|
|
Roffa5314
|
|
|
Uhm..Ik Heb EEn Vraag Was Lamprou Toen Hij eerder Bij Feyenoord Speelden Beroemd/Goed? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom Begin Je Elk Woord Met Een Hoofdletter? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:45 schreef Roffa5314 het volgende:Uhm..Ik Heb EEn Vraag Was Lamprou Toen Hij eerder Bij Feyenoord Speelden Beroemd/Goed? Ik dacht dat hij wereldberoemd was ja, hoezo? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: omdat ie met zn telefoon internet |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:45 schreef Roffa5314 het volgende:Uhm..Ik Heb EEn Vraag Was Lamprou Toen Hij eerder Bij Feyenoord Speelden Beroemd/Goed? Hij was zeer beroemd!! Maar de status van Lucius of Charisteas heeft hij nooit bereikt. Zou fijn zijn als Feyenoord momenteel een keepert als kostas onder contract zou hebben. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:45 schreef Roffa5314 het volgende:Uhm..Ik Heb EEn Vraag Was Lamprou Toen Hij eerder Bij Feyenoord Speelden Beroemd/Goed? ? steengoed, daarom ook onomstreden nummer 1 en heeft inmiddels 3 seizoenen erop zitten als nummer 1 |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:58 schreef FR-Douwe het volgende:[..] ? steengoed, daarom ook onomstreden nummer 1 en heeft inmiddels 3 seizoenen erop zitten als nummer 1 Een toppert! Kan me nog als de dag van gistert herrineren dat ie in de A1 tegen gwl kwassie kieriewierie van scoren af wist te houden in de 90e minuut. Kostas//Held |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 23:01 schreef Gyan010 het volgende:[..] Een toppert! Kan me nog als de dag van gistert herrineren dat ie in de A1 tegen gwl kwassie kieriewierie van scoren af wist te houden in de 90e minuut. Kostas//Held zeker SUPERHELD |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Keepte nog in de WK-finale van '98, geneutraliseerd tot Fransman.. Was destijds nog kaal, ringbaardje en ook klein. WERELDBEROEMD wastie. Maar eeuwige roem bestaat niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 23:03 schreef Let it Snoo het volgende:Keepte nog in de WK-finale van '98, geneutraliseerd tot Fransman.. Was destijds nog kaal, ringbaardje en ook klein. WERELDBEROEMD wastie. Maar eeuwige roem bestaat niet. bij marathon heeft ie de grieken er nog door heen gesleept |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: was hij ook niet degene die de 300 aanvoerde tijdens de slag in de bergen bij Thermopylae? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:45 schreef Roffa5314 het volgende:Uhm..Ik Heb EEn Vraag Was Lamprou Toen Hij eerder Bij Feyenoord Speelden Beroemd/Goed? Je stelt een serieuze vraag en je hebt nog geen serieus antwoord gekregen. Kinderachtig. Zal ik het wel doen.
Lamprou heeft de jaren ervoor twee jaar bij Panathinaikos onder de lat gestaan. Hij heeft in 68 wedstrijden slecht 17 doelpunten toegestaan. Daarna 3 jaar bij Olympique Lyon. Vermaard vanwege zijn sprongkracht. Hij werd er ook wel De Zwarte Havik genoemd. In Lyon heeft hij een eigen museum. Daarin ook een drietal ganzen, die hij met uittrappen uit de lucht heeft geschoten. Kortom: geen kleine jongen. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Hij won de laatste presidentsverkiezingen in Amerika. Met glans. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 23:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je stelt een serieuze vraag en je hebt nog geen serieus antwoord gekregen. Kinderachtig. Zal ik het wel doen. Lamprou heeft de jaren ervoor twee jaar bij Panathinaikos onder de lat gestaan. Hij heeft in 68 wedstrijden slecht 17 doelpunten toegestaan. Daarna 3 jaar bij Olympique Lyon. Vermaard vanwege zijn sprongkracht. Hij werd er ook wel De Zwarte Havik genoemd. In Lyon heeft hij een eigen museum. Daarin ook een drietal ganzen, die hij met uittrappen uit de lucht heeft geschoten. Kortom: geen kleine jongen. de zwarte havik? waarom havik? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat is onzin, hij is 1.68, alleen Milo en Leon zijn kleiner |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: zijn die 2 echt zo klein? Mogen ze het stadion wel in dan? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Milo tot voor kort niet, oor Leon hebben ze zo'n plastic verhoginkje uit de imax gestolen voor op zn stoel |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 23:12 schreef hotjumper het volgende:[..] Milo tot voor kort niet, oor Leon hebben ze zo'n plastic verhoginkje uit de imax gestolen voor op zn stoel gossie schattige knullukes |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
quote: Nouja Wilde Gewoon weten of hij goed is |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 22:54 schreef Gyan010 het volgende:[..] Hij was zeer beroemd!! Maar de status van Lucius of Charisteas heeft hij nooit bereikt. Zou fijn zijn als Feyenoord momenteel een keepert als kostas onder contract zou hebben. Dat zou super zijn |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 23:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je stelt een serieuze vraag en je hebt nog geen serieus antwoord gekregen. Kinderachtig. Zal ik het wel doen. Lamprou heeft de jaren ervoor twee jaar bij Panathinaikos onder de lat gestaan. Hij heeft in 68 wedstrijden slecht 17 doelpunten toegestaan. Daarna 3 jaar bij Olympique Lyon. Vermaard vanwege zijn sprongkracht. Hij werd er ook wel De Zwarte Havik genoemd. In Lyon heeft hij een eigen museum. Daarin ook een drietal ganzen, die hij met uittrappen uit de lucht heeft geschoten. Kortom: geen kleine jongen. Bedankt eindelijk een serieus antwoord |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable