BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HOERA! Wijnaldum heeft een Feyenoord hart lees ik net!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Rotterdammer010
 Rotterdammer010 - dinsdag 05 juli 2011 - 19:36   quote  deeplink  
NOT

Wat zijn dit voor figuren? Feyenoord heeft je grootgebracht en zodra de club je nodig heeft laat je de club barsten als een baksteen....en niet zomaar een beetje, nee je gaat gewoon lekker verkassen naar Pisvee...en je zorgt dat je dat doet op t moment dat je contract nog maar 1 jaar doorloopt zodat je club ook nauwelijks iets aan je verdient.

Even terugkijkend naar vorig seizoen....Wijnaldum heeft maar liefst 4 wedstrijden acceptabel gespeeld, de rest van de wedstrijden was hij niet bereid om maar 1 stap extra te zetten voor zogenaamd 'zijn club'.

Pffff en dan nog maar te zwijgen over Ferrader, die wil het zelfs op een arbitragezaak aan laten komen....ik heb er geen woorden voor, hoewel....als dit waar is: Rot dan ook maar lekker op ook!

Leve figuren als Vlaar en de Vrij!

Feyenoord moet weer Feyenoord worden, met figuren die voor de club willen vechten, en neit alleen zeggen dat ze dit willen maar het ook echt doen:

Ofterwijl minder woorden, en veel meer daden!

En alsjeblieft Feyenoord: GEEN afscheidswedstrijd voor deze verraders!
MMM
 MMM - dinsdag 05 juli 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Ehhh..
Emile
 Emile - dinsdag 05 juli 2011 - 19:37   quote  deeplink  
kan iemand anders even tellen hoeveelste topic dit is want ik val in slaap bij de 28011e
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 juli 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Wijnaldum is Spartaan...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 05 juli 2011 - 19:39   quote  deeplink  
Ik reageer gewoon niet!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 juli 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Ik dacht, ff kijken of ik wat gemist heb.

Nope...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HOERA! Wijnaldum heeft een Feyenoord hart lees ik net!!!









0.0059330