|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 17:16 schreef goalgetter het volgende:Twente met twee vingers in de neus.Als je Fehnerbahce van de mat speelt met 4-3 (4-0) voor gestaan dan kun je wel wat PSV haalt weer niets met Rutten en Ajax overschat zichzelf en Theo brengt niet wat van hem verwacht wordt. oo nee t was zelfs een oefen wedstrijd hahaha:P
Aangezien het team van ajax niet is verandert en er alleen speler bij zijn gekomen.. Kan ik me niet voorstellen dat twente met 2 vingers in de neus wint.. Het leuk van jullie gastjes is dat jullie nooit meer terug reageren..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:35 schreef dege het volgende:[..] Ooijer niet goed genoeg? Ooijer is wel een man waar je op kan rekenen hoor, die red dat makkelijk, vind het erg wijs van ajax om hem voor dit seizoen nog te behouden. Verder heeft ajax inderdaad denk ik de sterkste selectie, hopenlijk komt het er ook uit, dat is altijd afwachten. Ooijer is goed om erbij te hebben vanwege zijn ervaring die hij overbrengt in de kleedkamer en op de training, maar hij wordt nu echt te langzaam denk ik. Hij is niet meer van de kwaliteit die nodig is om evt langdurig een geblesseerde speler op te kunnen vangen. Dat werd tijdens zijn laatste seizoen bij PSV al een beetje duidelijk. Natuurlijk heeft hij toen een fantastische wk wedstrijd gespeeld en het bij Ajax redelijk gedaan (af en toe zag je ook al dat hij niet altijd even scherp meer is), maar ik zie liever nog een andere speler achter Toby of Vertonghen, wellicht uit de jeugd. Kijk anders voor de grap de samenvatting (op Ajax tv) van die wedstrijd tegen die Duitste ploeg eergister. Ooijer wordt daar zoek gespeeld (vooral op snelheid en wendbaarheid) door Duitse derdeklassers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door Boilesen -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:30 schreef Boilesen het volgende:[..] Ooijer is goed om erbij te hebben vanwege zijn ervaring die hij overbrengt in de kleedkamer en op de training, maar hij wordt nu echt te langzaam denk ik. Hij is niet meer van de kwaliteit die nodig is om evt langdurig een geblesseerde speler op te kunnen vangen. Dat werd tijdens zijn laatste seizoen bij PSV al een beetje duidelijk. Natuurlijk heeft hij toen een fantastische wk wedstrijd gespeeld en het bij Ajax redelijk gedaan (af en toe zag je ook al dat hij niet altijd even scherp meer is), maar ik zie liever nog een andere speler achter Toby of Vertonghen, wellicht uit de jeugd. Kijk anders voor de grap de samenvatting (op Ajax tv) van die wedstrijd tegen die Duitste ploeg eergister. Ooijer wordt daar zoek gespeeld (vooral op snelheid en wendbaarheid) door Duitse derdeklassers. Oo ja.. En hebben ze gescoord? En is het een hele belangrijke wedstrijd?.. In 1 jaar verlies je niet zoveel.. Na de wedstrijd tegen brazilie kan je niet zeggen dat die snelheid die jij opnoemt heel belangrijk is.. Ooijer zou als hij geconcentreerd is, elke aanvaller kunnen uitschakelen.. Maldini heeft ook na zijn 34ste geen snelheid gehad maar die stond altijd goed en had daarom niet de snelheid nodig.. Stam was ook nooit snel.. Maar hij stond ook heel vaak goed..
