|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Welke klasse speelt Erica????? Valt tegen maar 5-0 |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
IDD... ze zijn 4e geworden afgelopen seizoen, maar weet niet welke klasse |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Spelen volgens mij 1e klasse. Bron: website scerica.nl. Bij GS staat dat ze in 2008 ofzo kampioen zijn geworden van 2e klasse, dus lijkt me dat ze nu 1e spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door Let it Snoo -- |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:39 schreef Let it Snoo het volgende:Spelen volgens mij 1e klasse. Bron: website scerica.nl. Bij GS staat dat ze in 2008 ofzo kampioen zijn geworden van 2e klasse, dus lijkt me dat ze nu 1e spelen. klopt van de zondagamateurs |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Moet dan toch gewoon een nulletje of 10 worden |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote: Vroeg ik me ook al af, maar denk dat hij Lamprou en Darley gewoon bezig wil zien? Geen blessure voor zover ik weet. |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
nee idd.. hij laat de 2e en 3e keeper ff tijd gunnen. Wrm Dani fernandez niet vandaag? |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:37 schreef Feyenoord-kampioenen het volgende:IDD... ze zijn 4e geworden afgelopen seizoen, maar weet niet welke klasse ze spelen 1e klasse te lezen op headliner |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
zoo zker met zijn teen gescoord :! |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
hoeveelste minuut zitten we dan? |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
7-0 auassar hahahah eindelijk zijn 1e goal |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat een vreemde naam Erica Ik ken dat alleen van een vreemd Duits (niet fout)lied kijk maar eens op you tube auf der heide blut ein kleines blumenlein und das heist Erica enzv enzv maar dan met trommels maar dit ter zijde. Ik hoop op dubbele cijfers vanavond bij studio sport ...hoe gaat het met Feyenoord misschien kunnen we een beetje laten zien dat we niet heel slecht zijn,misschien wel een beetje goed !!!! |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Nieuwe voorhoede. Links Cisse midden fernandez rechts schaken. Supersnel allemaal |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
biseswar eerder dan schaken denk ik |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:49 schreef piet de paler het volgende:Wat een vreemde naam Erica Ik ken dat alleen van een vreemd Duits (niet fout)lied kijk maar eens op you tube auf der heide blut ein kleines blumenlein und das heist Erica enzv enzv maar dan met trommels maar dit ter zijde. Ik hoop op dubbele cijfers vanavond bij studio sport ...hoe gaat het met Feyenoord misschien kunnen we een beetje laten zien dat we niet heel slecht zijn,misschien wel een beetje goed !!!! Wordt samenvatting uitgezonden bij studio sport dan? Is toch nooit? |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Cisse staat nu spits toch trouwens? Want Fernandez ging eruit voor Biseswar. |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:52 schreef Let it Snoo het volgende:Cisse staat nu spits toch trouwens? Want Fernandez ging eruit voor Biseswar. nee, Martins Indi. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En dan Biseswar op #10 met daarachter Mokotjo en El Ahmadi:
Cissé ---------- Fernandez ---------- Schaken -------------------------- Biseswar ------------- Mokotjo ----- El Ahmadi Martens Indi - Vlaar - De Vrij - Dani Fernandez -------------------------- Mulder |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Van mij mag die al ahmadi echt wel blijven. Want een middenveld zoals de 1ste helft met v haaren mokotje en clasie,is wel klein. Lijkt wel een c jeugd als we naar lengte kijken |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
IDD. hopen op revanche 10-0 xD |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
0-9 2e cisee el ahamadi en auassar en de vrij |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 20:55 schreef KAA het volgende:Van mij mag die al ahmadi echt wel blijven. Want een middenveld zoals de 1ste helft met v haaren mokotje en clasie,is wel klein. Lijkt wel een c jeugd als we naar lengte kijken Misschien kunnen we Leerdam er dan gewoon bijzetten zonder dat iemand het in de gaten heeft? |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik dacht om 22.10 uur of zo,het was een item in nos sport. en ik denk dat ze dat vanaf het veld van Erica doen |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Hm, kijk net op nu.nl/tvgids maar daar staat niets tussen, vanaf uurtje of 11 alleen avondetappe. Geen voetbal. |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
oke zeg ff als het op tv komt? |
|
|
|