BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "grote schoonmaak" in volle gang!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
F.L.E
 F.L.E - woensdag 06 juli 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 19:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En Bahia heeft denk ik ongeveer € 800.000,= opgebracht!
Ja , je denkt...
Zojuist is bevestigd door van Geel dat Bahia transfervrij is weggegaan.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 06 juli 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:35 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Sparta vier ton rijker door transfers
30 juni 2011

De transfers van Kevin Strootman en Georgino Wijnaldum leveren Sparta vier ton op. De Rotterdamse club ontvangt voor beiden spelers een opleidingsvergoeding.

Voor Kevin Strootman die de gehele jeugdopleiding van de club doorliep ontvangt Sparta een bedrag van 337.000 euro. Voor Georgino Wijnaldum die tot de C-junioren bij de Kasteelclub voetbalde krijgt Sparta 50.000 euro.

Beiden spelers verkassen naar PSV. De Eindhovense club betaalt voor Strootman naar verluidt acht miljoen euro aan FC Utrecht en voor Wijnaldum vijf miljoen euro aan Feyenoord

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws?view=%2FNews%2FDefault%2F2011%2Fjuni%2FSparta%20vier%20ton%20rijker%20door%20transfers

50.000/5.000.000 x 100% = 1% van het transferbedrag dat naar de opleider gaat. Maar Wijnaldum speelde dan tot aan de C-jeugd bij Sparta

337.000/6.500.000 x 100% = 5,2% en Strootman speelde tot zijn 20e ofzo bij Sparta (?).

Weet iemand hoe die regels nou werken? Ik dacht net als Styllz dat bij een 'binnenlandse transfer' geen opleidingskostenvergoeding betaald werd.
Dat van die binnenlandse tranfers geldt naar mijn weten alleen in Frankrijk. Elk land heeft zijn eigen regels daarin. In Engeland is een speler die je 5 jaar of langer in jeugdelftallen hebt laten spelen "home grown".

Wijnaldum is vrij vroeg al naar Feyenoord gekomen dus dat is beter voor Feyenoord.
Maar er blijft niet veel over hoor. 25% gaat al naar de talentpools, een deel naar de zaakwaarnemer, een dele belasting en de rest in de schuldsanering. We mogen blij zijn als we er 1 miljoen aan over houden om de schulden mee af te lossen.

Daarom maakt het geen ruk uit of Fer straks gratis weg loopt of dat je er nu 1 mijloen voor vangt. Je houdt er gewoon niets aan over.

Bij Guzman is dat anders omdat er nog 14 miljoen voor geboden werd. Dat had Gudde meteen moeten pakken, daarvoor is het een sukkel en geen zakenman!
in hart en nieren...
 in hart en nieren... - woensdag 06 juli 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Ik hoop dat je gelijk hebt Flipje.......Adriaanse kan Feyenoord verder brengen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 10:41 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ja , je denkt...
Zojuist is bevestigd door van Geel dat Bahia transfervrij is weggegaan.
levert een goeie besparing op in de salariskosten.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 06 juli 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 11:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

levert een goeie besparing op in de salariskosten.
maar het blijft jammer. Ik ben het er ook niet mee eens hoe er met hem is omgegaan. Hij was altijd een vaste waarde voor Feyenoord en een rots in de verdediging. Ineens is hij wissel speler en er wordt niet meer naar hem ongekeken. Dat verdient hij niet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 11:22 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

maar het blijft jammer. Ik ben het er ook niet mee eens hoe er met hem is omgegaan. Hij was altijd een vaste waarde voor Feyenoord en een rots in de verdediging. Ineens is hij wissel speler en er wordt niet meer naar hem ongekeken. Dat verdient hij niet.
??? krijgt een vrije transfer en is ingehaald door spelers die beter zijn geworden. Lijkt me dat dit voetbal is toch? vind juist dat Feyenoord netjes met hem omgaat, met respect over hem spreekt en hem geen strobreed in de weg legt.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 juli 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 10:41 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ja , je denkt...
Zojuist is bevestigd door van Geel dat Bahia transfervrij is weggegaan.
Heb je niet helemaal goed geluisterd/gelezen! Nu is ie transfervrij vertrokken met op termijn wel inkomsten! Dus geen halve waarheden vertellen.
En die 8 ton die ik heb genoemd was ook maar een gerucht in het turkse circuit. Ik heb nooit verteld dat dit het definitieve bedrag was!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 juli 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 11:22 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