Wat ik wil zeggen, als je nu spelers ziet voetballen bij ajax zou je beter jupiler league kunnen spelen.. Want de spelers spelen allemaal niet op hun best.. Ooijer en theo janssen al helemaal niet.. Die hebben geen zin in zulke partijtjes..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 17:16 schreef goalgetter het volgende:Twente met twee vingers in de neus.Als je Fehnerbahce van de mat speelt met 4-3 (4-0) voor gestaan dan kun je wel wat PSV haalt weer niets met Rutten en Ajax overschat zichzelf en Theo brengt niet wat van hem verwacht wordt. Inderdaad man, TWente doet dit trouwens wel erg vaak de laatste 100 jaar.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. Hey Freakie eerst was je het met me eens en vervolgens heb je het weer verwijderd. Wat raar. Jij schreef: En Remco hoe oud ben je dat je slechts 100 jaar terug gaat. Jij zit wel heel erg in het verleden. Twente draait slechts enkele jaren met de top mee en zal dit de komende jaren ook blijven doen. Verantwoord beleid heet dat. En we hebben een prachtig openlucht stadion. (goed voor het gras) |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Jij schreef: je hebt idd gelijk.. wat the fock wie ben jij |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:30 schreef goalgetter het volgende:in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. Hey Freakie eerst was je het met me eens en vervolgens heb je het weer verwijderd. Wat raar. Jij schreef: En Remco hoe oud ben je dat je slechts 100 jaar terug gaat. Jij zit wel heel erg in het verleden. Twente draait slechts enkele jaren met de top mee en zal dit de komende jaren ook blijven doen. Verantwoord beleid heet dat. En we hebben een prachtig openlucht stadion. (goed voor het gras) quote: HAHAHAHAHA! Geloof je het zelf??? |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
ja anders schrijf ik het niet |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Als hij z'n tekst heeft veranderd, dan staat dat erbij.. Dus je FAALT! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha wat een idioten de laatste tijd haha: |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Ik dacht het niet hasjkopje! Niet zo helder vandaag zeker. Freakie niet in de spiegel kijken |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:11 schreef goalgetter het volgende:Ik dacht het niet hasjkopje! Niet zo helder vandaag zeker. Freakie niet in de spiegel kijken LOL.. Stop maar gewoon.. Je kunt dit niet winnen.. Je provocatieactie is mislukt.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
jammer gooi je de handdoek in de ring. Is dit nou typisch Ajax? Als je geen goed antwoord hebt kun je ook beter stoppen hasjkopje. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha:P niet in de spiegel kijken.. Een idioot kan er heel leuk uitzien.. Ik ben een idioot.. En ik kijk graag in de spiegel.. Alleen begrijp ik je provoceren niet echt.. En dan over wat je schrijft.. Wat ik dan geschreven zou hebben..
Ik zal nooit vragen aan remco hoe oud hij is en eerst zou ik zeggen dat remco SLECHTS 100 jaar terug gaat.. Om vervolgens te zeggen dat je dat niet kan doen.. Je moet toch van betere huizen komen kerel.. Het bericht boven die van remco die is naar boilsen geschreven die is geedit kijkt u maar..
Ik trek geloof ik alleen maar idioten aan.. Sjongejonge.. Begin zometeen nog te twijfelen of ik niet gewoon weg niet gaan haha:P
Edit: kijk nu heb ik hem geëdit;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:29 schreef goalgetter het volgende:jammer gooi je de handdoek in de ring. Is dit nou typisch Ajax? Als je geen goed antwoord hebt kun je ook beter stoppen hasjkopje. Hahaha je gelooft te zelf ook zo goed he.. Terwijl je weet dat het onzin is.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 17:16 schreef goalgetter het volgende:Twente met twee vingers in de neus.Als je Fehnerbahce van de mat speelt met 4-3 (4-0) voor gestaan dan kun je wel wat PSV haalt weer niets met Rutten en Ajax overschat zichzelf en Theo brengt niet wat van hem verwacht wordt. Het is maar een oefenpotje maar desalnietemin een goed resultaat. Eerste 3 goals van Twente (binnen 20 minuten) waren cadeautjes van Fenerbahceen wanneer je vervolgens bijna een 4-0 voorsprong weggeeft dan moet men zich echt zorgen over de verdediging gaan maken. Dus ik vind dat jij Twente overschat met de woorden dat ze Fehnerbahce van de mat speelden. Wat Theo betreft zullen we moeten afwachten,iedereen weet wat ie kan. Als jij in je glazen bol ziet dat Theo niet gaat brengen wat men van hem verwacht zal dat wel gebasseert zijn op de angst die je hebt voor het tegendeel.