BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Swerts

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR
 FR - woensdag 06 juli 2011 - 01:00   quote  deeplink  
Hoi, even een vraagje.

Hoe zit het nu met Gill Swerts?
Blijft hij nu nog bij Feyenoord dit seizoen?
Ik heb daar namelijk niks meer van gehoord.

Groeten van een jonge Feyenoord supporter.
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 06 juli 2011 - 01:13   quote  deeplink  
6 maanden geblesseerd. Het zou een giller zijn als we hem ook aan psv weten te verslijten.
FR
 FR - woensdag 06 juli 2011 - 01:17   quote  deeplink  
Waaraan is ie geblesseerd geraakt? (Dat heb ik totaaaal gemist. haha.)
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 juli 2011 - 06:45   quote  deeplink  
Knie geblesseerd op de training.
Chico
 Chico - woensdag 06 juli 2011 - 07:57   quote  deeplink  
Vorig seizoen wel te verstaan
FR_Ricardo
 FR_Ricardo - woensdag 06 juli 2011 - 08:34   quote  deeplink  
Nog steeds onbegrijpelijk dat ze hem voor zo lang een contract hebben gegeven
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 08:34 schreef FR_Ricardo het volgende:
Nog steeds onbegrijpelijk dat ze hem voor zo lang een contract hebben gegeven
hoelang loopt zijn contract dan? ik begreep 1 jaar?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 08:50 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hoelang loopt zijn contract dan? ik begreep 1 jaar?
1 jaar idd. En wel even het perspectief bekijken van het moment dat Swerts in januari dit jaar werd gehaald: Fernandez geblesseerd, Leerdam niet uit de voeten op die plek...Swerts was te huur, overbodig bij AZ.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 08:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

1 jaar idd. En wel even het perspectief bekijken van het moment dat Swerts in januari dit jaar werd gehaald: Fernandez geblesseerd, Leerdam niet uit de voeten op die plek...Swerts was te huur, overbodig bij AZ.
daarom, snapte de opmerking van ricardo ook niet.
FR_Ricardo
 FR_Ricardo - woensdag 06 juli 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 08:54 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

daarom, snapte de opmerking van ricardo ook niet.
Volgens mij was er sprake van een contract van een half jaar. Dit is toen echter al snel weer verlengd. Dat is voor mij dus onbegrijpelijk aangezien iedereen wist dat Fernandez en Schenkeveld terugkwamen en daarnaast heb je ook nog andere spelers voor de RB positie: leerdam en evt. mokotjo (al kunnen die wel beter op het middenveld staan).

En hij heeft zelfs een contract van anderhalf jaar gekregen: http://www.fr12.nl/nieuws/14624-contract-swerts-loopt-door-tot-volgend-jaar-zomer.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door FR_Ricardo --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 09:18 schreef FR_Ricardo het volgende:

[..]

Volgens mij was er sprake van een contract van een half jaar. Dit is toen echter al snel weer verlengd. Dat is voor mij dus onbegrijpelijk aangezien iedereen wist dat Fernandez en Schenkeveld terugkwamen en daarnaast heb je ook nog andere spelers voor de RB positie: leerdam en evt. mokotjo (al kunnen die wel beter op het middenveld staan).
Swerts was het zekerheidje. Dat hij abominabel presteerde had niemand kunnen voorzien.
FR_Ricardo
 FR_Ricardo - woensdag 06 juli 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 09:19 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Swerts was het zekerheidje. Dat hij abominabel presteerde had niemand kunnen voorzien.
Maar dat had dus voorkomen kunnen worden, hij had een contract voor een half jaar met optie voor een extra jaar. Deze optie is al na een paar wedstrijden gelicht, wat voor mij dus onbegrijpelijk is. Je had hem gewoon een half jaar kunnen proberen en dan kijken of ie echt wat toevoegde (wat hij dus niet doet, dramatische speler).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door FR_Ricardo --
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 06 juli 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 09:21 schreef FR_Ricardo het volgende:

[..]

Maar dat had dus voorkomen kunnen worden, hij had een contract voor een half jaar met optie voor een extra jaar. Deze optie is al na een paar wedstrijden gelicht, wat voor mij dus onbegrijpelijk is. Je had hem gewoon een half jaar kunnen proberen en dan kijken of ie echt wat toevoegde (wat hij dus niet doet, dramatische speler).
inderdaad, optie is veel te vroeg gelicht.
Die gozert heeft ons de nacompetitie gekost met zijn gestuntel en raakt vervolgens geblesseerd.
Ice
 Ice - woensdag 06 juli 2011 - 18:57   quote  deeplink  
Volgens mij had hij zijn achillespees afgescheurd, nare blessure...
Daarnaast hoop ik dat volgend seizoen er eerder voor jeugd gekozen wordt, die in potentie en wellicht op dit moment al, beter zijn dan Gill.
Gill, in ieder geval bedankt!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:53   quote  deeplink  
60424.jpg

Swerts: 'Na elf jaar Nederland wil ik gewoon eens wat anders'

Gill Swerts heeft nog geen nieuwe club gevonden. De rechtsback kreeg aan het einde van het afgelopen seizoen te horen dat hij moest vertrekken bij Feyenoord en ontving vervolgens wel enkele aanbiedingen van Nederlandse en Belgische clubs. Die heeft hij echter afgewezen: "Dat is een bewuste keuze. Ik wil komend seizoen in het buitenland spelen", benadrukt Swerts.

