|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Fer peinst over arbitragezaak om transfer mogelijk te maken' (VoetbalZone)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Fer blijft alleen bij sportieve versterkingen |
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Ik betwijfel de waarheid van dit bericht |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Jaja......daar is de CLUBLIEFDE! Laat hem maar gauw de &%&^#$%#Fyut^$% krijgen, de lamlul! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Lijkt me ook sterk, maar ALS het waar is: zie vorig bericht! |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
ALS dit waar is wil ik persoonlijk z´n beentjes breken |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
stond ooit op het punt om een shirt met zijn naam te kopen, wat ben ik blij dat dat er niet van is gekomen |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Als hij een zaak aanspant , dan is hij een nog grotere nsb er dan die lulhannes die naar PSV is vertrokken |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Als het waar is, hebben ze hem zaterdag niet hard genoeg uitgescholden. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
fer? denk je nou echt dat je zo goed bent, kijk is naar afgelopen seizoen en kijk hoeveel je voor ons hebt verkloot! GA AUB WEG!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
laat gaan die lange nietsnut. zulke laffe varkens hoef ik niet in ons Feyenoord |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 17:13 schreef obiku010 het volgende:laat gaan die lange nietsnut. zulke laffe varkens hoef ik niet in ons Feyenoord wordt een kapitaal aan varkenskoppen zo Biek... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Ik krijg er zo langzamerhand de rattenk****** van, van dit soort 'goeie voetballers'! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die raare tukkerwebsite suggereert nogal wat: "een arbitrage zaak lijkt niet uitgesloten".
Even wachten met Fer afbranden.
En wil ie echt: miljoenen opstrijken! 4 a 5 miljoen graag. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Niet alles gelijk geloven. Nu gaan er weer van die eikels dingen roepen morgen en wat denk je daar mee te bereiken?
Misschien dat hij denkt, ze denken nu toch al negatief over me dus kan ik het net zo goed doen.
Duskappen met janken en pas zeiken als hij het doet |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 17:17 schreef FR-Henk het volgende:Die raare tukkerwebsite suggereert nogal wat: "een arbitrage zaak lijkt niet uitgesloten". Even wachten met Fer afbranden. En wil ie echt: miljoenen opstrijken! 4 a 5 miljoen graag. Dat is ook wel weer zo Henk, maar ik/we word/en hier zooooooo moe van! |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Al die geruchten en suggesties pfff. Blij als k in Spanje zit. K koop denk ik maar niet het AD. Ga gewoon genieten en laat de geruchten en andere zaken maar is lekker gaan |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 17:18 schreef kuipje het volgende:Niet alles gelijk geloven. Nu gaan er weer van die eikels dingen roepen morgen en wat denk je daar mee te bereiken? Misschien dat hij denkt, ze denken nu toch al negatief over me dus kan ik het net zo goed doen. Duskappen met janken en pas zeiken als hij het doet **Tssssss....** |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die 2 (Fer en die beflap) hebben al geen ijzersterke mentaliteit. Kortom: op hen kun je niet bouwen, alleen nog verdienen met een transfer.
Van Geel komt echt wel met iets. En wie weet: past dit in z'n scenario. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 17:23 schreef FR-Henk het volgende:[..] Die 2 (Fer en die beflap) hebben al geen ijzersterke mentaliteit. Kortom: op hen kun je niet bouwen, alleen nog verdienen met een transfer. Van Geel komt echt wel met iets. En wie weet: past dit in z'n scenario. Laten we dat hopen, ik kan geen teleurstellingen meer hebben! Zou me bijna op andere gedachten brengen........ |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: ik besteed het liever aan een krat bier...... oh nee sorry dat is niet aan jou besteed ;-P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 17:29 schreef Pietje1 het volgende:[..] ik besteed het liever aan een krat bier...... oh nee sorry dat is niet aan jou besteed ;-P Nou, Pietje.........dat vind ik nou een lullige opmerking hahaha! Biek, je weet waar je terecht kunt he! (in geval van nood natuurlijk hahaha!) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 17:27 schreef Suijltje het volgende:[..] Laten we dat hopen, ik kan geen teleurstellingen meer hebben! Zou me bijna op andere gedachten brengen........ Ga je dan ook al aan de drank? |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Neeeeee dit wil ik niet geloven |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Was ik al Henk, maar m'n cluppie he..............ach ach ach........ |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee. Vergeten en als transseksueel de geschiedenis in laten gaan. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
wacht nou ff af,straks klopt er geen hol van,zie hem niet bijtekenen ,dan maar verkopen voor 5 a 6 miljoen |
|
|
|
|
hoolie077
|
|
|
zet hem n jaar op de tribune en laat um dan optieffuhhh |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: leuk plan van je, 'n beetje guzzi scenario dus, weinig of niet spelen en als 't contract afloopt voor naks de Kuip uit laten wandelen. hoe verzin je 't? nee, snel wegwezen met die gozer, uiteraard niet voor een appel en een ei. hij overschat z'n eigen kwaliteiten, laat 'm er zelf maar achter komen zodra hij een keer mag spelen tegen Feyenoord. dan hoop ik dan z'n ex maatjes hem flink aanpakken om nog maar te zwijgen over de wijze waarop het legioen hem zal ontvangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 18:18 schreef sevillana het volgende:[..] leuk plan van je, 'n beetje guzzi scenario dus, weinig of niet spelen en als 't contract afloopt voor naks de Kuip uit laten wandelen. hoe verzin je 't? Zal het de emotie zijn? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
links of rechts om hij zal komen naar het mooie twente.............
