BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Munsterman zet druk: 'Als ze het niet doen, loopt Fer gratis weg'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - woensdag 06 juli 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 09:00 schreef qwerto het volgende:
Munsterman is een Lul maar heeft wel een punt ! Fer moet Nu kiezen Tekenen of weg , ik verdien liever nog 4 mil voor hem dan dat hij volgend jaar Guzmant
maar er is geen 4 miljoen geboden!
craven
 craven - woensdag 06 juli 2011 - 13:34   quote  deeplink  
Fer kan de pleuris krijgen, ik zeg breken dat ventje hehehe
Milo
 Milo - woensdag 06 juli 2011 - 13:37   quote  deeplink  
gewoon dood laten bloeden, op de tribune! Feyenoord verdiend er geen kloot meer aan, dan kan je bewijzen van spreken zeggen dat die lampies het netter hebben gedaan!
craven
 craven - woensdag 06 juli 2011 - 13:41   quote  deeplink  
Hebben ze ook, tis die lampenjood die je het kwalijk kan nemen...
aad 64
 aad 64 - woensdag 06 juli 2011 - 13:49   quote  deeplink  
Denkt Fer nou echt hogerop te gaan bij FC Twentheim hahahahaha.
1 jaar in t tweede bij feyenoord met zijn praatjes
Meangreen
 Meangreen - woensdag 06 juli 2011 - 13:57   quote  deeplink  
ik snap ook niet wat fer in duitsland moet zoeken :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door Meangreen --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 06 juli 2011 - 14:14   quote  deeplink  
Die gast he, Oooooh wat een **hoer!
Btr gaan we over hem een vet liedje maken.
Dat zou ik pas nice vinden.
Tering munsterman!
Ik neuk zen dochter nog 1 keer jaaaa whahahahaha
kijken hoe leuk hij dat vind, een kakkie schoonzoon
sevillana
 sevillana - woensdag 06 juli 2011 - 14:15   quote  deeplink  
wij noemen dat jodenstreken, ze hebben daar in dat tukkerland aardig bijgeleerd de afgelopen jaren
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 06 juli 2011 - 14:20   quote  deeplink  
Ja ofniet,
Ik zal het je nog sterker maken.
Ik heb de laatste maanden meer haat naar die Tukkers. als naar mafkeze in 020.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 14:14 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Die gast he, Oooooh wat een **hoer!
Btr gaan we over hem een vet liedje maken.
Dat zou ik pas nice vinden.
Tering munsterman!
Ik neuk zen dochter nog 1 keer jaaaa whahahahaha
kijken hoe leuk hij dat vind, een kakkie schoonzoon
Je gaat mij te ver. Laat z'n kinderen erbuiten.
nibali
 nibali - woensdag 06 juli 2011 - 14:24   quote  deeplink  
Als het klopt dat Munsterman nog niet eens een miljoen heeft geboden, dan mag hij wat mij betreft opzouten. Feyenoord heeft niet voor niets gevraagd om de zaak te laten rusten. Fer heeft gewoon een contract dus die moet gerwoon zijn werk doen. Laat hem lekker in zijn sop gaarkoken. Waarschijnlijk tekent hij wel bij als Van Geel zijn poot stijf houdt. Niet vanwege clubliefde maar angst.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 06 juli 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 14:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je gaat mij te ver. Laat z'n kinderen erbuiten.
Ik zal men best doen!
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 13:30 schreef craven het volgende:

[..]

juist...
Dat moeten we niet willen
craven
 craven - woensdag 06 juli 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 14:32 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dat moeten we niet willen
precies, daarom moet van Geel niet toegeven...
KKL
 KKL - woensdag 06 juli 2011 - 14:37   quote  deeplink  
Munsterman is een zakenman, zo gaat dit nu eenmaal.
craven
 craven - woensdag 06 juli 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 14:37 schreef KKL het volgende:
Munsterman is een zakenman, zo gaat dit nu eenmaal.
