BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nog een verrader: Bert van Marwijk

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
vakkie----p
 vakkie----p - donderdag 07 juli 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 16:00 schreef richfey het volgende:

[..]

Europacup 1 Wereldbeker , Uefa cup 2 , landskampioen , beker en jullie ?????????????????
maar ja wat koop je daar voor prijzen van 10 tot 40 jaar oud
sevillana
 sevillana - donderdag 07 juli 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 08:16 schreef Els het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad helder dat hij Feyenoord daarmee afserveert en nu al aangeeft dat volgende jaren voor Feyenoord roemloos zullen verlopen. Altijd weer fijn om een ex-werknemer dat soort statements te horen maken. Als hij er echt zo over denkt, en voor Feyenoord geen perspectief ziet, had hij zijn mond kunnen houden. Ook volkomen acceptabel.
snap wat je bedoelt Els, . . persoonlijk vind ik dat een bondscoach zich sowieso niet moet uitlaten over relaties tussen clubs en spelers, dus ook deze uitspraak had hij beter voor zich kunnen houden. hij heeft zelf een beetje mogen beleven hoe een club als Feyenoord leeft bij het legioen en had dan ook kunnen weten hoe men bij ons over z'n uitspraak denkt!
Foutje Bert! . . laat 't niet nog eens voorkomen!
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 16:48 schreef JanM het volgende:

[..]

Els, jij ziet dit blijkbaar als een aanval/sneer van Van Marwijk, maar de feiten liggen toch (helaas!) gewoon zo dat Utrecht en Feyenoord 9e en 10e zijn geworden en PSV lang heeft meegedaan om de titel, dat komend seizoen normaliter weer gaan doen en komend seizoen i.t.t. Utrecht en Feyenoord Europees voetbal spelen? Daarmee zegt hij toch niets geks als bondscoach, ook al is hij voormalig trainer van Feyenoord?
Nee, ik zie dit niet als een aanval of een sneer. Hij constateert ook niet geks. Maar soms is het beter te zwijgen ipv te spreken. Feyenoord schiet echt helemaal niets op met constateringen uit allerlei hoeken dat het niet goed gaat. Zoals een aantal van jullie hartstochtelijk de FSV/VG verzoeken hun mond te houden en geen olie op het vuur te gooien, wil ik die groep graag een beetje uitbreiden. Ik zou het ook op prijs stellen als Van Marwijk, en de KNVB (bij monde van Van Marwijk) en Munsterman hun mond zouden houden. Hoe waar het ook is, dat Fer volgend jaar gratis de Kuip uit kan lopen, Feyenoord schiet er niets mee op dat dat soort dingen telekns de pers halen. Laat Feyenoord met rust, tenzij je iets positiefs te melden hebt. We hebben het echt al moeilijk genoeg met de interne problemen.
Ik heb er dus meer kritiek op dat iemand zo nodig weer eens wat moet zeggen, terwijl hij als autoriteit gezien wordt, en dus alle uitspraken op een goudschaaltje moet wegen. Maar ik vind dat Van Marwijk wel vaker niet echt goed met zijn voorbeeldfunctie omgaat.
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 16:53 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

PSV is sinds 2001 zes keer kampioen geworden dat is sportief een stap vooruit ten opzichte van Feyenoord en Utrecht daarmee zegt hij toch niets onredelijks? Feyenoord komt er wel weer bovenop en we gaan op termijn weer prijzen pakken daarvan ben ik zeker maar in de nabije toekomst is het nog alle zeilen bijzetten om de schulden weg te werken.

Van Marwijk heeft helemaal gelijk, van mij hoeft hij zijn mond niet te houden. Ik weet zeker dat van Marwijk Feyenoord nog steeds een geweldige club vindt maar PSV is op sportief vlak momenteel gewoon een stuk beter en dat is wat hij zegt.
De discussie gaat niet over het feit of PSV op dit moment verder is, nogmaals, ondanks fantieke pogingen om het te vergeten, heb ik nog steeds de stand van afgelopen jaar nog wel voor ogen. Btw, ook de resultaten van afgelopen 10 seizoenen. De discussie is wat mij betreft of Van Marwijk er goed aan doet om dit soort dingen in de pers te zeggen. En dan zeg ik, redenerend vanuit het perspectief van Feyenoord: nee, absoluut niet. Hij had beter zijn mond kunnen houden. Wij zitten als Feyenoord niet te wachten op weer iemand die bevestigt dat we momenteel echt geen ene fluit voorstellen.
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 17:21 schreef sevillana het volgende:

[..]

snap wat je bedoelt Els, . . persoonlijk vind ik dat een bondscoach zich sowieso niet moet uitlaten over relaties tussen clubs en spelers, dus ook deze uitspraak had hij beter voor zich kunnen houden. hij heeft zelf een beetje mogen beleven hoe een club als Feyenoord leeft bij het legioen en had dan ook kunnen weten hoe men bij ons over z'n uitspraak denkt!
Foutje Bert! . . laat 't niet nog eens voorkomen!
Ben blij dat wij elkaar begrijpen en op dezelfde wijze redeneren.
sevillana
 sevillana - donderdag 07 juli 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 17:26 schreef Els het volgende:

[..]

Ben blij dat wij elkaar begrijpen en op dezelfde wijze redeneren.
tsja, . . als je Feyenoord een warm hart toedraagt . . . . . :)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 juli 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 17:07 schreef Jooppie het volgende:
Het gaat erom dat het voor de ontwikkeling van die spelers beter is als ze europees spelen en op een hoger niveau trainen. Al heb ik wel mijn vraagtekens, want laatste wedstrijden straalde psv echt helemaal niets uit. Dus ik ben benieuwd of ze nou met deze aankopen opeens wel de sterren van het dak gaan spelen
Ja ik moet het ook nog maar zien. Want de beste speler bij Pisvee is weg: doedelzak!
En Koef hebben ze ook niet meer en het is nog maar de vraag of Reis in Eindhoven wel gaat bij tekenen. Affellay was al weg....dus ik moet het nog maar zien of Feyenoord zoveel slechter dan Pisvee is! We zullen het zien
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 07 juli 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 17:25 schreef Els het volgende:

[..]

De discussie gaat niet over het feit of PSV op dit moment verder is, nogmaals, ondanks fantieke pogingen om het te vergeten, heb ik nog steeds de stand van afgelopen jaar nog wel voor ogen. Btw, ook de resultaten van afgelopen 10 seizoenen. De discussie is wat mij betreft of Van Marwijk er goed aan doet om dit soort dingen in de pers te zeggen. En dan zeg ik, redenerend vanuit het perspectief van Feyenoord: nee, absoluut niet. Hij had beter zijn mond kunnen houden. Wij zitten als Feyenoord niet te wachten op weer iemand die bevestigt dat we momenteel echt geen ene fluit voorstellen.
Ook dan vind ik er nog steeds niets mis mee dat hij dergelijke dingen in de pers zegt. Hij staat onder contract bij de KNVB en is erbij gebaat dat talentvolle Nederlandse spelers op zo'n hoog mogelijk niveau spelen. Precies vanuit dat belang moet je zijn opmerkingen zien. Hij is toch geen trainer van Feyenoord meer? Hij is bondscoach en wil dat spelers zich zo goed en snel mogelijk ontwikkelen dan heeft hij tijdens het komende EK meer opties. Het lijkt me niet meer dan logisch dat hij toejuicht dat de Nederlandse topclubs jonge talentvolle Nederlandse spelers aantrekken in plaats van buitenlanders. Of mag Mario Been ook niet zeggen dat hij hoopt dat Schöne de stap naar Feyenoord maakt en dat hij het een goede keuze zou vinden? Hij was immers trainer van NEC.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door Morpheus79 --
Rotterdam-Zuid
 Rotterdam-Zuid - donderdag 07 juli 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 18:40 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Ook dan vind ik er nog steeds niets mis mee dat hij dergelijke dingen in de pers zegt. Hij staat onder contract bij de KNVB en is erbij gebaat dat talentvolle Nederlandse spelers op zo'n hoog mogelijk niveau spelen. Precies vanuit dat belang moet je zijn opmerkingen zien. Hij is toch geen trainer van Feyenoord meer? Hij is bondscoach en wil dat spelers zich zo goed en snel mogelijk ontwikkelen dan heeft hij tijdens het komende EK meer opties. Het lijkt me niet meer dan logisch dat hij toejuicht dat de Nederlandse topclubs jonge talentvolle Nederlandse spelers aantrekken in plaats van buitenlanders. Of mag Mario Been ook niet zeggen dat hij hoopt dat Schöne de stap naar Feyenoord maakt en dat hij het een goede keuze zou vinden? Hij was immers trainer van NEC.
Je redenering klopt niet, want Been was trainer bij NEC en nu hier en dan zegt hij iets over Schöne, van Marwijk is volgens mij geen trainer geworden van Psv
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 07 juli 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Even voor de mensen die denken dat feyenoord gaat meedoen om de titel. Gaat niet gebeuren. Als er niet 1 of 2 spelers bijkomen ga je de play offs niet halen/ winnen.
Ronneke
 Ronneke - donderdag 07 juli 2011 - 19:22   quote  deeplink  
Verrader, wat een gelul zeg. Ik ben feyenoorder maar laten we aub eens stoppen met op iedereen een stempel te drukken. Hij bekijkt het vanuit oogpunt van een bondscoach en dan heeft hij gelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door Ronneke --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 19:15 schreef scarface1979 het volgende:
Even voor de mensen die denken dat feyenoord gaat meedoen om de titel. Gaat niet gebeuren. Als er niet 1 of 2 spelers bijkomen ga je de play offs niet halen/ winnen.
Doemdenker!
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 19:22 schreef Ronneke het volgende:
Verrader, wat een gelul zeg. Ik ben feyenoorder maar laten we aub eens stoppen met op iedereen een stempel te drukken. Hij bekijkt het vanuit oogpunt van een bondscoach en dan heeft hij gelijk.
Ik vind stempelen in een discussie wel zo prettig. Schept duidelijkheid over standpunten. Als iedereen alles nuanceert, blijft er geen discussie over.
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 07 juli 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 19:02 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:

[..]

Je redenering klopt niet, want Been was trainer bij NEC en nu hier en dan zegt hij iets over Schöne, van Marwijk is volgens mij geen trainer geworden van Psv
Een vergelijking moet je niet helemaal letterlijk nemen. Van Marwijk was trainer van Feyenoord en nu van de KNVB. Vanuit die positie heeft hij er baat bij dat Nederlandse talenten zo hoog mogelijk spelen. Je begrijpt toch hopelijk wel wat ik er mee wil zeggen? De belangen van een nieuwe functie kunnen soms in strijd zijn met de belangen van een vorige functie bij een andere organisatie/club. Je hebt de belangen te behartigen van de organisatie waardoor je op dat moment wordt betaald. Althans dat is mijn mening. Ik vind het onzin dat hij de rest van zijn leven in het belang van Feyenoord moet denken en spreken omdat hij hier trainer was. Ik mag hopen dat een bondscoach eerlijk en objectief is.
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 19:29 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Een vergelijking moet je niet helemaal letterlijk nemen. Van Marwijk was trainer van Feyenoord en nu van de KNVB. Vanuit die positie heeft hij er baat bij dat Nederlandse talenten zo hoog mogelijk spelen. Je begrijpt toch hopelijk wel wat ik er mee wil zeggen? De belangen van een nieuwe functie kunnen soms in strijd zijn met de belangen van een vorige functie bij een andere organisatie/club. Je hebt de belangen te behartigen van de organisatie waardoor je op dat moment wordt betaald. Althans dat is mijn mening. Ik vind het onzin dat hij de rest van zijn leven in het belang van Feyenoord moet denken en spreken omdat hij hier trainer was. Ik mag hopen dat een bondscoach eerlijk en objectief is.
Ik 'hoor' wat je zegt, maar we hebben een substantieel ander uitgangspunt. Discussie wordt dus herhaling van zetten. Ik ben van mening dat hij beter z'n mond had kunnen houden en jij bent van mening dat hij alles kan zeggen wat hij wil. Ik ga jou niet overtuigen, jij mij niet. Ik begrijp trouwens wel waar je standpunt vandaan komt, neem aan dat je dat van mij ook wel begrijpt.
Biernaldum
 Biernaldum - donderdag 07 juli 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Wijnaldum kan zich tog ook veel beter ontwikkelen bij psv.
Kijk dat iedereen Fer uitkots snap ik en terecht, die gozer moet zich schamen heeft niks laten zien en weinig gespeeld! Maar Wijnaldum heeft meer recht van spreken!
En tuurlijk had hij zich liever bij Feyenoord ontwikkeld maar als die mogelijkheden er niet zijn....
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 07 juli 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 19:42 schreef Els het volgende:

[..]