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:30 schreef goalgetter het volgende:Twente draait slechts enkele jaren met de top mee en zal dit de komende jaren ook blijven doen. Verantwoord beleid heet dat. En we hebben een prachtig openlucht stadion. (goed voor het gras) Ik zou over het stadion maar enige bescheidenheid in acht nemen als ik jouw was. Ik moet toegeven dat er wel verantwoord beleid gevoerd wordt....... .....julie hebben het netjes voor elkaar voor een stelletje daklozen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:29 schreef goalgetter het volgende:jammer gooi je de handdoek in de ring. Is dit nou typisch Ajax? Als je geen goed antwoord hebt kun je ook beter stoppen hasjkopje. Heb al een antwoord gegeven.. Ik heb gezegd dat wat jij zegt onzin is. En dat het nooit waar kan zijn.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:39 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Heb al een antwoord gegeven.. Ik heb gezegd dat wat jij zegt onzin is. En dat het nooit waar kan zijn.. Maar hij moet nu stoppen van zijn moeder waarschijnlijk;) Ze gingen naar de dierentuin.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:41 schreef freakie het volgende:[..] Maar hij moet nu stoppen van zijn moeder waarschijnlijk;) Ze gingen naar de dierentuin.. Whaha, of hij zat een uur achter de PC en je mag per dag maar 1 uur achter de PC zitten, dan wordt hij door z'n moeder er van af gehaald :P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:41 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Whaha, of hij zat een uur achter de PC en je mag per dag maar 1 uur achter de PC zitten, dan wordt hij door z'n moeder er van af gehaald :P hahaha ja:P |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
mijn moeder leeft niet meer hasjkopje |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
en heeft ook niets met voetballen te maken! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wat jij doet wel dan? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Sorry daarvoor dan.. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
idd in het verleden was je alrijd gespannen als Twente tegen Ajax,PSV of Feyenoord moest. Er werd ook heeeeeel vaak verloren. Nu is Feyenoord een degradatiekandidaat en weten ze dat van de andere twee ook gewonnen kan worden. De nieuwe top in de eredivisie doen niet zo veel voor elkaar onder. Ajax moet er nu aan wennen dat ze een geduchte tegenstander hebben in Twente. Twente is van subtop naar top gegaan en daar moet Twente, heel Nederland aan wennen en jullie ook |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
quote:Real madrid maar barcalona heeft het beste team!
Net als bij Ajax en Twente denk ik... Ajax beste spelers en Twente meest stabiele team. en dan is het enige verschil dat Ajax wel kampioen word en Real niet. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:07 schreef goalgetter het volgende:idd in het verleden was je alrijd gespannen als Twente tegen Ajax,PSV of Feyenoord moest. Er werd ook heeeeeel vaak verloren. Nu is Feyenoord een degradatiekandidaat en weten ze dat van de andere twee ook gewonnen kan worden. De nieuwe top in de eredivisie doen niet zo veel voor elkaar onder. Ajax moet er nu aan wennen dat ze een geduchte tegenstander hebben in Twente. Twente is van subtop naar top gegaan en daar moet Twente, heel Nederland aan wennen en jullie ook Twente is pas een topclub als het een aantal jaren in de top kan overleven. Hoe vervelend het ook voor Twente is, topclubs worden afgemeten aan de prijzenkast, en die is bij Twente toch redelijk beperkt. Zo blijft Juventus voor mij ook een topclub, ondanks wat minder jaren, omdat je weet dat ze er binnen afzienbare tijd toch wel weer zullen staan. Hetzelfde geldt ook voor Feyenoord. Een club met zo'n achterland zal op den duur altijd weer aanhaken bij de top.
