BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nog een verrader: Bert van Marwijk

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 06 juli 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Wat ik nu weer heb gelezen: Het blijkt dat Bert van Marwijk blij is met het feit dat Georginio Wijnaldum naar Pisvee is vertrokken!! Dan hoeft ie van mij ook geen trainer meer te worden in de toekomst in de kuip. Ook al zo'n ferrader....
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:38 schreef lijdensweg het volgende:
Wat ik nu weer heb gelezen: Het blijkt dat Bert van Marwijk blij is met het feit dat Georginio Wijnaldum naar Pisvee is vertrokken!! Dan hoeft ie van mij ook geen trainer meer te worden in de toekomst in de kuip. Ook al zo'n ferrader....
bron?
cc-tje
 cc-tje - woensdag 06 juli 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Onder druk gezet door die neuzen homo's uit zeist... dan hoeft ie niet weer een Feyenoorder op te stellen...
Brian
 Brian - woensdag 06 juli 2011 - 23:54   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/125580/Van_Marwijk:_Blij_met_keuze_van_Wijnaldum_en_Strootman

Ja dat was mijn reactie in eerste instantie ook een beetje.
Maar denk dat Bert het bedoeld uit het oogpunt, als trainer van het Nederlands elftal.
Deze jongens zitten vaak tegen het Nederlands Elftal aan als het om de selectie gaat.
Als ze zich beter gaan ontwikkelen is dat alleen maar goed voor Hem.
Begrijp die gedachte wel van de bondscoach.

Voor Feyenoord is het al wat minder
En zal zien dat Wijnaldum nu wel Speelminuten gaat krijgen in het Nederlands elftal
Wat het onderbuik gevoel enkel maar gaat versterken.
Maar denk niet dat Bert het negatief bedoelde naar Feyenoord toe
Maar dat hij hier meer zijn bondscoach hart liet spreken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door Brian --
Rovert
 Rovert - woensdag 06 juli 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:54 schreef Brian het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/125580/Van_Marwijk:_Blij_met_keuze_van_Wijnaldum_en_Strootman

Maar denk niet dat Bert het negatief bedoelde naar Feyenoord toe
Maar dat hij hier meer zijn bondscoach hart liet spreken.
iemand die een warm kloppend hart heeft wordt geen bondscoach, suffe baan
Brian
 Brian - woensdag 06 juli 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Ja daar heb jij weer een punt Rovert
PieterBos
 PieterBos - donderdag 07 juli 2011 - 00:04   quote  deeplink  
"Vanuit mijn perspectief als bondscoach van het Nederlands elftal ben ik blij dat Wijnaldum en Strootman deze keuze hebben gemaakt"

Lijkt me helder.
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 00:04 schreef PieterBos het volgende:
"Vanuit mijn perspectief als bondscoach van het Nederlands elftal ben ik blij dat Wijnaldum en Strootman deze keuze hebben gemaakt"

Lijkt me helder.
Lijkt me inderdaad helder dat hij Feyenoord daarmee afserveert en nu al aangeeft dat volgende jaren voor Feyenoord roemloos zullen verlopen. Altijd weer fijn om een ex-werknemer dat soort statements te horen maken. Als hij er echt zo over denkt, en voor Feyenoord geen perspectief ziet, had hij zijn mond kunnen houden. Ook volkomen acceptabel.
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 08:17   quote  deeplink  
Dus: vanuit mijn perspectief als Feyenoordsupporter vind ik Van Marwijk een flapdrol.
ZeikerT
 ZeikerT - donderdag 07 juli 2011 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 08:16 schreef Els het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad helder dat hij Feyenoord daarmee afserveert en nu al aangeeft dat volgende jaren voor Feyenoord roemloos zullen verlopen. Altijd weer fijn om een ex-werknemer dat soort statements te horen maken. Als hij er echt zo over denkt, en voor Feyenoord geen perspectief ziet, had hij zijn mond kunnen houden. Ook volkomen acceptabel.
Els je hebt helemaal gelijk hoor maar waarom is alles en iedereen het overeens dat er FEYENOORD echt dingen niet goed zijn... mischien om deze mensen dicht bij het vuur gezeten hebben?!? De enige die positief zjn over FEYENOORD zijn de spelers en zij horen helemaal niets of mensen die hier meer belang bij hebben dan andersom.
probbie
 probbie - donderdag 07 juli 2011 - 08:46   quote  deeplink  
Bert is een feyenoorder!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 07 juli 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 00:04 schreef PieterBos het volgende:
"Vanuit mijn perspectief als bondscoach van het Nederlands elftal ben ik blij dat Wijnaldum en Strootman deze keuze hebben gemaakt"