Ik 'hoor' wat je zegt, maar we hebben een substantieel ander uitgangspunt. Discussie wordt dus herhaling van zetten. Ik ben van mening dat hij beter z'n mond had kunnen houden en jij bent van mening dat hij alles kan zeggen wat hij wil. Ik ga jou niet overtuigen, jij mij niet. Ik begrijp trouwens wel waar je standpunt vandaan komt, neem aan dat je dat van mij ook wel begrijpt.
Tuurlijk begrijp ik wat je zegt Els. Sterker nog als ik naar mijn gevoel luister sta ik er hetzelfde in als jij. Ik vind de titel van de topic zwaar overdreven, tegenwoordig is iedereen meteen een verrader. Van Marwijk is en blijft een man met een Feyenoord hart. Vandaar dat ik hem in bescherming neem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door Morpheus79 --
Jeli
 Jeli - donderdag 07 juli 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 19:22 schreef Ronneke het volgende:
Verrader, wat een gelul zeg. Ik ben feyenoorder maar laten we aub eens stoppen met op iedereen een stempel te drukken. Hij bekijkt het vanuit oogpunt van een bondscoach en dan heeft hij gelijk.
Helemaal mee eens!
Al die calimero-reacties passen niet bij een club als Feyenoord.
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 07 juli 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 20:01 schreef Jeli het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!
Al die calimero-reacties passen niet bij een club als Feyenoord.
+1
infamous psv
 infamous psv - donderdag 07 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 08:57 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Heeft Bert wel gelijk in
PSV is nu sportief een stap hoger met Europees voetbal etc
En het is niet zo dat ze naar bijv Liverpool gaan net als babel om vervolgens niet meer te voetballen
Ja BERT heeft gelijk!!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 07 juli 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:26 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ja BERT heeft gelijk!!
Fijn dat dat PSV-forum ook zo druk bezocht wordt. Als je nou echt een bijdrage zou leveren, ik sta voor alles open.

Maar voor jou gooi ik het dicht.
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:26 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ja BERT heeft gelijk!!
Natuurlijk. Krijgen we dat gezeik weer.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 07 juli 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:27 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Fijn dat dat PSV-forum ook zo druk bezocht wordt. Als je nou echt een bijdrage zou leveren, ik sta voor alles open.

Maar voor jou gooi ik het dicht.
Niet rot bedoeld mr op t moment is het gewoon zo.
Maar nog n paar jaar net als afgelopen jaar dan is het bij ons ook over

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door infamous psv --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 juli 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 17:19 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

maar ja wat koop je daar voor prijzen van 10 tot 40 jaar oud
Ons stadion is ook oud, maar die blijft tenminste wel staan
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 07 juli 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ons stadion is ook oud, maar die blijft tenminste wel staan
*zucht*

Humor!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 juli 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Te snel?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 07 juli 2011 - 21:50   quote  deeplink  
Te mooi.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 07 juli 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:26 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ja BERT heeft gelijk!!
ga weg
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:26 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ja BERT heeft gelijk!!
Zitten er dan psv'ers in het Nederlands elftal?
infamous psv
 infamous psv - donderdag 07 juli 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zitten er dan psv'ers in het Nederlands elftal?
Nu wel
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:15 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Nu wel
Net als dat er nu opeens Nederlanders bij PSV zitten....
rotterdammertje1
 rotterdammertje1 - donderdag 07 juli 2011 - 23:59   quote  deeplink  
Wat een gezeik: van Marwijk geeft alleen aan dat hij blij is dat jonge talenten in Nederland blijven en niet zoals zoveel jeugdige talenten naar topclubs in het buitenland vertrekken(voor te weinig geld) en vervolgens wegkwijnen op de bank of verhuurd worden aan 2e rangsclubs. Ikzelf ben ook schijtziek van de instelling van spelers als Wijnaldum en Fer, maar laten we alles wel in het juiste perspectief blijven zien, ondanks de frustraties!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nog een verrader: Bert van Marwijk









0.0074961