BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Foutieve berichtgeving omtrent Wijnaldum spandoek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 07:26   quote  deeplink  
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/4689/foutieve-berichtgeving-omtrent-wijnaldum-spandoek.html

T wordt steeds gekker.

1.

quote:
Navraag over de bron levert op dat "een medewerker van Feyenoord, niet Van Geel zelf, dit heeft verteld aan een Rijnmond reporter". Deze Rijnmond reporter heeft het doek zelf ook niet gezien, maar heeft deze informatie voor waar aangenomen en er een artikel over geschreven. Bij de broederstrijd waren daarentegen wel een tiental ludieke spandoeken te zien die het middelmaat-beleid bij Feyenoord bekritiseerde. Het is op dit moment nog onduidelijk waarom er vanuit Feyenoord is besloten om aan de media te melden dat er een beledigend spandoek aanwezig was.

2.
quote:

Als laatste betreuren we dat Feyenoord, een partij die RTV Rijnmond nota bene voor het gerecht heeft gesleept vanwege onjuiste berichtgeving, expres de onafhankelijk geachte media voor hun karretje spant om zelf onjuiste berichtgeving te voeden waardoor hun eigen supporters onnodig in een kwaad daglicht gezet worden
Dus iemand binnen de club vertelt iets aan een reporter van Rijnmond. (wie dan, hoe betrouwbaar?) Die dit vervolgens naar buiten brengt. De reporter checkt het verhaal niet. Neemt het klakkeloos over. En nu geef je Feyenoord de schuld dat zij expres onjuiste berichtgeving doen? Misschien had de reporter het wel verkeerd begrepen?

Walgelijk.
Rovert
 Rovert - maandag 04 juli 2011 - 07:43   quote  deeplink  
Ik heb net gehoord dat de FSV vandaag ook middels een aantal documenten Feyenoord gaat beschuldigen van de burgeroorlog in Lybie!
Chico
 Chico - maandag 04 juli 2011 - 08:05   quote  deeplink  
Het lijkt wel of een deel van de supporters samen met RTV Rijnmond aan het samenspannen is. Dit zal ongetwijfeld nog wel een staartje krijgen. Voor mij persoonlijk heeft RTV Rijnmond behoorlijk afgedaan aan hun geloofwaardigeheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door Chico --
Man @ C&A
 Man @ C&A - maandag 04 juli 2011 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 08:05 schreef Chico het volgende:
Het lijkt wel of een deel van de supporters samen met RTV Rijnmond aan het samenspannen is. Dit zal ongetwijfeld nog wel een staartje krijgen. Voor mij persoonlijk heeft RTV Rijnmond behoorlijk afgedaan aan hun geloofwaardigeheid.
Verbaast je dat?
Losers News, de supportersvereniging en Rijnmond hebben al eerder samengewerkt. Destijds om Wim Jansen binnen te krijgen. We hebben gezien hoe dat is gelopen. Toen Jansen kwam was er 14 miljoen schuld maar wel goede spelers die een waarde vertegenwoordigden. Toen Wim Jansen ging was er 44 miljoen schuld en spelers die zo oud waren dat ze geen cent meer waard waren.

Losers News en de supportersvereniging zitten er alleen voor hun eigen ego. Feyenoord interesseert ze geen ene bal, als ze maar in de pers komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door Man @ C&A --
prins
 prins - maandag 04 juli 2011 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 08:05 schreef Chico het volgende:
Het lijkt wel of een deel van de supporters samen met RTV Rijnmond aan het samenspannen is. Dit zal ongetwijfeld nog wel een staartje krijgen. Voor mij persoonlijk heeft RTV Rijnmond behoorlijk afgedaan aan hun geloofwaardigeheid.
????????
prins
 prins - maandag 04 juli 2011 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 08:12 schreef Man @ C&A het volgende:

[..]