Lijkt me helder.
Heeft Bert wel gelijk in
PSV is nu sportief een stap hoger met Europees voetbal etc
En het is niet zo dat ze naar bijv Liverpool gaan net als babel om vervolgens niet meer te voetballen
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 07 juli 2011 - 09:04   quote  deeplink  
Bert heeft gelijk, hij zegt wat ook wij zien maar niet willen weten/toegeven.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 07 juli 2011 - 09:08   quote  deeplink  
Zaakwaarnemers zijn de grootste hufters

Koeman: "Spelers moeten zelf beslissen"
Erwin Koeman vindt dat spelers zich teveel laten beïnvloeden door hun zaakwaarnemers. De trainer van FC Utrecht denkt daarbij aan de transfer van Kevin Strootman.

Strootman vertrok, samen met Dries Mertens, naar PSV. "Strootman speelde pas een half jaar voor FC Utrecht", zegt Koeman tegen NUsport. "Wat is er dan op tegen om nog een jaartje te blijven? Natuurlijk is PSV een sportieve verbetering, maar goed. Er spelen ook andere factoren mee."

Zoals de rol van de zaakwaarnemer, denkt Koeman. "Die denken ook aan geld. Spelers laten zich steeds meer door hen leiden." De trainer vindt het dan ook verontrustend dat de belangenbehartigers van de spelers steeds vaker degene zijn die de belangrijke besluiten nemen.

"Ik beslis altijd zelf. Toen ik wegging bij Feyenoord was mijn zaakwaarnemer het daar absoluut niet mee eens. Ik liet een bedrag van zes nullen liggen. Maar mijn gevoel zei dat ik moest opstappen", geeft Koeman als voorbeeld. "Die onafhankelijkheid zie je niet veel meer."

Geen initiatief
"Ik word vaak gebeld door zaakwaarnemers met een lulsmoesje en het draait er dan op uit dat één van zijn spelers naar mijn club wil. Dan denk ik al: die speler neemt zelf het initiatief niet, dus zal hij dat ook op het veld niet doen." Maar het beperkt zich niet alleen tot de spelers, denkt Koeman.

"Zelfs trainers vertrekken voor een paar centen meer zonder hun club in te lichten. Goede communicatie op het goede moment kan je een hoop schade besparen. Voorlopig kan John van den Brom geen goed meer doen bij ADO Den Haag. Dat zal hij niet gewild hebben."

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/07/07/2564221/koeman-spelers-moeten-zelf-beslissen
plannetje
 plannetje - donderdag 07 juli 2011 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:38 schreef lijdensweg het volgende:
Wat ik nu weer heb gelezen: Het blijkt dat Bert van Marwijk blij is met het feit dat Georginio Wijnaldum naar Pisvee is vertrokken!! Dan hoeft ie van mij ook geen trainer meer te worden in de toekomst in de kuip. Ook al zo'n ferrader....
dat is tog logisch!!! voor ze ontwikkeling... kolere het gaat nog steeds over wijnaldum... LATEN WE ONS EENS CONCENTREREN OP ONZE MANNEN!!!
Royaal
 Royaal - donderdag 07 juli 2011 - 09:22   quote  deeplink  
Verrader is een groot woord voor iemand die enkel de waarheid verkondigd (helaas).
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 juli 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Gedegen uitspraak van iemand met realiteitsbesef. En: sprekend als bondscoach, niet als Feyenoorder.
de flh
 de flh - donderdag 07 juli 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Mensen kunnen het ook overdrijven. Ja Wijnaldum is weg, ja dat is kut. Maar om nou meteen de hele wereld als vijand te zien vind ik ook weer overdreven.

