|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 16:57 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Een betere wereld begint bij jezelf zeggen ze toch? Dit heeft niets met Ajax / Feyenoord / Twente of wat dan ook met voetbal te maken. Het gaat hier om focking vaders met gezinnen. Kinderen zullen vanaf vandaag zonder vader verder moeten. En maar volhouden met "boeit mij dat, ik ken ze toch niet".. Hoe kansloos kan je zijn. Je mag blij zijn dat jij gezond bent, en dat je na een zware dag werken naar huis kan en de avond met je familie mag doorbrengen.(als je al zo oud bent, wat ik niet hoop gezien je reacties) Helaas is dat niet voor iedereen weggelegd. Zo zie je maar weer. En als je het dan helemaal niets boeit, gezien je reacties op het Feyenoord forum en hier, houd het dan lekker voor je, maar wees respectvol richting de slachtoffers. Het leven draait niet alleen maar om voetbal en rivaliteit...... Of het nou Feyenoord, AZ, Veendam of Fc Eindhoven is maak niet uit het is even erg voor die mensen.
Maar door extreem erge redenen heeft mijn stiefvader zelfmoord gepleegd. En ik ben genoeg mensen om me heen veel te vroeg kwijt geraakt. Goede bekende van me is paar jaar geleden frontaal dood gereden. Dusja echt makkelijk is het ook niet allemaal geweest, Maar ik ben op me eigen manier respectvol genoeg.
Ik vind het respectloos als iemand een ander beschuldigt voor respectloos zijn. Terwijl je die persoon niet eens kent Niemand is heilig, iedereen is respectvol op zijn eigen manier en in zijn eigen verwoordingen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 17:16 schreef PSVMocro het volgende:[..] Dat is puur om te provoceren, dat vind ik wat anders. Uitschelden oid is geen humor. Je moet sowieso de nabestaanden de ruimte geven om te rouwen. Mijn punt is dat voor velen (zwarte) humor ook iets kan zijn om een nare gebeurtenis te verwerken of te relativeren. Maar goed we verschillen hierin van mening. Laten we maar hopen dat de slachtoffers er bovenop komen. Zo is dat, PSVMocro :-) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Maar er zijn nu hier genoeg mensen die normaal 'Bommen op Rotterdam' zingen en nu hun muil open durven te trekken over respectloos zijn. Eerst zingen dat in principe 607.460 mensen dood mogen gaan door bommen. En dan een ander respectloos noemen. Er zijn er vele die dit roepen en niet menen maar toch word het geroepen.
Wil hier alleen ff mee aangeven dat een mens Heel vaak dingen zegt zonder echt sirieus te menen. Dus beoordeel mensen ook niet gelijk als sommige hier een grap van kunnen maken.
Only God can Judge uss all |
|
|
|
|
bird
|
|
|
ik wens de de nabestaande en slachtoffers veel sterkte gr een ajacied |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 17:26 schreef RedDevil1990 het volgende:Maar er zijn nu hier genoeg mensen die normaal 'Bommen op Rotterdam' zingen en nu hun muil open durven te trekken over respectloos zijn. Eerst zingen dat in principe 607.460 mensen dood mogen gaan door bommen. En dan een ander respectloos noemen. Er zijn er vele die dit roepen en niet menen maar toch word het geroepen. Wil hier alleen ff mee aangeven dat een mens Heel vaak dingen zegt zonder echt sirieus te menen. Dus beoordeel mensen ook niet gelijk als sommige hier een grap van kunnen maken. Only God can Judge uss all Lees s.v.p. mijn reactie hierboven, waarin ik, Ajax-supporter, dat sterk veroordeel!! Sterker, toen ik dat voor de eerste keer las over die bommen op Rotterdam, heb ik schriftelijk contact opgenomen met AFCA, de bedenker van dat walgelijke, en heb hen gevraagd om daar onmiddellijk mee te stoppen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Hageneesje
|
|
|
Clubrivaliteit ok, maar dit gun je niemand, RIP omgekomen twentenaar, sterkte met het verlies.
