BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ron Vlaar: Ik stoorde me aan de instelling van bepaalde jongens

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 06 juli 2011 - 11:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ron Vlaar: Ik stoorde me aan de instelling van bepaalde jongens (FR-Fanatic)

Royaal
 Royaal - woensdag 06 juli 2011 - 11:50   quote  deeplink  
Ron Vlaar en Stefan de Vrij zijn vol vertrouwen over het komende seizoen van Feyenoord. De twee verdedigers, die beiden hun contract verlengden tot medio 2014 en daarna samen op vakantie gingen, vinden dat hun club ambitie moet tonen.

Ik weet niet of ze het me bij de clubleiding in dank afnemen dat ik dit zo vroeg in de voorbereiding al zeg, maar ik vind dat we op zijn minst de play-offs moeten halen, zegt Vlaar tegen NUsport.

Als we weer niet bij de eerste acht eindigen, staan we gewoon voor lul. Je moet de lat niet te hoog leggen, maar ook niet te laag.

De Vrij: De play-offs moet de minimale doelstelling zijn, ja. Of er meer in zit, moet vervolgens tijdens het seizoen blijken. Misschien kunnen we wel Europees voetbal halen.

Instelling

Vlaar: Mentaal zijn we als groep duidelijk gegroeid. In het begin van vorig seizoen stoorde ik me nog aan de instelling van bepaalde jongens, maar op een gegeven moment werd er steeds beter getraind. Ik zag dat iedereen er steeds bewuster mee bezig was om er op de training alles uit te halen.

Kijk, sommige jongens doen alles uit zichzelf. Ik ben zo iemand, Stefan ook. Maar bij sommige jongens moet je de drive eruit trekken, anders investeren ze niet genoeg in zichzelf. Je ziet dat veel van die jongens waar ik het over had zelf zijn gaan inzien dat ze er meer voor moeten doen. Dat is de winst van afgelopen seizoen.

De Vrij: Nu is het: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Vorig jaar zat het bij vlagen totaal niet mee. Misschien zit het dit seizoen ineens wel mee.
Royaal
 Royaal - woensdag 06 juli 2011 - 11:50   quote  deeplink  
we zijn niet de enige!
MMM
 MMM - woensdag 06 juli 2011 - 12:00   quote  deeplink  
Vlaar: 'We staan voor lul als we eerste acht niet halen'

Vlaar///HELD!
el triste
 el triste - woensdag 06 juli 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 12:00 schreef MMM het volgende:
Vlaar: 'We staan voor lul als we eerste acht niet halen'

Vlaar///HELD!
inderdaad!!

en het is ook de waarheid. jammer alleen dat die l@l van een trainer zich te pas en te onpas loopt in te dekken in de voorbereiding. "Wijnaldum weg" Laat ze me maar dr uittrappen als ze denken dat het daarmee beter gaat"

Met zo'n instelling had ik allang geen job meer gehad......
Royaal
 Royaal - woensdag 06 juli 2011 - 12:52   quote  deeplink  
@el triste.. zijn commentaar wordt al wat positiever laatste dagen.. misschien even op geattendeert door martin..?
el-loco
 el-loco - woensdag 06 juli 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Eindelijk iemand die zegt waar het op slaat, dan heb je die lamzakken als wijnaldum en fer niet nodig! Wij steunen de jongens die het wel een eer vinden om voor het GROTE Feyenoord te mogen voetballen!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 13:02 schreef el-loco het volgende:
Eindelijk iemand die zegt waar het op slaat, dan heb je die lamzakken als wijnaldum en fer niet nodig! Wij steunen de jongens die het wel een eer vinden om voor het GROTE Feyenoord te mogen voetballen!
+1
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 06 juli 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Vlaaar gaat idd een HELD worden.
Milo
 Milo - woensdag 06 juli 2011 - 13:41   quote  deeplink  
KAMPIOENEN!!!!!
craven
 craven - woensdag 06 juli 2011 - 13:55   quote  deeplink  
:/
nibali
 nibali - woensdag 06 juli 2011 - 14:29   quote  deeplink  
Hopelijk ontwikkelt Vlaar zich tot de grote leider van Feyenoord. Samen met de Vrij kan hij een stevig blok vormen waarop Been kan bouwen. Staat het fundament, dan kan het een leuk jaar worden. Let maar op!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 14:29 schreef nibali het volgende:
Hopelijk ontwikkelt Vlaar zich tot de grote leider van Feyenoord. Samen met de Vrij kan hij een stevig blok vormen waarop Been kan bouwen. Staat het fundament, dan kan het een leuk jaar worden. Let maar op!
net als in de tijd van jansen, eerst achterin een goed fundament en dan uitbouwen.
nibali
 nibali - woensdag 06 juli 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Yep!
Jooppie
 Jooppie - woensdag 06 juli 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Als we nou maar een goed middenveld krijgen te staan, die een beuk uit durven te delen en die het balletje lekker kunnen verdelen, zijn we echt zo slecht nog niet hoor. En als iedereen maar heel blijft.

Ik heb er zin in
sevillana
 sevillana - woensdag 06 juli 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 17:12 schreef Jooppie het volgende:
Als we nou maar een goed middenveld krijgen te staan, die een beuk uit durven te delen en die het balletje lekker kunnen verdelen, zijn we echt zo slecht nog niet hoor. En als iedereen maar heel blijft.

Ik heb er zin in
+1
piet de paler
 piet de paler - woensdag 06 juli 2011 - 19:36   quote  deeplink  
Tja ik heb het inteview gelezen,en moet zeggen dat ik verkeerd zat met mijn mening over Ron.Over de instelling van sommige personen (staat te lezen in een eerder interview ) was hij niet tevreden.Ik denk dan wie zou hij bedoelen hij die niet genoemd mag worden van PSV of de jonge (ingebeelde) god Fer.
Ja Ron als jij praat zoals je jezelf gaat inzetten komt het verdedigend wel goe,en ben jij onze nieuwe rots in de branding.
Sorry Ron ik heb je verkeerd ingeschat.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 06 juli 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 19:36 schreef piet de paler het volgende:
Tja ik heb het inteview gelezen,en moet zeggen dat ik verkeerd zat met mijn mening over Ron.Over de instelling van sommige personen (staat te lezen in een eerder interview ) was hij niet tevreden.Ik denk dan wie zou hij bedoelen hij die niet genoemd mag worden van PSV of de jonge (ingebeelde) god Fer.
Ja Ron als jij praat zoals je jezelf gaat inzetten komt het verdedigend wel goe,en ben jij onze nieuwe rots in de branding.
Sorry Ron ik heb je verkeerd ingeschat.
Allemaal bullshit, ineens kraken jullie die 2 af tot de bodem mr ze hebben gewoon gelijk dat er bij andere clubs meer perspectief is. En Vlaar kan t niet maken om weg te gaan dmv 2 punten: 1= hij is bijna alleen mr geblesseerd geweest en heeft volledig loon gehad , dus schaamt hij zich rot om weg te gaan. EN 2: niemand toonde interesse in hem anders had hij hem ook al lang gepeert
Suijltje
 Suijltje - woensdag 06 juli 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Allemaal bullshit, ineens kraken jullie die 2 af tot de bodem mr ze hebben gewoon gelijk dat er bij andere clubs meer perspectief is. En Vlaar kan t niet maken om weg te gaan dmv 2 punten: 1= hij is bijna alleen mr geblesseerd geweest en heeft volledig loon gehad , dus schaamt hij zich rot om weg te gaan. EN 2: niemand toonde interesse in hem anders had hij hem ook al lang gepeert
????????????????
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 juli 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Allemaal bullshit, ineens kraken jullie die 2 af tot de bodem mr ze hebben gewoon gelijk dat er bij andere clubs meer perspectief is. En Vlaar kan t niet maken om weg te gaan dmv 2 punten: 1= hij is bijna alleen mr geblesseerd geweest en heeft volledig loon gehad , dus schaamt hij zich rot om weg te gaan. EN 2: niemand toonde interesse in hem anders had hij hem ook al lang gepeert
het enige perspectief dat ie bij jullie heeft is dat ie op zondagavond na de wedstrijd in het park in zijn aars genomen wordt door één van jullie directeuren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juli 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Allemaal bullshit, ineens kraken jullie die 2 af tot de bodem mr ze hebben gewoon gelijk dat er bij andere clubs meer perspectief is. En Vlaar kan t niet maken om weg te gaan dmv 2 punten: 1= hij is bijna alleen mr geblesseerd geweest en heeft volledig loon gehad , dus schaamt hij zich rot om weg te gaan. EN 2: niemand toonde interesse in hem anders had hij hem ook al lang gepeert
Ineens,ik zou zeggen zoek een topicje over deze twee en het negeren van het verlengen van hun contract van een jaar terug man...
En wat betreft Vlaar was er wel degelijk intresse en waarschijnlijk nog van jou club ook..
Had tevens een versterking geweest.En dan nog wat he,had Feyenoord zoveel zwakker geweest met de terugkomst van Cissè Fernandez en de nieuwe Fernandez als Psv met Wijnaldum erbij?
Nee ik denk het niet,en wat betreft Fer die is nog gekker als Wijnaldum de verrader...
infamous psv
 infamous psv - woensdag 06 juli 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ineens,ik zou zeggen zoek een topicje over deze twee en het negeren van het verlengen van hun contract van een jaar terug man...
En wat betreft Vlaar was er wel degelijk intresse en waarschijnlijk nog van jou club ook..
Had tevens een versterking geweest.En dan nog wat he,had Feyenoord zoveel zwakker geweest met de terugkomst van Cissè Fernandez en de nieuwe Fernandez als Psv met Wijnaldum erbij?
Nee ik denk het niet,en wat betreft Fer die is nog gekker als Wijnaldum de verrader...
Ja n stuk zwakker
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:26 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ja n stuk zwakker
Doe de groeten aan Fons.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 06 juli 2011 - 22:31   quote  deeplink  
En des je harder jullie die 2 akraken des te meer jullie er van flippuh. En zegt ook wel wat over status van club als Fer nr Twente wilt , vroeger lachte mensen je daarvoor uit en nu geven ze hem gelijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juli 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:26 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ja n stuk zwakker
Fernandez De Vrij Vlaar Nelom