Wanneer gaan we weer verder??
De Spot
 De Spot - donderdag 07 juli 2011 - 09:56   quote  deeplink  
Wat een gejank zeg verrader dit jode zus...word eens wakker....hij bedoelt denk ik dat wijnaldum niet naar het buitenland gaat...
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 10:06   quote  deeplink  
Hij had ook zijn mond kunnen houden. Zijn uitspraak is hoe dan ook niet positief voor Feyenoord. Een bondscoach hoort boven de partijen te staan, en dus geen uitspraken te doen over de nationale elftallen, en welke in zijn ogen beter zijn. Uitglijer eerste klas.
De Spot
 De Spot - donderdag 07 juli 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 10:06 schreef Els het volgende:
Hij had ook zijn mond kunnen houden. Zijn uitspraak is hoe dan ook niet positief voor Feyenoord. Een bondscoach hoort boven de partijen te staan, en dus geen uitspraken te doen over de nationale elftallen, en welke in zijn ogen beter zijn. Uitglijer eerste klas.
waarom hij geeft gewoon zijn mening...dat mag toch enne Bert bedoelt het echt niet om feyenoord te kijk te zetten...mijn mening is ook dat je je bij PSV beter kan ontwikkelen dan bij ons...ik hou van feyenoord maar zie me club een steeds slechter elftal krijgen..
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 07 juli 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Het is Bert naar zijn hoofd gestegen. Koekie heeft teveel over zijn bolletje geaaid.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 07 juli 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 10:06 schreef Els het volgende:
Hij had ook zijn mond kunnen houden. Zijn uitspraak is hoe dan ook niet positief voor Feyenoord. Een bondscoach hoort boven de partijen te staan, en dus geen uitspraken te doen over de nationale elftallen, en welke in zijn ogen beter zijn. Uitglijer eerste klas.
+1
Roffa5314
 Roffa5314 - donderdag 07 juli 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Hij hoeft Nooit meer DE Kuip In als coach
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 10:14 schreef De Spot het volgende:

[..]

waarom hij geeft gewoon zijn mening...dat mag toch enne Bert bedoelt het echt niet om feyenoord te kijk te zetten...mijn mening is ook dat je je bij PSV beter kan ontwikkelen dan bij ons...ik hou van feyenoord maar zie me club een steeds slechter elftal krijgen..
Als je een baan hebt, die neutraliteit vereist, kan je je beter onthouden van waardeoordelen. Al is het 1000x zijn mening, die had hij voor zich moeten houden.
JanM
 JanM - donderdag 07 juli 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Ik zie het probleem niet!
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Ik wel. Het bevestigt dat Feyenoord minder aantrekkelijk is, zelfs de bondscoach vindt dat talenten beter ergens anders tot wasdom kunnen komen. Waarom zou een zaakwaarnemer daar dan niet naar streven (of een speler). Het maakt de situatie van Feyenoord onnodig lastiger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door Els --
de flh
 de flh - donderdag 07 juli 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 10:28 schreef Els het volgende:
Ik wel. Het bevestigt dat Feyenoord minder aantrekkelijk is, zelfs de bondscoach vindt dat talenten beter ergens anders tot wasdom kunnen komen. Waarom zou een zaakwaarnemer daar dan niet naar streven (of een speler). Het maakt de situatie van Feyenoord onnodig lastiger.
Ik begrijp je wel, maar hij zegt alleen wat voor heel Nederland al een feit is. Van Feyenoord naar PSV is sportief gezien een enorme stap omhoog. Laat Feyenoord maar het tegendeel bewijzen.
salemi
 salemi - donderdag 07 juli 2011 - 10:33   quote  deeplink  
'Als ik bij Feyenoord was gebleven, was ik nooit zover geweest als nu'
Donderdag, 7 juli 2011 om 09:50
Jeffrey Bruma gaat volgend jaar op zoek naar speelminuten bij Hamburger SV. De verdediger vertrok al op jonge leeftijd van Feyenoord naar Chelsea, maar hoeft daar voorlopig nog nergens op te rekenen. Spijt van zijn overstap heeft Bruma echter niet: Ik was nooit zo ver geweest als nu als ik bij Feyenoord was gebleven, dat weet ik zeker, zegt de verdediger in ELF.