Gecondoleerd vanuit Den Haag |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 17:07 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het vaak met je eens, zoals je weet. In dit geval echter niet. Er zijn situaties en gebeurtenissen waar je principieel GEEN grapjes over maakt! Ik vind dat namelijk respectloos. Ik denk daarbij ook aan de allereerste wedstrijd na de vuurwerkramp, toevallig ook in Enschede, waarbij Feyenoord-supporters het nodig vonden om "vuurwerk-geluid" te produceren. Ongehoord en respectloos. Of de eerste wedstrijd van Louis van Gaal na het overlijden (aan kanker) van zijn eerste echtgenote, waarbij Feyenoord-fans (ja, alweer die...) daar respectloos aan refereerden in hun "gezang". Triest volk. En ja, het moet gezegd worden, ook Ajax-supporters, die roepen over bommen op Rotterdam, bij een wedstrijd tegen Feyenoord. Klootzakken zijn dat! Pietje ik ben het hier helemaal met je eens.
Feyenoorders die roepen Hamas hamas alle joden aan het gas zijn niet oke En ajacieden die roepen over die bommen ook niet.
Feit blijft wel dat mensen die dat altijd zingen of hebben gezongen dat die in principe zoon honderd duizende mensen dood wensen.
En als er nu iemand zal roepen over dit drama van Twente van ja lekker voor ze dan is dat respectloos. Maar de meest voorkomende reactie daarop is bijna altijd ja ik hoop dat jou familie of jezelf daar zal liggen. Ja ik vind dat je dan net zo fout en respectloos bezig bent als degene waarop je reageert Dus ik vind dat een vertoning van hypocriet gedrag want die persoon heeft zich eigen dan verlaagt naar het niveau van de persoon die begon met provoceren.
ff korte conclusie is pietje je heb gelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een vreselijk ongeval als dit staat los van welke club je ook bent. Feyenoord is m'n club, maar dat telt allemaal niet als er slachtoffers zijn te betreuren. Diep medeleven voor slachtoffers en nabestaanden. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 17:44 schreef FR-Henk het volgende:Een vreselijk ongeval als dit staat los van welke club je ook bent. Feyenoord is m'n club, maar dat telt allemaal niet als er slachtoffers zijn te betreuren. Diep medeleven voor slachtoffers en nabestaanden. Gaat idd ook niet om de club want misschien waren de bouwvakkers wel anti-voetbal maar werkte ze er alleen maar |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Ik ben een Feyenoordsupporter en schaam me kapot voor wat mijn "medesupporters" allemaal hebben geroepen. Ik wens alle betrokkenen en FC Twente heel veel sterkte. Dit heeft namelijk niets met voetbal te maken, maar met persoonlijk leed. Nogmaals sterkte. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik zit trouwens ff te kijken maar het is zowat nog nooit zo druk geweest op het Twente forum. Alleen topic inzake Theo Janssen naar Ajax heeft meer posts |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
FC Utrecht leeft mee met FC Twente 2011-07-07 17:12:50 FC Utrecht is erg geschrokken van het ongeval, dat zich donderdag heeft voorgedaan bij de verbouwing van het stadion van FC Twente. "Wij willen ons medeleven tonen met de families van het dodelijke slachtoffer en met de gewonden. We wensen alle betrokkenen en natuurlijk ook de club FC Twente veel sterkte toe", aldus voorzitter Jan Willem van Dop van FC Utrecht.
FcUtrecht.nl
Mooie tekens vanuit heel voetballend Nederland! Respect van club naar club, prachtig om te zien! |
|
|
|
|
ForzaVitesse
|
|
|
Medeleven gaat uit naar alle nabestaande... Sterkte ! |
|
|
|
|
danniepsv
|
|
|
Ik ben dan wel een PSV-Fan maar ik wil graag meeleven met alle nabestaande en de club... Toen ik het las dacht ik: 'Dit kan niet waar zijn' |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Sterkte voor de nabestaanden, vanuit een Feyenoordsupporter! |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Shit man, ik ben echt pissig op het bestuur van Twente dat ze gewoon Fer blijven opjagen om een transfer te maken. Maar dit staat daar helemaal los van, heel veel sterkte voor de nabestaanden ongeachte welke club ze steunen. |
|
|
|
|
boe
|
|
|
der komen steeds meer clubs die hun mede leven beteugen naar twente en slachtoffers nu zelf rivaal ajax psv. dat is nu respect. ajax wil zelf helpen als dat nodig is en zo hoort het in het voetbal wereld !!! schalke 04 heeft op hun website zelfs gezegt dat ze hun stadion beschikbaar willen stellen als het nodig is.
