|
|
baco74
|
|
|
Ajax en Twente hebben allebei een selectie die niet veel verschilt met vorig jaar. Ajax is een sterkere club om zo'n selectie op peil te houden, voor een club als Twente kost dit meer moeite. Ik verwacht ook dat Twente door het niet halen van het kampioenschap meer moeite zal hebben gehad bepaalde spelers te halen cq te houden. Ajax is weer kampioen en nog steeds een statuut bekend over de hele wereld dat geeft spelers meer motivatie te komen of te blijven. Ajax heeft wel het nadeel dat ze dieper in de buidel moeten tasten om een speler te kopen en het nadeel dat spelers (vaak na 1 goede fase) snel in de belangstelling staan bij andere clubs met iets meer financiele middelen. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Je hebt mij niet horen zeggen dat hij niet kan voetballen. Hij is weliswaar niet de snelste maar heeft wel een fabelachtige trap. Ik zeg alleen dat hij zijn eigen ding doet en zich van niemand wat aantrekt. Hij kan de sfeer goed verzieken en dat gaat ten nadele van het totale spel. Bijv. Nu zegt hij dat hij bij de laatste wedstrijd tegen Ajax teleurgesteld was in een aantal spelers omdat die niet top speelden en dat dat zijn beslissing om te vertrekken heeft gestimuleerd en ook dat hij het Ajax logo nooit zal kussen. Hier bereikt hij niets mee,en wekt alleen kwaad bloed. Of jij nou Twente geen topclub vind zal me jeuken. Feit is dat de media Twente inmiddels wel zo noemt, zelfs de Telegraaf. En ook belangrijk is dat de Twente zelf dat gevoel heeft. Of er nou een paar zijn die dat niet willen accepteren boeit niet. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:06 schreef goalgetter het volgende:Je hebt mij niet horen zeggen dat hij niet kan voetballen. Hij is weliswaar niet de snelste maar heeft wel een fabelachtige trap. Ik zeg alleen dat hij zijn eigen ding doet en zich van niemand wat aantrekt. Hij kan de sfeer goed verzieken en dat gaat ten nadele van het totale spel. Bijv. Nu zegt hij dat hij bij de laatste wedstrijd tegen Ajax teleurgesteld was in een aantal spelers omdat die niet top speelden en dat dat zijn beslissing om te vertrekken heeft gestimuleerd en ook dat hij het Ajax logo nooit zal kussen. Hier bereikt hij niets mee,en wekt alleen kwaad bloed. Of jij nou Twente geen topclub vind zal me jeuken. Feit is dat de media Twente inmiddels wel zo noemt, zelfs de Telegraaf. En ook belangrijk is dat de Twente zelf dat gevoel heeft. Of er nou een paar zijn die dat niet willen accepteren boeit niet. Einde discussie dus....boeit je toch niet(?) Lekker terug naar de topic van jouw topclub. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:06 schreef goalgetter het volgende:Je hebt mij niet horen zeggen dat hij niet kan voetballen. Hij is weliswaar niet de snelste maar heeft wel een fabelachtige trap. Ik zeg alleen dat hij zijn eigen ding doet en zich van niemand wat aantrekt. Hij kan de sfeer goed verzieken en dat gaat ten nadele van het totale spel. Bijv. Nu zegt hij dat hij bij de laatste wedstrijd tegen Ajax teleurgesteld was in een aantal spelers omdat die niet top speelden en dat dat zijn beslissing om te vertrekken heeft gestimuleerd en ook dat hij het Ajax logo nooit zal kussen. Hier bereikt hij niets mee,en wekt alleen kwaad bloed. Of jij nou Twente geen topclub vind zal me jeuken. Feit is dat de media Twente inmiddels wel zo noemt, zelfs de Telegraaf. En ook belangrijk is dat de Twente zelf dat gevoel heeft. Of er nou een paar zijn die dat niet willen accepteren boeit niet. Hoezo 'zelfs de Telgraaf'.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:06 schreef goalgetter het volgende:Je hebt mij niet horen zeggen dat hij niet kan voetballen. Hij is weliswaar niet de snelste maar heeft wel een fabelachtige trap. Ik zeg alleen dat hij zijn eigen ding doet en zich van niemand wat aantrekt. Hij kan de sfeer goed verzieken en dat gaat ten nadele van het totale spel. Bijv. Nu zegt hij dat hij bij de laatste wedstrijd tegen Ajax teleurgesteld was in een aantal spelers omdat die niet top speelden en dat dat zijn beslissing om te vertrekken heeft gestimuleerd en ook dat hij het Ajax logo nooit zal kussen. Hier bereikt hij niets mee,en wekt alleen kwaad bloed. Of jij nou Twente geen topclub vind zal me jeuken. Feit is dat de