maar het blijft jammer. Ik ben het er ook niet mee eens hoe er met hem is omgegaan. Hij was altijd een vaste waarde voor Feyenoord en een rots in de verdediging. Ineens is hij wissel speler en er wordt niet meer naar hem ongekeken. Dat verdient hij niet.
Ja Piet zo gaat dat in het voetbal. Het ene moment is het andere niet! Denk aan Fer en Gini
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 juli 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 10:58 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Dat van die binnenlandse tranfers geldt naar mijn weten alleen in Frankrijk. Elk land heeft zijn eigen regels daarin. In Engeland is een speler die je 5 jaar of langer in jeugdelftallen hebt laten spelen "home grown".

Wijnaldum is vrij vroeg al naar Feyenoord gekomen dus dat is beter voor Feyenoord.
Maar er blijft niet veel over hoor. 25% gaat al naar de talentpools, een deel naar de zaakwaarnemer, een dele belasting en de rest in de schuldsanering. We mogen blij zijn als we er 1 miljoen aan over houden om de schulden mee af te lossen.

Daarom maakt het geen ruk uit of Fer straks gratis weg loopt of dat je er nu 1 mijloen voor vangt. Je houdt er gewoon niets aan over.

Bij Guzman is dat anders omdat er nog 14 miljoen voor geboden werd. Dat had Gudde meteen moeten pakken, daarvoor is het een sukkel en geen zakenman!
Een deel zaakwaarnemer? Dat denk ik niet , dat is een deal voor de rekening van PSV. Of Wijnaldum betaald hem uit eigen zak
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 juli 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 22:52 schreef de flh het volgende:

[..]

Hou toch op. Dit jaar wordt zwaarder dan vorig jaar. Zo simpel is 't.
You never now what happens
F.L.E
 F.L.E - woensdag 06 juli 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 19:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heb je niet helemaal goed geluisterd/gelezen! Nu is ie transfervrij vertrokken met op termijn wel inkomsten! Dus geen halve waarheden vertellen.
En die 8 ton die ik heb genoemd was ook maar een gerucht in het turkse circuit. Ik heb nooit verteld dat dit het definitieve bedrag was!
En wat is dan een halve waarheid? Bahia is transfervrij vertrokken schreef ik. Wat is daar niet waar van. Maar op termijn wel inkomsten? Bij doorverkoop, bij behalen europees voetbal, bij geen degradatie?
Kom laten we Schone kopen en hem betalen "met de inkomsten uit de toekomst van Bahia".
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 juli 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:49 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En wat is dan een halve waarheid? Bahia is transfervrij vertrokken schreef ik. Wat is daar niet waar van. Maar op termijn wel inkomsten? Bij doorverkoop, bij behalen europees voetbal, bij geen degradatie?
Kom laten we Schone kopen en hem betalen "met de inkomsten uit de toekomst van Bahia".
wellicht is het zo'n constructie als met lazovic, dat het feit dat je zijn salaris niet meer hoeft te betalen als winst omschrijft...
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:49 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En wat is dan een halve waarheid? Bahia is transfervrij vertrokken schreef ik. Wat is daar niet waar van. Maar op termijn wel inkomsten? Bij doorverkoop, bij behalen europees voetbal, bij geen degradatie?
Kom laten we Schone kopen en hem betalen "met de inkomsten uit de toekomst van Bahia".
Weet je FLE, ik denk zomaar dat je best vaak gelijk hebt
alleen die kutmanier waarop je alles brengt, bah
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juli 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:49 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En wat is dan een halve waarheid? Bahia is transfervrij vertrokken schreef ik. Wat is daar niet waar van. Maar op termijn wel inkomsten? Bij doorverkoop, bij behalen europees voetbal, bij geen degradatie?
Kom laten we Schone kopen en hem betalen "met de inkomsten uit de toekomst van Bahia".
Hoeveel doorverkoop procenten heeft van Geel afgedwongenbij Psv?Dat vind ik in dit geval belangerijker..
Tuurlijk niks is niks maar Bahia verdient deze aftocht omdat hij 7 jaar lang nooit
zeurde en er altijd stond ..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 juli 2011 - 23:15   quote  deeplink  
Bahia///Baas!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 06 juli 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:51 schreef Rovert het volgende:

[..]