dus zo kan het ook.....en hoort ook zo! kunnen zommige mensen wel elkaar klein maken maar dat is zo respectloos in deze tijd ongelovelijk zeg !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door boe -- |
|
|
|
|
colt 09
|
|
|
erg triest wat er bij onze club wens iedereen erg veel sterkte to |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Sterkte allemaal bij Twente. |
|
|
|
|
De Kenner
|
|
|
der komen steeds meer clubs die hun mede leven beteugen naar twente en slachtoffers nu zelf rivaal ajax psv. dat is nu respect. ajax wil zelf helpen als dat nodig is en zo hoort het in het voetbal wereld !!! schalke 04 heeft op hun website zelfs gezegt dat ze hun stadion beschikbaar willen stellen als het nodig is.
dus zo kan het ook.....en hoort ook zo! kunnen zommige mensen wel elkaar klein maken maar dat is zo respectloos in deze tijd ongelovelijk zeg !!!
BOE, je Nederlands is niet geweldig, maar als mens ben je dat zeker wel. Er kunnen velen een voorbeeld aan je nemen. RESPECT voor je ! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Is er al iets meer bekend over de slachtoffers? |
|
|
|
|
johanscc
|
|
|
Sterkte met het verwerken van dit Drama Fc Twente wij leven met jullie mee
Cambuur! |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Ajax stuurt Munsterman brief en biedt hulp aan Door Michel van Ballegooij | 07 Jul 2011 om 20:00 Uit heel Nederland komen steunbetuigingen binnen voor FC Twente en de slachtoffers die donderdagmiddag zijn gevallen bij het instorten van de tribune van het stadion. Ook Ajax heeft door middel van een brief haar steun laten blijken aan het adres van de bekerwinnaar.
Waar eerder al diverse spelers van verschillende clubs lieten weten mee te leven met de nabestaanden heeft ook Ajax geschokt gereageerd. De Amsterdammers hebben in de brief laten weten graag hulp te bieden in welke vorm dan ook. Ze wachten hiermee rustig het antwoord af van Twente. Mocht voorzitter Joop Munsterman aangeven hulp nodig te hebben wil de Amsterdamse club paraat staan.
Eerder maakte ook PSV op haar digitale thuis een speciaal bericht aan voor de stadionramp die zich heeft afgespeeld. Ook zij reageerden geschokt en lieten weten mee te leven met de slachtoffers.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/125670/Ajax_stuurt_Munsterman_brief_en_biedt_hulp_aan#ixzz1RS45Jakv
Mooie dingen worden gedaan door alle clubs, veel steunbetuiging! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 22:02 schreef R!ck het volgende:Ajax stuurt Munsterman brief en biedt hulp aan Door Michel van Ballegooij | 07 Jul 2011 om 20:00 Uit heel Nederland komen steunbetuigingen binnen voor FC Twente en de slachtoffers die donderdagmiddag zijn gevallen bij het instorten van de tribune van het stadion. Ook Ajax heeft door middel van een brief haar steun laten blijken aan het adres van de bekerwinnaar. Waar eerder al diverse spelers van verschillende clubs lieten weten mee te leven met de nabestaanden heeft ook Ajax geschokt gereageerd. De Amsterdammers hebben in de brief laten weten graag hulp te bieden in welke vorm dan ook. Ze wachten hiermee rustig het antwoord af van Twente. Mocht voorzitter Joop Munsterman aangeven hulp nodig te hebben wil de Amsterdamse club paraat staan. Eerder maakte ook PSV op haar digitale thuis een speciaal bericht aan voor de stadionramp die zich heeft afgespeeld. Ook zij reageerden geschokt en lieten weten mee te leven met de slachtoffers. Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/125670/Ajax_stuurt_Munsterman_brief_en_biedt_hulp_aan#ixzz1RS45JakvMooie dingen worden gedaan door alle clubs, veel steunbetuiging! Zo hoort t ook. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Voor de mensen die zich afvroegen van Fc Schalke 04,
Drama Enschede: FC Twente kan uitwijken naar Gelsenkirchen Door Blau Weisse Bosschenaren op 07-07-2011 @ 19:26 |
Het dak van de nieuwbouw tribune aan de korte zijden is totaal ingestort. Het gevolg 16 gewonden en één overledenen. Naar de toedracht wordt momenteel onderzoek gedaan. FC Twente heeft haar trainingskamp per direct afgeblazen.
