BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wederom een groot talent weggekaapt bij Ajax, maar nu zelfs door Barcelona

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - dinsdag 05 juli 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:50 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

ben jij helderziend dan!
rot ff lekker op hiero boereheikneuter..............
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 05 juli 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Of te wel bankrekening neukers
jij bent ook geen haar beter als ze jou kind een aanbod doen. hou toch aub op met deze onzin iedereen kiest voor het geld (ook jij)
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 05 juli 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:51 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

jij bent ook geen haar beter als ze jou kind een aanbod doen. hou toch aub op met deze onzin iedereen kiest voor het geld (ook jij)
Ja want iedereen is hetzelfde?

Hou jij nou is eens op jij klein kinderachtig ettertje!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door Boilesen --
Stanley
 Stanley - woensdag 06 juli 2011 - 16:26   quote  deeplink  
Heb eerlijk gezegd niet alle berichten gelezen...

maar wat ik wel zou willen weten is hoe zoiets nu in zijn werking is gegaan.

Hoe komt Barcelona er bij dat er bij Ajax iemand van 12jaar rondloopt die mogelijk goud waard is???

Het zal toch niet zo zijn dat Cruijff hierbij betrokken is geweest?
Boilesen
 Boilesen - woensdag 06 juli 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 16:26 schreef Stanley het volgende:

Hoe komt Barcelona er bij dat er bij Ajax iemand van 12jaar rondloopt die mogelijk goud waard is???

Scouten begint al op heel jonge leeftijd hoor en scouts van die clubs zitten over de hele wereld! Kan niet geloven dat Cruyff spelers van Ajax op die leeftijd al voor Barca tipt. Dat lijkt me heeeel sterk. Als het wel zo zou zien is t niets meer dan een verrader.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 06 juli 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:

Tja Cruijff heeft zijn zoon ook meegenomen naar Barcelona destijds, omdat hij een baan aangeboden kreeg.. ;)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 06 juli 2011 - 19:56   quote  deeplink  
Haha je heb talent of je hebt het niet,
Wel ontzettend knap al wil je dat al bij een 12 jarige zien.
Stanley
 Stanley - woensdag 06 juli 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 17:57 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja Cruijff heeft zijn zoon ook meegenomen naar Barcelona destijds, omdat hij een baan aangeboden kreeg.. ;)
hahaha grappig en waar.
AFCAMylife
 AFCAMylife - woensdag 06 juli 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Zonde dat we dit soort spelers(nja kindjes) niet kunnen behouden voor onze club! ook onverstandig van de ouders, ik had de jongen wel in een vertouwde situatie laten doorgroeien, als je echt zon groot talent bent komt de overstap vanzelf!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 06 juli 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Maar die gozer gaat naar de middelbare school en gaat nu gewoon ff naar Barcelona verhuizen..
Ik zou echt bij Ajax blijven, en dan niet alleen qua opleiding, maar ook gewoon omdat je ineens alles achter je moet laten..
AFCAMylife
 AFCAMylife - woensdag 06 juli 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Inderdaad en vooral voor in die leeftijdscatogorie is stabiliteit ontzettend belangrijk!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 06 juli 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:24 schreef AFCAMylife het volgende:
Inderdaad en vooral voor in die leeftijdscatogorie is stabiliteit ontzettend belangrijk!
Ben zelf 16, en ik weet nog hoe ik 12 was, en als ik die kans had had ik het niet gedaan..
AFCAMylife
 AFCAMylife - woensdag 06 juli 2011 - 21:27   quote  deeplink  
haha maar aan je naam te zien ben jij zo stabiel ook nog niet haha;)!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 06 juli 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:27 schreef AFCAMylife het volgende:
haha maar aan je naam te zien ben jij zo stabiel ook nog niet haha;)!
Whaha, gelukkig maar dat dat maar een bijnaam is :P
AFCAMylife
 AFCAMylife - woensdag 06 juli 2011 - 21:30   quote  deeplink  
haha oke dan! had trouwens nog nooit van deze speler gehoort! ben toch eigenlijk de hele dagen met ajax bezig!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 06 juli 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:30 schreef AFCAMylife het volgende:
haha oke dan! had trouwens nog nooit van deze speler gehoort! ben toch eigenlijk de hele dagen met ajax bezig!
Ik ook..
Maar ben niet zo bekend met de jeugd, op de A1 en Jong Ajax na..
Ajx
 Ajx - woensdag 06 juli 2011 - 21:59   quote  deeplink  
Ik vind dit echt een hele gekke zaak. Dat er jongens van rond de 16 worden weggekaapt, dat wisten we al, maar nu gebeurt het zelfs ook al op 12 jarige leeftijd!! dat is gewoon veel te vroeg en ik vind dat dit ook veel harder aangepakt moet worden, want het is volgens mij nog steeds verboden om spelers onder de 16 te transfereren. En als iedereen weet dat dit gewoon een tranfer is, waarom doen de KNVB/UEFA/FIFA er niks aan? Als ze gewoon een beetje nadenken joh, nogmaals, echt schanndalig!
freakie
 freakie - woensdag 06 juli 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 21:59 schreef Ajx het volgende:
Ik vind dit echt een hele gekke zaak. Dat er jongens van rond de 16 worden weggekaapt, dat wisten we al, maar nu gebeurt het zelfs ook al op 12 jarige leeftijd!! dat is gewoon veel te vroeg en ik vind dat dit ook veel harder aangepakt moet worden, want het is volgens mij nog steeds verboden om spelers onder de 16 te transfereren. En als iedereen weet dat dit gewoon een tranfer is, waarom doen de KNVB/UEFA/FIFA er niks aan? Als ze gewoon een beetje nadenken joh, nogmaals, echt schanndalig!
Omdat je wel mag verhuizen op die leeftijd.. Omdat je ouders voor je beslissen.. Er gaan elk jaar duizende families naar andere landen(emigreren) Ook met hun kinderen.. Dus die ene die dan van amsterdam naar barcalona gaat is eigenlijk het zelfde behandeld.. en dit is heel en heel moeilijk tegen te gaan.. Want bedenk jij maar eens een makkelijke en goede wed waar clubs dan niet onderuit kunnen..
remco k
 remco k - donderdag 07 juli 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:

