BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling 2011-2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Ideale opstelling 2011-2012
martymcfly
 martymcfly - dinsdag 05 juli 2011 - 08:47   quote  deeplink  
Wat is volgens jullie de ideale opstelling voor volgend seizoen nu Frank de Boer zegt dat hij de selectie rond heeft voor volgend jaar, mits er geen spelers meer weggaan.

Stekelenburg(vermeer)

v/d wiel aldeirwereld verthongen boilesen

janssen

eriksen serrero/lodeiro

suljemani/boerrigter sigthorsson ebicillio

Dit zou de mijne zijn.
lereeeen
 lereeeen - dinsdag 05 juli 2011 - 08:59   quote  deeplink  
volgens mij is hier al een topic over,,

Maar waarom boerrigter rechtsvoor.

Stekelenbug (vermeer)

v/d wiel aldeirwereld verthongen boilesen

Janssen Anita Eriksen

Suljemani Sigthorsson Boerrigter
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 05 juli 2011 - 09:30   quote  deeplink  
Als je Egocilio in de basis zet en Boerrigter rechtsbuiten wil zien dan neem je ik meteen al niet meer serieus!
Boddie
 Boddie - dinsdag 05 juli 2011 - 09:51   quote  deeplink  
Stekelenburg
vd wiel alderweireld Vertongen Boilesen
Anita
Janssen<->Eriksen
Sulejmani Sigthosson Boerrigter
Cyprioot
 Cyprioot - dinsdag 05 juli 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Stekelenburg

VD Wiel Alderweireld Vertonghen Boilesen
De Jong Janssen Eriksen
Sulejmani Sigthorsson Boerrigter

Boerrigter krijgt van mij vooralsnog voordeel van de twijfel, Het is wel prettig als je een linkspoot op links hebt die die bal in 1 keer op het hoofd van die lange IJslander kan leggen. Daarnaast heeft Ebicilio mij niet overtuigd.
JOOD
 JOOD - dinsdag 05 juli 2011 - 10:44   quote  deeplink  
Stekelenburg

Vd Wiel / Alderweireld / Vertonghen / Boilesen

Janssen

De Jong / Eriksen

Sulejmani / Sigthorsson / Boerrigter
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 05 juli 2011 - 10:49   quote  deeplink  
Lees ik nu dat Vertonghen blijft ????? YYYEYEEESSSSSS !!!!
nora
 nora - dinsdag 05 juli 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Steek
Wiel/Aldew/Vert/Boil.
Anita
Jansen/Eriksen
Sule.Sigth.Boerr.
E-J
 E-J - dinsdag 05 juli 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Stekelenburg
V/d Wiel / Alderweireld / Vertonghen / Boilesen
Anita
Jansen / Eriksen
Ebicilio / Sigtorson / Sulejmani
E-J
 E-J - dinsdag 05 juli 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Denk dat het beste is om een rechtspoot op rechts te hebben en een linkspoot op links, zoals tijdens de wedstrijd tegen vv Buitenpost ook al bleek en eigenlijk vorig seizoen ook al.
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 05 juli 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:40 schreef E-J het volgende:
Denk dat het beste is om een rechtspoot op rechts te hebben en een linkspoot op links, zoals tijdens de wedstrijd tegen vv Buitenpost ook al bleek en eigenlijk vorig seizoen ook al.
Ja dat wil het merendeel van de supporters ook. Links op links en rechts op rechts maar probeer dat Frank de Boer maar eens duidelijk te maken. Het afgelopen half jaar heb ik me doodgeergerd aan het steeds naar binnen trekken en zelf op doel schieten van de vleugelspelers. Maar Frank schijnt nogal blind te zijn wat dat betreft.
Divxion
 Divxion - dinsdag 05 juli 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 12:08 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ja dat wil het merendeel van de supporters ook. Links op links en rechts op rechts maar probeer dat Frank de Boer maar eens duidelijk te maken. Het afgelopen half jaar heb ik me doodgeergerd aan het steeds naar binnen trekken en zelf op doel schieten van de vleugelspelers. Maar Frank schijnt nogal blind te zijn wat dat betreft.
Frank = held
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 05 juli 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 12:08 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Heeft weinig met blind zijn te maken. Aangezien Sulejmani en Ebecilio geen buitenspelers zijn die de achterlijn opzoeken en een voorzet geven, zou het natuurlijk onlogisch zijn om Sulejmani op links te zetten. Want dan komt hij helemaal op een eiland te staan. Nu heeft hij alle vrijheid om naar binnen te trekken, zodat vd Wiel er overheen kan komen. Wat een stuk gevaarlijker is gebleken.

