|
|
Jooppie
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik probeer het afgelopen seizoen te vergeten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De rondootjes en de missers in dienst van Feyenoord.GinienFerdriet |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik hoop er vooral op dat de wedstrijd in Gent en thuis tegen Roda voor de beker er op staan. Kan ik eens rustig terug kijken wat er nou mis ging |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: valt me mee dat je niet zegt 10 delen.... allemaal opgenomen in eindhoven... wat een kutseizoen. ik wilde vergeten man... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
mooi verslag van het afgelopen seizoen, ook nog 3 delen.... wat een ellende. klik niet eens de link aan. Hoe kan er nu in vredesnaam met de lengte van 3 delen een mooi verslag zijn? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:34 schreef FR-Douwe het volgende:mooi verslag van het afgelopen seizoen, ook nog 3 delen.... wat een ellende. klik niet eens de link aan. Hoe kan er nu in vredesnaam met de lengte van 3 delen een mooi verslag zijn? nou ja, de drie doelpunten tegen psv waren fijn, misschien hebben ze daar 3 delen van gemaakt |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:36 schreef Rovert het volgende:[..] nou ja, de drie doelpunten tegen psv waren fijn, misschien hebben ze daar 3 delen van gemaakt in slow motion kun je dan toch zeker wel 3 delen van een halve minuut maken :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:37 schreef FR-Douwe het volgende:[..] in slow motion kun je dan toch zeker wel 3 delen van een halve minuut maken :) anders zou ik het ook niet weten, of het moeten beelden van psv-supporters zijn die 90 minuten lang apathisch in het vak in De Kuip aan de grond genageld stonden terwijl ze nog kampioen konden worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:29 schreef Rovert het volgende:[..] Ik hoop er vooral op dat de wedstrijd in Gent en thuis tegen Roda voor de beker er op staan. Kan ik eens rustig terug kijken wat er nou mis ging Behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...2002 Onze inleg kan fliktueren(ofzo iets) |
|
|
|