media Twente inmiddels wel zo noemt, zelfs de Telegraaf. En ook belangrijk is dat de Twente zelf dat gevoel heeft. Of er nou een paar zijn die dat niet willen accepteren boeit niet. Jij kan meningen ook 360 graden draaien he;) |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Willem Jansen gratis van Roda, Cornelissen gratis en Fer komt denk ik wel voor drie miljoen. Met de verkoop van Tattheo heeft Twente geen geld uitgegeven en dus lekker voor de begroting. Kan PSV nog wat van leren. Alle linies zijn hierdoor goed bezet. Nogmaals met twee vingers in de neus |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:08 schreef baco74 het volgende:[..] Einde discussie dus....boeit je toch niet(?) Lekker terug naar de topic van jouw topclub. Amen.. Mensen die hier gaan provoceren en daarna zeggen dat het hun niet boeit en ook nog is voor een andere club zijn.. Moeten hier niet zijn.. Als goalgetter leest wat er op het forum gezegd word over de reactie dat hij nooit het logo zou kussen.. Weet hij dat dit ook positieve reacties uitlokt.. Deze Theo heeft alleen een gevoel bij vitesse(op dit moment ook niet) |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
moet je de krant lezen en Freakie wat draai ik nou en als ik 360 graden draai ga ik nog steeds dezelfde kant op ha ha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:13 schreef goalgetter het volgende:Willem Jansen gratis van Roda, Cornelissen gratis en Fer komt denk ik wel voor drie miljoen. Met de verkoop van Tattheo heeft Twente geen geld uitgegeven en dus lekker voor de begroting. Kan PSV nog wat van leren. Alle linies zijn hierdoor goed bezet. Nogmaals met twee vingers in de neus Zo zo.. Willem janssen.. Cornelissen zooo wajoooo:S en Fer zou dan de eerste goede aankoop zijn.. Maar ach.. Dat er bij ajax alleen maar internationals lopen zegt natuurlijk niks.. Ajax daar win je zo van met 2 vingers in je neus.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:13 schreef goalgetter het volgende:Willem Jansen gratis van Roda, Cornelissen gratis en Fer komt denk ik wel voor drie miljoen. Met de verkoop van Tattheo heeft Twente geen geld uitgegeven en dus lekker voor de begroting. Kan PSV nog wat van leren. Alle linies zijn hierdoor goed bezet. Nogmaals met twee vingers in de neus Ow dus Jansen en Cornelissen zijn beter dan Janssen? En omdat Twente zo eigenlijk geen geld geeft uitgegeven door de verkoop van Janssen, wordt Twente kampioen? Leuke beredenering.. En Fer is nog lang niet zeker, plus dat er laatst werd gezegd dat Fer geen prioriteit had bij Twente.. (Weet niet of er iets tussen is gekomen) En Fer is zeker 5 miljoen waard en Feyenoord zal hem ook niet voor minder dan 5 laten gaan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:15 schreef goalgetter het volgende:moet je de krant lezen en Freakie wat draai ik nou en als ik 360 graden draai ga ik nog steeds dezelfde kant op ha ha Hhahaha wat een lol broek ben jij.. not.. Je begint met dat het met 2 vingers in de neus gewonnen gaat worden en dat theo helemaal niks gaat worden en nu geef je aan dat je t allemaal niet boeit en dat het zo is dat ajax misschien ook mee zou kunnen doen.. En nu zeg je weer dat het met 2 vingers in de neus gaat worden.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:15 schreef goalgetter het volgende:moet je de krant lezen en Freakie wat draai ik nou en als ik 360 graden draai ga ik nog steeds dezelfde kant op ha ha ECHT WAAR JOH!?!?!?!?!?!?!?! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:15 schreef goalgetter het volgende:moet je de krant lezen en Freakie wat draai ik nou en als ik 360 graden draai ga ik nog steeds dezelfde kant op ha ha De krant lezen? Ik lees liever geen telegraaf enzo.. Allemaal geruchten enz, Onrust zaaien ect.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Hij dacht even grappig te zijn.. Het probleem van hem is is dat hij provoceert maar dan zichzelf daar telkens mee steekt.. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Het kampioenschap ja. Ik heb niet gezegd dat we makkelijk van Ajax winnen. Ik vind het twee gelijkwaardige ploegen wat hele spannende wedstrijden worden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Serieus ik dacht dat wij arrogant waren, maar dit slaat werkelijk alles.. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Misschien moet je de Telegraaf maar eens gaan lezen. Is goed voor je en ga je misschien ook beter van schrijven |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:22 schreef goalgetter het volgende:Het kampioenschap ja. Ik heb niet gezegd dat we makkelijk van Ajax winnen. Ik vind het twee gelijkwaardige ploegen wat hele spannende wedstrijden worden. Hahah kijk begin je weer.. Dat jij denkt als ajax gelijkwaardig is aan twente dat twente dan met 2 vingers in de neus wint? Klopt alweer geen snars van.. Je hoopt dat twente wint maar het gaat dan heel spannend worden kan je dan beter zeggen he kerel;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:24 schreef goalgetter het volgende:Misschien moet je de Telegraaf maar eens gaan lezen. Is goed voor je en ga je misschien ook beter van schrijven Nee bedankt.. Troepkrant.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:24 schreef goalgetter het volgende:Misschien moet je de Telegraaf maar eens gaan lezen. Is goed voor je en ga je misschien ook beter van schrijven Haha de telegraaf?? Onrustzaaiers allemaal.. En wat schrijf ik nu dan verkeerd dan? Provoceren is niet je beste kant;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:24 schreef freakie het volgende:[..] Hahah kijk begin je weer.. Dat jij denkt als ajax gelijkwaardig is aan twente dat twente dan met 2 vingers in de neus wint? Klopt alweer geen snars van.. Je hoopt dat twente wint maar het gaat dan heel spannend worden kan je dan beter zeggen he kerel;) Ik dacht precies hetzelfde :P |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Troepkrant. Het is wel een Amsterdamse Krant |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Yay.. Leuk doel in je leven! Mensen op je laten reageren.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kan het nog wel een troepkrant zijn.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja inderdaad.. Is een forum en bedoelt om te reageren.. Als ik het niet doe doen andere het wel.. Maar je bent alweer een klein beetje klem geluld en dat doe je zelf.. Jammer maar helaas.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ag maar ze zijn onrustzaaiers.. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
We zullen het volgende week wel zien |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: JC Schaal boeit me niet zo veel.. Het gaat om die andere schaal.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Inderdaad.. En goalgetter nu niet zeggen dat we doet nu zeggen.. want lees nog maar ff terug in dit forum.. Er zijn er veel meer die dit gezegd hebben.. En vorig jaar ook al.. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Nou die ook dan. Kan er wel bij dacht ik zo. JC schaal boeit mij ook niet en zal er ook niets van zien. Ze hebben geen TV op het strand in Spanje |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: En nou zwaaien we met zijn allen naar goalgetter.. En gewoon lekker weer kijken naar middenmoot voetbal van twente.. 1 keer kampioen.. En ze krijgen gelijk vleugels.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:33 schreef goalgetter het volgende:Nou die ook dan. Kan er wel bij dacht ik zo. JC schaal boeit mij ook niet en zal er ook niets van zien. Ze hebben geen TV op het strand in Spanje denk dat jullie die andere schaal niet meer zien man;) Ja elke keer als ze aan het trainen zijn;) haha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:15 schreef goalgetter het volgende:moet je de krant lezen en Freakie wat draai ik nou en als ik 360 graden draai ga ik nog steeds dezelfde kant op ha ha Wel weer de verkeerde kant op dus. Als je 180 graden draait kom je ons tegemoet. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