Weet je FLE, ik denk zomaar dat je best vaak gelijk hebt
alleen die kutmanier waarop je alles brengt, bah
Ach ,ik wordt zelf een beetje moe van dat ene lijdensweg alles wat ik schrijf moet bekritiseren.
Er worden rekensommetjes gemaakt over schulden ed die een nergens op gebaseerd zijn. Op aannames van transfersommen, afdrachten aan investeerders ed.
En diezelfde personen hebben het constant over waarheden en feiten als er over de VG en FSV wordt geschreven. Van dat soort halve moraalridders krijg ik zwaar de hik.
Ja, en dan reageer ik nogal cynisch, ik vind namelijk dat het helemaal niet goed gaat, het beetje ervaring wordt verkocht en er komt, met alle respect voor die jongens, niets voor terug.
De selectie wordt nog onevenwichtiger en ik vrees dat dit seizoen nog meer afzien wordt dan vorig seizoen.

En als jij dat een kutmanier vind, is dat je goed recht maar eerlijk gezegt lig ik daar niet wakker van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door F.L.E --
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:18 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En als jij dat een kutmanier vind, is dat je goed recht maar eerlijk gezegt lig ik daar niet wakker van.
dit allemaal is erg typerend voor de manier waaro pde VG en de FSV denken en wat ze uitstralen.

Wat de rest van de wereld denkt is niet belangrijk
F.L.E
 F.L.E - woensdag 06 juli 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:30 schreef Rovert het volgende:

[..]

dit allemaal is erg typerend voor de manier waaro pde VG en de FSV denken en wat ze uitstralen.

Wat de rest van de wereld denkt is niet belangrijk
Kijk dit is dus precies wat ik bedoel, wat ik schrijf is op een kutmanier, en wat vind van je van eigen reactie?

Het enige wat bij je opkomt is om het maar weer op de VG en FSV te gooien. En de VG en FSV af te zetten tegen "de rest van de wereld".

Ik weet zolangzamerhand wel dat je het daar niet mee eens bent, maar moet ik mijn mening maar wijzigen omdat je het er niet mee eens bent?

Ik vind jouw manier van reageren heel erg typerend voor de VG en FSV haters om even in je eigen termen te blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door F.L.E --
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:44 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Kijk dit is dus precies wat ik bedoel, wat ik schrijf is op een kutmanier, en wat vind van je van eigen reactie?

Het enige wat bij je opkomt is om het maar weer op de VG en FSV te gooien.
Ik weet zolangzamerhand wel dat je het daar niet mee eens bent, maar moet ik mijn mening maar wijzigen omdat je het er niet mee eens bent?
Ik vind jouw manier van reageren heel erg typerend voor de VG en FSV haters om even in je eigen termen te blijven.

Inhoudelijk heb je ook niets te melden.
Ik zeg de laatste keer elke keer dat ik het waarschijnlijk eens bent met wat je zegt, maar dat je zo beroerd bent in het verwoorden van je mening en dat geldt ook voor de vg en de fsv. Het enige onderwerp waarbij ik jou naam zie verschijnen......

