|
|
FR Waussie
|
|
|
heey mensen word Feyenoord vandaag uitgezonden op eredevisie live ? of is het ergens anders te volgen ? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 13:43 schreef FR Waussie het volgende:heey mensen word Feyenoord vandaag uitgezonden op eredevisie live ? of is het ergens anders te volgen ? Nee gewoon naar toe gaan |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Waussie!!!! zo als die zelf zegt haha |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
Kun je tegen een uur of 6 nog kaartjes krijgen bij de kassa? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat kan! Voor de wedstrijd van vanavond: Sc Erica Feyenoord, zijn namelijk straks vanaf 16.30 uur toegangskaarten verkrijgbaar bij de kassas op het sportpark.De kaarten kosten voor 13 jaar en ouder 15 euro en 10 euro voor jongeren van 2 t/m 12 jaar. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Wie gaan allemaal heen dan? Ikke benne presente |
|
|
|
|
Droef
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
tis vlakbij,maar mot kwasten |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 16:41 schreef hotjumper het volgende:[..] Dat kan! Voor de wedstrijd van vanavond: Sc Erica Feyenoord, zijn namelijk straks vanaf 16.30 uur toegangskaarten verkrijgbaar bij de kassas op het sportpark.De kaarten kosten voor 13 jaar en ouder 15 euro en 10 euro voor jongeren van 2 t/m 12 jaar. Is toch al lang uitverkocht? |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Kut megastad! ik wil radiorijmond terug! |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Opstelling eerste helft: Darley, Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Van Haaren, Mokotjo, Clasie, Biseswar, Fernandez, Cabral
mooie opstelling.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Rotterdammer010
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Heeft iemand een link voor me? Voor smartphone. Ik zit nu in hongarije en wil graag de wedstrijd luisteren. Mvg |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
2e helft scoord cisse 6x ! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
prins
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 19:36 schreef Roy15 het volgende:Opstelling eerste helft: Darley, Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Van Haaren, Mokotjo, Clasie, Biseswar, Fernandez, Cabral mooie opstelling.. +1 |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
0-2 biseswar 0-3 v. Haaren
en inderdaad, ik hoop dat Cisse er gewoon een stuk of 5 in schiet! |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: megastad is hendig sucks. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
we love you Rijnmond we do ! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dikke pleuris zooi, zie nu pas dat het bij mij in de buurt is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is zo klote aan hunebedden: kan je niks zien. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Gas en gaan Jappie!! Op naar de krijtlijn!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: als ik er ben kan ik nog een kwartier wat zien, ben niet gek |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
w00t! 0-3 tegen de amateurs. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Guyon Fernandez wordt een schot in de roos? |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Mwah, even afwachten nog hè.. 2 doelpunten in 2 wedstrijden tegen amateurs tot nu toe, nog niet zo bijzonder.. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Opstelling tweede helft: Lamprou,Leerdam,Ramsteijn,Vlaar,Nelom,El Ahmadi,Fer,Auassar,Schaken,Fernandez en Cisse. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
hoppa, daar is de eerste al van Cisse; 0-4! =P |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:15 schreef Roy15 het volgende:Opstelling tweede helft: Lamprou,Leerdam,Ramsteijn,Vlaar,Nelom,El Ahmadi,Fer,Auassar,Schaken,Fernandez en Cisse. Fer-rader erin? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
nog 5 keer sekou en dan heb ik gelijk gehad :P |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
0-5 Schaken, gaat de goede kant op. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ben benieuwd wat ik zaterdag tegen Vitesse Delft te zien krijg. Ben toch wel benieuwd hoe ze spelen. Ondanks dat het nu tegen amateurs is.
Nog iets gewijzigd in de opstelling?
Edit: never mind, internet is mijn beste vriend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Begint inderdaad ergens op te lijken. Begint op de 0-8 te lijken die ik voorspeld had. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:15 schreef Roy15 het volgende:Opstelling tweede helft: Lamprou,Leerdam,Ramsteijn,Vlaar,Nelom,El Ahmadi,Fer,Auassar,Schaken,Fernandez en Cisse. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:22 schreef Bosifyable het volgende:Ben benieuwd wat ik zaterdag tegen Vitesse Delft te zien krijg. Ben toch wel benieuwd hoe ze spelen. Ondanks dat het nu tegen amateurs is. Nog iets gewijzigd in de opstelling? Heel veel check headliner |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Keihard ergens overheen lezen, altijd leuk. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
WWWEEEEEEEE WWOOOOOOOOORDEEEEEEEEEEN KAMPIOEN!!! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Roy15 had het eerder al aangegeven, en daar las ik overheen. That's all. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Leerdam, Vlaar en Fernandez eruit voor De Vrij, Martins Indi en Biseswar. nog 20 minuten te gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door Roy15 -- |
|
|
|