|
|
Rovert
|
|
|
Ik vind dat spelers sowieso hun mond moeten houden, komt zo goed als nooit wat zinnigs uit. Intern moeten ze maar van alles bespreken en zeggen, extern gewoon nooit.
Of ze zeiken, of ze zeuren, of ze trappen na of ze doen schijnheilig of ze doen net alsof |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
Nu Zwijnaldum weg is kan je makkelijk met Ryo achter de spitsen en Cabral op links spelen, vind wel dat Cabral hardhandig teruggefloten moet worden voor dergelijke uitspraken, afgelopen seizoen was hij gewoon nog niet goed genoeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 09:54 schreef Rovert het volgende:Ik vind dat spelers sowieso hun mond moeten houden, komt zo goed als nooit wat zinnigs uit. Intern moeten ze maar van alles bespreken en zeggen, extern gewoon nooit. Of ze zeiken, of ze zeuren, of ze trappen na of ze doen schijnheilig of ze doen net alsof Tsjah, intelligenter kun je die spelers ook niet maken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 09:54 schreef Rovert het volgende:........ Of ze zeiken, of ze zeuren, of ze trappen na of ze doen schijnheilig of ze doen net alsof Verbazingwekkend dat dat vrouwen voetbal maar niet van de grond wil komen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik mag anders graag naar et Zweedse dameselftal kijken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Die logeren toch bij je? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Zijn boos weggegaan, ze bleken allergisch voor de kat te zijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Altijd wat te zeiken... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Blijven voetballers |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Toch had ik in dit geval de kat de deur uit gezet |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Nou achteraf begin ik dat idee ook te krijgen, maar ja, dan blijf ik wel met nog 3 zakjes kattenvoer zitten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 22 poesjes in huis is behoorlijk afmattend. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Maar hij scoort wel! haha ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
pingel he, had Ryo ook nog gekunt heheheh ;) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
feit dat hij hem opeist en mag nemen en scoort geeft wel aan hoe gretig hij is. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
heheh niet te serieus pietert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door craven -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 09:30 schreef PieterBos het volgende:[..] Een speler niet opnieuw huren is wel wat anders dan een speler die al veel gespeeld heeft te laten vertrekken. Beetje kromme vergelijking dus. Hij gaat niet over het technisch beleid, dus hij heeft het te doen met de concurrenten die hij krijgt.
Een speler die op de stoel vd TD gaat zitten, totaal géén kromme vergelijking. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Blijkt maar weer dat het een waardeloze voetballer is, maar vandaag zijn er wel meer die dat hebben bewezen! |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Hij kan gewoon niet beter, dit is zijn niveau. |
|
|
|
|
chester
|
|
|
als al die spelers die de bal zo achteruit leggen bj de tegestander in de voeten mosten ze een poos op de tribune zetten hun kaartje laten betalen en en maand of zo geen loon dan weet ik zeker dat ze weer voetballen kunnen zoals het hoort voor dat loon |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Cabral kan wel goed voetballen, maar denkt dat hij de vedette is... Hij speelt er alleen totaal niet naar.
Die mag gaan banken. Doe maar Diego derin. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ze zijn van de week nog in de haven geweest, ze hadden "respect"voor de harde werkers...Nou daar is t dan bij gebleven... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:39 schreef craven het volgende:Ze zijn van de week nog in de haven geweest, ze hadden "respect"voor de harde werkers...Nou daar is t dan bij gebleven... Verslappen geen optie Koeman: 'Ik miste deze week af en toe scherpte op de training. Daarom heb ik de groep nog eens toegesproken. We moeten verder op de weg die is ingeslagen. Verslappen is nu geen optie.' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:39 schreef craven het volgende:Ze zijn van de week nog in de haven geweest, ze hadden "respect"voor de harde werkers...Nou daar is t dan bij gebleven... Ze zagen andere mensen hard werken en dachten nah Ja als zij t al doen hoeven wij niet meer. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Verslappen geen optie Koeman: 'Ik miste deze week af en toe scherpte op de training. Daarom heb ik de groep nog eens toegesproken. We moeten verder op de weg die is ingeslagen. Verslappen is nu geen optie.' wel dus... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Ze zagen andere mensen hard werken en dachten nah Ja als zij t al doen hoeven wij niet meer. hahaha daar lijkt t wel op, kijk verliezen kan altijd maar de inzet was fucking slecht |
|
|
|
|
chester
|
|
|