Verbaast je dat?
Losers News, de supportersvereniging en Rijnmond hebben al eerder samengewerkt. Destijds om Wim Jansen binnen te krijgen. We hebben gezien hoe dat is gelopen. Toen Jansen kwam was er 14 miljoen schuld maar wel goede spelers die een waarde vertegenwoordigden. Toen Wim Jansen ging was er 44 miljoen schuld en spelers die zo oud waren dat ze geen cent meer waard waren.

Losers News en de supportersvereniging zitten er alleen voor hun eigen ego. Feyenoord interesseert ze geen ene bal, als ze maar in de pers komen.
????????
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 08:12 schreef Man @ C&A het volgende:

[..]

Verbaast je dat?
Losers News, de supportersvereniging en Rijnmond hebben al eerder samengewerkt. Destijds om Wim Jansen binnen te krijgen. We hebben gezien hoe dat is gelopen. Toen Jansen kwam was er 14 miljoen schuld maar wel goede spelers die een waarde vertegenwoordigden. Toen Wim Jansen ging was er 44 miljoen schuld en spelers die zo oud waren dat ze geen cent meer waard waren.

Losers News en de supportersvereniging zitten er alleen voor hun eigen ego. Feyenoord interesseert ze geen ene bal, als ze maar in de pers komen.
Wat is Losers News? Die ken ik niet.
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 07:26 schreef Stylzz het volgende:
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/4689/foutieve-berichtgeving-omtrent-wijnaldum-spandoek.html

T wordt steeds gekker.

1.

[..]

2.

[..]

Dus iemand binnen de club vertelt iets aan een reporter van Rijnmond. (wie dan, hoe betrouwbaar?) Die dit vervolgens naar buiten brengt. De reporter checkt het verhaal niet. Neemt het klakkeloos over. En nu geef je Feyenoord de schuld dat zij expres onjuiste berichtgeving doen? Misschien had de reporter het wel verkeerd begrepen?

Walgelijk.
Het is een raar verhaal. Rijnmond komt er niet goed uit, want die moeten hun bronnen beter checken. En je vraagt je direct af of dit eerder is gebeurd. Opmerkelijk vind ik ook dat dit bericht door een medewerker van Feyenoord wordt doorgegeven. Waarom? Is er al niet genoeg onrust en waarom blijven de partijen elkaar zo beschadigen? En hoe komt de media aan die foto?
F.L.E
 F.L.E - maandag 04 juli 2011 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 07:26 schreef Stylzz het volgende:
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/4689/foutieve-berichtgeving-omtrent-wijnaldum-spandoek.html

T wordt steeds gekker.

1.

[..]

2.

[..]

Dus iemand binnen de club vertelt iets aan een reporter van Rijnmond. (wie dan, hoe betrouwbaar?) Die dit vervolgens naar buiten brengt. De reporter checkt het verhaal niet. Neemt het klakkeloos over. En nu geef je Feyenoord de schuld dat zij expres onjuiste berichtgeving doen? Misschien had de reporter het wel verkeerd begrepen?

Walgelijk.
Misschien ook niet.
Misschien had de reporter het wel verkeerd begrepen.
Misschien was het wel een onbetrouwbaar persoon binnen Feyenoord.(niet dat die daar rondlopen, onbetrouwbare personen heb je nl alleen maar bij de VG en FSV)
Misschien was het wel iemand van de Vg of FSV zelf
Misschien spannen ze allemaal samen tegen feyenoord.
Misschien hebben we geen schuld meer
Misschien worden we kampioen
Misschien wordt fer voor 40 miljoen aan AC Milaan verkocht

Misschien zou je ook eens in kunnen zien dat er vanuit Feyenoord net zulke vieze spelletjes gespeeld worden als waarvan jij de VG en FSV beticht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door F.L.E --
Rovert
 Rovert - maandag 04 juli 2011 - 08:43   quote  deeplink  
Haha die FLE

Het blijft grappig met hem
Droef
 Droef - maandag 04 juli 2011 - 08:45   quote  deeplink  
Ik zou niet weten wat het belang van Feyenoord in deze zou kunnen zijn. Ik denk dat het meer zo is van: reporter komt vlak voor de wedstrijd bij het veld, supporter verteld dat er een spandoek met W...NSBér zou moeten hangen en het verhaal begint zich te ontwikkelen.