ja en bij 90 graden ga ik linksaf |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: ECHT WAAR JOH?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!? |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Ik lees wel de Telegraaf en ook Co vind ik een toptrainer en voor Patrick is het goed bij meerdere clubs ervaring op te doen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:39 schreef goalgetter het volgende:Ik lees wel de Telegraaf en ook Co vind ik een toptrainer en voor Patrick is het goed bij meerdere clubs ervaring op te doen Je bent nogal Amsterdams-gezint merk ik. Totdat ze hun werk bij Ajax uitvoeren dan was,is en word het volgens jou niks. Zodra ze bij jullie werken gaat alles met 2 vingers in de neus. Wel handig ruik je al die bullshit niet die jij uitkraamt. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Heb ik gezegd dat Ajax een slechte ploeg is? Dacht het niet. Ik denk alleen dat ze aan elkaar gewaagd zijn. De oefenpotjes van Ajax zijn nou niet om over naar huis te schrijven, maar dat zegt niets. We zullen het wel zien. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:02 schreef goalgetter het volgende:Heb ik gezegd dat Ajax een slechte ploeg is? Dacht het niet. Ik denk alleen dat ze aan elkaar gewaagd zijn. De oefenpotjes van Ajax zijn nou niet om over naar huis te schrijven, maar dat zegt niets. We zullen het wel zien. He??? Ik snap het niet meer:O |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Jij snapt wel meer niet. dat heb je al wel bewezen in deze topic |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik snap het ook allemaal niet meer.. Conclusie: Hij heeft geen eigen mening.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee maar om voor eens en altijd de onzekerheid weg te halen.. Gaat twente makkelijk kampioen worden of niet;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:08 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik snap het ook allemaal niet meer.. Conclusie: Hij heeft geen eigen mening.. T is echt ongelofelijk.. Hij probeert begrijpend over te komen.. En zo zieltjes te winnen.. Alleen het heeft geen zin.. Er is nu net een voorbeeld van een mislukte poging geweest.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Oo wacht ik weet wat gaafs..
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 17:16 schreef goalgetter het volgende:Twente met twee vingers in de neus.Als je Fehnerbahce van de mat speelt met 4-3 (4-0) voor gestaan dan kun je wel wat PSV haalt weer niets met Rutten en Ajax overschat zichzelf en Theo brengt niet wat van hem verwacht wordt. quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 14:09 schreef goalgetter het volgende:Co laat de ploeg aanvallend voetbal spelen. Zijn voorganger vorig jaar begon afwachtend en als er dan een tegendoelpunt kwam werd er pas overgeschakeld naar aanvallend voetbal. Dit wordt het verschil met vorig jaar bij Twente. Voor jullie geld dit als vloeken in de kerk maar ik verwacht dat ze Kampioen gaan worden. Wordt in ieder geval lekker spannend. quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:13 schreef goalgetter het volgende:Willem Jansen gratis van Roda, Cornelissen gratis en Fer komt denk ik wel voor drie miljoen. Met de verkoop van Tattheo heeft Twente geen geld uitgegeven en dus lekker voor de begroting. Kan PSV nog wat van leren. Alle linies zijn hierdoor goed bezet. Nogmaals met twee vingers in de neus quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:22 schreef goalgetter het volgende:Het kampioenschap ja. Ik heb niet gezegd dat we makkelijk van Ajax winnen. Ik vind het twee gelijkwaardige ploegen wat hele spannende wedstrijden worden. quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:14 schreef goalgetter het volgende:[..] twee vingers Ha ha Zonder gekheid. Ik denk dat ze een hele goede kans maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:02 schreef goalgetter het volgende:Heb ik gezegd dat Ajax een slechte ploeg is? Dacht het niet. Ik denk alleen dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Niet in die woorden nee. Wel zoiets als:
quote:Ajax overschat zichzelf en Theo brengt niet wat van hem verwacht wordt.
en dan zijn we aan elkaar gewaagd volgens jou. Dus als wij ons zelf nou niet overschatten en Theo brengt wat van hem verwacht wordt dan........... zou ik als ik jullie was ff die 2 vingers uit je neus halen en proberen boven jezelf uit te stijgen anders zal het je zwaar tegen vallen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
tiefus fc pony!!!!!het zijn gewoon halve duitsers!!!!!zal nooit een topclub worden.....az is ook geen topclub geworden.... enige topclubs in nederland blijven ajax pisvee en 010!!!!!!meeste suporters,meeste prijzen........profclub zijn met je verdienen man...... |
|
|
|