een bij elkaar gezocht zootje schande om daarvoor naar huis te rijden van de campin met dit mooie weer ik bedenk me over 14 dagen nog wel voor ik weer naar huis ga |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 16:49 schreef chester het volgende:een bij elkaar gezocht zootje schande om daarvoor naar huis te rijden van de campin met dit mooie weer ik bedenk me over 14 dagen nog wel voor ik weer naar huis ga als het zo'n camping is met een hek erom ben ik voor blijven daar!! hahahaha ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En het is niet op gevallen dat Cabral dubbele dekking had en soms zelfs drie dubbele dekking???Die fans die stonden te klappen bij zijn wissel een stadionverbod geven Joden publiek.....LEERDAM///HELD!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:09 schreef Leon FR1908 het volgende:En het is niet op gevallen dat Cabral dubbele dekking had en soms zelfs drie dubbele dekking???Die fans die stonden te klappen bij zijn wissel een stadionverbod geven Joden publiek.....LEERDAM///HELD!!!! als dat zo is, is er een ander die dan ongeloofelijke ruimte heeft laten liggen... dus tacties onvoldoende allemaal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:12 schreef obiku010 het volgende:[..] als dat zo is, is er een ander die dan ongeloofelijke ruimte heeft laten liggen... dus tacties onvoldoende allemaal zou het gewoon niet zo kunnen zijn dat ado gewoon zo goed speelde en dat feyenoord daar geen antwoord op had.. oftewel zo moet je feyenoord bestrijden.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] zou het gewoon niet zo kunnen zijn dat ado gewoon zo goed speelde en dat feyenoord daar geen antwoord op had.. oftewel zo moet je feyenoord bestrijden.. deze wedstrijd was in de verte vergelijkbaar met barca inter toen. de finale. gewoon weten wie wie uitschakeld en daar ga je. balen man. ado was ok. maar niet geweldig. heeft vooral aan onszelf gelegen vind ik |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:09 schreef Leon FR1908 het volgende:En het is niet op gevallen dat Cabral dubbele dekking had en soms zelfs drie dubbele dekking???Die fans die stonden te klappen bij zijn wissel een stadionverbod geven Joden publiek.....LEERDAM///HELD!!!! bij bruins deed het publiek dat bij elke wissel, maar toen hoorde ik je niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:26 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] bij bruins deed het publiek dat bij elke wissel, maar toen hoorde ik je niet. Zit je naast me dan?Meerdere malen geschreven maar misschien wilde je het niet lezen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Net of jij alles leest hier.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] zou het gewoon niet zo kunnen zijn dat ado gewoon zo goed speelde en dat feyenoord daar geen antwoord op had.. oftewel zo moet je feyenoord bestrijden.. Exact. En Feyenoord is nog niet in staat dan uit een ander vaatje te tappen .. Maar Cabral was wel heel slecht vandaag |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:09 schreef Leon FR1908 het volgende:En het is niet op gevallen dat Cabral dubbele dekking had en soms zelfs drie dubbele dekking???Die fans die stonden te klappen bij zijn wissel een stadionverbod geven Joden publiek.....LEERDAM///HELD!!!! ben ik wel met je eens, maar dan moet je opzoek naar een andere oplossing: afspelen... |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Eigen spelers de grond in trappen pff, en met 2-0 lekker met de strandballen gaan spelen..
Volgende x de wave ofso?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:38 schreef craven het volgende:[..] ben ik wel met je eens, maar dan moet je opzoek naar een andere oplossing: afspelen... De trainer had een andere oplossing moeten zoeken.. Was overigens maar 1 maal zijn duggout uit geweest om te coachen... Had het zelfde moeten spelen als vorige week,misschien met Fernandez samen in de spits.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De trainer had een andere oplossing moeten zoeken.. Was overigens maar 1 maal zijn duggout uit geweest om te coachen... Had het zelfde moeten spelen als vorige week,misschien met Fernandez samen in de spits.. ik zou het ook niet weten als Koeman zijnde....wel ander wissels maar ja...4-4-2 was geen gek idee geweest.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:44 schreef craven het volgende:[..] ik zou het ook niet weten als Koeman zijnde....wel ander wissels maar ja...4-4-2 was geen gek idee geweest.. Had hij in de rust kunnen overwegen idd omdat het niet liep op de flanken. Maar misschien zit het 4-4-2 systeem er nog niet goed in. |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 18:09 schreef Leon FR1908 het volgende:En het is niet op gevallen dat Cabral dubbele dekking had en soms zelfs drie dubbele dekking???Die fans die stonden te klappen bij zijn wissel een stadionverbod geven Joden publiek.... EENS !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door Southside 1908 -- |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Cabral speelde echt een waardeloze wedstrijd, zijn wissel was dan ook meer dan terecht en in mijn ogen veel te laat, maar om nou te klappen en je als fans zijnde tegen je eigen speler te keren gaat wel erg ver. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
klappen was net zo erg als die nepsupporters die allemaal vanaf de 60e minuut het stadion verlieten.... wat een hufterts!!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:15 schreef FR-Douwe het volgende:klappen was net zo erg als die nepsupporters die allemaal vanaf de 60e minuut het stadion verlieten.... wat een hufterts!!!!! Eens.
Was er trouwens niet bij, bij de wissel. Probeerde bier te halen nadat ik mijn bier over Verhoek heen gooide. Ik zag 'm nog in de samenvatting hahah :P |
|
|
|
|
boes
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:15 schreef FR-Douwe het volgende:klappen was net zo erg als die nepsupporters die allemaal vanaf de 60e minuut het stadion verlieten.... wat een hufterts!!!!! Bij ons in het vak begonnen de mensen ook vanaf de 75e minuut te verdwijnen, wat een nep supporters
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door boes -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:37 schreef boes het volgende:[..] Bij ons in het vak begonnen de mensen ook vanaf de 75e minuut te verdwijnen, wat een nep supporters iedereen gaat anders met teleurstelling om. Dat maakt je niet minder supporter. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Wel bedroevend om vanaf de 60e minuut je mede supporters al weg te zien lopen. |
|
|
|
|
W87
|
|
|
quote: Nou ja, als ze winnen blijft iedereen zitten, wees dan ook zo flink om te blijven zitten als we verliezen. Teminste dat vind ik dan.. |
|
|
|