OVerigens verwacht ik dat Ebecilio zijn plek gaat verliezen, en dat Boerrigter onze nieuwe linksbuiten wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door Booya4Afca --
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 05 juli 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 13:14 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Heeft weinig met blind zijn te maken. Aangezien Sulejmani en Ebecilio geen buitenspelers zijn die de achterlijn opzoeken en een voorzet geven, zou het natuurlijk onlogisch zijn om Sulejmani op links te zetten. Want dan komt hij helemaal op een eiland te staan. Nu heeft hij alle vrijheid om naar binnen te trekken, zodat vd Wiel er overheen kan komen. Wat een stuk gevaarlijker is gebleken.

OVerigens verwacht ik dat Ebecilio zijn plek gaat verliezen, en dat Boerrigter onze nieuwe linksbuiten wordt.
Dat Egocilio op de bank terrecht komt dat is zeker. Boerrigter is 10 keer beter en tenminste een teamspeler. Vanaf links gaan we straks smullen. Tegen Buitenpost heeft Boerrigter al behoorlijk wat mooie voorzetten eruit gegooid. Das weer eens wat anders dan die 1 of 2 voorzetten van Egocilio per wedstrijd.
Stanley
 Stanley - dinsdag 05 juli 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 10:49 schreef Booya4Afca het volgende:
Tot dat hij een interessante aabieding krijgt zal hij zich focussen op Ajax...

Dus dat is de deur op een hele grote kier houden....
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 05 juli 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 13:54 schreef Stanley het volgende:

[..]

Tot dat hij een interessante aabieding krijgt zal hij zich focussen op Ajax...

Dus dat is de deur op een hele grote kier houden....
Precies, eigenlijk zegt Vertonghen gewoon dat hij weg is zodra een topclub (die champions league speelt) hem een goede aanbieding doet. Dat scenario is niet onwaarschijnlijk.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - dinsdag 05 juli 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 10:49 schreef Booya4Afca het volgende:
Altijd afwachten he.. Als Barcelona aanklopt met een transfersom van 20 mil. en hij kan 3 mil. per jaar verdienen is ie alsnog weg:P.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - dinsdag 05 juli 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 14:42 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Heb je die internetheld weer hoor. Je bent een grote stoere jongen hoor dat je dit hier allemaal durft te posten, maar wil je alsjeblieft onze tijd en je eigen tijd niet zo verpesten. Bij voorbaat dank.
En ook nog eens verkeerd gespeld:p. Zal wel een kleutertje zijn ofzow.
sting
 sting - dinsdag 05 juli 2011 - 15:02   quote  deeplink  
Gewoon een 4-3-3 / 4-1-2-3

Stekelenburg (Vermeer)

vd Wiel (Toivomaki) Alderweireld (Ooijer) Vertonghen (Boilesen) Boilesen (Blind,Anita)

de Jong(Serero) Janssen (Anita) Eriksen (Lodeiro)

Sulejmani (Ozbiliz) Sightorsson (Castillion) Boerrighter (Ebecilio)

Aanvulling met jeugdspelers.
larsje
 larsje - dinsdag 05 juli 2011 - 17:36   quote  deeplink  
stekelenburg

vd wiel alderweireld verthongen boilessen.