Al die complottheorieen, wordt een klein beetje moe van.
Voor paranoia is professionele hulp beschikbaar hoor (gratis)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 04 juli 2011 - 08:49   quote  deeplink  
OOk hier: Waar het gaat het allemaal om!

Mug/olifant geleuter.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 08:39 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Misschien ook niet.
Misschien had de reporter het wel verkeerd begrepen.
Misschien was het wel een onbetrouwbaar persoon binnen Feyenoord.(niet dat die daar rondlopen, onbetrouwbare personen heb je nl alleen maar bij de VG en FSV)
Misschien was het wel iemand van de Vg of FSV zelf
Misschien spannen ze allemaal samen tegen feyenoord.
Misschien hebben we geen schuld meer
Misschien worden we kampioen
Misschien wordt fer voor 40 miljoen aan AC Milaan verkocht

Misschien zou je ook eens in kunnen zien dat er vanuit Feyenoord net zulke vieze spelletjes gespeeld worden als waarvan jij de VG en FSV beticht.
ik beticht niets. Ik geef weer en geef mijn mening.
Er staat nergens dat dit een spelletje is. Ik zeg alleen dat ik het gek vind.

Weer suggestief, en een aanname!
F.L.E
 F.L.E - maandag 04 juli 2011 - 09:14   quote  deeplink  
Je mening zelf is suggestief en een aaname.
Maar maakt niet uit hoor mag best.
Milo
 Milo - maandag 04 juli 2011 - 09:18   quote  deeplink  
Wijnaldum///NSB
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 09:14 schreef F.L.E het volgende:
Je mening zelf is suggestief en een aaname.
Maar maakt niet uit hoor mag best.
Dat vind liev! Dat dat mag!
Fijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door Stylzz --
F.L.E
 F.L.E - maandag 04 juli 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 09:18 schreef Milo het volgende:
Wijnaldum///NSB
+1
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 08:45 schreef Droef het volgende:
Ik zou niet weten wat het belang van Feyenoord in deze zou kunnen zijn. Ik denk dat het meer zo is van: reporter komt vlak voor de wedstrijd bij het veld, supporter verteld dat er een spandoek met W...NSBér zou moeten hangen en het verhaal begint zich te ontwikkelen.

Al die complottheorieen, wordt een klein beetje moe van.
Voor paranoia is professionele hulp beschikbaar hoor (gratis)
Als er wordt gezegd dat een medewerker van Feyenoord dit heeft gezegd, zie ik eigenlijk niet in waarom we nu moeten gaan concluderen dat het om een supporter ging. Ook een beetje onzin om anderen van paranoia te beschuldigen en zelf de feiten te verdraaien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door Els --
Droef
 Droef - maandag 04 juli 2011 - 09:42   quote  deeplink  
er wordt gezegd dat er wordt gezegd dat er wordt gezegd....... wel raar dat er helemaal geen foto's van zijn, geen filmpje, helemaal niets terwijl elke randdebiel die zo'n spandoek maakt daar zo op geilt dat ie het niet kan laten daar mee te gaan pronken.

Wat een flauwekul allemaal. Blijf bij de paranoia als drijfveer
de kromme2
 de kromme2 - maandag 04 juli 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 07:26 schreef Stylzz het volgende:
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/4689/foutieve-berichtgeving-omtrent-wijnaldum-spandoek.html

T wordt steeds gekker.

1.

[..]

2.

[..]

Dus iemand binnen de club vertelt iets aan een reporter van Rijnmond. (wie dan, hoe betrouwbaar?) Die dit vervolgens naar buiten brengt. De reporter checkt het verhaal niet. Neemt het klakkeloos over. En nu geef je Feyenoord de schuld dat zij expres onjuiste berichtgeving doen? Misschien had de reporter het wel verkeerd begrepen?

Walgelijk.
Precies Stylzz. Allemaal lekker belangrijk. Zo belangrijk dat de FSV er weer een heel stuk aan moet besteden op hun website. Om te illustreren hoe Feyenoord zit te stoken en hoe Feyenoord opportunistisch omgaat met Radio Rijnmond.
Wat een slap gelul allemaal. Dit gaat helemaal nergens over.
Als de FSV een echte supporters-vereniging was, zouden ze zich van dat spandoek hebben gedistantieerd en die debiel met dat spandoek een opsodemieter hebben verkocht.
Maar ja, die lui zijn allang geen supporters-verening meer. Totaal verzuurd en verkrampt in onzin. Dit leidt helemaal nergens toe.
prins
 prins - maandag 04 juli 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 10:06 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Precies Stylzz. Allemaal lekker belangrijk. Zo belangrijk dat de FSV er weer een heel stuk aan moet besteden op hun website. Om te illustreren hoe Feyenoord zit te stoken en hoe Feyenoord opportunistisch omgaat met Radio Rijnmond.
Wat een slap gelul allemaal. Dit gaat helemaal nergens over.
Als de FSV een echte supporters-vereniging was, zouden ze zich van dat spandoek hebben gedistantieerd en die debiel met dat spandoek een opsodemieter hebben verkocht.
Maar ja, die lui zijn allang geen supporters-verening meer. Totaal verzuurd en verkrampt in onzin. Dit leidt helemaal nergens toe.
triste opmerking...

Geschiedenis

De Feyenoord Supportersvereniging is in 1931 opgericht. Het toenmalige bestuur van Feyenoord had besloten haar thuiswedstrijd tegen Ajax op Spangen te spelen. Uit onvrede hierover kwamen enkele Feyenoord-supporters in actie. De Feyenoord Supportersvereniging was geboren...........
de kromme2
 de kromme2 - maandag 04 juli 2011 - 10:19   quote  deeplink  
wat heeft dat er nou weer mee te maken ?
ik heb het over vandaag niet 1931.
In 1970 wonnen we de Europa Cup. Zo weet ik er nog wel een paar.
JanM
 JanM - maandag 04 juli 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Het gaat al veel te lang niet meer over de inhoud ...
craven
 craven - maandag 04 juli 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 10:26 schreef JanM het volgende:
Het gaat al veel te lang niet meer over de inhoud ...
eens
Boma
 Boma - maandag 04 juli 2011 - 10:49   quote  deeplink  
Waar zijn we mee bezig:
punt 1, iemand die zo'n spandoek met zo'n text neerhangt, mag die zichzelf supporter noemen ? Emoties mag, maar wel binnen de normen van fatsoen.
punt 2, willen we dezelfde weg in als er bij Ajax aan de gang is met een soort van fluwelen revolutie ? Als ik dag in dag uit lees hoe sommige supportes overal tegen in gaan en reacties hebben, denk ik dat we verkeerd bezig zijn. Er zullen ongetwijfeld dingen fout gegaan zijn en dat weten we allemaal, maar ik denk dat we beter stoppen met deze hetze en ons achter de club scharen waar we van houden.
We moeten verder en ik denk dat we op de goede weg zijn al zullen er nog wel wat kuilen in de weg zitten. Kijk naar PSV, die lopen met open ogen in de valkuil die geld heet, en zullen er straks nog slechter voor staan dan Feyenoord ooit heeft gedaan. Over 2 tot 3 jaar is het weer gewoon de ouderwetse top 2 van nederland, Feyenoord en Ajax.
Marsco
 Marsco - maandag 04 juli 2011 - 10:58   quote  deeplink  
Elke gelegenheid wordt aangegrepen om met modder te gooien. Het is een ordinaire bedoening geworden. Ik reken dit vooral de zogeheten varkenoordgroep aan. Over het algemeen, laat Feyenoord zelf het over zich heen komen. Als er een reactie wordt gegeven, is dat niets meer dan een volgende gelegenheid voor de varkenoordgroep om weer met modder te gooien.

Conclusie: De Varkenoordgroep maakt het onmogelijk om tot een constructief overleg te komen. Ze bereiken hier niets mee, behalve het averechtse. Hetgeen ze de Feyenoord directie namelijk kwalijk nemen: Niet serieus genomen worden. Als je het mij vraagt, is dat ook niet zo heel erg gek meer.
salemi
 salemi - maandag 04 juli 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Al dit gekissebis (dit forum geeft een afspiegeling) is bijzonder schadelijk voor de club. Dit schijnt door weinigen gezien te worden. Denk je dat eventuele sponsors nog trek hebben om geld over te hebben voor een strontkar? De rol van RTV Rijnmond is natuurlijk heel erg duidelijk. Zij zijn nog steeds pissed-off dat zij de voetbalflitsen van Feyenoord niet meer hebben. Dat scheelt natuurlijk tienduizenden luisteraars op de dagen dat Feyenoord speelt. Iedere gelegenheid wordt aangegrepen om Feyenoord in discrediet te brnegen, zij zouden daar mee moeten stoppen. Niets werkt zo contraproductief als partijen die in een conflict zijn het gelijk proberen te halen, in de veronderstelling dat als hun zin wordt gedaan de problemen opgelost worden. Niets is minder waar. De supporters vallen de bestuurlijke laag aan en eisen het vertrek van een aantal. Gillende waanzin, daar wordt geen enkel probleem mee opgelost. De enige manier om uit de sores te komen is een mediator aanstellen die de conflicterende partijen bij elkaar brengt en in ieder een eind maakt om alles wat er speelt in de openbaarheid te brengen. Het bestuur staat voor een vrijwel onmogelijke opgave om de club in recordtijd weer financiëel gezond te krijgen en wordt er ook nog geëist dat er een representatief elftal op de mat staat dat liefst weer aansluit in de top 3. Ga daar maar eens aanstaan als je ook nog eens spelers in je groep hebt die geen reet om Feyenoord geven en alleen verliefd zijn op geld en zichzelf. Het zou de supporters sieren het bestuur de gelegenheid te geven om in alle rust door te gaan met hun saneringswerk. We zijn op de goede weg en gaan de komende jaren de vruchten plukken van gezond zakelijk beleid en vooral van gezond verstand.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 04 juli 2011 - 11:14   quote  deeplink  
eens !
F.L.E
 F.L.E - maandag 04 juli 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 11:13 schreef salemi het volgende:
Al dit gekissebis (dit forum geeft een afspiegeling) is bijzonder schadelijk voor de club. Dit schijnt door weinigen gezien te worden. Denk je dat eventuele sponsors nog trek hebben om geld over te hebben voor een strontkar? De rol van RTV Rijnmond is natuurlijk heel erg duidelijk. Zij zijn nog steeds pissed-off dat zij de voetbalflitsen van Feyenoord niet meer hebben. Dat scheelt natuurlijk tienduizenden luisteraars op de dagen dat Feyenoord speelt. Iedere gelegenheid wordt aangegrepen om Feyenoord in discrediet te brnegen, zij zouden daar mee moeten stoppen. Niets werkt zo contraproductief als partijen die in een conflict zijn het gelijk proberen te halen, in de veronderstelling dat als hun zin wordt gedaan de problemen opgelost worden. Niets is minder waar. De supporters vallen de bestuurlijke laag aan en eisen het vertrek van een aantal. Gillende waanzin, daar wordt geen enkel probleem mee opgelost. De enige manier om uit de sores te komen is een mediator aanstellen die de conflicterende partijen bij elkaar brengt en in ieder een eind maakt om alles wat er speelt in de openbaarheid te brengen. Het bestuur staat voor een vrijwel onmogelijke opgave om de club in recordtijd weer financiëel gezond te krijgen en wordt er ook nog geëist dat er een representatief elftal op de mat staat dat liefst weer aansluit in de top 3. Ga daar maar eens aanstaan als je ook nog eens spelers in je groep hebt die geen reet om Feyenoord geven en alleen verliefd zijn op geld en zichzelf. Het zou de supporters sieren het bestuur de gelegenheid te geven om in alle rust door te gaan met hun saneringswerk. We zijn op de goede weg en gaan de komende jaren de vruchten plukken van gezond zakelijk beleid en vooral van gezond verstand.
Wat een gelul. Datzelfde bestuur is verantwoordelijk voor deze shit
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Maar t spandoek was natuurlijk wel gewoon waar.
salemi
 salemi - maandag 04 juli 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 11:22 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Wat een gelul. Datzelfde bestuur is verantwoordelijk voor deze shit
Je kunt het wel gelul vinden, maar kom eens met een alternatief in plaats van vingertje wijzen. Wie moeten dan in het bestuur zitting nemen? En is dat een garantie op beter? En wat doe je dan met de vrienden van Feyenoord die nu Feyenoord van het faillisement hebben gered. Denk je dat het bestuur er nu nog zou zitten als de Vrienden van Feyenoord het niet goed zouden vinden dat deze lieden er nog zitten. Heb je eigenlijk wel een idee wie er nu eigenlijk aan de touwtjes trekken bij Feyenoord? Ik ben bang voor je dat de wereld er iets anders uitziet dan jij denkt.
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 09:42 schreef Droef het volgende:
er wordt gezegd dat er wordt gezegd dat er wordt gezegd....... wel raar dat er helemaal geen foto's van zijn, geen filmpje, helemaal niets terwijl elke randdebiel die zo'n spandoek maakt daar zo op geilt dat ie het niet kan laten daar mee te gaan pronken.

Wat een flauwekul allemaal. Blijf bij de paranoia als drijfveer
Er zijn wel foto's van het spandoek. Er ligt geen krant bij om de datum te bevestigen, misschien was dat duidelijker geweest?
Rovert
 Rovert - maandag 04 juli 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 11:55 schreef salemi het volgende:

[..]

Je kunt het wel gelul vinden, maar kom eens met een alternatief in plaats van vingertje wijzen. Wie moeten dan in het bestuur zitting nemen?
Els en Stylzz
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 10:49 schreef Boma het volgende:
Waar zijn we mee bezig:
punt 1, iemand die zo'n spandoek met zo'n text neerhangt, mag die zichzelf supporter noemen ? Emoties mag, maar wel binnen de normen van fatsoen.
punt 2, willen we dezelfde weg in als er bij Ajax aan de gang is met een soort van fluwelen revolutie ? Als ik dag in dag uit lees hoe sommige supportes overal tegen in gaan en reacties hebben, denk ik dat we verkeerd bezig zijn. Er zullen ongetwijfeld dingen fout gegaan zijn en dat weten we allemaal, maar ik denk dat we beter stoppen met deze hetze en ons achter de club scharen waar we van houden.
We moeten verder en ik denk dat we op de goede weg zijn al zullen er nog wel wat kuilen in de weg zitten. Kijk naar PSV, die lopen met open ogen in de valkuil die geld heet, en zullen er straks nog slechter voor staan dan Feyenoord ooit heeft gedaan. Over 2 tot 3 jaar is het weer gewoon de ouderwetse top 2 van nederland, Feyenoord en Ajax.
1 Hij mag zichzelf supporter noemen. Fatsoensnormen hebben nl niets te maken met wel of geen supporter zijn. Dat je zijn handelswijze veroordeelt, en dat de meeste supporters deze handelswijze veroordelen is logisch en fatsoelijk.
2 Er zijn niet echt kandidaten bij Feyenoord voor een fluwelen revolutie, daar is de club ook te rauw voor. Het zou wel prettig zijn als de inzichten over hoe het nu verder moet bij Feyenoord wat dichter bij elkaar kwamen te liggen. Soms is een revolutie goed, vaak ik geleidelijke aanpassing beter.
F.L.E
 F.L.E - maandag 04 juli 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 11:55 schreef salemi het volgende:

[..]

Je kunt het wel gelul vinden, maar kom eens met een alternatief in plaats van vingertje wijzen. Wie moeten dan in het bestuur zitting nemen? En is dat een garantie op beter? En wat doe je dan met de vrienden van Feyenoord die nu Feyenoord van het faillisement hebben gered. Denk je dat het bestuur er nu nog zou zitten als de Vrienden van Feyenoord het niet goed zouden vinden dat deze lieden er nog zitten. Heb je eigenlijk wel een idee wie er nu eigenlijk aan de touwtjes trekken bij Feyenoord? Ik ben bang voor je dat de wereld er iets anders uitziet dan jij denkt.
Ik hoef niet met een alternatief te komen. Er zijn zeer goede buro's die daar in gespecialiseerd zijn. En of dat een garantie op beter is? Nee , je hebt geen enkele garantie. Net zo min dat je de garantie hebt dat het huidige bestuur het beter doet wanneer ze uit catagorie 1 zijn en er weer geld voor transfers beschikbaar is.
En het vertrouwen daarin is bij mij in ieder geval volledig verdwenen gezien de puinhoop die ze er eerder van gemaakt hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door F.L.E --
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 10:58 schreef Marsco het volgende:
Elke gelegenheid wordt aangegrepen om met modder te gooien. Het is een ordinaire bedoening geworden. Ik reken dit vooral de zogeheten varkenoordgroep aan. Over het algemeen, laat Feyenoord zelf het over zich heen komen. Als er een reactie wordt gegeven, is dat niets meer dan een volgende gelegenheid voor de varkenoordgroep om weer met modder te gooien.

Conclusie: De Varkenoordgroep maakt het onmogelijk om tot een constructief overleg te komen. Ze bereiken hier niets mee, behalve het averechtse. Hetgeen ze de Feyenoord directie namelijk kwalijk nemen: Niet serieus genomen worden. Als je het mij vraagt, is dat ook niet zo heel erg gek meer.
Het was beter geweest als Feyenoord vanaf het begin heel duidelijk tegen deze groep mensen was geweest. Je mag praten, we zullen luisteren, maar wij beslissen en niet jullie. Het lijkt erop dat er in die communicatie iets fout is gegaan.
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 11:13 schreef salemi het volgende:
Al dit gekissebis (dit forum geeft een afspiegeling) is bijzonder schadelijk voor de club. Dit schijnt door weinigen gezien te worden. Denk je dat eventuele sponsors nog trek hebben om geld over te hebben voor een strontkar? De rol van RTV Rijnmond is natuurlijk heel erg duidelijk. Zij zijn nog steeds pissed-off dat zij de voetbalflitsen van Feyenoord niet meer hebben. Dat scheelt natuurlijk tienduizenden luisteraars op de dagen dat Feyenoord speelt. Iedere gelegenheid wordt aangegrepen om Feyenoord in discrediet te brnegen, zij zouden daar mee moeten stoppen. Niets werkt zo contraproductief als partijen die in een conflict zijn het gelijk proberen te halen, in de veronderstelling dat als hun zin wordt gedaan de problemen opgelost worden. Niets is minder waar. De supporters vallen de bestuurlijke laag aan en eisen het vertrek van een aantal. Gillende waanzin, daar wordt geen enkel probleem mee opgelost. De enige manier om uit de sores te komen is een mediator aanstellen die de conflicterende partijen bij elkaar brengt en in ieder een eind maakt om alles wat er speelt in de openbaarheid te brengen. Het bestuur staat voor een vrijwel onmogelijke opgave om de club in recordtijd weer financiëel gezond te krijgen en wordt er ook nog geëist dat er een representatief elftal op de mat staat dat liefst weer aansluit in de top 3. Ga daar maar eens aanstaan als je ook nog eens spelers in je groep hebt die geen reet om Feyenoord geven en alleen verliefd zijn op geld en zichzelf. Het zou de supporters sieren het bestuur de gelegenheid te geven om in alle rust door te gaan met hun saneringswerk. We zijn op de goede weg en gaan de komende jaren de vruchten plukken van gezond zakelijk beleid en vooral van gezond verstand.
Voor het grootste gedeelte eens, behalve het punt van Radio Rijnmond. Ik vind hen zeer terughoudend in hun berichtgeving, zeker gezien de recente historie.
Of het voor de sponsors een reden is om er niet in te stappen, vind ik moeilijk te beoordelen. Ik hoor door de jaren heen allerlei argumenten waarom er nog geen grote sponsoren opstaan. Dan is het Jorien van de Herik, dan de belastingproblemen, dan Onno Jacobs en met enige regelmaat het legioen. Terwijl, als je even doorredeneert, juist tot de conclusie komt dat de sponsor erin zou willen stappen vanwege het legioen. Als Feyenoord 5000 suporters had, was het voor heel weinig bedrijven een aantrekkelijke investering.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door Els --
JanM
 JanM - maandag 04 juli 2011 - 13:07   quote  deeplink  
Gaap
Els
 Els - maandag 04 juli 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Dank je
JanM
 JanM - maandag 04 juli 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 13:35 schreef Els het volgende:
Dank je
Betreft uiteraard NIET jouw posts Els, maar ik word een beetje heel erg moe van de hele discussie over/door FSV. En dan moet ik meestal gapen!
craven
 craven - maandag 04 juli 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 13:51 schreef JanM het volgende:

