|
|
gonzalez17
|
|
|
wat dachten jullie van Milan Jovanovic hij kost geen cent alleen wel dikke salaris voor de Servische international spits ? het is een man met ervaring etc
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door gonzalez17 -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
die zal vast wel naar Feyenoord willen komen.... (naast de vraag of het inderdaad wel kan) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ken wel Milla Jovovich |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 23:44 schreef FR-Douwe het volgende:die zal vast wel naar Feyenoord willen komen.... (naast de vraag of het inderdaad wel kan) bel jij hem even anders op, dan is dat gelijk duidelijk |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: doe ik, Dirk zal zijn nummer wel hebben. Geef morgen wel ff antwoord. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: twitter hem anders nu even, ik ben wel benieuwd |
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
Hij speelde 170 Wedstrijden en maakte 63 doelpunten dat is niet slecht en speelde vorige seizoen voor liverpool |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 23:51 schreef gonzalez17 het volgende:Hij speelde 170 Wedstrijden en maakte 63 doelpunten dat is niet slecht en speelde vorige seizoen voor liverpool Nou ja in dat geval zal hij wel naar Feyenoord willen komen, ze willen allemaal een stapje hogerop tenslotte |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: sorry gozert, te oud denk ik: kan niet twitteren en heb me er nooit in verdiept... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 23:52 schreef Rovert het volgende:[..] Nou ja in dat geval zal hij wel naar Feyenoord willen komen, ze willen allemaal een stapje hogerop tenslotte hahahaha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 23:52 schreef FR-Douwe het volgende:[..] sorry gozert, te oud denk ik: kan niet twitteren en heb me er nooit in verdiept... joh, ik ben al lang blij om te horen dat je kan bellen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, zou uitstekende versterking zijn.
stonden toch al vaak 11 wijven op het veld afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 23:43 schreef gonzalez17 het volgende:wat dachten jullie van Milan Jovanovic hij kost geen cent alleen wel dikke salaris voor de Servische international spits ? het is een man met ervaring etc hoeveel spelers ga je nog opnoemen |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
ja weer een buitenspeler.. hebben we nog niet. |
|
|
|