BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke club heeft de sterkste selectie?????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 07 juli 2011 - 14:52   quote  deeplink  
Welke club heeft de sterkste selectie volgens jullie?
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 07 juli 2011 - 14:53   quote  deeplink  
ajax
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 07 juli 2011 - 14:54   quote  deeplink  
van de eredivisie
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 07 juli 2011 - 14:55   quote  deeplink  
ajax
Ajx
 Ajx - donderdag 07 juli 2011 - 14:56   quote  deeplink  
Ik denk serieus dat wij de beste selectie hebben, met de steek en vertonghen, dan worden we gewoon kampioen in maart! Zonder die 2 moeten we een vervanger voor steek(in ieder geval een tweede keeper) en vertonghen(misschien een rechtsback en v/d wiel centraal, of jeugdspeler natuurlijk).
Wat denken julie?
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 07 juli 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Opstelling Ajax 2011 - 2012:
..........................Stekelenburg..........................
....Van der Wiel.....Alderweireld....Vertonghen......Blind
....De Jong..............Janssen.............Eriksen.........
......Boerrigter...........Sigthorsson.............Sulejmani........
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 07 juli 2011 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 14:56 schreef Ajx het volgende:
Ik denk serieus dat wij de beste selectie hebben, met de steek en vertonghen, dan worden we gewoon kampioen in maart! Zonder die 2 moeten we een vervanger voor steek(in ieder geval een tweede keeper) en vertonghen(misschien een rechtsback en v/d wiel centraal, of jeugdspeler natuurlijk).
Wat denken julie?
vd Wiel centraal? Lijkt me geen goed plan.

Boilesen op plek van Vertonghen, en een goede linksback kopen ;)
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 07 juli 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:03 schreef Ajax Is The Best het volgende:
Boilesen op de plek van Blind, en we staan er goed voor.
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 07 juli 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:06 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Boilesen op de plek van Blind, en we staan er goed voor.
eens!
Ajx
 Ajx - donderdag 07 juli 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Boilesen gaat gewoon linksback spelen, die is gewoon beter dan blind. verder ben ik het er wel mee eens hooor, maar als steek weg gaat, vermeer/tyton en voor vertonghen v/d wiel centraal en anita/tovmaki dan rechtsback. lijkt me wel makkelijk.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 07 juli 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Ik vind dat Boilesen nog meer moet leren dus eerst Blind dan Boilesen
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 07 juli 2011 - 15:08   quote  deeplink  
maar in Boilesen zit veel meer potentie! en denk dat blind en boilesen beiden nog wel wat mogen leren! maar vind boilesen verder!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 07 juli 2011 - 15:12   quote  deeplink  
Wat is jullie Opstelling en Wissels
3 sterren kampioen
 3 sterren kampioen - donderdag 07 juli 2011 - 15:21   quote  deeplink  
Ik las vandaag dat Anderlecht belangstelling heeft in Jovanovic van Liverpool, deze kerel is transfervrij, en zal zeker een goede tweede spits voor ons clupie zijn. Wat vinden jullie hiervan?
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 07 juli 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:21 schreef 3 sterren kampioen het volgende:
Ik las vandaag dat Anderlecht belangstelling heeft in Jovanovic van Liverpool, deze kerel is transfervrij, en zal zeker een goede tweede spits voor ons clupie zijn. Wat vinden jullie hiervan?
Vraagt waarschijnlijk teveel salaris. En al zeker voor een spits op de bank.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 07 juli 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:03 schreef Ajax Is The Best het volgende:
Boilesen voor Blind
Eriksen op 10 en Janssen ergens anders op het middenveld.
Sulejmani en Boerrigter wisselen

Verder vind ik dat je een goede opstelling hebt gemaakt.
Bij vertrek Steek voor mij 3 opties: Tyton, Cillisen of Velthuizen.

Bij vertrek Vertonghen een jeugdspeler de kans geven. (Van Rhijn, Koppers)
Anita sowieso niet in de verdediging zetten, zeker niet centraal. Vind hem gewoon een zeer zwakke en kwetsbare verdediger.
Eide
 Eide - donderdag 07 juli 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Ajax had vorig jaar in potentie al de beste selectie vind ik persoonlijk. Kwalitatief heeft deze ploeg maar zeer weinig ingeleverd ten opzichte van de kampioens formatie van eind vorig seizoen, sterker nog, met Siggie en Janssen is de ploeg denk ik sterker geworden.

psv heeft ook goede zaken gedaan denk ik. Geen idee waar ze het geld vandaan halen maar met Mertens, Strootman en Wijnaldum hebben ze het gewoon goed gedaan tot nu toe. psv mist alleen nog kracht in de spits.

