BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NU: Cruijff dreigt met opstappen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
baco74
 baco74 - dinsdag 05 juli 2011 - 23:00   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Het seizoen moet nog beginnen voor Ajax, maar Johan Cruijff dreigt nu al met opstappen.

Het zint de voormalige vedette totaal niet dat een van zijn belangrijkste aanbevelingen, de benoeming van Tscheu La Ling als algemeen directeur, niet serieus wordt genomen binnen de vereniging.

Zelfs de meeste overige leden van de raad van commissarissen, waarin Cruijff ook zitting heeft genomen, zijn het niet eens met de aanstelling van de oud-Ajacied als opvolger van Rik van den Boog.

Na verschillende gesprekken met La Ling wordt de huidige technisch directeur van de Slowaakse club Trencin afgeschilderd als te licht en niet betrouwbaar.

Volgens ingewijden heeft Cruijff woedend gereageerd op de afwijzing en dreigt hij zn hele medewerking aan het project-Ajax in te trekken.

Ook op De Toekomst, waar de jeugdopleiding van Ajax is gehuisvest, verloopt de integratie verre van soepel. Door een schrijnend gebrek aan overleg weet niemand waar hij aan toe is, melden ingewijden aan NUsport.

Zij omschrijven de situatie als een chaos, ook al omdat Dennis Bergkamp en Wim Jonk amper aanspreekbaar zijn.
Bron: http://www.nu.nl/sport/2557762/cruijff-dreigt-met-opstappen-bij-ajax.html
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - dinsdag 05 juli 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Dit is kut... Altijd weer mensen die tegenstribbelen. Denk je dat je ze eruit hebt getrapt, gaat iets anders wel weer moeizaam. Die nieuwe mensen in de RvC komen net kijken en denken alweer alles te kunnen maken.
AJACIED uit enschede
 AJACIED uit enschede - dinsdag 05 juli 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Ahwww, en daar gaan we weer, ik dacht eingelijk beetje rust en positiefe berichten, krijgen we dit weer, nou maar hopen dat het wel meevalt...
baco74
 baco74 - dinsdag 05 juli 2011 - 23:06   quote  deeplink  
Wat denken jullie?
-Onzin bericht van nu.nl (en dus onzin topic mijnerzijds).
-Gewoon een dreigement van Johan om de boel ff wakker te schudden.
-Johan is 'realy pissed' en zal er de brui aan geven.

Als de overige leden Ling niet zien zitten zullen ze een ander moeten zoeken,
dat vind ik geen rede voor Johan om op te stappen.
Het gaat om de weg die is ingeslagen en dat hangt niet (helemaal) af van de directeur.
Hij zal wel kwaad zijn dat het Ling niet wordt en dat heeft ie iedereen even laten weten.
Zal wel met een sisser aflopen..........toch?
kaashaas
 kaashaas - dinsdag 05 juli 2011 - 23:12   quote  deeplink  
ik denk dat Johan echt niet weg gaat na alles wat hij al geregeld heeft!
Hij heeft laten zien dat ook hij zich aanpast..

Ik denk op zeker dat het een opgelazen bericht is en dat er niet veel aan de hand is. DUS GEWOON NEGEREN EN VERGETEN Storm in een glas water !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door kaashaas --
freakie
 freakie - dinsdag 05 juli 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 23:06 schreef baco74 het volgende:
Wat denken jullie?
-Onzin bericht van nu.nl (en dus onzin topic mijnerzijds).
-Gewoon een dreigement van Johan om de boel ff wakker te schudden.
-Johan is 'realy pissed' en zal er de brui aan geven.

Als de overige leden Ling niet zien zitten zullen ze een ander moeten zoeken,
dat vind ik geen rede voor Johan om op te stappen.
Het gaat om de weg die is ingeslagen en dat hangt niet (helemaal) af van de directeur.
Hij zal wel kwaad zijn dat het Ling niet wordt en dat heeft ie iedereen even laten weten.
Zal wel met een sisser aflopen..........toch?
Ik denk dat dit totale onzin is.. Er zou vast wel wat van waar zou maar opstappen denk ik echt niet..
freakie
 freakie - dinsdag 05 juli 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 23:00 schreef baco74 het volgende:
AMSTERDAM - Het seizoen moet nog beginnen voor Ajax, maar Johan Cruijff dreigt nu al met opstappen.