Ik hoor van die Tukkers altijd dat gelul dat resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden, maar zonder die resultaten uit het verleden (het Ajax van de jaren '70 en het Ajax van de jaren '90) had het Nederlandse voetbal er toch een stuk minder uitgezien. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:07 schreef goalgetter het volgende:idd in het verleden was je alrijd gespannen als Twente tegen Ajax,PSV of Feyenoord moest. Er werd ook heeeeeel vaak verloren. Nu is Feyenoord een degradatiekandidaat en weten ze dat van de andere twee ook gewonnen kan worden. De nieuwe top in de eredivisie doen niet zo veel voor elkaar onder. Ajax moet er nu aan wennen dat ze een geduchte tegenstander hebben in Twente. Twente is van subtop naar top gegaan en daar moet Twente, heel Nederland aan wennen en jullie ook En nou reageer je niet op ons.. Wtf gast.. Waarom zit je mij zwart te maken.. Gelukkig weten deze mensen hoe ik schrijf en ben.. Maar t is nogal een beetje vreemd.. Plus dat jij nu je mening weer 180 graden draait.. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Ik ben met je eens dat Ajax in het verleden heel veel goede dingen voor het Nederlandse voetbal heeft gedaan. Ajax is dan een topclub met grote historie en Twente een topclub met een niet zo'n grote historie (1965). Als je de laatste 4 jaar meedraait in de top ben je gewoon een topclub. Feyenoord kun je geen topclub meer noemen. Misschien worden ze dat ooit weer, maar dat zal knetter moeilijk voor ze worden. Het ziet er in ieder geval niet naar uit dat ze de komende 2 a 3 jaar weer kunnen aansluiten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:10 schreef Wopper het volgende:[..] Net als bij Ajax en Twente denk ik... Ajax beste spelers en Twente meest stabiele team. en dan is het enige verschil dat Ajax wel kampioen word en Real niet. Oo echt hoeveel heeft ajax gekocht het vorige seizoen en voor dit seizoen? 3 spelers voor directe versterkingen.. Het verschil is dan ajax een hele stabiele ploeg is waar niet persee directe versterkingen meer gekocht hoeven worden.. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
tussen discussiëren en een beetje teasen zit een verschil Freakie, maar als jij begint te teasen, doe ik dit ook. Wie kaatst.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:33 schreef goalgetter het volgende:Ik ben met je eens dat Ajax in het verleden heel veel goede dingen voor het Nederlandse voetbal heeft gedaan. Ajax is dan een topclub met grote historie en Twente een topclub met een niet zo'n grote historie (1965). Als je de laatste 4 jaar meedraait in de top ben je gewoon een topclub. Feyenoord kun je geen topclub meer noemen. Misschien worden ze dat ooit weer, maar dat zal knetter moeilijk voor ze worden. Het ziet er in ieder geval niet naar uit dat ze de komende 2 a 3 jaar weer kunnen aansluiten. Jij leest ook niet he? Feyenoord heeft zoveel meer fans.. Feyenoord heeft zoveel meer mogelijkheden met de jeugd.. Het gaat er niet om hoe lang.. Maar ze zijn nooit uitgeschakeld.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:37 schreef goalgetter het volgende:tussen discussiëren en een beetje teasen zit een verschil Freakie, maar als jij begint te teasen, doe ik dit ook. Wie kaatst.. Begon ik met jou uitdagen? Gast doe ff normaal he.. Want als eentje raar bezig is ben jij dat.. Je zit me gewoon zwart te maken.. En gaat nu doen alsof je een coole gast ben.. Echt ongelofeloos.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wat Freakie allemaal zegt.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:07 schreef goalgetter het volgende:Ajax moet er nu aan wennen dat ze een geduchte tegenstander hebben in Twente. Twente is van subtop naar top gegaan en daar moet Twente, heel Nederland aan wennen en jullie ook Dat dachten we van AZ ook. Nee beste goalgetter in mijn ogen zal Twente dit niveau jaren vol moeten houden om van Eredivisietop te spreken. Ze zijn net als AZ een keer kampioen geworden in de laatste jaren. Als ze aankomend seizoen weer geen kampioen worden dan zijn ze wat mij betreft subtop en vergelijkbaar met Groningen,AZ,Heerenveen,etc.