Weer zo'n prutser!!!!
Wat mankeert die over het paard getild kereltjes toch? Ze denken echt dat ze al iets gepresteerd hebben door bij Chelsea de bank een keer warmgehouden te hebben. Ik verlang zo terug naar de tijd van Rinus Israel, Willem van Hanegem, Theo Laseroms en Johan Boskamp die jonge spelers met een grote waffel het hele veld overschopten om ze manieren bij te brengen. En anders was er altijd nog Ernst Happel die dat soort kereltjes doodleuk een heel seizoen in het tweede liet spelen. Daar leer je van! Nu worden die kleuters behandeld met fluwelen handschoentjes en krijgen ze een volstrekt verkeerd zelfbeeld. Die gozert denkt echt door een half seizoen bij Leicester gespeeld te hebben een topvoetballer te zijn. Wat een zakkenwasser. Ik hou heel erg van voetbal en van mijn prachtige club op Zuid. Maar ik kots zo langzamerhand van die snotblagen met hun grote bekken. Walgelijk. Ik ben blij dat die Wijnaldum weg is, en laten we ook meteen maar afscheid nemen van die Fer. Centjes pakken en een strik erom. Martin van Geel HELD!!!!!!!!!!!!
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 07 juli 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 10:33 schreef salemi het volgende:
'Als ik bij Feyenoord was gebleven, was ik nooit zover geweest als nu'
Donderdag, 7 juli 2011 om 09:50
Jeffrey Bruma gaat volgend jaar op zoek naar speelminuten bij Hamburger SV. De verdediger vertrok al op jonge leeftijd van Feyenoord naar Chelsea, maar hoeft daar voorlopig nog nergens op te rekenen. Spijt van zijn overstap heeft Bruma echter niet: Ik was nooit zo ver geweest als nu als ik bij Feyenoord was gebleven, dat weet ik zeker, zegt de verdediger in ELF.

Weer zo'n prutser!!!!
Wat mankeert die over het paard getild kereltjes toch? Ze denken echt dat ze al iets gepresteerd hebben door bij Chelsea de bank een keer warmgehouden te hebben. Ik verlang zo terug naar de tijd van Rinus Israel, Willem van Hanegem, Theo Laseroms en Johan Boskamp die jonge spelers met een grote waffel het hele veld overschopten om ze manieren bij te brengen. En anders was er altijd nog Ernst Happel die dat soort kereltjes doodleuk een heel seizoen in het tweede liet spelen. Daar leer je van! Nu worden die kleuters behandeld met fluwelen handschoentjes en krijgen ze een volstrekt verkeerd zelfbeeld. Die gozert denkt echt door een half seizoen bij Leicester gespeeld te hebben een topvoetballer te zijn. Wat een zakkenwasser. Ik hou heel erg van voetbal en van mijn prachtige club op Zuid. Maar ik kots zo langzamerhand van die snotblagen met hun grote bekken. Walgelijk. Ik ben blij dat die Wijnaldum weg is, en laten we ook meteen maar afscheid nemen van die Fer. Centjes pakken en een strik erom. Martin van Geel HELD!!!!!!!!!!!!
Zo is het! Hand in hand...
Suijltje
 Suijltje - donderdag 07 juli 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 10:06 schreef Els het volgende:
Hij had ook zijn mond kunnen houden. Zijn uitspraak is hoe dan ook niet positief voor Feyenoord. Een bondscoach hoort boven de partijen te staan, en dus geen uitspraken te doen over de nationale elftallen, en welke in zijn ogen beter zijn. Uitglijer eerste klas.
Wederom eens Els!
Vind gewoon, dat zulke Feyenoord-afkrakende mededelingen niet kunnen!
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 07 juli 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 10:56 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Wederom eens Els!
Vind gewoon, dat zulke Feyenoord-afkrakende mededelingen niet kunnen!
Hij kraakt Feijenoord ok niet af. Hij geeft enkel aan dat ze hoogstwaarschijnlijk bij PSV verder zullen ontwikkelen. Hoe hard het voor de meeste van jullie ook is, het is op dit moment wel de waarheid.

