BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Munsterman zet druk: 'Als ze het niet doen, loopt Fer gratis weg'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
el-loco
 el-loco - woensdag 06 juli 2011 - 08:47   quote  deeplink  
Wie denkt deze omhooggevallen baal hooi wel niet dat hij is? Ik vind deze opmerking van meneer munsterman te gek voor woorden, hoezo olie op het vuur. Ik vind dat we Twente en speciaal de heer muntenman een warm welkom moeten geven en als ferader besluit om te gaan een nog warmer welkom, wat jullie?
The Q
 The Q - woensdag 06 juli 2011 - 08:52   quote  deeplink  
Afknallen die bal gehakt.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 06 juli 2011 - 08:53   quote  deeplink  
Fer lekker laten wennen aan het bankje en 89 minuten warm laten lopen voor een volle kuip!! Of je tekent bij of je speelt gewoon een seizoen lang niet...
el-loco
 el-loco - woensdag 06 juli 2011 - 08:54   quote  deeplink  
Het woord loyaliteit kennen deze gasten niet meer!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 08:53 schreef El Jardinero het volgende:
Fer lekker laten wennen aan het bankje en 89 minuten warm laten lopen voor een volle kuip!! Of je tekent bij of je speelt gewoon een seizoen lang niet...
Dat heet kapitaalvernietiging.
peer 2
 peer 2 - woensdag 06 juli 2011 - 08:55   quote  deeplink  
Spelers van Twente moet altijd de hoofdprijs voor worden betaald.
Andersom wil men voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Jammer, heer Monsterman!
el-loco
 el-loco - woensdag 06 juli 2011 - 08:56   quote  deeplink  
schijt aan kapitaalvernietiging. Ik zie liever iemand die gemotiveerd is dan iemand die schijnheilig is!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 08:56   quote  deeplink  
gewoon verkopen en overnieuw beginnen. je hebt niet aan een speler die zinspeelt op arbitrage en aangeeft naar twente te willen. Boeit me ook niet zoveel meer of het nu 3 of 5 mil moet opbrengen. Weg ermee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door FR-Elmo --
el-loco
 el-loco - woensdag 06 juli 2011 - 08:56   quote  deeplink  
Feyenoord betaalde een paar jaar geleden wel fors voor el drahmadi
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 08:56 schreef el-loco het volgende:
schijt aan kapitaalvernietiging. Ik zie liever iemand die gemotiveerd is dan iemand die schijnheilig is!
Ik zie liever een ongemotiveerde speler verkocht worden.
The Q
 The Q - woensdag 06 juli 2011 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 08:56 schreef FR-Douwe het volgende:
gewoon verkopen en overnieuw beginnen. je hebt niet aan een speler die zinspeelt op arbitrage en aangeeft naar twente te willen. Boeit me ook niet zoveel meer of het nu 3 of 5 mil moet opbrengen. Weg ermee.
Das makkelijk zeggen maar wat als die gehaktbal maar 1 miljoen heeft geboden vind je het dan ook nog goed dat die naar twente gaat?
Dan zou ik zeggen laat maar verrotten op de tribune.
The Q
 The Q - woensdag 06 juli 2011 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 08:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik zie liever een ongemotiveerde speler verkocht worden.
Sinterklaasje spelen?
qwerto
 qwerto - woensdag 06 juli 2011 - 09:00   quote  deeplink  
Munsterman is een Lul maar heeft wel een punt ! Fer moet Nu kiezen Tekenen of weg , ik verdien liever nog 4 mil voor hem dan dat hij volgend jaar Guzmant
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 06 juli 2011 - 09:02   quote  deeplink  
Bij Fer is het een beetje in zijn bolletje gestegen... komt waarschijnlijk ook omdat ie zo vaak bij de 020 vrienden(PC hoofdstraat) te vinden is!
Deze jongen lekker aan de schandpaal een seizoen lang... dan maar kapitaalvernietiging, maar zo iemand maakt de dienst bij Feyenoord niet zelf uit!!
The Q
 The Q - woensdag 06 juli 2011 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 09:02 schreef El Jardinero het volgende:
Bij Fer is het een beetje in zijn bolletje gestegen... komt waarschijnlijk ook omdat ie zo vaak bij de 020 vrienden(PC hoofdstraat) te vinden is!
Deze jongen lekker aan de schandpaal een seizoen lang... dan maar kapitaalvernietiging, maar zo iemand maakt de dienst bij Feyenoord niet zelf uit!!
Amen
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 juli 2011 - 09:04   quote  deeplink  
"Voor een speler met een éénjarig contract gaan we dat bedrag nooit betalen." Doelend op de 5 miljoen van Wijnaldum