Het mag nu verschrikkelijk slecht met Feyenoord gaan en in mindere maten met PSV maar binnen een paar jaar zullen zij zich weer in de algehele top 3 laten zien, als PSV dit jaar al niet gewoon meedoet. Er zal heel wat jaren slecht gepresteerd moeten door de traditonele top 3, wil Twente daar ten koste van 1 van die 3 een plek in veroveren.
Er is altijd wel een traditonele top 3 club die het een (paar) jaar laat afweten in de top, dan moet je er niet van uitgaan dat Twente in die jaren het stokje wel even overneemt. Het is bijna ieder jaar weer een andere subtopper die dat gat induikt, afgelopen 2 jaar waren jullie dat, de 2 jaar daarvoor AZ en ik heb Heerenveen en zelfs Willem II zich in de eindstand top 3 zien nestellen. De laatste 2 werden dan wel geen kampioen, maar als 1x kampioen worden de graadmeter voor een tradionele top 3 club is, dan zal het lijste van de 3 vaak veranderd worden.
Ik denk eerder dat twente er aan moet wennen dat ze geen kampioen meer kunnen worden. Tuurlijk is twente voor Ajax een geduchte tegenstander maar dat zijn alle subtopclubs en bij uit-wedstrijden kan iedere club het een top 3 club moeilijk maken. Dit komt door het afgezakte niveau van de eredivisie niet door dat ene kampioenschap van Twente. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Twente is Twente en geen Herenveen AZ of wat dan ook. Ze gaan hun eigen weg en de laatste jaren erg succesvol en dat zal de komende jaren niet erg veranderen. Twente gaat eerste de JC schaal pakken en dan zien we verder. Met die Amsterdammers Co en Pattrick moet het gaan lukken. En dat gelul over Mickey Mouse competitie, wil ik helemaal niet meer horen. Die van der Gijp roept dat in elke uitzending. Als er dan zo slecht gevoetbald wordt, moet het toch niet mogelijk zijn om te winnen of gelijk tegen Inter Milan, Fehnerbahce in eigen huis, werder Bremen, Schalke, Rubin Kazan enz. Dan zijn dit feiten en dan bewijs je dat het voetbal in Nederland helemaal nog niet zo slecht is.
Co laat de ploeg aanvallend voetbal spelen. Zijn voorganger vorig jaar begon afwachtend en als er dan een tegendoelpunt kwam werd er pas overgeschakeld naar aanvallend voetbal. Dit wordt het verschil met vorig jaar bij Twente. Voor jullie geld dit als vloeken in de kerk maar ik verwacht dat ze Kampioen gaan worden. Wordt in ieder geval lekker spannend. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:30 schreef goalgetter het volgende:En Remco hoe oud ben je dat je slechts 100 jaar terug gaat. Jij zit wel heel erg in het verleden. Twente draait slechts enkele jaren met de top mee en zal dit de komende jaren ook blijven doen. Verantwoord beleid heet dat. En we hebben een prachtig openlucht stadion. (goed voor het gras) Je punt?? Ajax heeft jullie beste speler gekocht en is er met Sigthorson wel degelijk op vooruit gegaan, jullie hebben enkele een nieuwe betere trainer. Natuurlijk zullen jullie wel mee gaan doen, maar hier op het forum van Ajax arrogant gaan roepen dat jullie met twee vingers in de neus de betere selectie hebben???