De verdediger heeft zich gemeld bij de Belgische tweedeklasser FC Antwerp, waar hij zijn conditie op peil houdt. "Ik ben hier niet om een contract binnen te halen", benadrukt hij op de website van Sport-Promotion. "Ik train mee om mijn conditie op peil te houden. Ik ben Antwerp dankbaar dat ze mij deze gelegenheid geven. Ik woon op vijf minuten afstand van Antwerpen, dus dit is echt een ideale oplossing voor me."
Swerts hoopt op een buitenlands avontuur: "Na elf jaar Nederland wil ik gewoon eens wat anders, een compleet nieuwe omgeving, met nieuwe uitdagingen. Ik sta wat dat betreft voor alles open. Mijn management is er druk mee bezig", zegt de 29-jarige back, die na zijn ingescheurde achillespees (een jaar geleden) weer helemaal fit is: "Die blessure ligt inmiddels héél ver achter me. Ik voel me topfit en ben dat eigenlijk al maanden.''
Bron:Voetbalzone.nl
JanM
 JanM - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 15:53 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]

Swerts: 'Na elf jaar Nederland wil ik gewoon eens wat anders'

Gill Swerts heeft nog geen nieuwe club gevonden. De rechtsback kreeg aan het einde van het afgelopen seizoen te horen dat hij moest vertrekken bij Feyenoord en ontving vervolgens wel enkele aanbiedingen van Nederlandse en Belgische clubs. Die heeft hij echter afgewezen: "Dat is een bewuste keuze. Ik wil komend seizoen in het buitenland spelen", benadrukt Swerts.

De verdediger heeft zich gemeld bij de Belgische tweedeklasser FC Antwerp, waar hij zijn conditie op peil houdt. "Ik ben hier niet om een contract binnen te halen", benadrukt hij op de website van Sport-Promotion. "Ik train mee om mijn conditie op peil te houden. Ik ben Antwerp dankbaar dat ze mij deze gelegenheid geven. Ik woon op vijf minuten afstand van Antwerpen, dus dit is echt een ideale oplossing voor me."
Swerts hoopt op een buitenlands avontuur: "Na elf jaar Nederland wil ik gewoon eens wat anders, een compleet nieuwe omgeving, met nieuwe uitdagingen. Ik sta wat dat betreft voor alles open. Mijn management is er druk mee bezig", zegt de 29-jarige back, die na zijn ingescheurde achillespees (een jaar geleden) weer helemaal fit is: "Die blessure ligt inmiddels héél ver achter me. Ik voel me topfit en ben dat eigenlijk al maanden.''
Bron:Voetbalzone.nl
Swerts = Belg en heeft 11 jaar in NL gespeeld en hoopt nu op een buitenlands avontuur? Waar heb je dan de afgelopen 11 jaar gespeeld, tussen je blessures door ???

Laughing-chimp-gif-animation.gif
tomson
 tomson - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:18   quote  deeplink  
Zouden de scouts van Barcelona zitten slapen?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 15:58 schreef JanM het volgende:

[..]

Swerts = Belg en heeft 11 jaar in NL gespeeld en hoopt nu op een buitenlands avontuur? Waar heb je dan de afgelopen 11 jaar gespeeld, tussen je blessures door ???

[ afbeelding ]
Als alle Belgen er maar niet zo over denken..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 16:18 schreef tomson het volgende:
Zouden de scouts van Barcelona zitten slapen?
Ghehe mafkees..
MMM
 MMM - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:02   quote  deeplink  
Kan er vrij weinig van.. Verbaasd me niks dat ie nog geen club heeft
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:03   quote  deeplink  
Maar inzet had ie wel altijd vond ik, maar ja het is en blijft een Belg hè..
MMM
 MMM - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:04   quote  deeplink  
Goede aankoop van Mario.
MMM
 MMM - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 13:03 schreef RenatoBos het volgende:
Maar inzet had ie wel altijd vond ik, maar ja het is en blijft een Belg hè..
Inzet wel inderdaad.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 13:04 schreef MMM het volgende:
Goede aankoop van Mario.
Moet ie hem nog maar een keer aantrekken daar..
MMM
 MMM - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:21   quote  deeplink  
Eens!
pat
 pat - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 13:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Moet ie hem nog maar een keer aantrekken daar..
ik zeg doen
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:50   quote  deeplink  
Gun hem in ieder geval een club..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 september 2012 - 23:42   quote  deeplink  
Swerts tekent bij Deense subtopper