Wat zou Twente geboden hebben dan waardoor Feyenoord een resolute 'nee' heeft gegeven; 2 miljoen, mss 3?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 09:02 schreef El Jardinero het volgende:
Bij Fer is het een beetje in zijn bolletje gestegen... komt waarschijnlijk ook omdat ie zo vaak bij de 020 vrienden(PC hoofdstraat) te vinden is!
Deze jongen lekker aan de schandpaal een seizoen lang... dan maar kapitaalvernietiging, maar zo iemand maakt de dienst bij Feyenoord niet zelf uit!!
beetje kortzichtig, we zitten nu eenmaal niet in de positie om spelers uit principe gratis weg te laten lopen.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 06 juli 2011 - 09:09   quote  deeplink  
Hij heeft ons tot nu toe alleen maar geld gekost! KNVB Beker, AA Gent uit, half jaar geblesseerd !! dus dan maken die 2 of 3 miljoen ook niet meer uit. Ik ben helemaal klaar met deze jongen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 09:09 schreef El Jardinero het volgende:
Hij heeft ons tot nu toe alleen maar geld gekost! KNVB Beker, AA Gent uit, half jaar geblesseerd !! dus dan maken die 2 of 3 miljoen ook niet meer uit. Ik ben helemaal klaar met deze jongen.
jij denkt echt dat we geld zat hebben he?
FR_Ricardo
 FR_Ricardo - woensdag 06 juli 2011 - 09:12   quote  deeplink  
Ze hebben hoogstens 2 mil geboden denk ik zo. Dan moet je je afvragen wat meer oplevert: financieel resultaat nu of hem een jaar houden met eventueel sportief succes en hem dan voor niets zien weglopen.

Bij zo'n laag bedrag lijkt me dat laatste het beste en misschien dat hij aankomend jaar nog bijtekent (ook aangezien we vanaf volgend jaar weer echt versterkingen kunnen halen), neem aan dat zijn liefde voor Rotterdam nog steeds wel groot genoeg is om volgend jaar niet zo maar gratis weg te lopen.

Denk dat van Geel bij zo'n laag bod op het bovenstaande scenario hoopt, van mij mag Fer een jaar wegrotten op de tribune.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 09:14   quote  deeplink  
Gaat eigenlijk meer om Munsterman.
Hij moet zich onthouden van uitspraken over Feyenoord's verkoopbeleid.
Maakt ie zich niet populair mee. Jammer, had wel wat sympathie voor hem.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 09:16   quote  deeplink  
off-topic: hebben jullie trouwens allemaal vrij of kunnen jullie op het werk internetten?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 09:18   quote  deeplink  
Hehehe, geinige vraag Douwe.
woensdag vaste vrije dag, internet op werk beperk ik tot minimaal.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 09:18 schreef FR-Henk het volgende:
Hehehe, geinige vraag Douwe.
woensdag vaste vrije dag, internet op werk beperk ik tot minimaal.
ik heb op woensdag ook een vaste vrije dag (2 kids), normaal kan ik op het werk ook niet uitgebreid internetten
Broodje Mario 2
 Broodje Mario 2 - woensdag 06 juli 2011 - 09:20   quote  deeplink  
Nu komt het dus op van Geel aan ..

