BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "grote schoonmaak" in volle gang!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
G-child
 G-child - maandag 04 juli 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 21:43 schreef qwerto het volgende:
eigenlijk moeten we ons wel zorgen gaan maken mensen !

erbij gekomen : Clasie,Ramsteijn,Nelom,Fernandez,El Ahmadi,isoufi

weg : Wijnaldum,Miyaichi,Castaignos,Bahia,de Cler,Tommason,Van Dijk,Bruins,Larsen,Meeuwis,Simon

we MOETEN counter voetbal gaan spelen om punten te pakken ! (schaken is snel,Cisse is snel,Fernandes is snel,Biseswar is behendig,Cabral is snel)

maar mario kennende word het dit,

-------------- Mulder ------------
Fernandez - de Vrij - Vlaar - Indi
- Leerdam --- Mokotjo --- El Ahmadi(fer*)
-- Biseswar - Fernandez - Cisse --
We hebben niks anders gedaan dan counter voetbal spelen... dat pressie spel van ons leverde praktisch niets op, tot de 16 en weer lekker terug
Overigens... Countervoetbal hoor je als Feyenoord nimmer te spelen. Counteren moet je effectief in je spel integreren en dan heb je een voordeel... ook wanneer je Mario zn elftal neerzet. En voor de critics, zelfs met dit elftal kunnen we voetballen... lopende spelers is het recept.
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 04 juli 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 21:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Binnenlandse transfer!
Sparta vier ton rijker door transfers
30 juni 2011

De transfers van Kevin Strootman en Georgino Wijnaldum leveren Sparta vier ton op. De Rotterdamse club ontvangt voor beiden spelers een opleidingsvergoeding.

Voor Kevin Strootman die de gehele jeugdopleiding van de club doorliep ontvangt Sparta een bedrag van 337.000 euro. Voor Georgino Wijnaldum die tot de C-junioren bij de Kasteelclub voetbalde krijgt Sparta 50.000 euro.

Beiden spelers verkassen naar PSV. De Eindhovense club betaalt voor Strootman naar verluidt acht miljoen euro aan FC Utrecht en voor Wijnaldum vijf miljoen euro aan Feyenoord

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2011%2Fjuni%2FSparta%20vier%20ton%20rijker%20door%20transfers

50.000/5.000.000 x 100% = 1% van het transferbedrag dat naar de opleider gaat. Maar Wijnaldum speelde dan tot aan de C-jeugd bij Sparta

337.000/6.500.000 x 100% = 5,2% en Strootman speelde tot zijn 20e ofzo bij Sparta (?).

Weet iemand hoe die regels nou werken? Ik dacht net als Styllz dat bij een 'binnenlandse transfer' geen opleidingskostenvergoeding betaald werd.
sevillana
 sevillana - maandag 04 juli 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 20:59 schreef flipje tiel het volgende:
neenee maar is mijn gedachte dan zo slecht
ach, . . zolang het een gedachte blijft . . . . . . . . :)
MMM
 MMM - maandag 04 juli 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 18:22 schreef El Jardinero het volgende:
Feyenoord is bezig aan een behoorlijke schoonmaak!
Boudewijn ook!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 04 juli 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Boudewijn ook!
hahahahahaha
PieterBos
 PieterBos - maandag 04 juli 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Grote schoonmaak ook op het forum.
Heel veel slotjes.
Boudewijn is terug van vakantie denk ik. ;)

Ruimt wel lekker op met al die dubbele topics.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door PieterBos --
Ray34
 Ray34 - maandag 04 juli 2011 - 23:25   quote  deeplink  
Wat moeten we van komend seizoen verwachten weer een overbruggingsjaar??? pfffffffff wanneer draaien we eindelijk weer eens mee aan de top waar we horen?!? wat heb je aan pieken als je geen successen hebt en de supporters voor de kat zijn kloten komen kijken. WAKE UP FEYENOORD Onze naam gaat naar de klote!!!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 juli 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik ga maar van ja uit, want ga zo pitten.

Ik denk dat we niet slechter worden van het feit dat Fer en Wijnaldum weg gaan.
Qua mentaliteit en beleving én voetbalvernuft waag ik te zeggen dat we er op vooruit gaan.
Ik denk dat van Geel Schöne en Dost op -on hold- heeft staan. Met Fer weg, daarop voorfinanciering geldschieters gaan die mannetjes komen.
In ieder geval is er al genoeg salarisruimte om Hadouir te laten komen.
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 05 juli 2011 - 08:27   quote  deeplink  
We vergeten de verkoop van Bruins nog!! Deze zal Feyenoord ook gaan verlaten voor een kleine 2 miljoen!
Daarna zal van Geel zijn slag slaan met het binnen halen van enkele serieuze versterkingen!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 05 juli 2011 - 08:37   quote  deeplink  
Bruins = transfervrij.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 05 juli 2011 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 08:27 schreef El Jardinero het volgende:
We vergeten de verkoop van Bruins nog!! Deze zal Feyenoord ook gaan verlaten voor een kleine 2 miljoen!
Daarna zal van Geel zijn slag slaan met het binnen halen van enkele serieuze versterkingen!
hahhhahaha. echt een man met kennis van zaken jij
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 05 juli 2011 - 08:51   quote  deeplink  
tja dat las ik net ook, waarom heeft ie dan het afgelopen jaar zoveel kansen gekregen als ie toch transfervrij was?!
FR_Ricardo
 FR_Ricardo - dinsdag 05 juli 2011 - 09:07   quote  deeplink  
In het Algemeen Dagblad was technisch directeur Martin van Geel nog maar eens heel duidelijk. Er is budget, maar wij mogen helemaal niets doen, aldus Van Geel. En de KNVB zal pas binnen enkele weken beslissen of wij die ruimte wel krijgen. Voorlopig zullen er geen nieuwe spelers bij ons het het trainingsveld verschijnen.
Feyenoord mag nu al transfervrije spelers halen, omdat er salarisbudget is. In die categorie ziet Van Geel echter geen versterkingen.

Dat betekend dus dat de transfervrije hadouir niet wordt gezien als versterking, gelukkig!
JanM
 JanM - dinsdag 05 juli 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 09:07 schreef FR_Ricardo het volgende:
Dat betekend dus dat de transfervrije hadouir niet wordt gezien als versterking, gelukkig!
Niet voor je beurt praten: zolang Hadouir elders nog geen contract getekend heeft kan hij maar zo worden binnengehaald! Ik hoop wel dat dat gebeurt!
FR_Ricardo
 FR_Ricardo - dinsdag 05 juli 2011 - 10:14   quote  deeplink  
Heb van Geel de laatste tijd alleen maar waarheden horen vertellen, dus als hij zegt dat hij bij transfervrije spelers (hadouir dus) geen versterkingen ziet geloof ik hem daarin. Ze kunnen hem inderdaad in de toekomst alsnog halen, maar dat zou dus wel betekenen dat van Geel hier niet achter staat, maar het meer als laatste redmiddel doet...
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 05 juli 2011 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 10:14 schreef FR_Ricardo het volgende:
Heb van Geel de laatste tijd alleen maar waarheden horen vertellen, dus als hij zegt dat hij bij transfervrije spelers (hadouir dus) geen versterkingen ziet geloof ik hem daarin. Ze kunnen hem inderdaad in de toekomst alsnog halen, maar dat zou dus wel betekenen dat van Geel hier niet achter staat, maar het meer als laatste redmiddel doet...
Nee joh, halen die gozert!
Is zeker wel beter dan El amadi, hij kan ook nog eens een goede strafschop nemen etc...
FR_Ricardo
 FR_Ricardo - dinsdag 05 juli 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Als Been El Ahmadi goed gaat gebruiken, kan het zo maar de beste speler van de Eredivisie worden, helaas lukt Been dat niet.

Zag zeker bij de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord dat El Ahmadi meer dan genoeg kwaliteiten heeft om basisspeler te zijn. Waarom dan een spel als hadouir halen, terwijl dat je al genoeg middenvelders in huis hebt?

Hadouir zal alleen maar problemen opleveren (eigenwijs mannetje). Als hij echt zo goed is, waarom staan de clubs dan niet in de rij om hem gratis op te halen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door FR_Ricardo --
fer1971
 fer1971 - dinsdag 05 juli 2011 - 10:43   quote  deeplink  
Vind wel dat Feyenoord de achterban meer op de hoogte kan houden
Zelfs de vrienden van Feyenoord laten niets tot weinig van zich horen
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 05 juli 2011 - 11:00   quote  deeplink  
ja, houd ons op de hoogte! voorkomt heel wat topic leed...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door cc-tje --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 juli 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 10:43 schreef fer1971 het volgende:
Vind wel dat Feyenoord de achterban meer op de hoogte kan houden
Zelfs de vrienden van Feyenoord laten niets tot weinig van zich horen
Hoeveel wil je horen dat er geen geld is?
Rovert
 Rovert - dinsdag 05 juli 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 10:43 schreef fer1971 het volgende:
Vind wel dat Feyenoord de achterban meer op de hoogte kan houden
Zelfs de vrienden van Feyenoord laten niets tot weinig van zich horen
Ik denk precies er net zo Over!!!

Ik eis dat ze elke 15 minuten een update op de site zetten!!!!

Anders dan....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 juli 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 18:40 schreef lijdensweg het volgende:
Ik denk ook dat Van Geel met een bewuste schoonmaak bezig is om de selectie voor de komende jaren op een hoger niveau te krijgen en daar kan hij Fer en Gini niet bij gebruiken denk ik! Ook zal het komende seizoen duidelijk worden of ie met Mario Been verder , al denk ik zelf van niet. Maar dat zullen we zien. Ik denk dat binnen nu en 2 jaar een heel andere selectie in de kuip zal spelen! Ik denk zelf dat Schaken, Auasser, Biseswar, Schenkeveld op de nominatie staan om in 2012 te vertrekken in de kuip.
Maar we zullen het afwachten wat de toekomst brengt. De renovatie binnen de kuip is begonnen en als er geld uitgegeven mag worden dan nog deze zomer denk ik. En misschien dat er jongens van feyenoord tot en met 17 ook bij de selectie betrokken gaan worden. Die europees kampioen zijn geworden. Maar we zullen zien , ze zijn in ieder geval goed bezig in de kuip! Kan ik van de FSV en VG niet zeggen> Ja ik kan het neit laten om deze klojo's nog maar eens te noemen!
Ik denk eerder dat Van Geel verkoopt wat hij verkopen kan, zodat hij straks als het echt heel slecht gaat, spelers kan halen om zo de held te worden. Als hij contracten zou verlengen, zou hij verder niets meer hoeven te doen en komt hij in hetzelfde schuitje te zitten als Beenhakker (er is geen geld; ik kan niets!), dus hij moet wel verkopen om zichzelf aan het werk te houden.... Slechte motivatie om te verkopen.... ik had Wijnaldum en Fer het liefst niet zien gaan, maar reken erop dat na Wijnaldum Fer ook vertrekt!!
JanM
 JanM - dinsdag 05 juli 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 10:28 schreef FR_Ricardo het volgende:
Als Been El Ahmadi goed gaat gebruiken, kan het zo maar de beste speler van de Eredivisie worden, helaas lukt Been dat niet.

Zag zeker bij de oefenwedstrijd tegen SC Feyenoord dat El Ahmadi meer dan genoeg kwaliteiten heeft om basisspeler te zijn. Waarom dan een spel als hadouir halen, terwijl dat je al genoeg middenvelders in huis hebt?

Hadouir zal alleen maar problemen opleveren (eigenwijs mannetje). Als hij echt zo goed is, waarom staan de clubs dan niet in de rij om hem gratis op te halen?
El Ahmadi en Hadouir kun je niet met elkaar vergelijken. De enige overeenkomst is hun nationaliteit!

El Ahmadi kan uitstekend als defensieve middenvelder met naast hem Fer(rader) als 'ie blijft, Mokotjo of eventueel Leerdam. Hadouir is de ideale #10 voor Feyenoord!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 juli 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 19:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En Bahia heeft denk ik ongeveer € 800.000,= opgebracht!
Waar is dit op gebaseerd? Op jouw verwachtingen of weet je dit? Bron graag?
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 05 juli 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 21:43 schreef qwerto het volgende:
eigenlijk moeten we ons wel zorgen gaan maken mensen !

erbij gekomen : Clasie,Ramsteijn,Nelom,Fernandez,El Ahmadi,isoufi

weg : Wijnaldum,Miyaichi,Castaignos,Bahia,de Cler,Tommason,Van Dijk,Bruins,Larsen,Meeuwis,Simon

we MOETEN counter voetbal gaan spelen om punten te pakken ! (schaken is snel,Cisse is snel,Fernandes is snel,Biseswar is behendig,Cabral is snel)

maar mario kennende word het dit,

-------------- Mulder ------------
Fernandez - de Vrij - Vlaar - Indi
- Leerdam --- Mokotjo --- El Ahmadi(fer*)
-- Biseswar - Fernandez - Cisse --
ja ik maak me inderdaad heel veel zorgen, we zijn er bepaald niet sterker op geworden....
de enige lichtpuntjes zijn dat Cisse en Fernandez terug zijn.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 juli 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:07 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik denk precies er net zo Over!!!

Ik eis dat ze elke 15 minuten een update op de site zetten!!!!

Anders dan....
Belt Martin jou dan niet elke 10 minuten om een update te geven? Nou bij deze dan....

In de afgelopen 10 minuten heeft Martin koffie gedronken met een choco sprits erbij. En hij heeft mijnheer Gerard Meijer een oude Limburgse mijnwerkers mop verteld.
nosjeeeeeeeeee
 nosjeeeeeeeeee - dinsdag 05 juli 2011 - 11:36   quote  deeplink  
als ze nou eens lekker in zuid amerika gaan snuffelen om een suarezje te vinden voor ons!! Die gasten lopen er genoeg rond daar hoor! Ik snap echt niet dat ze in Dost een geschikte aanvaller zien. Misschien niet relevant aangezien we toch niemand gaan halen nu maar daarom niet minder belangrijk. het zegt namelijk iets over de richting die we in gaan slaan als er dan WEL geld zou zijn!! De scouting of beter gezegd de aangetrokken spelers in de afgelopen jaaaaaren zijn het grote probleem waarom het nu zo gaat met ons cluppie! Ik hoef het lijstje niet te gaan maken he?? De meest recente zijn natuurlijk Cisse(4-5 miljoen) en Ahmadi(5 miljoen). Praat je toch al weer over 10 miljoen. Dat zijn Mertens, Chadli, Dszudsak, Suares, Assaidi, Strootman(die ik persoonlijk echt niet goed vind maar toch) en nog een zakkie spelers in totaal qua aankoopsom!!!!!!! Daar ligt het probleeem!! Die gasten bij ons van de scouting moeten NU weg anders komt het nooooooit goed! .

groeten
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 juli 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Belt Martin jou dan niet elke 10 minuten om een update te geven? Nou bij deze dan....

In de afgelopen 10 minuten heeft Martin koffie gedronken met een choco sprits erbij. En hij heeft mijnheer Gerard Meijer een oude Limburgse mijnwerkers mop verteld.
Ik hoor net dat er geen geld is!
craven
 craven - dinsdag 05 juli 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Belt Martin jou dan niet elke 10 minuten om een update te geven? Nou bij deze dan....