enoh eriksen janssen

sulejmani sightorsson boerrighter(ozbiliz)
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - dinsdag 05 juli 2011 - 17:59   quote  deeplink  
stekelenburg
vdwiel-alderweireld-vertongen-boilesen
eriksen-anita-janssen
sulejmani-sigthorsson-boerigter.

reserve

vermeer
van rhijn-ooijer-boilesen-blind
rits-enoh-lodeiro
lukoki-castillion-ebecilio

ik denk dat de jong zijn plek wel eens kwijt kan raken en de 12 man gaat worden op verschillende posities. ozbiliz gaan we denk ik helemaal niet meer zien.
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2011 - 18:32   quote  deeplink  
--------------Vermeer--------------
vd Wiel--Alder----Jantje---Boilesen
-------------Janssen---------------
-----DeJong----------Eriksen-------
Sulejmani---Sightorsson--Boerrigter

Bank

Bizot
Verhoeven
Snijder
Ooijer
Lodeiro
De Zeeuw
Rits
Serero
Ebecilio
Castilijon
Blind
van der Heijden
van Rhijn
Anita
Enoh
Ozbiliz (grootste aanvallende talent van de selectie, Frank is ook groot fan van hem)
Lukoki
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 05 juli 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 18:32 schreef remco k het volgende:

Bank

Bizot
Verhoeven
Snijder
Ooijer
Lodeiro
De Zeeuw
Rits
Serero
Ebecilio
Castilijon
Blind
van der Heijden
van Rhijn
Anita
Enoh
Ozbiliz (grootste aanvallende talent van de selectie, Frank is ook groot fan van hem)
Lukoki
Helemaal mee eens!
AFCAKAMPEN
 AFCAKAMPEN - dinsdag 05 juli 2011 - 19:17   quote  deeplink  
remko ik dacht dat je wel een beetje kijk op voetbal had maar dat je siem de jong met zijn trage handelingssnelheid op het middenveld zet en zegt dat ozbiliz het grootste talent is dan mis je toch wat. die ozbiliz doet elke week weer dezelfde actie en denkt dat hij door 5 man heen kan lopen, jody lukoki en lesley de sa zijn 10x beter op zijn positie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door AFCAKAMPEN --
Stanley
 Stanley - dinsdag 05 juli 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:

Bank

Bizot
Verhoeven
Snijder
Ooijer
Lodeiro
De Zeeuw

oneens!

Heb overigeens met geen van de spelers een slecht gevoel, denk alleen dat het middenveld in deze samenstelling voor de CL te aanvallend is.
Anita of Enoh zal dan voor extra power worden opgesteld.

Rits
Serero
Ebecilio
Castilijon
Blind
van der Heijden
van Rhijn
Anita
Enoh
Lukoki
Stanley
 Stanley - dinsdag 05 juli 2011 - 19:25   quote  deeplink  
op zich ben ik wel fan van Siem. Ben alleen bang dat hij slachtoffer
gaat worden van zijn veelzijdigheid en zich daardoor gaat ontwikkelen
tot de ideall twaalde man voor de trainer....
Stanley
 Stanley - dinsdag 05 juli 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 19:17 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
remko ik dacht dat je wel een beetje kijk op voetbal had maar dat je siem de jong met zijn trage handelingssnelheid op het middenveld zet en zegt dat ozbiliz het grootste talent is dan mis je toch wat. die ozbiliz doet elke week weer dezelfde actie en denkt dat hij door 5 man heen kan lopen, jody lukoki en lesley de sa zijn 10x beter op zijn positie.
ik ben ook fan van Lukoki! En zie hem Ozbiliz voorbij streven...
El Salvador
 El Salvador - dinsdag 05 juli 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Het valt op dat Siem de Jong weinig wordt genoemd.
Ik kan jullie zeggen dat Siem een vaste waarde is voor Frank de Boer.
Ik begrijp niet dat deze jongen niet wordt gewaardeerd.
joduh
 joduh - dinsdag 05 juli 2011 - 19:46   quote  deeplink  
het ziet er allemaal een beetje traag uit wat ie doet......
Stanley
 Stanley - dinsdag 05 juli 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 19:44 schreef El Salvador het volgende:
Het valt op dat Siem de Jong weinig wordt genoemd.
Ik kan jullie zeggen dat Siem een vaste waarde is voor Frank de Boer.
Ik begrijp niet dat deze jongen niet wordt gewaardeerd.
ik zou het hem zeker gunnen, maar wat zie jij dan als zijn ideale plek in het team?
Stanley
 Stanley - dinsdag 05 juli 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 19:46 schreef joduh het volgende:
het ziet er allemaal een beetje traag uit wat ie doet......
hee die Joduh, dacht al dat je met vakantie was.....
El Salvador
 El Salvador - dinsdag 05 juli 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Van Hanegem liep ook niet soepel en snel maar was wel een van de beste voetballers ter wereld in zijn tijd.
Ook Jansen loopt nou niet als sneltrein.
joduh
 joduh - dinsdag 05 juli 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 19:49 schreef Stanley het volgende:

[..]

hee die Joduh, dacht al dat je met vakantie was.....
nee 3 weken nog man...ben ff klein beetje klaar met forum...af en toe kom ik ff kijken man ;-)
Stanley
 Stanley - dinsdag 05 juli 2011 - 19:55   quote  deeplink  
jammer om te horen man! Je snoeiharde frisse kijk op zaken worden zeer gewaardeerd. hier en daar en vleugje Joduh humor brengt altijd weer een glimlach op m'n fietspompenlullenbek ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 05 juli 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 17:59 schreef AFCAKAMPEN het volgende:
stekelenburg
vdwiel-alderweireld-vertongen-boilesen
eriksen-anita-janssen
sulejmani-sigthorsson-boerigter.

reserve

vermeer
van rhijn-ooijer-boilesen-blind
rits-enoh-lodeiro
lukoki-castillion-ebecilio

ik denk dat de jong zijn plek wel eens kwijt kan raken en de 12 man gaat worden op verschillende posities. ozbiliz gaan we denk ik helemaal niet meer zien.
Ik ben het eens met je opstelling, die is gelijk aan die van mij, alleen denk ik eerder dat we Ebicilio minder zullen zien en Ozbiliz juist meer. Denk echt dat dat een grote jongen gaat worden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 05 juli 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:

Bank

Bizot
Verhoeven
Snijder
Ooijer
Lodeiro
De Zeeuw
Rits
Serero
Ebecilio
Castilijon
Blind
van der Heijden
van Rhijn
Anita
Enoh
Lukoki
Dit is denk ik wat Frank voor ogen heeft op dit moment, alleen denk ik dat Siem het onderspit gaat delven hier. Ik denk uiteindelijk dat Anita vaker zal spelen dan Siem
freakie
 freakie - dinsdag 05 juli 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:

Bank

Bizot
Verhoeven
Snijder
Ooijer
Lodeiro
De Zeeuw
Rits
Serero
Ebecilio
Castilijon
Blind
van der Heijden
van Rhijn
Anita
Enoh
Lukoki
En klaar zijn we!:D
joduh
 joduh - dinsdag 05 juli 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 19:55 schreef Stanley het volgende:
jammer om te horen man! Je snoeiharde frisse kijk op zaken worden zeer gewaardeerd. hier en daar en vleugje Joduh humor brengt altijd weer een glimlach op m'n fietspompenlullenbek ;-)
yep,zo had het kunnen zijn pik......misschien als nieuwe seizoen weer bezig is hebben we weer wat om over te ouwehoeren man....al die tering topics tegenwoordig hiero?????van de 10 zijn er nog geen 2 die de moeite nog waard zijn om mijn tijd in te steken man.....kan beter de hele avond af gaan rukken dan deze onzinnige teringtopics weer te moeten lezen van die einsteins allemaal die weer wat denken wie er gehaald moet worden en wat de opstelling moet zijn...pffffff laat frankie zijn werk gaan doen en spaar je energie voor dan man....
freakie
 freakie - dinsdag 05 juli 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Oneens.. 1: de Jong is een sterke speler, iemand die als hij goed traint overal op het centrum zou kunne spelen.. Overal voor kracht en koppen voor nodig is kan de Jong daar van pas zijn.. Een prima centrale middenvelder met spelers als theo en eriksen om hem heen kan dit cl waardig zijn..

Daarnaast moet je lezen.. Remco zegt dat frank heel erg fan van hem is en hij zelf ook wel. Alleen jou reden is dus net bepaald waar.. Een speler zoals ozbiliz heeft nog bijna niks laten zien in de wedstrijden van ajax 1 en de dingen die hij laat zien zijn als (20 jarige?) heel goed.. Zelfs zijn bewegingen zijn minder voorspelbaar dan die van ebecilio.. Dat ozbiliz van alles wil heeft denk ik nog met de leeftijd en de gretigheid van hem te maken hebben.. Hij wil van alles laten zien..

Jody lukoki en de sa heb je nog nooit hele wedstrijd zien spelen voor ajax 1 en let op mijn woorden.. Die gaan ook proberen door 5 man heen te lopen.. Dat is buitenspelers eigen..
AJAX-Brabander
 AJAX-Brabander - dinsdag 05 juli 2011 - 20:18   quote  deeplink  
Iedereen heeft hier Janssen als verdedigende middenvelder en dan de Jong en Eriksen als aanvallende middenvelders, maar ik vraag me echt af of dat niet heel zonde is van Janssen zijn kwaliteiten waarmee hij bij Twente zo´n dragende speler werd. Ik zou dus gewoon hoe vervelend het ook voor de jong is, hem vervangen voor Anita of een andere verdedigende middenvelder en dan Janssen neerzetten op de plek van de Jong.
freakie
 freakie - dinsdag 05 juli 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Ajax brabander..Misschien moet je nadenken en kijken naar de opstelling.. Janssen, de Jong en eriksen kunnen alle 3 aanvallende middevelder spelen en centrale middenvelder.. Verdedigende middenvelder heb je eigenlijk niet in deze opstellingen..
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 05 juli 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:22 schreef freakie het volgende:
Ajax brabander..Misschien moet je nadenken en kijken naar de opstelling.. Janssen, de Jong en eriksen kunnen alle 3 aanvallende middevelder spelen en centrale middenvelder.. Verdedigende middenvelder heb je eigenlijk niet in deze opstellingen..
In de opstelling is het wel zo getekend alsof Janssen er echt achter staat. Dat is ook hoe de Boer met Ajax heeft gespeeld het afgelopen halfjaar. Anita als centrale verdedigende middenvelder met daarvoor Eriksen en de Zeeuw. (laatste wedstrijden was dit de opstelling).

Ik ben het dan ook eens met Ajax brabander, ik zie liever volgend jaar anita als centrale verdedigende middenvelder met daarvoor Janssen en Eriksen. De Jong is voor mij de ideale 12e man, of misschien wel eerste keus in de spits. Ik moet nog maar zien of Sigthorsson daar beter is dan Siem.
thomASS
 thomASS - dinsdag 05 juli 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Je verward ozbiliz met ebecillio zeker? Ozbiliz heeft in die paar wedstrijden laten zien dat hij een grote kan worden. En dat zal hij worden ook.
Heico
 Heico - dinsdag 05 juli 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Ik heb net de samenvatting van Uruguay tegen Peru even gekeken, maar daarin zag ik Lodeiro toch erg goed voetballen.
Ik hoop dat hij toch wat meer speelminuten gaat maken als hij straks terug komt en fit is.
freakie
 freakie - dinsdag 05 juli 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:44 schreef Boilesen het volgende:

[..]

In de opstelling is het wel zo getekend alsof Janssen er echt achter staat. Dat is ook hoe de Boer met Ajax heeft gespeeld het afgelopen halfjaar. Anita als centrale verdedigende middenvelder met daarvoor Eriksen en de Zeeuw. (laatste wedstrijden was dit de opstelling).