swerts-graafschap.jpg

Gill Swerts vervolgt zijn loopbaan in Denemarken. De voormalig rechtsback van Feyenoord tekent een 1-jarig contract bij subtopper Sønderjyske. Het contract van de Belgische verdediger in De Kuip liep afgelopen seizoen af en werd niet verlengd.
'Ik heb een goed gevoel bij deze club,' zegt Swerts tegenover RTV Rijnmond. 'Het is snel rondgekomen. De accomodatie hier is erg goed. Ook de stadions van de andere clubs zijn aantrekelijk. Het niveau is zeker niet te onderschatten. Als je al een aantal maanden zonder club zit en zoiets komt op je pad, dan wil je dat avontuur aangaan.'

Swerts treft in het Scandinavische land een ambitieuze club. 'Ze staan op dit moment negende, maar het verschil met de nummer drie is slechts vijf punten. Vorig jaar zijn ze derde geworden en dat is ook dit seizoen de bedoeling. De laatste weken hebben ze pech met veel blessures in de basis. Mede daarom ben ik gehaald. Ik hoop vrijdag al bij de selectie te zitten.'

'Ik zie dit als mijn eerste buitenlandse avontuur, want ik ben op jonge leeftijd naar Nederland gegaan en heb het land nooit verlaten. Dit is een uitdaging. Je begint met een schone lei. Hier bestaan geen vooroordelen over de persoon en de voetballer Gill Swerts. Ik ga gewoon weer voetballen. Daar gaat het om. Ook financieel mag ik niet klagen, maar dat is niet het belangrijkste.'

De afgelopen periode zat de 31-jarige Belg zonder werkgever. 'In de maanden juni en juli heb ik veel met René Dannenburg en Marcel Cas van Feyenoord getraind. Daarna heb ik een maand bij Antwerp FC meegetraind en een aantal dagen bij Sheffield Wednesday om ook in partijvorm bezig te blijven. Ik heb er alles aan gedaan om zo fit mogelijk te blijven, met dit als gevolg.'

'Mijn periode bij Feyenoord is niet gelopen zoals ik had verwacht en gehoopt. Ik kom uit de jeugd en als je dan wordt teruggehaald van AZ dan hoop je het vertrouwen dat Mario Been en Leo Beenhakker destijds in mij hadden toch terug te betalen. Uiteindelijk kun je wel praten over een mislukt huwelijk. Feyenoord heeft nog wel een speciale plaats in mijn hart,' aldus Swerts.
Bron:FR12
Snees
 Snees - vrijdag 21 september 2012 - 00:29   quote  deeplink  
Jammer dat zn voetbalkwaliteiten te kort schoten.Maar een 100%Feyenoorder!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 september 2012 - 01:01   quote  deeplink  
Aan zijn inzet lag het niet, hij kan gewoon niet beter, leuk dat ie een andere club heeft gevonden dat gun ik hem wel..
Snees
 Snees - vrijdag 21 september 2012 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 01:01 schreef RenatoBos het volgende:
Aan zijn inzet lag het niet, hij kan gewoon niet beter, leuk dat ie een andere club heeft gevonden dat gun ik hem wel..
+1
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 juli 2013 - 11:40   quote  deeplink  
Swerts vrijwel rond met NAC: "Moet vreemd lopen wil het fout gaan"

gill-swerts(nac-breda)(1).jpg

Gill Swerts, de gewezen Rode Duivel en ex-speler van onder meer Feyenoord, is zo goed als rond met NAC Breda. Dat zegt de verdediger zelf in Gazet van Antwerpen. De Belg is blij met zijn transfer, maar had ook graag onderdak gevonden in België.

De overstap naar NAC begon erg onschuldig. "Ik ging bij NAC aankloppen om mijn conditie te onderhouden. Na anderhalve week liet de club me weten dat ze me graag wilden vastleggen. Het contract is nog niet getekend, maar er moeten al heel vreemde dingen gebeuren om dit nog te laten afspringen", aldus Swerts.

De verdediger is erg blij met zijn transfer, zo blijkt: "Ik ben blij dat ik opnieuw aan de slag kan in de Eredivisie bij een mooie club met een grote achterban. Het is trouwens vlak bij huis, want NAC traint in Zundert, op twintig minuten van mij thuis in Brasschaat."

Toch lijkt het alsof Swerts liever in België was gebleven. "Ik merkte dat heel wat clubs vraagtekens hadden over mijn kwaliteiten. Oké, ik was langdurig geblesseerd, maar in Denemarken toonde ik het afgelopen seizoen dat ik er opnieuw sta. Helaas was er totaal geen interesse uit de Belgische eerste klasse."
Bron:Soccernews

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Swerts









0.0076549