natuurlijk heb ik inhoudelijks niets te melden, pretendeer ik ook niet
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 23:47   quote  deeplink  
@FLE: zou jij dan eens op een vraag willen antwoorden die ik in een ander topic gesteld heb (vraag/ opmerking)? hij is gesteld aan iemand die ook de vg volgens mij een warm hart toedraagt.
http://forum.headliner.nl/topic-22324/p4/#559167 (topic)
"waarom niet alles in 1 keer, dat hebben ze niet gedaan en ook hier wordt weer beweerd dat er nog meer volgt. De geluidsopnames zijn niet te beluisteren, ik hoor er niets in van wat er gezegd zou worden (daarnaast nogal min om stiekem een gesprek op te nemen), verder vind ik de bewijslast (notulen, brieven, emails e.d.) mager en nogal van 1 kant belicht. De keren dat er iets is weerlegt had dat een hoger waarheidsgehalte voor mij dan de stukken. Ik ben niet overtuigt hoewel ik zeker weet dat de vg/ fsv het beste met Feyenoord voor heeft en ook echt wel uit overtuiging zal handelen maar ik wil dat ze nu met alles naar buiten komen zodat iedereen zelf kan oordelen. Nu zijn er verschillende kampen (zoals ook op dit forum) en het lijkt me dat dit zeker niet de bedoeling is maar dat krijg je wanneer je bewijslast niet overtuigend is of wanneer je ruimte laat voor speculatie.
Nogmaals: inhoudelijk kan ik er niet over oordelen en dat vind ik jammer want ik denk dat de vg/ fsv hier een rol in kan spelen die ze tot dusver niet hebben genomen.
Dit alles is natuurlijk mijn mening en ik sta open voor andere meningen en wil me graag laten overtuigen maar dat is tot op heden niet gebeurt"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door FR-Elmo --
F.L.E
 F.L.E - donderdag 07 juli 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:47 schreef FR-Douwe het volgende:
@FLE: zou jij dan eens op een vraag willen antwoorden die ik in een ander topic gesteld heb (vraag/ opmerking)? hij is gesteld aan iemand die ook de vg volgens mij een warm hart toedraagt.
http://forum.headliner.nl/topic-22324/p4/#559167 (topic)
"waarom niet alles in 1 keer, dat hebben ze niet gedaan en ook hier wordt weer beweerd dat er nog meer volgt. De geluidsopnames zijn niet te beluisteren, ik hoor er niets in van wat er gezegd zou worden (daarnaast nogal min om stiekem een gesprek op te nemen), verder vind ik de bewijslast (notulen, brieven, emails e.d.) mager en nogal van 1 kant belicht. De keren dat er iets is weerlegt had dat een hoger waarheidsgehalte voor mij dan de stukken. Ik ben niet overtuigt hoewel ik zeker weet dat de vg/ fsv het beste met Feyenoord voor heeft en ook echt wel uit overtuiging zal handelen maar ik wil dat ze nu met alles naar buiten komen zodat iedereen zelf kan oordelen. Nu zijn er verschillende kampen (zoals ook op dit forum) en het lijkt me dat dit zeker niet de bedoeling is maar dat krijg je wanneer je bewijslast niet overtuigend is of wanneer je ruimte laat voor speculatie.
Nogmaals: inhoudelijk kan ik er niet over oordelen en dat vind ik jammer want ik denk dat de vg/ fsv hier een rol in kan spelen die ze tot dusver niet hebben genomen.
Dit alles is natuurlijk mijn mening en ik sta open voor andere meningen en wil me graag laten overtuigen maar dat is tot op heden niet gebeurt"
Ik ben niet verantwoordelijk hoe en wat er door de VG en FSV naar buiten wordt gebracht en heb daar ook geen invloed op.
En ik ga niet nog een keer de discussie aan wat wel of niet de waarheid is.
Het is precies wat je er wel of niet in wilt zien.

En over die ruimte tot speculatie, dat is precies de reden waarom ik bv in bovenstaande reactie mbt de transfer van Bahia zo reageer.
In de toekomst nog inkomsten, volgens van Geel. Welke? Hoeveel? Op welke termijn, ed Zo zijn er talloze berichten die door Feyenoord naar buiten worden gebracht die ook genoeg redenen tot speculatie hebben. Maar die worden door velen als waarheid aangenomen.
Het komt bij mij over als meten met 2 maaten.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 07 juli 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:46 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik zeg de laatste keer elke keer dat ik het waarschijnlijk eens bent met wat je zegt, maar dat je zo beroerd bent in het verwoorden van je mening en dat geldt ook voor de vg en de fsv. Het enige onderwerp waarbij ik jou naam zie verschijnen......