Op dit moment is het een kwestie van de wonden likken, op je lippen bijten en doorbikkelen. Dan ben ik ervan overtuigd dat Feijenoord over een jaar of 3 weer staat waar het hoort, in de top 3.

Waar PSV geld van de gemeente leent om rekeningen te betalen en schulden af te lossen, doen jullie het intern en lossen jullie het op door jeugdspelers de kans te geven. Welliswaar noodgedwongen, maar daar heb je op de lange termijn alleen maar profeit van.

Ik weet het zeker; Het komt helemaal goed, het heeft enkel wat tijd nodig.
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 11:06 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Hij kraakt Feijenoord ok niet af. Hij geeft enkel aan dat ze hoogstwaarschijnlijk bij PSV verder zullen ontwikkelen. Hoe hard het voor de meeste van jullie ook is, het is op dit moment wel de waarheid.

Op dit moment is het een kwestie van de wonden likken, op je lippen bijten en doorbikkelen. Dan ben ik ervan overtuigd dat Feijenoord over een jaar of 3 weer staat waar het hoort, in de top 3.

Waar PSV geld van de gemeente leent om rekeningen te betalen en schulden af te lossen, doen jullie het intern en lossen jullie het op door jeugdspelers de kans te geven. Welliswaar noodgedwongen, maar daar heb je op de lange termijn alleen maar profeit van.

Ik weet het zeker; Het komt helemaal goed, het heeft enkel wat tijd nodig.
De kwestie die door ons aangekaart wordt, is ook niet of het waar is of niet. We hebben ook nog wel enig besef van de ranglijst van vorig jaar. De discussie is, of een onpartijdig geachte trainer, die bovendien veel aan Feyenoord te danken heeft, dit soort meningen de media in moet gooien, of verstandig moet zijn en zijn mening voor zich moet houden. Stilte had hem in dit geval gesierd.
Suijltje
 Suijltje - donderdag 07 juli 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 11:17 schreef Els het volgende:

[..]

De kwestie die door ons aangekaart wordt, is ook niet of het waar is of niet. We hebben ook nog wel enig besef van de ranglijst van vorig jaar. De discussie is, of een onpartijdig geachte trainer, die bovendien veel aan Feyenoord te danken heeft, dit soort meningen de media in moet gooien, of verstandig moet zijn en zijn mening voor zich moet houden. Stilte had hem in dit geval gesierd.
Right Els!
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 07 juli 2011 - 11:59   quote  deeplink  
Hij mag zeggen wat hij wil.
En ik snap dat hij als bondscoach liever heeft dat spelers waar hij toekomst in ziet, ervaring op doen op het hoogste niveau in Nederland en Europa.
Dus bij PSV en niet bij Feyenoord.

Hij heeft maar 1 proffesioneel belang en dat is het Nederlands Elftal. Logisch..
JanM
 JanM - donderdag 07 juli 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 11:17 schreef Els het volgende:

[..]

De kwestie die door ons aangekaart wordt, is ook niet of het waar is of niet. We hebben ook nog wel enig besef van de ranglijst van vorig jaar. De discussie is, of een onpartijdig geachte trainer, die bovendien veel aan Feyenoord te danken heeft, dit soort meningen de media in moet gooien, of verstandig moet zijn en zijn mening voor zich moet houden. Stilte had hem in dit geval gesierd.
Volgens mij doelt hij meer op het feit dat Judas en Strootman niet naar het buitenland zijn gegaan dan dat hij 'afgeeft' op het mindere niveau van Feyenoord, dus ik begrijp deze ophef echt niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 07 juli 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 10:06 schreef Els het volgende:
Hij had ook zijn mond kunnen houden. Zijn uitspraak is hoe dan ook niet positief voor Feyenoord. Een bondscoach hoort boven de partijen te staan, en dus geen uitspraken te doen over de nationale elftallen, en welke in zijn ogen beter zijn. Uitglijer eerste klas.
mwa, ben ik niet met je eens.

Bert verkondigd al jaren (terecht overigens) dat talent in zijn ogen te snel naar het buitenland gaat en dat ze beter voor de weg van de geleidelijkheid. In die visie past een overstap van Wijnaldum van een subtopper naar de absolute top binnen NL.