Zojuist in een persconferentie was een aangeslagen directeur Joop Munsterman te zien. Op de vraag waar FC Twente over een aantal weken eventueel de voorronde Champions League gaat spelen zei Munsterman: Ik heb geen enkele behoefte gevoeld om daar al over na te denken.
Diverse bronnen binnen Schalke 04 hebben gemeld dat FC Schalke 04 eventueel de Arena AufSchalke beschikbaar stelt zodat mocht het nodig zijn FC Twente zijn thuiswedstrijd hier kan spelen.
Via deze weg wensen wij de nabestaanden, slachtoffers en FC Twente heel veel sterkte toe.
FcSchalke.nl |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Het dak/cq tribune is te repareren,het menselijk leed niet.....heel veel steun aan de nabestaande,de gewonden de collega's van de gewonden en de mensen die het hebben zien gebeuren. Maar ook aan de hulpdiensten die wanhopig aan het zoeken waren naar eventueel meer slachtoffers. Dit is een groot drama en vooral menselijk leed. Het dak komt er wel weer op maar er is 1 papa/zoon die nooit meer aan tafel komt zitten. Enschede,Twente en alle betrokkenen heel veel sterkte
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 17:16 schreef PSVMocro het volgende:[..] Dat is puur om te provoceren, dat vind ik wat anders. Uitschelden oid is geen humor. Je moet sowieso de nabestaanden de ruimte geven om te rouwen. Mijn punt is dat voor velen (zwarte) humor ook iets kan zijn om een nare gebeurtenis te verwerken of te relativeren. Maar goed we verschillen hierin van mening. Laten we maar hopen dat de slachtoffers er bovenop komen. Klopt helemaal PSVMocro...
Mijn medeleven voor slachtoffers en nabestaanden... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 17:34 schreef Pietje het volgende:[..] Lees s.v.p. mijn reactie hierboven, waarin ik, Ajax-supporter, dat sterk veroordeel!! Sterker, toen ik dat voor de eerste keer las over die bommen op Rotterdam, heb ik schriftelijk contact opgenomen met AFCA, de bedenker van dat walgelijke, en heb hen gevraagd om daar onmiddellijk mee op te stoppen. Ik vind het heel goed dat je dat gedaan hebt Pietje. Dat zijn ook geen normale teksten, hetzelfde geldt voor vergassing van Joden etc. Rivaliteit is goed, maar het moet niet te ver gaan, dat is in mijn ogen ook helemaal niet nodig. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 17:07 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het vaak met je eens, zoals je weet. In dit geval echter niet. Er zijn situaties en gebeurtenissen waar je principieel GEEN grapjes over maakt! Ik vind dat namelijk respectloos. Ik denk daarbij ook aan de allereerste wedstrijd na de vuurwerkramp, toevallig ook in Enschede, waarbij Feyenoord-supporters het nodig vonden om "vuurwerk-geluid" te produceren. Ongehoord en respectloos. Of de eerste wedstrijd van Louis van Gaal na het overlijden (aan kanker) van zijn eerste echtgenote, waarbij Feyenoord-fans (ja, alweer die...) daar respectloos aan refereerden in hun "gezang". Triest volk. En ja, het moet gezegd worden, ook Ajax-supporters, die roepen over bommen op Rotterdam, bij een wedstrijd tegen Feyenoord. Klootzakken zijn dat! Mooi stukje Pietje! Ben het helemaal met je eens, alleen denk ik niet dat we iedereen over 1 kam moeten scheren. Ik ga altijd uit van de goedheid van de mens en ik neem aan dat het maar een klein groepje betreft die zo ziek in hun hoofd zijn en dat soort dingen roepen. Ik moet wel zeggen dat ik het idee heb dat Feijenoord supports en Ado supporters sneller dit