|
|
FR-Han
|
|
|
hierbij wil ik de veer geven aan v geel! een veer voor de vrij! een veer voor vlaar! en een veer voor beenhakker omdat ie zo'n goeie vervanger heeft!!
wie vinden jullie de absolute sterkhouders of makers binnen de club? graag jullie geweldige input!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Na jaren nog steeds mijn held, voorbeeld en een van de trouwste Feyenoorders ooit. Gerard, de bent de beste!
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat leuk : een nieuw helden-topic! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nee jan. het gaat erom op welke feyenoorders we nu momenteel nog wel kunnen rekenen. die nu goed zijn voor de club! dus nee jan. het is niet jouw topic gekopieerd. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: mensen die nu actief zijn. als speler, staf, bestuur, tereinknecht, noem het maar op |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Geer blijft bezig dus ook voor Geer een veer! En voor dat blonde meisje achter de "koebrugge kraam" een hele struisvogel! Lekker dom, en veel mayo!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door cc-tje -- |
|
|
|
|
Lamme Goedzak
|
|
|
Ik vind dat wij met z'n allen ook wel een veer verdienen. Kijk straks bij de eerste wedstrijd maar eens hoeveel getrouwen er weer in De Kuip zullen zitten. En dat ondanks alle shit en ellende die we te verwerken hebben gekregen, en nog steeds krijgen! |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 10:14 schreef Lamme Goedzak het volgende:Ik vind dat wij met z'n allen ook wel een veer verdienen. Kijk straks bij de eerste wedstrijd maar eens hoeveel getrouwen er weer in De Kuip zullen zitten. En dat ondanks alle shit en ellende die we te verwerken hebben gekregen, en nog steeds krijgen! Gozert, van mij krijgie de eerste veren... Wie volgt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door cc-tje -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Al vertrekt ie:
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR_Ricardo
|
|
|
Een veer voor iedereen die wijnaldum/fer een blessure geeft! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Een veer voor de Vrij, Vlaar, En Ryo verdient er ook 1 van mij. Ik heb egt genoten van hem! Hoop zo dat hij nog een seizoen te bewondere is in Rotterdam. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1 Lijkt wel enorm veel op Bassie trouwens!
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Slechter dan die clown die er nu zit zal hij het niet eens doen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je valt een beetje in herhaling man. plaats dan je geliefde bruins. beetje jammer jan... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 15:27 schreef obiku010 het volgende:[..] je valt een beetje in herhaling man. plaats dan je geliefde bruins. beetje jammer jan... Ik ben niet degene die steeds weer over die Babovic begint, ik reageer alleen maar. En Bruins verdient geen veer in zijn ass, maar PEPER! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 15:49 schreef JanM het volgende:[..] Ik ben niet degene die steeds weer over die Babovic begint, ik reageer alleen maar. En Bruins verdient geen veer in zijn ass, maar PEPER! als je goed kijkt begon emile hem. dus een vrij nieuwe forumheld. dat mmm erop ingaat is logisch. het is immers zijn held. en de mijne ook. hahhaha. deze topic is dus voor mensen waarvan jij vind dat ze nu... dus nu!! goed bezig zijn voor de club |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door Let it Snoo -- |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
VLAAR // HELD!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 15:56 schreef obiku010 het volgende:[..] als je goed kijkt begon emile hem. dus een vrij nieuwe forumheld. dat mmm erop ingaat is logisch. het is immers zijn held. en de mijne ook. hahhaha. deze topic is dus voor mensen waarvan jij vind dat ze nu... dus nu!! goed bezig zijn voor de club Op dit moment zijn goed bezig voor de club:
Van Geel, Vlaar, De Vrij, alle andere selectiespelers m.u.v. Fer en Cabral, de technische staf, koffiejuffrouw, terreinknecht en iedereen die verder voor Feyenoord aan het werk is en probeert Feyenoord weer terug te brengen waar het hoort: in de TOP! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zwijnaldum!
En dan overdwars en tot de endeldarm! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Waar komt dat ding vanaf: motor / auto / truck? Ik vraag dat omdat FERrader wat mij betreft - als hij een arbitragezaak aanspant - die schokbreker inclusief waar 'ie vanaf komt erin kan krijgen. Niet letterlijk natuurlijk, want dat past vast niet! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 16:23 schreef JanM het volgende:[..] Waar komt dat ding vanaf: motor / auto / truck? Ik vraag dat omdat FERrader wat mij betreft - als hij een arbitragezaak aanspant - die schokbreker inclusief waar 'ie vanaf komt erin kan krijgen. Niet letterlijk natuurlijk, want dat past vast niet! Obiku krijgt een hoop voor elkaar man,vergis je niet he haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2011 veer in de bips?
Alle 70+ supporters die op zondag De Kuip blijven bezoeken. Wat een neerval hebben die meegemaakt, maar wel met de stramme ledematen elke keer de tribune op... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:06 schreef FR-Henk het volgende:2011 veer in de bips? Alle 70+ supporters die op zondag De Kuip blijven bezoeken. Wat een neerval hebben die meegemaakt, maar wel met de stramme ledematen elke keer de tribune op... Go ons! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Beste Biek........JIJ krijgt van mij die veer! Op 1 voorwaarde: als ie TE veel gaat kriebelen bij je, wil ik 'm terug! Anders gaat het bij mij zo tochten....... De veer krijg jij, omdat zo'n werelds topic hebt geopend maat! KLASSE! Ik neem er nog 1 op je! Proost! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Cisse ! omdat ie koment seizoen 27x scoord ! |
|
|
|