cluppie gaan staan en laat de huidige directie deze club uit de categorie A halen. Er is helemaal geen tijd voor bestuurswisselingen e.d. met het risico dat nieuwe bestuurders geen haar beter, of zelfs nog slechter zijn.
Ik heb vertrouwen in Martin van Geel, het belangrijkste directielid en ik heb vertrouwen in Pim Blokland de belangrijkste geldschieter. Daar doe ik het voorlopig mee. En ik heb vertrouwen in het gezond verstand van de overgrote meerderheid van de supporters.
VG en SVF helpen ons cluppie op dit moment totaal niet. Ze willen alleen maar hun gelijk halen.
Ik zeg: kappen nou !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zo gaat de FSV dus te werk









0.0052227