soort dingen roepen, dan andere supporter groepen. PSVmocro heeft wel gelijk dat sommige zwarte humor ook en manier is om dingen te verwerken. Alleen wat jij hierboven noemt is geen zwarte humor meer, dat is gewoon echt respectloos en dom. Ik kan nog wel de humor ervan inzien als iemand zegt dat ze Fer wilde hebben als steunpilaar, zolang men maar respectvol is naar de nabestaanden. Ik hoop ook dat ze elkaar hierop aanspreken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 17:47 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Gaat idd ook niet om de club want misschien waren de bouwvakkers wel anti-voetbal maar werkte ze er alleen maar Klopt helemaal, misschien waren ze wel voor Feijenoord, of Ajax, of Bayern, het maakt allemaal niets uit. Kijk naar het heiseldrama, dan maakt het toch ook niet meer uit voor wie je bent, dan ga je mensen proberen te redden ongeacht voor welke club ze zijn. Rivaliteit is heel leuk, dat geeft een extra dimensie aan de sport, zolang er geen levens op het spel staan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
MEDELEVEN MET FC TWENTE 08-07-2011 Als collega-BVO wil NAC graag haar medeleven betuigen met FC Twente en in het bijzonder de slachtoffers die gevallen zijn bij het vreselijke ongeluk in de Grolsch Veste.
"We zijn diep geschokt", zegt algemeen directeur Ed Busselaar. "We hebben met verbijstering de berichtgeving en de daarmee gepaard gaande beelden tot ons genomen. We begrijpen dat alles wat FC Twente is bijzonder moeilijke tijden doormaakt en we wensen alle betrokkenen sterkte."
FC Twente komt in de allereerste competitieronde naar Breda. Busselaar: "Men mag ervan verzekerd zijn dat wij alles zullen doen om FC Twente op gepaste wijze te verwelkomen, waar nodig extra aandacht te geven en ervoor zorgen dat zij zich thuis voelen in het Rat Verlegh Stadion." |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
08-07-2011 Drama in Enschede Feyenoord heeft donderdag met ontzetting en droefenis kennis genomen van de dramatische gebeurtenissen in het stadion van FC Twente. Rond het middaguur stortte een deel van het dak van een nieuw gedeelte van de Grolsch Veste in. Hierbij raakten meerdere personen gewond en is één van de mensen die met hart en ziel aan de uitbreiding van het Twentse stadion werkte overleden. Onze gedachten gaan uit naar alle getroffenen en nabestaanden en uiteraard ook naar onze collega's bij FC Twente. Vanuit Feyenoord is donderdagmiddag een steunbetuiging verstuurd aan het bestuur van FC Twente, maar ook langs deze weg wil de club haar innige medeleven betonen met eenieder die getroffen is door dit drama. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Politie doet onderzoek naar instorten dakdeel De Grolsch Veste Vrijdag, 8 juli 2011 om 14:48Het blijft vooralsnog gissen naar de oorzaak van het instorten van het dak van het FC Twente-stadion. Bij het ongeluk in De Grolsch Veste kwam één persoon om het leven en raakten vijftien mensen gewond. Volgens persbureau ANP doet de politie nu onderzoek naar de ramp. Mogelijk gaat het om een strafbaar feit en was er opzet in het spel.
Mensen wordt gevraagd om foto's of filmpjes van de bouw, het stadion of de omgeving van voor en tijdens het ongeval beschikbaar te stellen. De politie gaat de beelden dan bekijken. Bouwcombinatie Grolsch Veste, die de uitbreiding van het stadion uitvoert, is verbijsterd door het ongeval. Een externe coördinator doet namens de combinatie nader onderzoek.
