BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Babos naar Ajax bij vertrek Stekelenburg

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Omarvandijk
 Omarvandijk - maandag 04 juli 2011 - 22:18   quote  deeplink  
'Babos naar Ajax bij vertrek Stekelenburg'
Gábor Babos zal bij Ajax een contract tekenen als Maarten Stekelenburg vertrekt. Voor de sluitpost van de Amsterdammers bestaat belangstelling van onder meer AS Roma.

Volgens Johan Derksen, hoofdredacteur van Voetbal International, zal de transfervrije Babos naar Ajax vertrekken als Stekelenburg vertrekt. Kenneth Vermeer zal dan eerste keeper worden, Babos wordt zijn stand-in.

Diverse Italiaanse media maakten al eerder melding van de interesse van AS Roma in Stekelenburg. Ajax weet echter nog van niets en wacht de situatie af. Inmiddels is wel Babos benaderd, maar hij zal nog even in de wachtkamer plaats moeten nemen.

Lijkt me een goede zet van Ajax!!
Brandje
 Brandje - maandag 04 juli 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Mij niet. Toen die Babos naar 010 ging stond hij elke week met knikkende knieen in de goal wat nu als Vermeer geblesseerd raakt???
remco k
 remco k - maandag 04 juli 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:20 schreef Brandje het volgende:
Mij niet. Toen die Babos naar 010 ging stond hij elke week met knikkende knieen in de goal wat nu als Vermeer geblesseerd raakt???
EENS
Benno
 Benno - maandag 04 juli 2011 - 22:24   quote  deeplink  
Babos?? Wat is dat? Kan je dat eten?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 juli 2011 - 22:25   quote  deeplink  
Opzouten met die Babos
Loetje
 Loetje - maandag 04 juli 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:18 schreef Omarvandijk het volgende:
'Babos naar Ajax bij vertrek Stekelenburg'
Gábor Babos zal bij Ajax een contract tekenen als Maarten Stekelenburg vertrekt. Voor de sluitpost van de Amsterdammers bestaat belangstelling van onder meer AS Roma.

Volgens Johan Derksen, hoofdredacteur van Voetbal International, zal de transfervrije Babos naar Ajax vertrekken als Stekelenburg vertrekt. Kenneth Vermeer zal dan eerste keeper worden, Babos wordt zijn stand-in.

Diverse Italiaanse media maakten al eerder melding van de interesse van AS Roma in Stekelenburg. Ajax weet echter nog van niets en wacht de situatie af. Inmiddels is wel Babos benaderd, maar hij zal nog even in de wachtkamer plaats moeten nemen.

Lijkt me een goede zet van Ajax!!
het is nog altijd een gerucht, topic nog niet nodig!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 04 juli 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:24 schreef Benno het volgende:
Babos?? Wat is dat? Kan je dat eten?
Volgens mij is dat een sausje wat ik altijd bij de broccoli doe. Ik kom er altijd direct van aan de schijt:P.

Babos niet halen als 2e keeper.
Loetje
 Loetje - maandag 04 juli 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
is net zo erg als verhoeven
Benno
 Benno - maandag 04 juli 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Zeg nenam, pik wat doe jij hier? Ga jij es heel snel je biertje opdrinken, hij slaat dood!;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door Benno --
Omarvandijk
 Omarvandijk - maandag 04 juli 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Ik zie ook liever een andere keeper komen, maar cilesses/tyton willen denk ik niet als 2de keeper komen... Mochten ze dat wel willen, je zal ze niet voor 2 mil krijgen volgens mij? En Babos heeft toch genoeg ervaring en is gratis... Wie is dan wel geschikte 2de keeper volgens jullie?
Pietje
 Pietje - maandag 04 juli 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Hier ben ik het he-le-maal mee EENS!
Babos is een aardige keeper, maar past met zijn mentaliteit niet bij Ajax! Bovendien, hoe oud is die knakker al???
BRW
 BRW - maandag 04 juli 2011 - 22:33   quote  deeplink  
GEEN Babos! Opzouten met die man..
lereeeen
 lereeeen - maandag 04 juli 2011 - 22:33   quote  deeplink  
ik zou het niet erg vinden maar heb liever tyton of cillisen van nec
Loetje
 Loetje - maandag 04 juli 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:33 schreef lereeeen het volgende:
ik zou het niet erg vinden maar heb liever tyton of cillisen van nec
je hebt er wel verstand van ireen hahaha, ik had liever gezien dat sergio padt gewoon een kans had gehad, die heeft het vorig jaar bij eagles echt goed gedaan!! en zoals ik in het topic stekelenburg naar roma ook al zei als er dan toch iemand moet komen inderdaad zoals jij zei cillesen of tyton