[..]

Betreft uiteraard NIET jouw posts Els, maar ik word een beetje heel erg moe van de hele discussie over/door FSV. En dan moet ik meestal gapen!
ben het met je eens, het beginnen wat gloryhunter achtige trekjes te vertonen...
mike28
 mike28 - maandag 04 juli 2011 - 14:05   quote  deeplink  
nu snap ik wel dat de spelers weg willen bij feyenoord.
Er is altijd gezeik bij deze club.
Ga nu weer eens achter je club staan in plaats van de club naar de klote te helpen.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 04 juli 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op monday 04 july 2011 - 11:41 schreef Stylzz het volgende:
Maar t spandoek was natuurlijk wel gewoon waar.
kom op Stylzz dat kun je niet menen.
prins
 prins - maandag 04 juli 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 14:05 schreef mike28 het volgende:
nu snap ik wel dat de spelers weg willen bij feyenoord.
Er is altijd gezeik bij deze club.
Ga nu weer eens achter je club staan in plaats van de club naar de klote te helpen.
??????????
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 juli 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 07:43 schreef Rovert het volgende:
Ik heb net gehoord dat de FSV vandaag ook middels een aantal documenten Feyenoord gaat beschuldigen van de burgeroorlog in Lybie!
Ik heb gehoord dat het bestuur countert met het verhaal dat de FSV verantwoordelijk is de honger in Afrika!
sterski010
 sterski010 - maandag 04 juli 2011 - 14:23   quote  deeplink  
Ik heb gehoord dat de Varkenoord groep allemaal lange baarden hebben en over biologische wapens beschikken.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 04 juli 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 14:23 schreef sterski010 het volgende:
Ik heb gehoord dat de Varkenoord groep allemaal lange baarden hebben en over biologische wapens beschikken.
aha dus de Hofman groep heeft een nieuwe naam... Dat is het!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 04 juli 2011 - 14:31   quote  deeplink  
Ja wat moet een spandoek over een psv'er eigenlijk op onze eerste training.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 14:11 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

kom op Stylzz dat kun je niet menen.
ik vind t bijna gelijk aan landverraad.
Dus ok, NSB is misschien iets te veel eer.
mike28
 mike28 - maandag 04 juli 2011 - 16:00   quote  deeplink  
Jongens laten we hier mee ophouden.
Er moet rust komen in heel de club.
We zijn al ver terug gevallen waardoor we al een achterstand hebben op pisvee ajakkes en twente.
Zo doen de sponsoren ook niks met al dat gezeik in de club.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Foutieve berichtgeving omtrent Wijnaldum spandoek









0.0102071