Volgens een ingenieur van de Universiteit Twente is de ramp mogelijk het gevolg van een fout tijdens de bouw. Via RTV Oost laat ingenieur Snellink weten dat uit fotos blijkt dat de staalconstructie nog niet stevig genoeg was om die al te belasten. Zo ontbraken er nog horizontale stabiliteitsverbanden tussen de spanten, die moeten voorkomen dat de spanten kunnen kantelen. |
|
|
|
|
De Kenner
|
|
|
Volgens FC Twente is nu ook de persoon, die in kritieke toestand lag, ook overleden. Vreselijk. Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden. |
|
|
|
|
boe
|
|
|
zojuist gehoord op radio dat ook de man in kritieke toestand in het ziekenhuis lag is overleden dat brengt de totale dodetal op 2 :'( veel sterkte voor deze nabestaanden http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=127410
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door boe -- |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Ramp Grolsch Veste eist tweede slachtoffer Het ongeluk in het stadion van FC Twente, waarbij donderdag een deel van het dak instortte, heeft een tweede leven geëist. Een 24-jarige bouwvakker uit Oldenzaal is vrijdag aan zijn verwondingen overleden.
De burgemeester van de gemeente Enschede liet dat vrijdagmiddag weten. "Vreselijk dat we opnieuw een dode moeten betreuren. Onze gedachten gaan uit naar de familie en nabestaanden", vertelde Peter den Oudsten. De overleden man lag sinds donderdagmiddag in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Donderdag overleed een 31-jarige bouwvakker uit Nijverdal, nadat hij bekneld raakte onder het dak. Momenteel liggen er nog zes mensen in het ziekenhuis. Hun toestand is stabiel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
echt afschuwelijk dit, stel je voor dat er daar 24.000 mam zitten. maar sowiezo dit is al vreselijk! heel veel sterkte twente supporters en uiteraard ook alle andere mensen en betrokkenen van de slachtoffers |
|
|
|
|
Daan1993
|
|
|
echt super hard, ik kon het eerst moeilijk geloven maarja je moet wel. Echt alle familie van en slachtoffers zelf veel sterkte jongens, Nu maar hopen dat het onderzoek goed uitgevoerd gaat worden en dat NIEMAND echt schuldig is en dat het een vreemd ongeluk was, want die moet dan wel met een diep schuldgevoel zitten. Ondanks dat, als er wel opzet was dan hard straffen vind ik maarja dat moet nog uitgewezen worden. Hopen dat het beetje klaar is voor de start van de competitie. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
R.I.P. You'll never walk allone |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Aan alle (directe en indirecte) slachtoffers, nabestaanden, getroffenen en Fc Twentesupporters: sterkte. Het is onvoorstelbaar dat dit gebeurd is. Wat een ramp. Ik hoop, dat er veel steun zal zijn, uit alle geledingen, en dat, voor zover mogelijk, het leed zo snel mogelijk achter de rug is.
Betreffende de andere discussie, die naar aanleiding van deze ramp ontstaan is: het is jammer dat mensen in de relatieve anonimiteit van internet of groep, hun eigen waarden en normen verliezen. Het lijkt me verstandig om daar allemaal eens bij stil te staan en over na te denken. Vaak helpt het, als je je bedenkt hoe het zou zijn, als datgene wat je roept of schrijft op de voorpagina van de Telegraaf staat, met jouw naam erbij. En je het aan je ouders, je partner en je werkgever moet uitleggen waarom je dat geroepen cq geschreven hebt. Als je het dan nog steeds een goed idee vindt, lekker mee doorgaan, zo niet: niet roepen of schrijven. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Mooi gesproken , hulde daarvoor |
|
|
|
|
HuubM
|
|
|
@Els, hele mooie en verstandige woorden! Vele zouden hier nog wat van kunnen leren!