Zoals je had kunnen weten, is Cruijff de afgelopen jaren niet op de toekomst geweest, en bemoeit hij zich ook echt niet met een spelerstje van 12 jaar.
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 juli 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 21:55 schreef remco k het volgende:
'Twaalfjarig jeugdtalent Adekanye vertrekt van Ajax naar Barcelona'
04-07-11

FC Barcelona neemt een 12-jarig talentje over van Ajax. Het gaat om aanvaller 'Bobby' Adekanye, die afgelopen seizoen speelde in de D2 van Ajax, zo weet de website Tekst: blaugranas.com te melden.
AjaxF-side.NL
Adekanye, geboren in Nigeria, kwam als F-pupil van de amateurclub VV Alphia naar Amsterdam en was volgens kenners wekelijks de uitblinker in zijn elftal. Waarschijnlijk heeft FC Barcelona de ouders van Adekanye een baan aangeboden, zoals vaak het geval is bij jeugdtransfers
Remko, ik zit net even uitgebreid de site te lezen en ik kom dit tegen, zal je vast wel aanspreken, alhoewel barca hier geen speler wegkaapt, vind ik het wel te extreem, of ligt dat aan mij? hier is de link!!

http://www.ad.nl/ad/nl/1053/Primera-Division/article/detail/2615511/2011/07/08/Talentje-7-op-vakantie-gescout-door-Barcelona.dhtml

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door Loetje --
soccer
 soccer - zaterdag 09 juli 2011 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou, mijn kinderen wel in ieder geval, en voetballers uit de opleiding bij Ajax krijgen toch heel wat discipline mee en zijn verder wat volwassen gedrag betreft dan leeftijdsgenootjes.
Oja, waarom vloog vertongen dan uit de bocht na de bekerfinales tegen feyenoord? Ik vond het weinig volwassen gedrag en nog minder discipline.
remco k
 remco k - zaterdag 09 juli 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 00:59 schreef soccer het volgende:

[..]

Oja, waarom vloog vertongen dan uit de bocht na de bekerfinales tegen feyenoord? Ik vond het weinig volwassen gedrag en nog minder discipline.
Ongelooflijk wat is dit een domme opmerking zeg..
Loetje
 Loetje - zaterdag 09 juli 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 14:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ongelooflijk wat is dit een domme opmerking zeg..
indd, voegt weinig toe aan het topic
dege
 dege - zaterdag 09 juli 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:28 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

sowiezo gaa bijna de hele voetbalwereld toch om geld, kijk real en city!! maar wat zou ajax hieraan verdienen aan opleidingskosten?
er komt nog wel een tijd dat de clubs uit de kleinere landen de topspelers wel kan behouden. Als de uefa en fifa de enorme schulden van deze clubs eens onder de loep zou gaan nemen en daar dan ook maatregelen tegen zou ondernemen kunnen clubs als ajax straks zeker tegen dit soort clubs op.
Begreep ook dat ze dit willen gaan doen vanaf het seizoen 2013 geloof ik, mocht ik het verkeerd hebben hoor ik dat wel.
Helaas zijn het wel de clubs als real, city, arsenal, man utd, milan die het voetbal ver kapot hebben gemaakt door de enorme transferbedragen en salarissen.
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 22:01   quote  deeplink  
wat inteesseert mijn dat nou!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wederom een groot talent weggekaapt bij Ajax, maar nu zelfs door Barcelona

0.0090658