Twente levert met Janssen gewoon veel ik, verder lijkt ook die ploeg redelijk stand te houden (kan het niet allemaal precies volgen vanuit Afghanistan, maar corrigeer me als ik dingen het gemist), en is dus gewoon nog een goede ploeg, die nu zeker een goede coach hebben.

Het gaat dus weer spannend worden maar Ajax staat er voorlopig heel erg goed voor.
Cyprioot
 Cyprioot - donderdag 07 juli 2011 - 17:54   quote  deeplink  
We hebben sowieso de sterkste verdediging en keeper. En welke clubs hebben een koppel op het middenveld ah la Janssen en Eriksen rond lopen, met ook nog een sterke bank/aanvulling als Anita, De Jong etc. ?

Alleen voorin vind ik het niet imponerend bij ons, maar al met al denk ik dat we zonder chauvinisme kunnen stellen dat wij de sterkste selectie hebben.
remco k
 remco k - donderdag 07 juli 2011 - 17:54   quote  deeplink  
Fc Zwolle
Cyprioot
 Cyprioot - donderdag 07 juli 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 15:21 schreef 3 sterren kampioen het volgende:
Te duur, en we hebben al Sigthorsson en Castillon die zijn kans lijkt te grijpen.

Jovanovic was een optie geweest voor de eerste spits positie, PSV wild hem vorig jaar erg graag hebben, maar de spits positie lijkt een gepasseerd station.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 07 juli 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 17:54 schreef remco k het volgende:
Fc Zwolle
Ik vind FC Emmen toch beter hoor..
remco k
 remco k - donderdag 07 juli 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 18:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik vind FC Emmen toch beter hoor..
Misschien wel in de breedte ja.....:-)
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 07 juli 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 17:54 schreef remco k het volgende:
Fc Zwolle
Respect hebben voor Zwolle hé haha.
Er zijn lelijkere clubs te noemen vind ik.
Zwolle heeft een goed beleid, schuldenvrij, redelijk goede jeugd, en groot stadion.
Enige nadeel dan kunstgras... En met Jaap als clubman doen ze het erg leuk :D
remco k
 remco k - donderdag 07 juli 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 19:04 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Respect hebben voor Zwolle hé haha.
Er zijn lelijkere clubs te noemen vind ik.
Zwolle heeft een goed beleid, schuldenvrij, redelijk goede jeugd, en groot stadion.
Enige nadeel dan kunstgras... En met Jaap als clubman doen ze het erg leuk :D
Ik noem Zwolle ook niet zomaar hoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 juli 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 19:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik noem Zwolle ook niet zomaar hoor.
Zie het verband wel hoor,Remco hehehehehe
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 07 juli 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Als Ajax Vertonghen en Stekelenburg weet te behouden dan heeft Ajax zeker de sterkste selectie.
Spotgod
 Spotgod - vrijdag 08 juli 2011 - 11:56   quote  deeplink  
Bij vetrek van Vertonghen is het van belang om een ervaren en sterke speler op die positie te plaatsen. Het huidige team heeft veel kwaliteit en potentie maar is ook jong en onervaren. Voor de eredivisie titel is het team goed genoeg. Maar.. Als we ook in de CL iets willen betekenen zullen we een ervaren man moeten hebben die de ballen kan opeisen en ontzag kan inboezemen.
Vergeet niet dat met een vertrek van Stekelenburg er niet alleen een ervaren en uitstekende keeper vetrekt maar ook een ervaren regisseur voor de verdediging.
Kortom: Investeren in een goede en ervaren en vooral balvaste centrale verdediger verhoogt m.i. de kans op een extra ronde in de CL waarmee zijn eventueel hoge transfersom direct is terugverdient..
alibabba
 alibabba - vrijdag 08 juli 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 19:49 schreef Grasmaaier het volgende:
Als Ajax Vertonghen en Stekelenburg weet te behouden dan heeft Ajax zeker de sterkste selectie.
Hopen dat die grasmaaier ze niet doen verdwijnen..
freakie