Het zint de voormalige vedette totaal niet dat een van zijn belangrijkste aanbevelingen, de benoeming van Tscheu La Ling als algemeen directeur, niet serieus wordt genomen binnen de vereniging.

Zelfs de meeste overige leden van de raad van commissarissen, waarin Cruijff ook zitting heeft genomen, zijn het niet eens met de aanstelling van de oud-Ajacied als opvolger van Rik van den Boog.

Na verschillende gesprekken met La Ling wordt de huidige technisch directeur van de Slowaakse club Trencin afgeschilderd als te licht en niet betrouwbaar.

Volgens ingewijden heeft Cruijff woedend gereageerd op de afwijzing en dreigt hij zn hele medewerking aan het project-Ajax in te trekken.

Ook op De Toekomst, waar de jeugdopleiding van Ajax is gehuisvest, verloopt de integratie verre van soepel. Door een schrijnend gebrek aan overleg weet niemand waar hij aan toe is, melden ingewijden aan NUsport.

Zij omschrijven de situatie als een chaos, ook al omdat Dennis Bergkamp en Wim Jonk amper aanspreekbaar zijn.
Bron: http://www.nu.nl/sport/2557762/cruijff-dreigt-met-opstappen-bij-ajax.html
uu bedoelde deze:P
baco74
 baco74 - dinsdag 05 juli 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 23:21 schreef freakie het volgende:

[..]

uu bedoelde deze:P
Wat bedoel je?
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 05 juli 2011 - 23:28   quote  deeplink  
Laten we hopen dat het bericht niet klopt. Zou wel typisch Cruijff zijn.
freakie
 freakie - dinsdag 05 juli 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Ja ik had de verkeerde gequote:P
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 juli 2011 - 23:34   quote  deeplink  
Eerst mensen aanstellen die hij wilde en dan nu weer opstappen?? Het lijkt mij sterk want hij zit zelf in de RVC plus Edgar Davids en andere "vertrouwelingen" dus hoe kan er dan verschil van mening zijn??? Ik kan niks anders verzinnen dan dat de vorige RvC+plus bestuur loopt te zieken want zo is het toch dat zowel de nieuwe als de oude garde hun fiat moet geven voor belangrijke beslissingen??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door Brandje --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 05 juli 2011 - 23:39   quote  deeplink  
Ofschoon ik het niet ondenkbaar vind dat zoiets wel weer eens zou kunnen gebeuren, is dit "bericht" grotendeels gebaseerd op onderstaande column.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/131723_nieuw-vertrek-cruijff-bij-ajax-lijkt-kwestie-van-tijd

Maakt maar weer eens duidelijk dat het komkommertijd is en ook Nu.nl zich bezondigt aan oneigenlijk gebruik van andermans mening en er maar een bericht uitperst.
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 juli 2011 - 23:45   quote  deeplink  
Jaap de Groot schreef ook al zoiets in de telegraaf. Er schijnt vooral verzet te zijn van niet-voetballers op het aantrekken van Ling. Dus dan moet het van de oude RvC komen want in de nieuwe zitten voetballers en "vertrouwelingen" van Cruijff dus daar komt het niet vandaan. De oude RvC plus Coronel loopt de boel de saboteren. Zowel de nieuwe als de oude rvc moeten hun fiat geven aan een nieuw bestuur en directie. Wie deze constructie heeft verzonnen is gek!!
BRW
 BRW - woensdag 06 juli 2011 - 00:00   quote  deeplink  
Dit is exact wat de "oude" RVC wil! De boel opnaaien, verstoren en verzieken..
Ik kan alleen in het bericht niet terug vinden of het hier om de nieuwe of de oude RvC gaat? Als het om de oude RvC gaat zou ik zeggen, nog ff volhouden! Op 23 juli kan de nieuwe RvC geinstalleerd worden en dan kan Johan doen en laten wat ie wil..