In de afgelopen 10 minuten heeft Martin koffie gedronken met een choco sprits erbij. En hij heeft mijnheer Gerard Meijer een oude Limburgse mijnwerkers mop verteld.
belachelijk, een chocosprits in deze barre tijden? ik verwacht een protest dat ze maximaal mariakoekjes mogen in het maasgebouw...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door craven --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 juli 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 12:11 schreef craven het volgende:

[..]

belachelijk, een chocosprits in deze barre tijden? ik verwacht een protest dat ze maximaal mariakoekjes mogen in het maasgebouw...
Mijnheer Gerard Meier koopt elke dinsdag een pak chocospritsen, zo is hij de stille kracht achter de grote schoonmaak in de kuip
craven
 craven - dinsdag 05 juli 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 12:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Mijnheer Gerard Meier koopt elke dinsdag een pak chocospritsen, zo is hij de stille kracht achter de grote schoonmaak in de kuip
pffff als Dhr Meier er voor zorgt dan strijken we met de hand over het hart...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 juli 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 12:15 schreef craven het volgende:

[..]

pffff als Dhr Meier er voor zorgt dan strijken we met de hand over het hart...
Dat dacht ik ook!
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 05 juli 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 08:27 schreef El Jardinero het volgende:
We vergeten de verkoop van Bruins nog!! Deze zal Feyenoord ook gaan verlaten voor een kleine 2 miljoen!
Daarna zal van Geel zijn slag slaan met het binnen halen van enkele serieuze versterkingen!
Bruins = transfervrij
craven
 craven - dinsdag 05 juli 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 12:48 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Bruins = transfervrij
hehehe lekker opgelet...
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 05 juli 2011 - 12:55   quote  deeplink  
Las daarna pas verder, maar kon het niet laten te reageren :)
Boma
 Boma - dinsdag 05 juli 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Bahia, was een hele nutige kracht die nooi liep te zeiken. Was de afgelopen periode wel minder, maar als hij nodig was stond hij er. En nu, Gini naar PSV en geeft nog een centje mee voor de jeugdopleiding, is nog te accepteren. Maar Fer die nu begint te dreigen met een arbitragezaak omdat Feyenoord het geboden bedrag van FC twente te laag vindt, vind zichzelf wel heel erg goed. Kan niet echt zeggen (op een paar uitschieters na) dat hij ook de capaciteiten heeft om de spreekwoordelijke kar te trekken, al denk hij zelf van wel.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 05 juli 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:10 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Van Geel verkoopt wat hij verkopen kan, zodat hij straks als het echt heel slecht gaat, spelers kan halen om zo de held te worden. Als hij contracten zou verlengen, zou hij verder niets meer hoeven te doen en komt hij in hetzelfde schuitje te zitten als Beenhakker (er is geen geld; ik kan niets!), dus hij moet wel verkopen om zichzelf aan het werk te houden.... Slechte motivatie om te verkopen.... ik had Wijnaldum en Fer het liefst niet zien gaan, maar reken erop dat na Wijnaldum Fer ook vertrekt!!
Wat is dit nou weer voor zo'n stom verhaal? Dan kan je net goed geen TD aantrekken. En dan de FSV en VG het spelers beleid laten voeren! Lijkt wel een echte VG opmerking: kinderlijk.....
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 05 juli 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoeveel wil je horen dat er geen geld is?
Dat laat Martin van Geel elke week wel een keer weten toch?
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 05 juli 2011 - 22:29   quote  deeplink  
Heb eerder gesteld dat El Ahmadi wat mij betreft weg mag, maar begin daar steeds meer aan te twijfelen. Met het oog op het (mogelijke) vertrek van Fer El Ahmadi toch maar vasthouden? Blijft een heerlijke middenvelder, komt er alleen nog niet uit. Laatste kans geven?
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 05 juli 2011 - 22:41   quote  deeplink  
Als Martin toestemming heeft van de KNVB dan belt hij direct naar wat mensen voor de juiste speler toe te voegen..