 freakie - zaterdag 09 juli 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 14:52 schreef Ajax Is The Best het volgende:
Welke club heeft de sterkste selectie volgens jullie?
Real madrid maar barcalona heeft het beste team!
freakie
 freakie - zaterdag 09 juli 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 11:56 schreef Spotgod het volgende:
Bij vetrek van Vertonghen is het van belang om een ervaren en sterke speler op die positie te plaatsen. Het huidige team heeft veel kwaliteit en potentie maar is ook jong en onervaren. Voor de eredivisie titel is het team goed genoeg. Maar.. Als we ook in de CL iets willen betekenen zullen we een ervaren man moeten hebben die de ballen kan opeisen en ontzag kan inboezemen.
Vergeet niet dat met een vertrek van Stekelenburg er niet alleen een ervaren en uitstekende keeper vetrekt maar ook een ervaren regisseur voor de verdediging.
Kortom: Investeren in een goede en ervaren en vooral balvaste centrale verdediger verhoogt m.i. de kans op een extra ronde in de CL waarmee zijn eventueel hoge transfersom direct is terugverdient..
Mwa.. Denk dat ajax aan ooijer nu wel ff genoeg heeft.. Dat is een ervaren verdediger die de jonge spelers iets kan leren..
ajax degradeert n
 ajax degradeert n - zaterdag 09 juli 2011 - 21:58   quote  deeplink  
feyenoord, zeker met swerts die niet meer geschorst is en blessurevrij. Ajax moet hem alleen halen als die minder is dan 3 miljoen, leuke voetballer maar wel een beetje aan de dure kant. Tja, je kan ook niet altijd alles hebben.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 09 juli 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 21:58 schreef ajax degradeert n het volgende:
feyenoord, zeker met swerts die niet meer geschorst is en blessurevrij. Ajax moet hem alleen halen als die minder is dan 3 miljoen, leuke voetballer maar wel een beetje aan de dure kant. Tja, je kan ook niet altijd alles hebben.
Hoop dat je dit niet serieus bedoelt..
freakie
 freakie - zondag 10 juli 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 22:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hoop dat je dit niet serieus bedoelt..
Nee denk t niet.. Als t goed is is t ook geen ajax supporter..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 juli 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 15:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee denk t niet.. Als t goed is is t ook geen ajax supporter..
Had het hem bij het Twenteforum een keer gevraagd en toen zei hij dat hij bedoelde Ajax degradeert niet/nooit.. Maar dat was te lang..
freakie
 freakie - zondag 10 juli 2011 - 16:24   quote  deeplink  
o
freakie
 freakie - zondag 10 juli 2011 - 16:25   quote  deeplink  
:p
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 21:52   quote  deeplink  
010
freakie
 freakie - zondag 10 juli 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 21:52 schreef joduh het volgende:
010
Amen..
amsterdam123
 amsterdam123 - donderdag 14 juli 2011 - 23:39   quote  deeplink  
AJAX heeft de sterkste selectie
psv heeft te veel spellers die er niet voor gaan
twente zit ajax op de hielen
ik denk dat feyenoord un verasing gaat worden
thomASS
 thomASS - vrijdag 15 juli 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:39 schreef amsterdam123 het volgende:
ik denk dat feyenoord un verasing gaat worden
Een verrassing in de zin van Feyenooit gaat degraderen?
Heb je hun aanval gezien.. Verdediging? Keepers? Ohja wacht en die middenvelders?
freakie
 freakie - vrijdag 15 juli 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 12:37 schreef thomASS het volgende:

[..]

Een verrassing in de zin van Feyenooit gaat degraderen?
Heb je hun aanval gezien.. Verdediging? Keepers? Ohja wacht en die middenvelders?
Reageer er nou niet op.. Deze jongen wil weer ff zeiken over psv.. Dat is iets wat hem dwars zit.. En weet voor de rest niks van voetbal;) dus verwacht er maar geen reactie op;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 juli 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 13:45 schreef freakie het volgende:

[..]