Dat is hij idd, eentje die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Dat is misschien zijn goed recht, maar feyenoord heeft hun goed recht om Fer niet te laten gaan(grammaticaal klopt deze zijn geloof ik niet)
Morpheus79
 Morpheus79 - woensdag 06 juli 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 11:04 schreef de flh het volgende:
Zou geinig zijn als Feyenoord voor einde transfermarkt uit categorie 1 komt, dan nog een paar spelers aantrekt en Fer verlengt, hehe.
Ik hoop niet dat Fer gaat bijtekenen, ik heb het helemaal gehad met deze blaaskaak. Geen flikker gepresteerd en versterkingen eisen. Zijn teamgenoten zijn blijkbaar niet goed genoeg. Kom op zeg. Daarbij zit hij openlijk te flirten met Twente.

Als hij blijft zonder zijn contract te verlengen staat hij gewoon de ontwikkeling van Mokotjo, Leerdam en/of van Haaren in de weg. Ik zie liever iets minder talentvolle jongens op het veld die graag voor Feyenoord spelen dan ettertjes met grootheidswaan. Vlaar en de Vrij hebben toch ook bijgetekend maar meneer Fer is daar vooralsnog te groot voor. Er moeten eerst spelers bijkomen voordat meneer Fer een contractverlening wil overwegen. Hij wil niet eens kijken naar het ultieme voorstel van van Geel las ik net. Oprotten en nooit meer terugkomen!
valvolie
 valvolie - woensdag 06 juli 2011 - 14:59   quote  deeplink  
ik had gelezen dat ze 8ton hadden geboden
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 14:14 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Die gast he, Oooooh wat een **hoer!
Btr gaan we over hem een vet liedje maken.
Dat zou ik pas nice vinden.
Tering munsterman!
Ik neuk zen dochter nog 1 keer jaaaa whahahahaha
kijken hoe leuk hij dat vind, een kakkie schoonzoon
jammer
Morpheus79
 Morpheus79 - woensdag 06 juli 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 14:59 schreef valvolie het volgende:
ik had gelezen dat ze 8ton hadden geboden
Mooi strik erom en wegwezen. Wat hebben we aan een ongemotiveerde speler die de ontwikkeling van anderen in de weg staat?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door Morpheus79 --
Maurice83
 Maurice83 - woensdag 06 juli 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Ik snap van geel wel, en Munsterman ook. het is gewoon een spelletje. Voor alledrie de partijen is wat te zeggen. Ik snap dat Twente niet teveel wil betalen voor een speler waarvan het contract afloopt. Maar van geel heeft een missie en dat is Feyenoord weer terug brengen aan de top. Je verkoopt dus alleen een speler als dit sportieve verlies goed gecompenseerd wordt. doe je dit niet wordt je nl. een soort van kweekvijver voor de op dit moment goed draaiende clubs. Feyenoord heeft de beste Jeugopleiding en de meeste jongens in jong-oranje en onder de 17 komen bij Feyenoord vandaan. Daarom moet Feyenoord ook altijd de hoofdprijs vragen voor een speler. Als je ze voor een prikkie laat gaan kun je er niets voor terughalen. De clubs blijven dan op voorsprong tegenover Feyenoord en zal je eigen jeugd ten alle tijden op een geven moment willen overstappen.
Dus alleen verkopen als dit het sportieve verlies compenseert.
Morpheus79
 Morpheus79 - woensdag 06 juli 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 15:17 schreef Maurice83 het volgende:
Ik snap van geel wel, en Munsterman ook. het is gewoon een spelletje. Voor alledrie de partijen is wat te zeggen. Ik snap dat Twente niet teveel wil betalen voor een speler waarvan het contract afloopt. Maar van geel heeft een missie en dat is Feyenoord weer terug brengen aan de top. Je verkoopt dus alleen een speler als dit sportieve verlies goed gecompenseerd wordt. doe je dit niet wordt je nl. een soort van kweekvijver voor de op dit moment goed draaiende clubs. Feyenoord heeft de beste Jeugopleiding en de meeste jongens in jong-oranje en onder de 17 komen bij Feyenoord vandaan. Daarom moet Feyenoord ook altijd de hoofdprijs vragen voor een speler. Als je ze voor een prikkie laat gaan kun je er niets voor terughalen. De clubs blijven dan op voorsprong tegenover Feyenoord en zal je eigen jeugd ten alle tijden op een geven moment willen overstappen.