Heel erg benieuwd !
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 09:19 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik heb op woensdag ook een vaste vrije dag (2 kids), normaal kan ik op het werk ook niet uitgebreid internetten
Heb twee pubers die zichzelf natuurlijk kunnen redden, maar heb ooit gekozen om deze dag te benutten om bij te tanken. Geen werk, huis beetje schoonmaken, hoofd vrijmaken.
Met lekkere muziek erbij.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 06 juli 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Zit tussendoor te werken thuis!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 06 juli 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Indien Fer niet bijtekent maar toch"gewoon" speelt en dit naar behoren of zelfs goed doet, kun je er altijd nog voor kiezen om hem in de winterstop te verkopen. Als er blessures zijn bij grotere, en rijkere clubs , dan twente zie ik niet in waarom het transferbedrag lager zou zijn dan de 1.4 miljoen die er nu geboden is.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 juli 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 09:16 schreef FR-Douwe het volgende:
off-topic: hebben jullie trouwens allemaal vrij of kunnen jullie op het werk internetten?
Autospuiter met smartphone, tussen het indampen van de lak ff gauw kijken ;)
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 juli 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 09:32 schreef F.L.E het volgende:
Indien Fer niet bijtekent maar toch"gewoon" speelt en dit naar behoren of zelfs goed doet, kun je er altijd nog voor kiezen om hem in de winterstop te verkopen. Als er blessures zijn bij grotere, en rijkere clubs , dan twente zie ik niet in waarom het transferbedrag lager zou zijn dan de 1.4 miljoen die er nu geboden is.
Hoe kom je aan dat bedrag?
RCH
 RCH - woensdag 06 juli 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Wat doet die blaaskaak als Ruiz nog maar 1 jaar contract heeft en Feyenoord meldt zich met hetzelfde bedrag als zij nu voor Fer(rader) willen geven? Zegt hij dan ook ok neem maar mee of gaat hij weer lopen janken op tv?
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 06 juli 2011 - 09:39   quote  deeplink  
Van Geel is duidelijk geweest op tv gisteren, Het bedrag is gewoonweg te laag om de onderhandelingen te openen en het is nog geen 1 september zei ie!!!?? Dus of de 4 a 5 miljoen voor Fer of ze houden hem aan het contract en evt. tussentijdse verkoop in de winterstop... is duidelijk lijkt me.
Chico
 Chico - woensdag 06 juli 2011 - 09:48   quote  deeplink  
Lijkt me overigens een fantastische move om Ruiz te contracteren tegen een kleine extra vergoeding en ruilen voor Fer, aangezien Ruiz een contract heeft tot 2013. Kijken wat Monsterman dan doet?
Els
 Els - woensdag 06 juli 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 08:56 schreef FR-Douwe het volgende:
gewoon verkopen en overnieuw beginnen. je hebt niet aan een speler die zinspeelt op arbitrage en aangeeft naar twente te willen. Boeit me ook niet zoveel meer of het nu 3 of 5 mil moet opbrengen. Weg ermee.
Naar verluidt heeft Twente onder het miljoen geboden, dus 3 of 5 is geen sprake van.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 09:14 schreef FR-Henk het volgende:
Gaat eigenlijk meer om Munsterman.
Hij moet zich onthouden van uitspraken over Feyenoord's verkoopbeleid.
Maakt ie zich niet populair mee. Jammer, had wel wat sympathie voor hem.
Onder het miljoen geboden?
Dan is Munsterman reeds een naar geval aan het worden. Schaamteloos.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 06 juli 2011 - 10:11   quote  deeplink  
Clubs gaan er wel uitkomen. Van Geel speelt 'playing hard to get'. Voor Gini was meer belangstelling maar van Geel zal Fer wel slijten en is Feyenoord verlost van de wekelijkse slaapmomentjes. Je kunt het Joop niet kwalijk nemen dat hij een gokje waagt en stookt in een slecht huwelijk.

@sportdwaas

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door sportdwaas --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 10:11 schreef sportdwaas het volgende:
Clubs gaan er wel uitkomen. Van Geel speelt 'playing hard to get'. Voor Gini was meer belangstelling maar van Geel zal Fer wel slijten en is Feyenoord verlost van de wekelijkse slaapmomentjes. Je kunt het Joop niet kwalijk nemen dat hij een gokje waagt en stookt in een slecht huwelijk.