Gaat het om de nieuwe RvC dan hebben we toch een groot probleem!

Na een aantal uur niet het nieuws gecheckt te hebben had ik gehoopt op nieuws over El Hamdaoui ofzo maar hier zat ik toch echt niet op te wachten..

Ik hoop dat het een mega storm in een glas water is en anders zullen we wel weer zien hoe het gaat aflopen..
Super Pettersson
 Super Pettersson - woensdag 06 juli 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Wel weer ontzettend jammer dit... :(
Vandaag de training bezocht in De Lutte, en als je dan ziet hoeveel plezier & werklust er in de groep zit, word ik doodziek van dit constant gezeik! Er kan geen maand voorbij gaan, of er komt wel weer een lul-verhaal in de media! Laat Frank met z'n staf nu eens in alle rust werken met een zeer gretige groep, en ik weet zeker dat we komend seizoen weer trots kunnen zijn op onze club!!
P.S. Mats Rits wordt volgens mij echt een topper, als ik vandaag zie hoe die jongen zich op z'n 17e (bijna 18) laat zien....
Stanley
 Stanley - woensdag 06 juli 2011 - 08:34   quote  deeplink  
logisch gevolg en dus goed mogelijk Baco. cruijff is een self-made streeetwise man. Net als Ling. Al die gestudeerde pikkies die zulke functies hebben kunnen alleen binnen hen eigen boxje denken. Zodra je niet binnen de geijkte studielijntjes past raken ze in paniek, komt hen gebrek aan EQ pijnlijk aan de oppervlakkte en sluiten zich af.

Nee Ling heeft niet aan Nijenerode gestudeerd maar heeft een leven lange ervaring opgebouwd. Eerst als voetballer en later als eigenaar van een succesvol opgebouwde club. Daarnaast nog succesvol een bedrijf in voedingssupplementen opgebouwd.

Hoezo geen perfecte kandidaat?!!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 06 juli 2011 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 23:34 schreef Brandje het volgende:
Eerst mensen aanstellen die hij wilde en dan nu weer opstappen?? Het lijkt mij sterk want hij zit zelf in de RVC plus Edgar Davids en andere "vertrouwelingen" dus hoe kan er dan verschil van mening zijn??? Ik kan niks anders verzinnen dan dat de vorige RvC+plus bestuur loopt te zieken want zo is het toch dat zowel de nieuwe als de oude garde hun fiat moet geven voor belangrijke beslissingen??
Ik denk dat dat precies het probleem is.

Mensen als Coronel, Slop en vd Aadt zitten er namelijk nog steeds. Die zouden wel eens voor problemen kunnen zorgen.

Die proberen natuurlijk zoveel mogelijk te rekken en te doen, in iedergeval tot eind van de maand wanneer een (ledenraad)vergadering plaats vindt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door Booya4Afca --
Appie66
 Appie66 - woensdag 06 juli 2011 - 09:17   quote  deeplink  
Geen probleem, van Gaal zit op het vinkentouw.
Cruijff is een aardige man maar spant iedereen voor z'n karretje.
Heb altijd in m'n achterhoofd hoe lang hij dit volhoudt.
Hij stookt een fikkie en loopt weg.
Rogier
 Rogier - woensdag 06 juli 2011 - 09:18   quote  deeplink  
Denk echt niet dat Johan er nu zomaar uitstapt hoor. De eerste stappen zijn gezet en er zal vast nog wel eens wat tegenwerking komen, maar ik neem aan dat ze er wel als volwassenen uitkomen. Aan andere kant...Cruyff is Cruyff...je kijkt nergens van op bij hem.
Rogier
 Rogier - woensdag 06 juli 2011 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 23:39 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ofschoon ik het niet ondenkbaar vind dat zoiets wel weer eens zou kunnen gebeuren, is dit "bericht" grotendeels gebaseerd op onderstaande column.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/131723_nieuw-vertrek-cruijff-bij-ajax-lijkt-kwestie-van-tijd