Reageer er nou niet op.. Deze jongen wil weer ff zeiken over psv.. Dat is iets wat hem dwars zit.. En weet voor de rest niks van voetbal;) dus verwacht er maar geen reactie op;)
Of je krijgt als reactie dat je een klein kind bent :P
freakie
 freakie - vrijdag 15 juli 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 13:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Of je krijgt als reactie dat je een klein kind bent :P
Ja of dat hij de waarheid verteld.. hahaha;P

Edit. Hij zal dan zeggen: Ju kan du warhijd nit aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door freakie --
Twanus
 Twanus - vrijdag 15 juli 2011 - 14:24   quote  deeplink  
Ik denk dat AJAX momenteel inderdaad de sterkste selectie heeft van Nederland maar vind dat er nog wel iets moet gebeuren om in Europa mee te tellen. Andre Ooier is belangrijk voor de groep maar ik vind hem niet goed genoeg om nog in de CL uit te komen dus ik pleit voor een extra centrale verdediger. Mochten er blessures en/of schorsingen vallen dan is dat gat helaas niet te vullen met eigen jeugd.
Ik hoop dat Castillion voldoet want anders moet hier ook nog een spits voor worden aangekocht.
Laten we hopen dat er snel actie wordt ondernomen zodat de mogelijke aankopen nog iets van de voorbereiding mee kunnen maken.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 juli 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 14:04 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja of dat hij de waarheid verteld.. hahaha;P

Edit. Hij zal dan zeggen: Ju kan du warhijd nit aan
Whaha ;)
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 15 juli 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 14:24 schreef Twanus het volgende:
Ik denk dat AJAX momenteel inderdaad de sterkste selectie heeft van Nederland maar vind dat er nog wel iets moet gebeuren om in Europa mee te tellen. Andre Ooier is belangrijk voor de groep maar ik vind hem niet goed genoeg om nog in de CL uit te komen dus ik pleit voor een extra centrale verdediger. Mochten er blessures en/of schorsingen vallen dan is dat gat helaas niet te vullen met eigen jeugd.
Ik hoop dat Castillion voldoet want anders moet hier ook nog een spits voor worden aangekocht.
Laten we hopen dat er snel actie wordt ondernomen zodat de mogelijke aankopen nog iets van de voorbereiding mee kunnen maken.
Ik ben bang dat we gezien de huidige situatie nooit in Europa zullen mee tellen. Tenzij de regels zodanig worden aangepast door de UEFA, maar daar reken ik echt niet op.

Nee, de selectie is prima zoals hij nu is. Ik hoop van harte dat we Vertonghen niet alsnog kwijtraken, want dan hebben we wel een groot probleem.
freakie
 freakie - vrijdag 15 juli 2011 - 14:30   quote  deeplink  
Kud ik sgreef het verkeert.. Ju kan du warhijt nit an
dege
 dege - vrijdag 15 juli 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 14:24 schreef Twanus het volgende:
Ooijer niet goed genoeg? Ooijer is wel een man waar je op kan rekenen hoor, die red dat makkelijk, vind het erg wijs van ajax om hem voor dit seizoen nog te behouden.
Verder heeft ajax inderdaad denk ik de sterkste selectie, hopenlijk komt het er ook uit, dat is altijd afwachten.
PSV vind ik persoonlijk schandalig wat daar is gebeurd, met het geld van de belastingbetaler kopen zij nu nieuwe spelers en dat komt alleen door wanbeleid van de afgelopen jaren, zoiets zou niet mogen. AJAX heeft ook mindere jaren gehad maar die hebben geen financiele steun nodig gehad van de gemeente amsterdam.
Twente heeft behoorlijk ingeleverd met het verlies van Janssen, daar kunnen we bij ajax blij om zijn. Want het is toch een club die behoorlijk omhoog geklommen is de laatste jaren en duidelijk de plek in de top 3 heeft overgenomen van feyenoord, waar ik grote vraagtekens bij zet voor het komende seizoen, wat daar nu gebeurd is met het opzij zetten van Been door de spelers is toch echt wel ongelofelijk. Spelertjes hebben het daar voor het zeggen, is toch een lachrtje en zij zullen toch echt moeten gaan presteren daarzo, anders is de bok vet, maar dat is voor ons natuurlijk wel weer een beetje leedvermaak.
Kortom, ajax de beste selectie en moet toch echt in staat zijn om de titel weer binnen te halen, hopenlijk blijven Steek en Jan bij ons, dan komt het wel goed met ons aller AJAX.
goalgetter
 goalgetter - vrijdag 15 juli 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Twente met twee vingers in de neus.Als je Fehnerbahce van de mat speelt met 4-3 (4-0) voor gestaan dan kun je wel wat
PSV haalt weer niets met Rutten en Ajax overschat zichzelf en Theo brengt niet wat van hem verwacht wordt.
freakie
 freakie - vrijdag 15 juli 2011 - 17:20   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke club heeft de sterkste selectie?????

0.0210340