We kunnen het wel eens per positie gaan uitvergroten als je wilt?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:29 schreef goalgetter het volgende:jammer gooi je de handdoek in de ring. Is dit nou typisch Ajax? Als je geen goed antwoord hebt kun je ook beter stoppen hasjkopje. Je wordt keihard klemgeluld, en wil het niet eens toegeven?? jammer hoor, maar ja zo zijn veel van die tukkers he.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 14:09 schreef goalgetter het volgende:Twente is Twente en geen Herenveen AZ of wat dan ook. Ze gaan hun eigen weg en de laatste jaren erg succesvol en dat zal de komende jaren niet erg veranderen. En de traditonele top 3 is de traditonele top 3, de laatste 30 jaar (en geen 2 jaartjes) erg succesvol en om jouw voorspellende woorden te gebruiken: "dat zal de komende jaren niet erg veranderen."
quote: Net als vorig jaar en je weet hoe het afliep. Als het weer zo loopt mogen jullie die JC-schaal weer hebben, dan pakken wij die andere.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 14:09 schreef goalgetter het volgende:Als er dan zo slecht gevoetbald wordt, moet het toch niet mogelijk zijn om te winnen of gelijk tegen Inter Milan, Fehnerbahce in eigen huis, werder Bremen, Schalke, Rubin Kazan enz. Dan zijn dit feiten. Zoals je zelf eerder zij behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 14:09 schreef goalgetter het volgende:Met die Amsterdammers Co en Pattrick moet het gaan lukken.Co laat de ploeg aanvallend voetbal spelen. Zijn voorganger vorig jaar begon afwachtend en als er dan een tegendoelpunt kwam werd er pas overgeschakeld naar aanvallend voetbal. Dit wordt het verschil met vorig jaar bij Twente. Eens. In mijn ogen zijn Co en Pat twee toppers, maar de spelers moeten het wel even doen. Dat jij die 2 Amsterdammers(waar anders vandaan) ophemelt zonder dat ze uberhaupt al iets bij jullie gepresteerd hebben vind ik prima, maar in een eerder topic kraak je de man(zie Theo Janssen) waar jullie je (enige)kampioenschap grotendeels aan te danken hebben af. Positief maar onrealistisch . Wat je niet meer hebt (wat goed was) afkraken en het nieuwe ophemelen (zonder garanties).
quote: Wees dan maar blij met Gijps' Micky Mouse League, staat meestal garant voor een spannende eindfase van de competie net als voorgaande jaren. Waar je ziet dat het tot de laatste ronde spannend kan zijn, maar bij voorbaat niet te zeggen welke suptopper zich daar in mengt. Dat kan (ja,kan)net als afgelopen 2 jaar Twente zijn maar net zo goed een andere subtopper. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
He remcootje jij ook hier gezellig. Je vind jou ook overal he. Janssen was qua bier drinken en roken de beste. En ook voor zijn grote bek had hij een tien. Bij ons kon hij niet blijven door wat hij allemaal al had gedaan, en bij jullie kan hij weer aan een nieuwe lading spelersvrouwen gaan zitten. Goed voor de sfeer. Hij verdomd het om het Ajax logo te kussen. Lekker beginnetje met die Tattheo. We zullen zien. Degene met het beste spel en de meeste mazzel wordt kampioen. Wat jij onder klemlullen verstaat begrijp ik niet helemaal, maar zal wel aan jou liggen. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
4 jaar speentje Laten we zo zeggen, een nieuwe topclub is geboren en nesteld zich naast een stokoude voetbalclub met een heeeel lang verleden. Wel honderd jaar. Ik vind het jammer dat ik om drie uur weg moet. Vind het net gezellig worden |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 14:48 schreef goalgetter het volgende:Janssen was qua bier drinken en roken de beste. En ook voor zijn grote bek had hij een tien. Bij ons kon hij niet blijven door wat hij allemaal al had gedaan. Bullshit,n u kan ie er opeens nix van. Jullie vonden het verschrikkelijk dat Theo vertrok naar jullie concurrent(eenzijdig). En om dat jullie voorzitter een clausule in Theo's nog 1-jarig contract had gezet, heeft ie maar voor het geld gekozen want het jaar erop was ie transfervrij. Munsterman was de enige die Theo kwijt wilde na een kleine vete onderling. De fans wilden hem niet kwijt en noemde hem na ziJn overgang naar Ajax een verader, dit slechts omdat hij bij een goed voetballende club met een geweldige uitstraling wilde spelen. JUIST!! AJAX UIT AMSTERDAM!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik denk dat je mij bedoelt met speentje, je kunt beter ff de quote knop gebruiken.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 14:52 schreef goalgetter het volgende:Laten we zo zeggen, een nieuwe topclub is geboren en nesteld zich naast een stokoude voetbalclub met een heeeel lang verleden. Wel honderd jaar. Dan ben ik de eerste die dat over 96 jaar zal toegeven, ik heb nl geen glazen bol.