Maakt maar weer eens duidelijk dat het komkommertijd is en ook Nu.nl zich bezondigt aan oneigenlijk gebruik van andermans mening en er maar een bericht uitperst.
Dat stukkie had ik van de week ook gelezen ja, en dacht er gelijk aan. Goede post.
Stanley
 Stanley - woensdag 06 juli 2011 - 10:03   quote  deeplink  
als het oude bestuur zit te stoken weet Cruijff dat dit de laatste stuiptrekkingen zijn die over een paar weken over zijn. Dus dat zal het niet zijn...

Het dreigement om op te stappen heb ik niet van Cruijff zelf gehoord, dus even afwachten...

Mocht het wel zo zijn dan mag hij zijn houding en of functie wel eens gaan veranderen en dan zelf de baas worden.

En anders de pijp aan een ander laten want elke keer opstappen of hiermee dreigen is ook niet okay.

Vaststaat dat je niet om die geile kut bobo's heenkunt in devoetballerij
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 06 juli 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 10:03 schreef Stanley het volgende:
als het oude bestuur zit te stoken weet Cruijff dat dit de laatste stuiptrekkingen zijn die over een paar weken over zijn. Dus dat zal het niet zijn...

Het dreigement om op te stappen heb ik niet van Cruijff zelf gehoord, dus even afwachten...

Mocht het wel zo zijn dan mag hij zijn houding en of functie wel eens gaan veranderen en dan zelf de baas worden.

En anders de pijp aan een ander laten want elke keer opstappen of hiermee dreigen is ook niet okay.

Vaststaat dat je niet om die geile kut bobo's heenkunt in devoetballerij
Je eerste zin is niet helemaal waar.

In feiten is Coronel nog steeds de grote baas. En dat blijft zo totdat de nieuwe RvC officieel wordt benoemd eind deze maand. (26 juli dacht ik, correct me if im wrong)

Alle beslissingen die de toekomstige RvC wilt nemen, zoals het aanstellen van La Ling, moeten door Coronel worden goedgekeurd. Doet Coronel dat niet, dan treedt er weer vertraging op, en dat moeten we juist niet hebben.

Neemt niet weg dat ik betwijfel of Cruijff echt dreigt met opstappen.

a) Dan verspilt hij heel wat goodwill onder zowel Ajax supporters als de rest van NL.
b) Dan zou al het getouwtrek van de afgelopen maanden voor niets zijn geweest.
c) Dan staat Ajax toch niet op nummer 1, maar hebben zijn persoonlijke machtspelltjes prio # 1.

Ik blijf erbij, dat hoop ik althans, dat dit een prima voorbeeld van komkommertijd is voor de journalisten. Het is namelijk opvallend rustig de laatste tijd.
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 06 juli 2011 - 10:44   quote  deeplink  
gvd het gezeik begint weer,maar zou hij nu niet alleen maar de druk willen opvoeren?
Divxion
 Divxion - woensdag 06 juli 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Johan ligt gewoon lekker in spanje met een sigaartje aan het zwembad
no worry!
Stanley
 Stanley - woensdag 06 juli 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 10:24 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Je eerste zin is niet helemaal waar.

In feiten is Coronel nog steeds de grote baas. En dat blijft zo totdat de nieuwe RvC officieel wordt benoemd eind deze maand. (26 juli dacht ik, correct me if im wrong)

Alle beslissingen die de toekomstige RvC wilt nemen, zoals het aanstellen van La Ling, moeten door Coronel worden goedgekeurd. Doet Coronel dat niet, dan treedt er weer vertraging op, en dat moeten we juist niet hebben.