@Luis_suarez_19, idd nu zijn het 'slechts' ca. 50 man die daar op de bouw bezig zijn maar de tribune had bij een wedstrijd ook gevuld kunnen zijn! Desalniettemin dit verlies is ook al erg genoeg!
Hierbij wil ik, als twentefan, ook mijn steun aan de (in)directe slachtoffers en nabestaanden betuigen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 14:40 schreef HuubM het volgende:@Els, hele mooie en verstandige woorden! Vele zouden hier nog wat van kunnen leren! @Luis_suarez_19, idd nu zijn het 'slechts' ca. 50 man die daar op de bouw bezig zijn maar de tribune had bij een wedstrijd ook gevuld kunnen zijn! Desalniettemin dit verlies is ook al erg genoeg! Hierbij wil ik, als twentefan, ook mijn steun aan de (in)directe slachtoffers en nabestaanden betuigen... ben het helemaal met je eens, elke slachtoffer is er een te veel, zo moet je het zien, alleen ineens kreeg ik zon gedachte stel je voor dat dat met nog meer mensen gebeurd, dit is al rampzalig! misschien stomme vraag, maar wordt die zijde nu eigenlijk nog opnieuw opgebouwd? |
|
|
|
|
Daan1993
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 09:20 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ben het helemaal met je eens, elke slachtoffer is er een te veel, zo moet je het zien, alleen ineens kreeg ik zon gedachte stel je voor dat dat met nog meer mensen gebeurd, dit is al rampzalig! misschien stomme vraag, maar wordt die zijde nu eigenlijk nog opnieuw opgebouwd? Hoezo is dat een stomme vraag dan? Vind ik niks stoms aan. On: ja maar gaat nog wel lange tijd duren ivm onderzoeken die maanden kunnen duren. Hopelijk loopt alles wat sneller en bouwen ze hem weer snel maar stevig af. Maar op dit moment zijn ze daar nog niet mee bezig, ze zijn nog in de beginfases van de onderzoeken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Er zijn dit weekend 5 slachtoffers te betreuren in het verkeer...
Mijn medeleven gaat uit naar familie en vrienden! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 22:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Er zijn dit weekend 5 slachtoffers te betreuren in het verkeer... Mijn medeleven gaat uit naar familie en vrienden! je weet idd nooit welke mini shirtje boven de hoedenplank hing. ook wil ik me medeleven betonen aan alle mensen in het ziekenhuis, de doden door geweld in afrika, tsunamie slachtoffers, en het midden oosten, slachtoffers door rassenhaat, wapenhandel, en geloofsovertuiging. ik ben eigelijk gewoon 24/7 bezig met medeleven! bij deze!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 11:51 schreef Els het volgende:Aan alle (directe en indirecte) slachtoffers, nabestaanden, getroffenen en Fc Twentesupporters: sterkte. Het is onvoorstelbaar dat dit gebeurd is. Wat een ramp. Ik hoop, dat er veel steun zal zijn, uit alle geledingen, en dat, voor zover mogelijk, het leed zo snel mogelijk achter de rug is. Betreffende de andere discussie, die naar aanleiding van deze ramp ontstaan is: het is jammer dat mensen in de relatieve anonimiteit van internet of groep, hun eigen waarden en normen verliezen. Het lijkt me verstandig om daar allemaal eens bij stil te staan en over na te denken. Vaak helpt het, als je je bedenkt hoe het zou zijn, als datgene wat je roept of schrijft op de voorpagina van de Telegraaf staat, met jouw naam erbij. En je het aan je ouders, je partner en je werkgever moet uitleggen waarom je dat geroepen cq geschreven hebt. Als je het dan nog steeds een goed idee vindt, lekker mee doorgaan, zo niet: niet roepen of schrijven. Je hebt het schitterend verwoord Els. Ik ben het dan ook volledig met je eens. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Els verwoord het meestal schitterend, toch ben ik benieuwd welk topic jullie bedoelen op het Feyenoord forum. Ik zie niet echt schofterige reacties en als er al 1 is dan wordt die meteen gecorrigeerd door anderen. On-topic: sterkte met het verlies voor iedereen die er mee te maken heeft. |
|
|
|