@sportdwaas
Neem ik 'm wel kwalijk. Noem ik ellebogenwerk.
En jij vindt mensen die stoken in jouw leven dus geen probleem.
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 06 juli 2011 - 10:17   quote  deeplink  
lastige zaak, je zit met een speler die weg wilt.
twente biedt dus niet genoeg.

ik zie ook liever 5 miljoen voor hem, maar ik ben nu toch geneigd om te zeggen, hou hem lekker aan zijn contract en zet hem na 31 augustus heerlijk op de tribune. (al was het alleen maar om monsterman en fer te pesten) je moet toch verder zonder hem, kan je beter dit seizoen beginnen met mensen die WEL willen spelen voor Feyenoord.

Dan maar gratis weglopen. Een speler die niet gemotiveerd is, speelt toch niet goed, dus je hebt niets aan hem dit seizoen. Tribune en weglopen.
craven
 craven - woensdag 06 juli 2011 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 10:03 schreef Els het volgende:

[..]

Naar verluidt heeft Twente onder het miljoen geboden, dus 3 of 5 is geen sprake van.
Dan kan die helemaal het sief krijgen die munsterman
in hart en nieren...
 in hart en nieren... - woensdag 06 juli 2011 - 10:23   quote  deeplink  
Laat Fer maar gewoon gaan. Het zal misschien om 2 mln gaan maar om nu een speler tegen zijn zin te houden. Ik ben er gewoon kapot van en heb de energie niet meer om me om Wijnaldum en Fer nog druk te maken. Kunnen nu beter met een gretige groep verder gaan dan heb je in ieder geval zekerheid over de samenstelling van de groep. Ik ben echt helemaal klaar met die twee......
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 06 juli 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Hij vergeet dat Fer misschien wel wil bijtekenen. Stel dat we een paar goede spelers erbij krijgen en hij is dan tevreden. Of heeft hij de knoop al doorgehakt over het wel of niet bijtekenen? Misschien dat er halverwege het jaar nog wat gebeurd... Inderdaad erg voorbarig van Monsterman. Maar goed, hji probeert de boel natuurlijk te bespelen in de hoop dat er toch nog wat gebeurt...
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 06 juli 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Jongens jongens, Munsterman is een zakenman, uiteraard meldt hij dit. Hij hoopt dat Feyenoord overstag gaat en hem voor weinig de deur uit doet. Heeft niets met fatsoen te maken, maar alles met zaken doen. Ik zal je zeggen ik wou dat Munsterman onze directeur was, hij is een stuk beter dan onze huidige directeur....
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 10:54   quote  deeplink  
ik maak me niet zo druk om Munsterman, meer om Fer.
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 06 juli 2011 - 10:56   quote  deeplink  
Er is nog altijd iets als fatsoen! Joop Tukkerman.
de flh
 de flh - woensdag 06 juli 2011 - 11:04   quote  deeplink  
Zou geinig zijn als Feyenoord voor einde transfermarkt uit categorie 1 komt, dan nog een paar spelers aantrekt en Fer verlengt, hehe.
craven
 craven - woensdag 06 juli 2011 - 11:07   quote  deeplink  
hehehe dat zou idd leuk zijn
cc-tje
 cc-tje - woensdag 06 juli 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 11:04 schreef de flh het volgende:
Zou geinig zijn als Feyenoord voor einde transfermarkt uit categorie 1 komt, dan nog een paar spelers aantrekt en Fer verlengt, hehe.
Als dat gebeurd kan ik alleen maar zeggen dat er een droom uit is gekomen.
Alleen dat Fer-ader bijtekent hoeft niet zo van mij, ben die omhooggevallen lamstraal meer dan zat!
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 10:23 schreef in hart en nieren... het volgende:
Laat Fer maar gewoon gaan. Het zal misschien om 2 mln gaan maar om nu een speler tegen zijn zin te houden.
Maar dan geef je het signaal dus af dat de spelers bepalen wat er gaat gebeuren
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 06 juli 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 12:19 schreef Rovert het volgende:

[..]

Maar dan geef je het signaal dus af dat de spelers bepalen wat er gaat gebeuren
Idd, ff huilen en blèren en je mag alsnog vertrekken?
craven
 craven - woensdag 06 juli 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 12:19 schreef Rovert het volgende:

[..]

Maar dan geef je het signaal dus af dat de spelers bepalen wat er gaat gebeuren
juist...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Munsterman zet druk: 'Als ze het niet doen, loopt Fer gratis weg'









0.0071790