Neemt niet weg dat ik betwijfel of Cruijff echt dreigt met opstappen.

a) Dan verspilt hij heel wat goodwill onder zowel Ajax supporters als de rest van NL.
b) Dan zou al het getouwtrek van de afgelopen maanden voor niets zijn geweest.
c) Dan staat Ajax toch niet op nummer 1, maar hebben zijn persoonlijke machtspelltjes prio # 1.

Ik blijf erbij, dat hoop ik althans, dat dit een prima voorbeeld van komkommertijd is voor de journalisten. Het is namelijk opvallend rustig de laatste tijd.
Hoi BOOY, hoezo is mijn eerste zin niet helemaal waar... vanaf nu gerekend tot het einde van deze maand is toch nog maar enkele weken, 3 om precies te zijn wanneer ik jouw vermelde datum aanhou.. ;-)

Verder hoop ik dat het allemaal een storm in een glas water blijkt te zijn..

Begin dit gezeik trouwens wel helemaal zat te worden. Nog even en ik ga zelf verhaal halen bij die Coronel en als zijn antwoord mij niet bevalt schop ik hem heel Amsterdam door!
thomASS
 thomASS - woensdag 06 juli 2011 - 12:28   quote  deeplink  
Zal wel uit het verband zijn gerukt
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 06 juli 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 12:17 schreef Stanley het volgende:

[..]

Hoi BOOY, hoezo is mijn eerste zin niet helemaal waar... vanaf nu gerekend tot het einde van deze maand is toch nog maar enkele weken, 3 om precies te zijn wanneer ik jouw vermelde datum aanhou.. ;-)

Verder hoop ik dat het allemaal een storm in een glas water blijkt te zijn..

Begin dit gezeik trouwens wel helemaal zat te worden. Nog even en ik ga zelf verhaal halen bij die Coronel en als zijn antwoord mij niet bevalt schop ik hem heel Amsterdam door!
Daar heb je ook weer gelijk in.

Ben benieuwd wat er uit het gesprek van vandaag komt (gesprek Cruijff en Ten Have).
AFCAMylife
 AFCAMylife - woensdag 06 juli 2011 - 14:09   quote  deeplink  
Aannames en kreten
Ling ziet een complot. 'Te licht? Wat moet ik daar op zeggen. Ik weeg 110 kilo', zegt de oud-vleugelspits tegen AT5. 'Het zijn allemaal grijze begrippen die mensen die misschien niet lekker in hun vel zitten in deze situatie gaan roepen. Het zijn allemaal aannames die ergens of nergens vandaan komen.'

'Wat is te licht? Niet genoeg ervaring? Niet in teamverband kunnen werken? Wat is onbetrouwbaar? Dat zijn allemaal kreten waar ik niks mee kan en ook niks mee doe', aldus Ling.

Op de vraag of Ling nog wil komen terwijl de nieuwe RvC het niet in hem zou zien zitten, is Ling helder. 'Ja, waarom niet? Ik heb één gesprek gehad en dat was positief.'

Het gaat dus wel degelijk over de nieuwe RVC. beetje appart dus:S
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 06 juli 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 14:09 schreef AFCAMylife het volgende:
Aannames en kreten
Ling ziet een complot. 'Te licht? Wat moet ik daar op zeggen. Ik weeg 110 kilo', zegt de oud-vleugelspits tegen AT5. 'Het zijn allemaal grijze begrippen die mensen die misschien niet lekker in hun vel zitten in deze situatie gaan roepen. Het zijn allemaal aannames die ergens of nergens vandaan komen.'

'Wat is te licht? Niet genoeg ervaring? Niet in teamverband kunnen werken? Wat is onbetrouwbaar? Dat zijn allemaal kreten waar ik niks mee kan en ook niks mee doe', aldus Ling.

Op de vraag of Ling nog wil komen terwijl de nieuwe RvC het niet in hem zou zien zitten, is Ling helder. 'Ja, waarom niet? Ik heb één gesprek gehad en dat was positief.'