Ik ben het dan ook eens met Ajax brabander, ik zie liever volgend jaar anita als centrale verdedigende middenvelder met daarvoor Janssen en Eriksen. De Jong is voor mij de ideale 12e man, of misschien wel eerste keus in de spits. Ik moet nog maar zien of Sigthorsson daar beter is dan Siem.
Ik denk dat de boer de laatste tijd geen verdedigende middenvelders heeft aangetrokken en alleen maar centrale middenvelders en aanvallende middenvelders of vleugelspitsen.. Ik weet niet wat dit wil zeggen maar rits, theo janssen, boerichter, serero nou ja kan ff niet nog meer spelers opnoemen.. Maar deze spelers zijn geen van alle verdedigende middenvelders.. Plus dat de Zeeuw weg is.. Je heb dus zo alleen anita en Enoh en een aantal jeugd spelers(als ik het goed zie) Ik denk dus dat ajax helemaal geen echte verdedigende middenvelders gaat inzetten en gaat oefenen op dat spelers elkaar moeten afwisselen in taken.. De jong is heel veel zijdig maar hij is niet echt een dribbelaar.. Maar dat hoef je als centrale middenvelder en aanvallers niet te kunnen...
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 juli 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Achterhoede is wel bekend. Middenveld De Zeeuw--Janssen en Eriksen ervoor. Voorin Mickey--Sigthorsson---Boerrigter
freakie
 freakie - dinsdag 05 juli 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Brandje.. Toevalling was de Zeeuw toch gewoon weg?
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 juli 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:18 schreef AJAX-Brabander het volgende:
Iedereen heeft hier Janssen als verdedigende middenvelder en dan de Jong en Eriksen als aanvallende middenvelders, maar ik vraag me echt af of dat niet heel zonde is van Janssen zijn kwaliteiten waarmee hij bij Twente zo´n dragende speler werd. Ik zou dus gewoon hoe vervelend het ook voor de jong is, hem vervangen voor Anita of een andere verdedigende middenvelder en dan Janssen neerzetten op de plek van de Jong.
Onder Mclaren speelde hij wat meet controlerend dus echt als spelverdeler. Onder Preudhomme meer als tien. Ik zie hem liever in de eerste rol want we hebben het grootste talent in europa op tien spelen en Janssen krijgt bij Ajax voldoende mogelijkheden tot anvallen. Het is ging juits vaak mis omdat we iemand misten op het middenveld die rust bracht. Het spel kon ophouden en die rol gaat Janssen krijgen denk ik!!
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 juli 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 21:45 schreef freakie het volgende:
Brandje.. Toevalling was de Zeeuw toch gewoon weg?
Het is nog steeds niet rond volgens mij dus daarom in mijn opstelling. Anders Anita op zijn plaats maar het liefst zie ik dan Toornstra komen
Stanley
 Stanley - dinsdag 05 juli 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 21:14 schreef Heico het volgende:
Ik heb net de samenvatting van Uruguay tegen Peru even gekeken, maar daarin zag ik Lodeiro toch erg goed voetballen.
Ik hoop dat hij toch wat meer speelminuten gaat maken als hij straks terug komt en fit is.
Dit is precies waarom eerdere discussies over middenvelders door een hoop forumbezoekers in de ban werd gedaan. Natuurlijk is Lodeiro een heel goede voetballer, maar daar zit hem nu net de pijn wat mij betreft. Teveel goede spelers voor een beperkt aantal plekken in het team op het middenveld!

Nog altijd geen balans in de selectie... Natuurlijk de eerste 14 zijn geweldig, maar verdedigend is het allemaal erg summier.

Middenvelders = top!
Aanvallers = best top...
Verdedigend... best top maar erg smal in aantal...

Als Vertonghen vertrekt...pfff probleempje denk ik! Of zijn er talenten die dit kunnen opvangen waar ik geen weet van heb?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5892
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling 2011-2012

0.0176191