|
|
wim de ruit
|
|
|
cabral heeft dezelfde mentaliteit als fer en album....vreselijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben t eens hoor. Maar ieder zijn ding. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:45 schreef W87 het volgende:[..] Nou ja, als ze winnen blijft iedereen zitten, wees dan ook zo flink om te blijven zitten als we verliezen. Teminste dat vind ik dan.. Ik ging 10 minuten voor tijd weg. Ik had er zó de klere in. Het was zó onverwacht. En het spel zó apathisch en slap. Kon me voorstellen dat Koeman ook al snel er in berustte. Het blijft -ook dit seizoen- grillig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:45 schreef W87 het volgende:[..] Nou ja, als ze winnen blijft iedereen zitten, wees dan ook zo flink om te blijven zitten als we verliezen. Teminste dat vind ik dan.. vind ik ook ,ging me Coen boek halen gelijk na het fluitsignaal.. Ik kwam in een rij van 100 meter terecht ,misschien was dat meer de rede van het vroege vertrek van sommige? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
maar ik zag serieus al behoorlijk wat supporters vlak na de 0-3 weglopen... ik snap dat echt niet. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
quote: Je heb gelijk, ik reageer uit frustratie, mijn excuses aan alle suporters die eerder weg zijn gegaan en zich beledigd voelen door mijn opmerking.. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 21:36 schreef boes het volgende:[..] Je heb gelijk, ik reageer uit frustratie, mijn excuses aan alle suporters die eerder weg zijn gegaan en zich beledigd voelen door mijn opmerking.. :) Sommigen zitten er nog.. die vinden Jou nep ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Onmogelijk, ik werd 5 minuten na de wedstrijd bijna letterlijk van het vak geschopt.
Edit: Al zou ik het wel een stunt vinden. Nu je Facebook status bijwerken met een foto van jezelf in de Kuip op dit tijdstip hahah.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 21:44 schreef Bosifyable het volgende:Onmogelijk, ik werd 5 minuten na de wedstrijd bijna letterlijk van het vak geschopt. Edit: Al zou ik het wel een stunt vinden. Nu je Facebook status bijwerken met een foto van jezelf in de Kuip op dit tijdstip hahah. Gast.. bij spreken van wijzen.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vandaar de toevoeging, ik snapte in eerste instantie wel wat je bedoelde natuurlijk, maar zoals ik het typte leek het alsof ik dat niet deed ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 21:44 schreef Bosifyable het volgende:Onmogelijk, ik werd 5 minuten na de wedstrijd bijna letterlijk van het vak geschopt. Edit: Al zou ik het wel een stunt vinden. Nu je Facebook status bijwerken met een foto van jezelf in de Kuip op dit tijdstip hahah. En zelfs toen, 5 minuten na afloop van de wedstrijd, was het slappe hap en helemaal niks. Wat een prutsers. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 22:51 schreef Els het volgende:[..] En zelfs toen, 5 minuten na afloop van de wedstrijd, was het slappe hap en helemaal niks. Wat een prutsers. Ik bespeur een teleurstelling.
Same here. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Een enorme teleurstelling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doen we uiteindelijk zelf. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kan niet anders. Teleurstelling is gekoppeld aan je persoonlijke verwachting. En mijn verwachting was -op basis van het verbeterende spel- hoger. Dat bedenk je niet, dat overkomt je. In die optiek is deze nederlaag hard, maar ook weer goed voor het temperen van de verwachtingen.
Blijft ook wel zo: dit team kan ineens een zeperd oplopen. Aan Koeman om die gasten te leren wat te doen bij een strijdwijze zoals Ado heeft neergezet. Zal ie z'n voordeel mee doen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 09:43 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kan niet anders. Teleurstelling is gekoppeld aan je persoonlijke verwachting. En mijn verwachting was -op basis van het verbeterende spel- hoger. Dat bedenk je niet, dat overkomt je. In die optiek is deze nederlaag hard, maar ook weer goed voor het temperen van de verwachtingen. Blijft ook wel zo: dit team kan ineens een zeperd oplopen. Aan Koeman om die gasten te leren wat te doen bij een strijdwijze zoals Ado heeft neergezet. Zal ie z'n voordeel mee doen. goed omschreven |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ben nog steeds chagi dr van. |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Het geeft mij hetzelfde gevoel als na het vertrek van Been. Waarom zaten die Haagse Harry's eigenlijk met witte zakdoekjes? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 10:01 schreef Dubble O ms het volgende:Het geeft mij hetzelfde gevoel als na het vertrek van Been. Waarom zaten die Haagse Harry's eigenlijk met witte zakdoekjes? Waren lichtroze. Supergays! |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2011 - 20:37 schreef boes het volgende:[..] Bij ons in het vak begonnen de mensen ook vanaf de 75e minuut te verdwijnen, wat een nep supporters Veel vakken liepen al bij 75 minuten leeg, misschien omdat er een boek gehaald moest worden, de wedstrijd al gespeeld was, en de mensen geen zin hadden om uren in de rij te gaan staan voor het boek. Dat was ook de reden dat boven de deuren open weren gemaakt, die normaal tot 5 minuten voor het eind blijven zitten. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
on-topic: Vond Cabral helemaal kut. Als je de eerste keer er voorbij bent, geef dan gewoon een pass, en kap gvd niet eerst nog 26 keer, maak nkjiet nog 7 overstapjes, en wacht zeker niet tot er nog 2 verdedigers bij staan, om hem vervolgens kinderlijk eenvoudig af te geven aan de tegenstander. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat wel zo is, geeft Vink meteen die kaart aan de linksback speelt Cabral een andere wedstrijd. Maar t was gewoon Kudt. Móet veel beter. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 10:26 schreef detrapstaandervanvak het volgende:on-topic: Vond Cabral helemaal kut. Als je de eerste keer er voorbij bent, geef dan gewoon een pass, en kap gvd niet eerst nog 26 keer, maak nkjiet nog 7 overstapjes, en wacht zeker niet tot er nog 2 verdedigers bij staan, om hem vervolgens kinderlijk eenvoudig af te geven aan de tegenstander. ik vind de vrije trappen en corners verontrustigender.
een vrije bal zonder enige weerstand te laag, te hard of te hoog voor het doel krijgen.
vind het best wel knap. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Snap er nog steeds geen fuk van. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2011 - 13:42 schreef KKL het volgende:[..] ik vind de vrije trappen en corners verontrustigender. een vrije bal zonder enige weerstand te laag, te hard of te hoog voor het doel krijgen. vind het best wel knap. Dat viel mij ook op maar ik ga er maar van uit dat dat te maken had met het collectiefe falen Als iedereen er volgende wedstrijd weer bij is zal dat ook wel minder zijn Mag ik hopen |
|
|
|