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door Loetje --
baco74
 baco74 - maandag 04 juli 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Tyton en Cillisen zijn keepers die bij elke eredivisieclub in de basis horen,
daar vind ik ze goed genoeg voor.
Je kan in Nederland praktisch geen keeper vinden die al dat niveau heeft
en dan ook nog genoegen neemt met een plaats op de bank.
Of je moet gaan rouleren,
wat iets is dat je niet zo snel met keepers als met spelers kan doen.
Ook kan je naar keepers kijken die al op leeftijd zijn.
Die kunnen jonge keepers nog wat bijleren
en zijn vaak rustig als ze wel opeens moeten invallen.
Maar ja.....wie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door baco74 --
Boilesen
 Boilesen - maandag 04 juli 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:29 schreef Omarvandijk het volgende:

[..]

Ik zie ook liever een andere keeper komen, maar cilesses/tyton willen denk ik niet als 2de keeper komen... Mochten ze dat wel willen, je zal ze niet voor 2 mil krijgen volgens mij? En Babos heeft toch genoeg ervaring en is gratis...
Eens! We moeten niet denken dat de echt sterke keepers vrijwillig op de bank gaan zitten. Dat wij Vermeer zo lang als tweede keeper hadden was echt een luxe. Zelfs Padt heeft nadrukkelijk gekozen voor een rol als eerste keeper! Misschien dat Bizot nog kan aanschuiven, ik weet niet of hij daar al klaar voor is. Voor zover ik weet is er in de jeugd buiten hem niemand die er echt aankomt. Dan lijkt Babos mij een aardige keus. Zou ook niet weten wie we anders moeten aanstellen.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 04 juli 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:58 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Eens! We moeten niet denken dat de echt sterke keepers vrijwillig op de bank gaan zitten. Dat wij Vermeer zo lang als tweede keeper hadden was echt een luxe. Zelfs Padt heeft nadrukkelijk gekozen voor een rol als eerste keeper! Misschien dat Bizot nog kan aanschuiven, ik weet niet of hij daar al klaar voor is. Voor zover ik weet is er in de jeugd buiten hem niemand die er echt aankomt. Dan lijkt Babos mij een aardige keus. Zou ook niet weten wie we anders moeten aanstellen.
Enig idee hoelang hij nog meegaat met zn 36jaar?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 04 juli 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Zelfs de Boer zegt het nu!!
Boilesen
 Boilesen - maandag 04 juli 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 23:20 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Enig idee hoelang hij nog meegaat met zn 36jaar?
meeste keepers kunnen wel tot minstens hun 37/38e en dan is Bizot er klaar voor ;)
baco74
 baco74 - maandag 04 juli 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 23:30 schreef Hasjkoph het volgende:
Zelfs de Boer zegt het nu!!
Hij zegt ook dat Babos niet de enige is die op zijn lijstje staat.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 05 juli 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 23:41 schreef baco74 het volgende:

[..]

Hij zegt ook dat Babos niet de enige is die op zijn lijstje staat.
Ja ok, das waar, maar datie uberhaupt op het lijstje staat..
joduh
 joduh - dinsdag 05 juli 2011 - 09:45   quote  deeplink  
bla bla bla

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Babos naar Ajax bij vertrek Stekelenburg

0.0119969