quote: Later. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 14:25 schreef remco k het volgende:[..] Je wordt keihard klemgeluld, en wil het niet eens toegeven?? jammer hoor, maar ja zo zijn veel van die tukkers he.. Ongelofelijk deze jongen.. Kan er nog steeds niet over uit.. Hij lult zich er gewoon onderuit.. En gaat doodleuk verder discussieren.. Goalgetter.. Ik zou echt normaal gaan doen jongen.. Wat je staat al heel erg voorschut.. Echt een drama ben je man;) Vooral in het verdraaien van dingen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:50 schreef baco74 het volgende:[..] Dat dachten we van AZ ook. Nee beste goalgetter in mijn ogen zal Twente dit niveau jaren vol moeten houden om van Eredivisietop te spreken. Ze zijn net als AZ een keer kampioen geworden in de laatste jaren. Als ze aankomend seizoen weer geen kampioen worden dan zijn ze wat mij betreft subtop en vergelijkbaar met Groningen,AZ,Heerenveen,etc. Het mag nu verschrikkelijk slecht met Feyenoord gaan en in mindere maten met PSV maar binnen een paar jaar zullen zij zich weer in de algehele top 3 laten zien, als PSV dit jaar al niet gewoon meedoet. Er zal heel wat jaren slecht gepresteerd moeten door de traditonele top 3, wil Twente daar ten koste van 1 van die 3 een plek in veroveren. Er is altijd wel een traditonele top 3 club die het een (paar) jaar laat afweten in de top, dan moet je er niet van uitgaan dat Twente in die jaren het stokje wel even overneemt. Het is bijna ieder jaar weer een andere subtopper die dat gat induikt, afgelopen 2 jaar waren jullie dat, de 2 jaar daarvoor AZ en ik heb Heerenveen en zelfs Willem II zich in de eindstand top 3 zien nestellen. De laatste 2 werden dan wel geen kampioen, maar als 1x kampioen worden de graadmeter voor een tradionele top 3 club is, dan zal het lijste van de 3 vaak veranderd worden. Ik denk eerder dat twente er aan moet wennen dat ze geen kampioen meer kunnen worden. Tuurlijk is twente voor Ajax een geduchte tegenstander maar dat zijn alle subtopclubs en bij uit-wedstrijden kan iedere club het een top 3 club moeilijk maken. Dit komt door het afgezakte niveau van de eredivisie niet door dat ene kampioenschap van Twente. Top van Nederland zal altijd bestaan uit: AJAX..PSV en FEYENOORD. En over jaartje of 50 zal blijken of een andere club zich er tussen genessteld heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door infamous psv -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:41 schreef infamous psv het volgende:[..] Top van Nederland zal altijd bestaan uit: AJAX..PSV en FEYENOORD. En over jaartje of 50 zal blijken of een andere club zich er tussen genessteld heeft. Goh, ik ben het met je eens :) Neemt niet weg dat Twente goed bezig is. Maar ze moeten nu niet gaan roepen dat ze een constante factor zijn. Dat is het punt wat ik goalgetter duidelijk wilde maken,althans in mijn optiek. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 23:00 schreef baco74 het volgende:[..] Goh, ik ben het met je eens :) Neemt niet weg dat Twente goed bezig is. Maar ze moeten nu niet gaan roepen dat ze een constante factor zijn. Dat is het punt wat ik goalgetter duidelijk wilde maken,althans in mijn optiek. En daar heb je ook gelijk in..een zwaluw maakt nog geen zomer. |
|
|
|