natuurlijk heb ik inhoudelijks niets te melden, pretendeer ik ook niet
Je was nogal snel met reageren, had zin met inhoudelijk niets te melden al weer weggehaald. Vond ik zelf namelijk niets inhoudelijks. En het is niet zo dat ik niet reageer op andere topics, maar op een of andere manier draaien tegenwoordig alle topics uit op een wellus / nietus discussie over de VG en FSV.
En aangezien de tegenstanders op dit forum groter zijn dan de voorstanders , reageer ik dan maar weer. Vorige zin zal wel weer uitgelegd worden dat er meer tegen dan voorstanders zijn van de VG, maar dat neem ik dan maar voor lief.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door F.L.E --
Rovert
 Rovert - donderdag 07 juli 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 00:10 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Je was nogal snel met reageren, had zin met inhoudelijk niets te melden al weer weggehaald. Vond ik zelf namelijk niets inhoudelijks. En het is niet zo dat ik niet reageer op andere topics, maar op een of andere manier draaien tegenwoordig alle topics uit op een wellus / nietus discussie over de VG en FSV.
En aangezien de tegenstanders op dit forum groter zijn dan de voorstanders ben ik reageer ik dan maar weer. Vorige zin zal wel weer uitgelegd worden dat er meer tegen dan voorstanders zijn van de VG, maar dat neem ik dan maar voor lief.
geloof me als ik zeg dat ik denk dat de vg en de fsv veel goeds doen. Niets tegen jou, niets tegen hun.

(alleen de communicatie is een groot probleem
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Ik ben voor de VG! De verpakking kan alleen beter
Rovert
 Rovert - donderdag 07 juli 2011 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 00:10 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Je was nogal snel
dat hoor ik helaas nogal vaak :-(
F.L.E
 F.L.E - donderdag 07 juli 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 00:11 schreef Rovert het volgende:

[..]

geloof me als ik zeg dat ik denk dat de vg en de fsv veel goeds doen. Niets tegen jou, niets tegen hun.

(alleen de communicatie is een groot probleem
Maar dat ben ik zowel met jouw als Hotjumper volledig eens. De grootse fout die er gemaakt is om in een emotionel bui een brief op te stellen met eisen en deze vervolgens te publiceren. Hier zijn intern ook harde woorden over gevallen.
Maar gedane zaken nemen nu een maal geen keer, zoals ze zo mooi zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door F.L.E --
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 07 juli 2011 - 00:25   quote  deeplink  
Nu Karim nog oppleuren en het nivo vd selectie steigt weer. Komend jaar kunnen we gaan verrassen!
F.L.E
 F.L.E - donderdag 07 juli 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 00:25 schreef Gyan010 het volgende:
Nu Karim nog oppleuren en het nivo vd selectie steigt weer. Komend jaar kunnen we gaan verrassen!
Karim is nog een van de weinige spelers in de midden leeftijds catagorie. Zolang er geen toestemmming van de KNJB is zou ik niet iedereen met een hoog salaris maar proberen te lozen.
Je kunt het denk ik niet gaan doen met een selectie van gemiddeld 20 jaar.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 07 juli 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 00:10 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Je was nogal snel met reageren, had zin met inhoudelijk niets te melden al weer weggehaald. Vond ik zelf namelijk niets inhoudelijks. En het is niet zo dat ik niet reageer op andere topics, maar op een of andere manier draaien tegenwoordig alle topics uit op een wellus / nietus discussie over de VG en FSV.
En aangezien de tegenstanders op dit forum groter zijn dan de voorstanders , reageer ik dan maar weer. Vorige zin zal wel weer uitgelegd worden dat er meer tegen dan voorstanders zijn van de VG, maar dat neem ik dan maar voor lief.
zie je wel dat er dus meer tegenstanders dan voorstanders zijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 juli 2011 - 19:06   quote  deeplink  
T boeit niet meer. Moeten t over voetbal hebben
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - donderdag 07 juli 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Reken je zelf niet te rijk. Dat bedrag van die zogenaamde vrienden van Feijenoord zal ook eens afgelost moeten worden. Die jongens zijn investeerders en geen filantropen!! Dus blijft er naar mijn bescheiden mening een schuld van €20.ooo.ooo bestaan, en echt niet rentevrij. Maar daar krijg je vanuit het Maasgebouw geen antwoord op!!! DAT IS DE REALITEIT.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 07 juli 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 19:24 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Reken je zelf niet te rijk. Dat bedrag van die zogenaamde vrienden van Feijenoord zal ook eens afgelost moeten worden. Die jongens zijn investeerders en geen filantropen!! Dus blijft er naar mijn bescheiden mening een schuld van €20.ooo.ooo bestaan, en echt niet rentevrij. Maar daar krijg je vanuit het Maasgebouw geen antwoord op!!! DAT IS DE REALITEIT.
verwrongen realiteit. aandelen zijn geen schuld.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