en natuurlijk begrijpelijk als je om lijst behoud of het kampioenschap kunt spelen
dan is deze keuze begrijpelijk en denk als jij die rood-witte bril afzetten dat ieder er zo over denkt
weetje nog dat jullie voor ons juichte dit is onze dank
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door vakkie----p -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 18:27 schreef vakkie----p het volgende:links of rechts om hij zal komen naar het mooie twente............. en natuurlijk begrijpelijk als je om lijst behoud of het kampioenschap kunt spelen dan is deze keuze begrijpelijk en denk als jij die rood-witte bril afzetten dat ieder er zo over denkt weetje nog dat jullie voor ons juichte dit is onze dank get a life en haal een diploma of zo iets joh |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zal toch minimaal 4 miljoen of iets in die richting moeten gaan opbrengen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Lekker laten gaan die slapert. elke euro die we voor hem krijgen is mooi meegenomen. Let maar op, Fer laat er daar in de Champions Legaeu weer één lopen, ligt Twente er ook weer uit. Wij weer lachen met z'n alle. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Van Geel probeert er nog iets extra's uit te persen. |
|
|
|
|
schiedammer67
|
|
|
gelijk het hele seizoen op de bank zetten dan maar geen transfersom !!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ben jij 't vriendje van hoolie? |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Het is duidelijk niet jou bankrekening!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Gaat echt geen 5 miljoen opleveren , eerder een bedrag rond de 3 miljoen. En dan zou ik er niet rouwig om zijn! Leerdam heeft veel gepresteerd dan Fer op zijn positie. Ik zou het zeker geen verlies vinden als Fer vertrekt. Veel erger vind ik dat Wijnaldum is vertrokken, ik begrijpt het wel hoor op sportief gebied. Maar toch vind ik het jammer dat hij niet het geduld heeft zoals de Vrij en Vlaar. |
|
|
|
|
Walliewallie
|
|
|
Laat hem maar lekker vertrekken ze denken toch alleen maar aan hun portomonnee in plaats van clubliefd> |
|
|
|
|
hoolie077
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 18:18 schreef sevillana het volgende:[..] leuk plan van je, 'n beetje guzzi scenario dus, weinig of niet spelen en als 't contract afloopt voor naks de Kuip uit laten wandelen. hoe verzin je 't? nee, snel wegwezen met die gozer, uiteraard niet voor een appel en een ei. hij overschat z'n eigen kwaliteiten, laat 'm er zelf maar achter komen zodra hij een keer mag spelen tegen Feyenoord. dan hoop ik dan z'n ex maatjes hem flink aanpakken om nog maar te zwijgen over de wijze waarop het legioen hem zal ontvangen. mooi gesproken ook goed eindelijk nog beter as mijn gedachte haha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Eerst zien dan geloven. Zo laag kan je toch niet zinken lijkt me..... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Als dit waar is, is het echt een laffe tosti. Eerst brullen over clubliefde voor Feyenoord en dan nu dit! Dan nog liever zoals Wijnaldum het heeft gedaan. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 18:18 schreef sevillana het volgende:[..] leuk plan van je, 'n beetje guzzi scenario dus, weinig of niet spelen en als 't contract afloopt voor naks de Kuip uit laten wandelen. hoe verzin je 't? nee, snel wegwezen met die gozer, uiteraard niet voor een appel en een ei. hij overschat z'n eigen kwaliteiten, laat 'm er zelf maar achter komen zodra hij een keer mag spelen tegen Feyenoord. dan hoop ik dan z'n ex maatjes hem flink aanpakken om nog maar te zwijgen over de wijze waarop het legioen hem zal ontvangen. + 1 |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Wat maakt het nog uit, hij wil gewoon weg. meewerken aan een transfer anders loopt hij straks gratis weg. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Verkoop hem maar aan Helmond sport. |
|
|
|