Leerdam Fer Clasie Cisse

Fernandez Wijnaldum

En het legioen?
Tuurlijk Psv had veel sterker geweest...
infamous psv
 infamous psv - woensdag 06 juli 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Fernandez De Vrij Vlaar Nelom

Leerdam Fer Clasie Cisse

Fernandez Wijnaldum

En het legioen?
Tuurlijk Psv had veel sterker geweest...
Dan zijn we het daar over eens
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Allemaal blablablabla gepeert
kerel, ga toch lekker naar het uitgestorven forum van PSV in plaats van ons hier te komen vervelen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:31 schreef infamous psv het volgende:
En des je harder jullie die 2 akraken des te meer jullie er van flippuh. En zegt ook wel wat over status van club als Fer nr Twente wilt , vroeger lachte mensen je daarvoor uit en nu geven ze hem gelijk
Wat wil je nou ventje.
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:31 schreef infamous psv het volgende:
En des je harder jullie die 2 akraken des te meer jullie er van flippuh.
flippuh????
Praat je echt Rotterdams of probeer je nu gewoon populair te doen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juli 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:31 schreef infamous psv het volgende:
En des je harder jullie die 2 akraken des te meer jullie er van flippuh. En zegt ook wel wat over status van club als Fer nr Twente wilt , vroeger lachte mensen je daarvoor uit en nu geven ze hem gelijk
Het zijn gewoon Joden,...
Ik hoop dat hij zo goed word dat hij volgend jaar voor 20 miljoen oppleurt
naar Madrid ofzo...Krijgen we toch nog 10 miljoen uit Eindhoven ...
Bij die lampies voel je geen druk want daar kunnen die baby`s niet tegen...

Psv heeft wel altijd Rotterdammers nodig van dat gemeenschapsgeld.Koevermans Strootman nu weer Wijnaldum...Waar is jullie talent eigenlijk?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:31 schreef infamous psv het volgende:
En des je harder jullie die 2 akraken des te meer jullie er van flippuh. En zegt ook wel wat over status van club als Fer nr Twente wilt , vroeger lachte mensen je daarvoor uit en nu geven ze hem gelijk
ga weg
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 juli 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het zijn gewoon Joden,...
Ik hoop dat hij zo goed word dat hij volgend jaar voor 20 miljoen oppleurt
naar Madrid ofzo...Krijgen we toch nog 10 miljoen uit Eindhoven ...
Bij die lampies voel je geen druk want daar kunnen die baby`s niet tegen...

Psv heeft wel altijd Rotterdammers nodig van dat gemeenschapsgeld.Koevermans Strootman nu weer Wijnaldum...Waar is jullie talent eigenlijk?
talent? Vooral in t park ...
infamous psv
 infamous psv - woensdag 06 juli 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:35 schreef Rovert het volgende:

[..]

flippuh????
Praat je echt Rotterdams of probeer je nu gewoon populair te doen?
heb er niks mee te maken en clubliefde bestaat nergens meer , als ze meer kunnen verdienen zijn ze gewoon weg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juli 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

talent? Vooral in t park ...
Waar Fons zijn sporen na liet,?
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:40 schreef infamous psv het volgende:

[..]

heb er niks mee te maken en clubliefde bestaat nergens meer , als ze meer kunnen verdienen zijn ze gewoon weg
dat zeg jij omdat je de geldclub PSV gewend bent
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 juli 2011 - 22:41   quote  deeplink  
behalve wat goedkope retehoeren, heeft psv ooit wel eens een speler uit eigen opleiding voortgebracht?
infamous psv
 infamous psv - woensdag 06 juli 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:41 schreef hotjumper het volgende:
behalve wat goedkope retehoeren, heeft psv ooit wel eens een speler uit eigen opleiding voortgebracht?
Staan ook niet bekend om jeugd
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:41 schreef hotjumper het volgende:
behalve wat goedkope retehoeren, heeft psv ooit wel eens een speler uit eigen opleiding voortgebracht?
Volgens wikipedia
=================================
Naast het eerste elftal kent PSV ook een jeugdopleiding. Daar waar PSV bekend stond vanwege de juiste spelers die gescout werden, kwam de jeugdopleiding ogenschijnlijk vaak op het tweede plan. Naast een jeugdafdeling heeft PSV van 1987 tot 2000 een jeugdinternaat gehad.[26]. Onder meer heeft de latere international Peter Hoekstra op het internaat gezeten. Spelers die niet op het jeugdinternaat hebben gezeten, maar wel uit de jeugdopleiding afkomstig zijn, zijn onder andere (ex-)internationals Wilfred Bouma, Boudewijn Zenden, Klaas-Jan Huntelaar en Ibrahim Afellay.
==============================
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 juli 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:42 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Staan ook niet bekend om jeugd
jullie zijn gewoon voor belgie wat twente is voor duitsland
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:42 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Staan ook niet bekend om jeugd
o wacht, kneus 11 vergeet zelf affelay en huntelaar, we hebben te maken met een echte psv-kenner
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

jullie zijn gewoon voor belgie wat twente is voor duitsland
stront?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 juli 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:43 schreef Rovert het volgende:

[..]

Volgens wikipedia
=================================
Naast het eerste elftal kent PSV ook een jeugdopleiding. Daar waar PSV bekend stond vanwege de juiste spelers die gescout werden, kwam de jeugdopleiding ogenschijnlijk vaak op het tweede plan. Naast een jeugdafdeling heeft PSV van 1987 tot 2000 een jeugdinternaat gehad.[26]. Onder meer heeft de latere international Peter Hoekstra op het internaat gezeten. Spelers die niet op het jeugdinternaat hebben gezeten, maar wel uit de jeugdopleiding afkomstig zijn, zijn onder andere (ex-)internationals Wilfred Bouma, Boudewijn Zenden, Klaas-Jan Huntelaar en Ibrahim Afellay.
==============================
geen toppertjes dus
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 juli 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:44 schreef Rovert het volgende:

[..]

stront?
meer een wormvormig aanhangsel
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

meer een wormvormig aanhangsel
stront in de vorm van een wormvormig aanhangsel?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:46 schreef Rovert het volgende:

[..]

stront in de vorm van een wormvormig aanhangsel?
Gedraaid in een vette krul..
Els
 Els - woensdag 06 juli 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 22:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Allemaal bullshit, ineens kraken jullie die 2 af tot de bodem mr ze hebben gewoon gelijk dat er bij andere clubs meer perspectief is. En Vlaar kan t niet maken om weg te gaan dmv 2 punten: 1= hij is bijna alleen mr geblesseerd geweest en heeft volledig loon gehad , dus schaamt hij zich rot om weg te gaan. EN 2: niemand toonde interesse in hem anders had hij hem ook al lang gepeert
Misschien moet je je mening op je eigen forum gaan posten. Heb niet de indruk dat wij jouw visie op de wereld delen of interessant vinden.
Let it Snoo
 Let it Snoo - woensdag 06 juli 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:05 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien moet je je mening op je eigen forum gaan posten. Heb niet de indruk dat wij jouw visie op de wereld delen of interessant vinden.
Naar ik begreep moet je daar 5 weken wachten voor een reactie. Hier 5 seconden.. In die zin heb ik er wel begrip voor. Verder ben ik het roerend met je eens.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 06 juli 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:08 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Naar ik begreep moet je daar 5 weken wachten voor een reactie. Hier 5 seconden.. In die zin heb ik er wel begrip voor. Verder ben ik het roerend met je eens.
klinkt als het verschil tussen de beide stadions...
Els
 Els - woensdag 06 juli 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:08 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Naar ik begreep moet je daar 5 weken wachten voor een reactie. Hier 5 seconden.. In die zin heb ik er wel begrip voor. Verder ben ik het roerend met je eens.
Idd kenmerkend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ron Vlaar: Ik stoorde me aan de instelling van bepaalde jongens









0.0094130