Daarmee beschadigd hij Feyenoord niet in mijn ogen, iedereen kan zien dat PSV een stuk verder is dan Feyenoord. Dat is voor ons als supporters pijnlijk, maar daarom nog niet minder waar. Bert heeft dit soort dingen altijd al gezegd, maar nu het over Feyenoord gaat zou hij dat niet meer mogen?
vakkie----p
 vakkie----p - donderdag 07 juli 2011 - 15:49   quote  deeplink  
dat jullie nog steeds denken dat het goed op je cv staat dat je bij feyenooit heb gespeelt.

jullie tijd is voor bij zorg maar gewoon dat je niet degradeerd

jaja het stadion is in gestort dat weet ik al
richfey
 richfey - donderdag 07 juli 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:49 schreef vakkie----p het volgende:
dat jullie nog steeds denken dat het goed op je cv staat dat je bij feyenooit heb gespeelt.

jullie tijd is voor bij zorg maar gewoon dat je niet degradeerd

jaja het stadion is in gestort dat weet ik al
Europacup 1 Wereldbeker , Uefa cup 2 , landskampioen , beker en jullie ?????????????????
De Spot
 De Spot - donderdag 07 juli 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:49 schreef vakkie----p het volgende:
dat jullie nog steeds denken dat het goed op je cv staat dat je bij feyenooit heb gespeelt.

jullie tijd is voor bij zorg maar gewoon dat je niet degradeerd

jaja het stadion is in gestort dat weet ik al
14 keer landskampioen.....1 keer europacup 1....2 keer uefacup...europesesupercup....veel nationale bekers..

10 jaar geleden zaten er 10000 man in het stadion van jullie,,,jullie zijn 1 keer kampioen en gelijk een grote muil...Twente is een nepclub...met een hoop vieze Duitsers in jullie stadion..
De Spot
 De Spot - donderdag 07 juli 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 16:00 schreef richfey het volgende:

[..]

Europacup 1 Wereldbeker , Uefa cup 2 , landskampioen , beker en jullie ?????????????????
idd Rich..je was me voor zie ik...hahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 07 juli 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:49 schreef vakkie----p het volgende:
dat jullie nog steeds denken dat het goed op je cv staat dat je bij feyenooit heb gespeelt.

jullie tijd is voor bij zorg maar gewoon dat je niet degradeerd

jaja het stadion is in gestort dat weet ik al
tsja...
michelvakkie v
 michelvakkie v - donderdag 07 juli 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2011 - 23:38 schreef lijdensweg het volgende:
Wat ik nu weer heb gelezen: Het blijkt dat Bert van Marwijk blij is met het feit dat Georginio Wijnaldum naar Pisvee is vertrokken!! Dan hoeft ie van mij ook geen trainer meer te worden in de toekomst in de kuip. Ook al zo'n ferrader....
???????!!!!!

Je kunt van Bert van Marwijk toch niet eisen dat ie heel z'n leven nu alles goed vindt wat uit Rotterdan-Zuid komt? En dat hij PSV maar een klote-clupje vindt? Hij is bondscoach, simpel! En ook ik vindt het helemaal niks, Wijnaldum in een PSV-shirt. Maar als jij twee knaken meer kan verdienen als vuilnisman dan als putjesschepper, dan doe je dat ook. Clubtrouw is iets van het verleden, wen er maar aan. Kijk maar naar de fijne teksten van Leroy Fer, dat hadden we toch ook niet verwacht? That's life!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 juli 2011 - 16:10   quote  deeplink  
Hier nog zo'n verrader! Bruma adviseert de jeugdspelers van Feyenoord de club zo snel mogelijk te verlaten. Wat een debiel zeg, stank voor dank
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:49 schreef vakkie----p het volgende:
dat jullie nog steeds denken dat het goed op je cv staat dat je bij feyenooit heb gespeelt.

jullie tijd is voor bij zorg maar gewoon dat je niet degradeerd

jaja het stadion is in gestort dat weet ik al
Je tegenstander kleineren dmv rare namen staat nooit erg intelligent. Grammaticale fouten trouwens ook niet.
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 07 juli 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 11:17 schreef Els het volgende:

[..]