zo'n gevoel heb ik dan.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 05 juli 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 22:41 schreef Zw' 28 het volgende:
Als Martin toestemming heeft van de KNVB dan belt hij direct naar wat mensen voor de juiste speler toe te voegen..

zo'n gevoel heb ik dan.
mijn gevoel zegt ook vaak wat, zit er helaas vaak naast...
hoe is dat met jouw gevoel?
sevillana
 sevillana - dinsdag 05 juli 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 22:43 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

mijn gevoel zegt ook vaak wat, zit er helaas vaak naast...
hoe is dat met jouw gevoel?
heb regelmatig het gevoel gehad dat ik de lotto of de staats ging winnen, . . . . . . . . helaas . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :)
de flh
 de flh - dinsdag 05 juli 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Mijn gevoel zegt dat het nu echt een zwaar jaar gaat worden.

Maar ook daar komen we weer doorheen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 05 juli 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Ik heb net op de tv gehoord dat er pas in juni 2012 sportief weer geinvesteerd kan worden. En dat Martin van Geel hoop dat de supporters hier begrip voor op kunnen brengen. Ook zei ie: waarom zou Feyenoord niet kunnen verrassen! Daar ben ik het helemaal mee eens. Eerst de schuld maar eens gaan inlossen en dan verder gaan bouwen. Hup Feyenoord. One for all and all for one Feyenoord.
Nu nog hopen dat dat de FSV en VG op tijd uit hun coma waken en er voor gaan zorgen dat er rust in de tent komt!
de flh
 de flh - dinsdag 05 juli 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 22:51 schreef lijdensweg het volgende:
Ik heb net op de tv gehoord dat er pas in juni 2012 sportief weer geinvesteerd kan worden. En dat Martin van Geel hoop dat de supporters hier begrip voor op kunnen brengen. Ook zei ie: waarom zou Feyenoord niet kunnen verrassen! Daar ben ik het helemaal mee eens. Eerst de schuld maar eens gaan inlossen en dan verder gaan bouwen. Hup Feyenoord. One for all and all for one Feyenoord.
Nu nog hopen dat dat de FSV en VG op tijd uit hun coma waken en er voor gaan zorgen dat er rust in de tent komt!
Hou toch op. Dit jaar wordt zwaarder dan vorig jaar. Zo simpel is 't.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 05 juli 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 22:52 schreef de flh het volgende:

[..]

Hou toch op. Dit jaar wordt zwaarder dan vorig jaar. Zo simpel is 't.
dat is helaas de realiteit ja...
Eerst maar zwarte cijfers schrijven en rust in de tent.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 juli 2011 - 23:59   quote  deeplink  
En na dat jaar oogsten.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 06 juli 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 22:54 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dat is helaas de realiteit ja...
Eerst maar zwarte cijfers schrijven en rust in de tent.
Ik moet eerlijk zeggen vind het ondanks alles nog vrij rustig rondom Feyenoord! Voor het eerst sinds jaren dat we met geen 1 speler meer gelinkt worden.....
Zou dit de stilte voor de storm zijn????
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 08:58   quote  deeplink  
nee, op spelers gebied niet. Of de vvf moet iets gaan doen of de knvb moet toestemming gaan geven.
Met rust in de tent bedoel ik het geouwehoer van de vg. Maak je punt, kom met bewijzen en doe alles in 1 keer. Kunnen we daarna allemaal een conclusie trekken en weer verder gaan.
FR_Ricardo
 FR_Ricardo - woensdag 06 juli 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 08:44 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen vind het ondanks alles nog vrij rustig rondom Feyenoord! Voor het eerst sinds jaren dat we met geen 1 speler meer gelinkt worden.....
Nogal logisch aangezien we van de KNVB niets mogen kopen. Zelfs de achterlijke media snapt dan nog wel dat het geen zin heeft om geruchten te schrijven aangezien er dus niets mogelijk is ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "grote schoonmaak" in volle gang!









0.0118880