Het gaat dus wel degelijk over de nieuwe RVC. beetje appart dus:S
Inderdaad zeer apart. Ok, je kan een favoriet hebben, maar als hij/zij niet beschikbaar is, om wat voor een reden dan ook, dan moet je toch verder kijken.
Henk de Vries
 Henk de Vries - woensdag 06 juli 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Wat een klein kind is die Cruijff toch. Hij maakt zich ondertussen volslagen belachelijk door dit soort opmerkingen. als een stampend verwend klein kind probeert ie elke keer zijn zin te krijgen. Weg met die man zou ik zeggen. Er zijn genoeg slimme andere voetbalkenners (van Gaal; Hiddink etc etc). Dit soort muitgedrag heeft Ajax ook niks aan!
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - woensdag 06 juli 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Stukje uit de pers:
Ling reageerde op berichten dat een groot deel van de nieuwe raad van commissarissen in hem geen nieuw directielid zou zien.
http://www.depers.nl/sport/580275/Ling-wil-nog-steeds-naar-Ajax.html

Het is dus echt de nieuwe RVC. Het lijkt me dan dat Ten have, Römer en olfers het niet in Ling zien zitten. Jammer genoeg wordt er dus weer niet naar Johan Cruijff geluisterd, hoewel cruijff wel vaker heeft laten zien te weten wat hij doet.
Wanneer Cruijff echt opstapt wanneer Ling niet wordt aangesteld vind ik dat ook weer niet goed van hem. Hij moet ook weten dat er niet altijd naar hem geluisterd kan worden. Als hij ajax echt wil helpen moet hij blijven en alvast gaan kijken naar een vervanger voor wanneer Ling daadwerkelijk niet komt. Opstappen heeft geen zijn, daar help je de club niet verder mee.
dege
 dege - woensdag 06 juli 2011 - 15:35   quote  deeplink  
mocht dit allemaal waar zijn zou ik het een beetje kinderachtig van van Cruijff als hij nu meteen weer op zou stappen, het lijkt me wel dat als je in een RvC zit dat iedereen het eens moet zijn met de te nemen beslissingen. Om dan meteen te roepen, ik stap op als ik me zin niet krijg zou mij enorm terleurstellen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 06 juli 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Cruijff: Opstappen? Alles in de media wordt overdreven

Ling is enige kandidaat. Dus waar hebben we het over?Johan Cruijff heeft met verbazing kennis genomen van de berichten dat hij opstapt bij Ajax als Tscheu La Ling niet wordt aangesteld als algemeen directeur van de dertigvoudig landskampioen. 'Het wordt weer eens overdreven, zoals zo vaak gebeurt in de media.'

NUsport meldde gisteren dat Cruijff dreigde om de handdoek in de ring te gooien in Amsterdam, nog voordat hij officieel is aangesteld als lid van de raad van commisarissen. Een meerderheid van het beoogde nieuwe bestuur zou het niet zien zitten in Ling.

Cruijff is wél van mening dat Ajax er goed aan zou doen Ling snel aan te stellen, zo zegt hij tegen Voetbal International. 'Waar het mij om gaat, is dat ik hem veruit de beste kandidaat vind', aldus de legendarische nummer 14.

Enkele leden van de nieuwe RvC zouden Marc Overmars liever aan het roer zien, maar de oud-vleugelspits voelt zich nog niet klaar voor een functie als directeur bij Ajax en wil pas op lange termijn inschuiven.

Capabel
Ling is de enige kandidaat over. 'Dus waar hebben we het over?', zegt Cruijff, die niets weet van berichten dat de nieuwe bestuurders bij Ajax Ling niet capabel genoeg zouden vinden. 'Vinden sommigen hem te licht? Wat een onzin! Wanneer ben je dan zwaar genoeg?'