De kwestie die door ons aangekaart wordt, is ook niet of het waar is of niet. We hebben ook nog wel enig besef van de ranglijst van vorig jaar. De discussie is, of een onpartijdig geachte trainer, die bovendien veel aan Feyenoord te danken heeft, dit soort meningen de media in moet gooien, of verstandig moet zijn en zijn mening voor zich moet houden. Stilte had hem in dit geval gesierd.
Van Marwijk zegt dat het goed is dat Wijnaldum en Strootman de stap naar het buitenland nog niet hebben gezet. Daar was het naar zijn mening nog te vroeg voor. Hij denkt dat beide spelers zich bij PSV goed kunnen ontwikkelen en is positief over het aankoopbeleid van PSV. Ze halen jonge Nederlanders met veel potentie in plaats van buitenlanders. Hij spreekt met geen woord over Feyenoord dat jij de conclusie trekt dat hij het goed vindt dat Wijnaldum bij Feyenoord vertrekt is jouw interpretatie.

Daarbij heeft van Marwijk er baat bij dat zijn spelers zich zo goed en snel mogelijk ontwikkelen dat Feyenoord in een moeilijke fase zit weten we allemaal. Ik ben wel blij met een bondscoach die een mening heeft en die ook durft te verkondigen. Van Marwijk zegt niets nadeligs over ons cluppie.
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 16:30   quote  deeplink  
........maar nu kunnen ze toch een flinke stap omhoog zetten. Daar waren ze aan toe."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/125580/Van_Marwijk:_Blij_met_keuze_van_Wijnaldum_en_Strootman#ixzz1RQiLvff1

Bovenstaande quote laat weinig ruimte voor interpretatie.
JanM
 JanM - donderdag 07 juli 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 16:30 schreef Els het volgende:
........maar nu kunnen ze toch een flinke stap omhoog zetten. Daar waren ze aan toe."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/125580/Van_Marwijk:_Blij_met_keuze_van_Wijnaldum_en_Strootman#ixzz1RQiLvff1

Bovenstaande quote laat weinig ruimte voor interpretatie.
Els, jij ziet dit blijkbaar als een aanval/sneer van Van Marwijk, maar de feiten liggen toch (helaas!) gewoon zo dat Utrecht en Feyenoord 9e en 10e zijn geworden en PSV lang heeft meegedaan om de titel, dat komend seizoen normaliter weer gaan doen en komend seizoen i.t.t. Utrecht en Feyenoord Europees voetbal spelen? Daarmee zegt hij toch niets geks als bondscoach, ook al is hij voormalig trainer van Feyenoord?
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 07 juli 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 16:30 schreef Els het volgende:
........maar nu kunnen ze toch een flinke stap omhoog zetten. Daar waren ze aan toe."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/125580/Van_Marwijk:_Blij_met_keuze_van_Wijnaldum_en_Strootman#ixzz1RQiLvff1

Bovenstaande quote laat weinig ruimte voor interpretatie.
PSV is sinds 2001 zes keer kampioen geworden dat is sportief een stap vooruit ten opzichte van Feyenoord en Utrecht daarmee zegt hij toch niets onredelijks? Feyenoord komt er wel weer bovenop en we gaan op termijn weer prijzen pakken daarvan ben ik zeker maar in de nabije toekomst is het nog alle zeilen bijzetten om de schulden weg te werken.

Van Marwijk heeft helemaal gelijk, van mij hoeft hij zijn mond niet te houden. Ik weet zeker dat van Marwijk Feyenoord nog steeds een geweldige club vindt maar PSV is op sportief vlak momenteel gewoon een stuk beter en dat is wat hij zegt.
Jooppie
 Jooppie - donderdag 07 juli 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Het gaat erom dat het voor de ontwikkeling van die spelers beter is als ze europees spelen en op een hoger niveau trainen. Al heb ik wel mijn vraagtekens, want laatste wedstrijden straalde psv echt helemaal niets uit. Dus ik ben benieuwd of ze nou met deze aankopen opeens wel de sterren van het dak gaan spelen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nog een verrader: Bert van Marwijk









0.0090100