Dus alleen verkopen als dit het sportieve verlies compenseert.
Weet je wat sportief verlies is. Investeren in een speler die niet gemotiveerd is en over een jaar gratis de deur uitloopt. Ik zeg probeer het maximale eruit te halen en laat hem vertrekken ook al is de prijs niet geheel marktconform. Leerdam en Mokotjo zijn niet veel minder dan Fer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door Morpheus79 --
Maurice83
 Maurice83 - woensdag 06 juli 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 15:20 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Weet je wat sportief verlies is. Investeren in een speler die niet gemotiveerd is en over een jaar gratis de deur uitloopt. Ik zeg probeer het maximale eruit te halen en laat hem vertrekken ook al is de prijs niet geheel marktconform. Leerdam en Mokotjo zijn niet veel minder dan Fer.
Dat klopt maar dat weet twente niet :) ( thats the game )
sevillana
 sevillana - woensdag 06 juli 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 14:37 schreef KKL het volgende:
Munsterman is een zakenman, zo gaat dit nu eenmaal.
ze worden gaandeweg brutaler die provincialen
De Pater
 De Pater - woensdag 06 juli 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 15:17 schreef Maurice83 het volgende:
Ik snap van geel wel, en Munsterman ook. het is gewoon een spelletje. Voor alledrie de partijen is wat te zeggen. Ik snap dat Twente niet teveel wil betalen voor een speler waarvan het contract afloopt. Maar van geel heeft een missie en dat is Feyenoord weer terug brengen aan de top. Je verkoopt dus alleen een speler als dit sportieve verlies goed gecompenseerd wordt. doe je dit niet wordt je nl. een soort van kweekvijver voor de op dit moment goed draaiende clubs. Feyenoord heeft de beste Jeugopleiding en de meeste jongens in jong-oranje en onder de 17 komen bij Feyenoord vandaan. Daarom moet Feyenoord ook altijd de hoofdprijs vragen voor een speler. Als je ze voor een prikkie laat gaan kun je er niets voor terughalen. De clubs blijven dan op voorsprong tegenover Feyenoord en zal je eigen jeugd ten alle tijden op een geven moment willen overstappen.
Dus alleen verkopen als dit het sportieve verlies compenseert.
Munsterman probeert respectloos een speler weg te kapen en op het gevoel te spelen, een wig te drijven tussen het kamp Fer en het technisch beleid van Feyenoord. Heb altijd wel respect gehad voor die Munsterman, is inmiddels een heel stuk minder. Echter van Geel zal altijd boven Munsterman blijven staan, al zou Fer transfervrij vertrekken. Hij laat Fer niet voor een appel en een ei naar Twente vertrekken, nooit... van Geel/HELD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door De Pater --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 06 juli 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Het hoofd van ons ferretje (fret laf klein diertje) is nu al dolgedraaid .
en hij verlangt naar die wereldstad En schede (vrij vertaalt een kutstad)
Hij kijkt nog niet eens naar de aanbieding van feyenoord.
Alleen ik vraag mijzelf af is dit nu de zaakwaarnemer die hem dit allemaal ingefluisterd of zou Fer zelf al zo een grote jongen zijn ?
Als je een geldwolfje bent moet je gewoon niet bijtekenen en blijven en volgend seizoen zijn dan al die centjes voor jou.Alleen een waarschuwing we gaan je dan kritisch volgen of je de druk van (jij denkt zelf van wel) vedette wel aan kan.En of je het verschil kan maken en ons laten zien dat je een grote voetballer ben.
De tijd van talent heb je nu zelf gezegd is er niet meer dus ? ik kijk gespannen uit als je blijft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Munsterman zet druk: 'Als ze het niet doen, loopt Fer gratis weg'









0.0069410