'Ling heeft het in zijn leven uitstekend gedaan in allerlei opzichten', gaat de Amsterdammer verder. 'Punt is dat mensen die twijfels hebben allemaal nieuw zijn bij Ajax en weinig van voetbal weten. Het valt nog te bezien wat ik doe als ze toch niet voor Ling zouden kiezen, maar ik zou dat in ieder geval onbegrijpelijk vinden.'

bron : AD

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/2462569/2011/07/06/Cruijff-Opstappen-Alles-in-de-media-wordt-overdreven.dhtml

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door Booya4Afca --
Collin-
 Collin- - woensdag 06 juli 2011 - 17:06   quote  deeplink  
hij moet blijven!!!!!!!!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 06 juli 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Dit is volgens mij gewoon weer een storm in een glas water. De Media heeft niets te melden, dus gaan ze zoiets doen, geweldige sensatiezoekers zijn het
ktotheb
 ktotheb - woensdag 06 juli 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 17:28 schreef Ajax we love you het volgende:
Dit is volgens mij gewoon weer een storm in een glas water. De Media heeft niets te melden, dus gaan ze zoiets doen, geweldige sensatiezoekers zijn het
De media kloppen het natuurlijk wel weer enorm op ja. Maar toch is er wel iets aan de hand, want Cruijf heeft het zelf ook alweer over een meningsverschil met de 'niet-voetballers' in de RvC. Maar we hebben het nu over de algemeen directeur, niet een uitsluitend voetbaltechnische functie. Ik dacht dat Cruijf zeggenschap zou krijgen over het voetbalgebeuren, maar dit is een bestuursfunctie. Ik hoop dat Cruijf ook eens laat zien dat hij kan luisteren naar anderen en eventueel bereid is om een compromis te sluiten. Het kan niet zo zijn dat La Ling de enige geschikte man voor de functie. Als hij nu weer weggaat dan zou ik toch wel heel teleurgesteld zijn in hem. Aan de ene kant wil ik denken dat het allemaal wel meevalt, maar aan de andere kant... waar rook is is vuur
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 07 juli 2011 - 15:11   quote  deeplink  
Wat ik nu weer lees :

'Nieuwe rvc Ajax komt met alternatieven voor La Ling'
Laatste update: 7 juli 2011 14:13 info .AMSTERDAM - De nog aan te treden raad van commissarissen van Ajax heeft een lijst met alternatieven voor de vacante functie van algemeen directeur bij de Amsterdamse club samengesteld.

Foto: ANP Onder anderen Marc Overmars, Edwin van der Sar, Clarence Seedorf en Dennis Bergkamp zijn volgens Voetbal International door de raad, waarvan Steven ten Have de beoogde nieuwe voorzitter is, als kandidaten naar voren geschoven.

Zij gelden als alternatieven voor de door hervormer Johan Cruijff naar voren geschoven Tscheu La Ling, die als 'te licht' is bestempeld door de (meeste) leden van de op 25 juli te installeren raad.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 07 juli 2011 - 15:12   quote  deeplink  
Hoezo krom.. La Ling als te licht bestempelen maar wel van der Sar, Seedorf en Bergkamp naar voren schuiven?

Niets ten nadelen van dit trio overigens. Maar La Ling heeft toch net iets meer ervaring dat dit trio lijkt mij?
Boilesen
 Boilesen - donderdag 07 juli 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:12 schreef Booya4Afca het volgende:
Hoezo krom.. La Ling als te licht bestempelen maar wel van der Sar, Seedorf en Bergkamp naar voren schuiven?

Niets ten nadelen van dit trio overigens. Maar La Ling heeft toch net iets meer ervaring dat dit trio lijkt mij?
ja het is een raar verhaal
remco k
 remco k - donderdag 07 juli 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:12 schreef Booya4Afca het volgende:

Daarom is het ook in zijn geheel berust op onzin, of het zijn de laatste stuiptrekkingen van het huidige bestuur/RVC. Cruijff heeft zelf al aangegeven dat hij helemaal niet van plan is te stoppen, en Seedorf voetbalt zelfs nog dus waar dat vandaan komt.
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 22:09   quote  deeplink  
veluws reformatorisch dagblad

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NU: Cruijff dreigt met opstappen

0.0086920