verwrongen realiteit. aandelen zijn geen schuld.
Precies, het enige dat ze kunnen is ze verkopen als ze hun geld terug willen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juli 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Precies, het enige dat ze kunnen is ze verkopen als ze hun geld terug willen.
waarvan?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

waarvan?
Hun aandelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juli 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hun aandelen.
Dus er zit geen klein regeltje in het contract dat mocht Feyenoord bij machte zijn..
Zij ook de aandelen terug MOETEN kopen?Dat kunnen wij niet weten...
Er worden immers altijd weer nieuwe lijken in de kast gezet..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Zal misschien zijn dat hun de eerste optie hebben
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juli 2011 - 23:03   quote  deeplink  
ja dat zou kunnen idd..
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus er zit geen klein regeltje in het contract dat mocht Feyenoord bij machte zijn..
Zij ook de aandelen terug MOETEN kopen?Dat kunnen wij niet weten...
Er worden immers altijd weer nieuwe lijken in de kast gezet..
Meestal is er een terugkooprecht, en geen plicht. Maar met Feyenoord weet je het natuurlijk nooit.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 juli 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 00:17 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Maar dat ben ik zowel met jouw als Hotjumper volledig eens. De grootse fout die er gemaakt is om in een emotionel bui een brief op te stellen met eisen en deze vervolgens te publiceren. Hier zijn intern ook harde woorden over gevallen.
Maar gedane zaken nemen nu een maal geen keer, zoals ze zo mooi zeggen.
Alsof hier harde woorden over zijn gevallen! Het is nog steeds een zooitje bij de FSV en VG!
En dat zal niet beter worden de komende maanden, dat kan alleen als een van Dop bij de FSV opstapt. Die vent kan werkelijk niks goed meer doen. Hij is alleen maar alles aan het afbreken. Rust bewaren kunnen ze niet en dan ook nog gaan vertellen dat de trainingskamp in Engeland is afgelast wegens geld is weer het volgende fabeltje wat in de wereld wordt gebracht. Ik heb toch duidelijk op de BBC gehoord dat dit is gebeurt op politie advies in Engeland vanwege contacten tussen engelse en nederlandse 'hooligans' En dan loopt van Dop het weer te verdedigen. Hieruit blijkt maar weer dat de FSV en VG alleen maar wordt bestuurt door personen die banden met deze hooligans hebben. Ik zou als ik Feyenoord was elke contact met van Dorp uitsluiten! Daar kan je toch niet mee communiceren, die kan je niet serieus meer nemen. Het ideale scenario zou zijn dat de besturen van de FSV , Vg en Feyenoord allemaal hun posities ter discussie stellen en zo met een schone lei opnieuw gaan beginnen. Want dat roddelcircuit blijft nu toch maar aan houden
Els
 Els - zaterdag 09 juli 2011 - 13:06   quote  deeplink  
Eerst artikel lezen, voordat je inhoudelijk commentaar geeft.
En als FLE zegt dat er intern harde woorden over zijn gevallen, waarom trekt je dat dan in twijfel? Was je erbij?
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 juli 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 13:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Alsof hier harde woorden over zijn gevallen! Het is nog steeds een zooitje bij de FSV en VG!
En dat zal niet beter worden de komende maanden, dat kan alleen als een van Dop bij de FSV opstapt. Die vent kan werkelijk niks goed meer doen. Hij is alleen maar alles aan het afbreken. Rust bewaren kunnen ze niet en dan ook nog gaan vertellen dat de trainingskamp in Engeland is afgelast wegens geld is weer het volgende fabeltje wat in de wereld wordt gebracht. Ik heb toch duidelijk op de BBC gehoord dat dit is gebeurt op politie advies in Engeland vanwege contacten tussen engelse en nederlandse 'hooligans' En dan loopt van Dop het weer te verdedigen. Hieruit blijkt maar weer dat de FSV en VG alleen maar wordt bestuurt door personen die banden met deze hooligans hebben. Ik zou als ik Feyenoord was elke contact met van Dorp uitsluiten! Daar kan je toch niet mee communiceren, die kan je niet serieus meer nemen. Het ideale scenario zou zijn dat de besturen van de FSV , Vg en Feyenoord allemaal hun posities ter discussie stellen en zo met een schone lei opnieuw gaan beginnen. Want dat roddelcircuit blijft nu toch maar aan houden
De vraag is nu hoe hard de bewijzen zijn van de Engelse politie......
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 09 juli 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 14:04 schreef Rovert het volgende:

[..]

De vraag is nu hoe hard de bewijzen zijn van de Engelse politie......
Ik ben alleen maar tegengekomen dat mensen er gewoon gezellig heen wilde. Nergens iets over rellen. Of stond het weer op afca?
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 juli 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 15:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik ben alleen maar tegengekomen dat mensen er gewoon gezellig heen wilde. Nergens iets over rellen. Of stond het weer op afca?
Ik heb er ook niets van gehoord

Dit zaakje stinkt
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 juli 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 14:04 schreef Rovert het volgende:

[..]

De vraag is nu hoe hard de bewijzen zijn van de Engelse politie......
Dat is zo! Het is heel makkelijk om dat te zeggen
Els
 Els - zondag 10 juli 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 15:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik ben alleen maar tegengekomen dat mensen er gewoon gezellig heen wilde. Nergens iets over rellen. Of stond het weer op afca?
Heb ook nergens iets gehoord of gelezen. Maar het valt me wel op dat er veel oefenwedstrijden vanwege veiligheidsredenen worden afgelast.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door Els --
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 juli 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 15:05 schreef Els het volgende:

[..]

Heb ook nergens iets gehoord of gelezen. Maar het valt me wel op dat er veel oefenwedstrijden vanwege veiligheidsredenen worden afgelast.
Er heeft wel wat over op fora gestaan begreep ik hoor.
Ook onder bepaalde artikels hebben aanwijzingen gestaan.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 juli 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 15:05 schreef Els het volgende:

[..]

Heb ook nergens iets gehoord of gelezen. Maar het valt me wel op dat er veel oefenwedstrijden vanwege veiligheidsredenen worden afgelast.
Ja die naam hebben we als Feyenoord zijnde. Komt allemaal door die gezellige 'supporters' die van een relletje hielden. Duurt nog zeker 25 jaar voor we van dat imago af zijn. Of we komen er nooit meer van af , want we komen ze nog zat tegen op diverse forums
Hartelijk bedankt stelletjes relschoppers.
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 juli 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 18:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja die naam hebben we als Feyenoord zijnde. Komt allemaal door die gezellige 'supporters' die van een relletje hielden. Duurt nog zeker 25 jaar voor we van dat imago af zijn. Of we komen er nooit meer van af , want we komen ze nog zat tegen op diverse forums
Hartelijk bedankt stelletjes relschoppers.
In het perfide albion gaan ze er vanuit dat barnsley's five-0 op jacht naar Feyenoorders wilde....
Els
 Els - zondag 10 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 18:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja die naam hebben we als Feyenoord zijnde. Komt allemaal door die gezellige 'supporters' die van een relletje hielden. Duurt nog zeker 25 jaar voor we van dat imago af zijn. Of we komen er nooit meer van af , want we komen ze nog zat tegen op diverse forums
Hartelijk bedankt stelletjes relschoppers.
En die Feyenoordsupporters duiken dan ook zeker regelmatig op bij Vitesse en Heerenveen, want hun oefenwedstrijden worden ook om veiligheidsredenen afgelast?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "grote schoonmaak" in volle gang!









0.0072309