|
|
goalgetter
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:09 schreef freakie het volgende:[..] Nee maar om voor eens en altijd de onzekerheid weg te halen.. Gaat twente makkelijk kampioen worden of niet;) twee vingers Ha ha Zonder gekheid. Ik denk dat ze een hele goede kans maken |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik heb gewoon medelijden met je, dat je geen eigen mening hebt en als je er één hebt, hem steeds verandert.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:14 schreef goalgetter het volgende:[..] twee vingers Ha ha Zonder gekheid. Ik denk dat ze een hele goede kans maken Weer een verandering van mening.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:13 schreef joduh het volgende:tiefus fc pony!!!!!het zijn gewoon halve duitsers!!!!!zal nooit een topclub worden.....az is ook geen topclub geworden.... enige topclubs in nederland blijven ajax pisvee en 010!!!!!!meeste suporters,meeste prijzen........profclub zijn met je verdienen man...... Yeah...Joduh!! |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Ik denk dat het lekker spannend gaat worden tussen Twente en Ajax en Twente de schaal mee neemt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Oo wacht ik weet wat gaafs..
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 17:16 schreef goalgetter het volgende:Twente met twee vingers in de neus.Als je Fehnerbahce van de mat speelt met 4-3 (4-0) voor gestaan dan kun je wel wat PSV haalt weer niets met Rutten en Ajax overschat zichzelf en Theo brengt niet wat van hem verwacht wordt. quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 14:09 schreef goalgetter het volgende:Co laat de ploeg aanvallend voetbal spelen. Zijn voorganger vorig jaar begon afwachtend en als er dan een tegendoelpunt kwam werd er pas overgeschakeld naar aanvallend voetbal. Dit wordt het verschil met vorig jaar bij Twente. Voor jullie geld dit als vloeken in de kerk maar ik verwacht dat ze Kampioen gaan worden. Wordt in ieder geval lekker spannend. quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:13 schreef goalgetter het volgende:Willem Jansen gratis van Roda, Cornelissen gratis en Fer komt denk ik wel voor drie miljoen. Met de verkoop van Tattheo heeft Twente geen geld uitgegeven en dus lekker voor de begroting. Kan PSV nog wat van leren. Alle linies zijn hierdoor goed bezet. Nogmaals met twee vingers in de neus quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:22 schreef goalgetter het volgende:Het kampioenschap ja. Ik heb niet gezegd dat we makkelijk van Ajax winnen. Ik vind het twee gelijkwaardige ploegen wat hele spannende wedstrijden worden. quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:14 schreef goalgetter het volgende:[..] twee vingers Ha ha Zonder gekheid. Ik denk dat ze een hele goede kans maken Ik zou zeggen reageer er een inhoudelijk op? heb je 6 broers die allemaal op jou accout zitten ofzo? |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Lijkt me niet zo moeilijk freakie. Je mag het ook twee keer lezen dan begrijp je het misschien. Topic: Wellke club heeft de sterkste selectie. alles samengevat: Twente en internationaal Barcelona |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:23 schreef goalgetter het volgende:Lijkt me niet zo moeilijk freakie. Je mag het ook twee keer lezen dan begrijp je het misschien. Topic: Wellke club heeft de sterkste selectie. alles samengevat: Twente en internationaal Barcelona Oke en nu opdonderen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:23 schreef goalgetter het volgende:Lijkt me niet zo moeilijk freakie. Je mag het ook twee keer lezen dan begrijp je het misschien. Topic: Wellke club heeft de sterkste selectie. alles samengevat: Twente en internationaal Barcelona wordt tijd dat je optieft hiero duitser..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: dankje..Joduh held!!
Amen
+100000000000
Zonder joduh is er niks te beleven!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:23 schreef goalgetter het volgende:Lijkt me niet zo moeilijk freakie. Je mag het ook twee keer lezen dan begrijp je het misschien. Topic: Wellke club heeft de sterkste selectie. alles samengevat: Twente en internationaal Barcelona Zit deels wat in want,Twente zal vrij snel alleen maar op nationaal niveau spelen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:25 schreef freakie het volgende:[..] dankje..Joduh held!! Amen +100000000000 Zonder joduh is er niks te beleven! ik heb je anders zien posten over mij freakie??????? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik zal ook niet echt gaan schelden.. Maar daarom als jij het maar doet.. Plus deze jongen heeft 365 meningen.. En is morgen ineens voor trinidad.. Of voor vvv venlo.. Het is dus iemand die lekker aan het provoceren is.. En dat vind ik het wat anders man;) En dat over die psv fan wat was iemand die zich normaal kon gedragen en discussieren.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
De toon wordt wat harder. wat onaardig nou. Kan niet de bedoeling zijn van een forum |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:32 schreef goalgetter het volgende:De toon wordt wat harder. wat onaardig nou. Kan niet de bedoeling zijn van een forum dan moet je gewoon oprotten naar je eigen stink forum met die drie andere pony fans....... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:32 schreef goalgetter het volgende:De toon wordt wat harder. wat onaardig nou. Kan niet de bedoeling zijn van een forum Ag sommige moeten met harde hand aan worden gepakt.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:33 schreef joduh het volgende:[..] dan moet je gewoon oprotten naar je eigen stink forum met die drie andere pony fans....... Hahahahahaha:P Druk forum daar.. Word ook veel gepost:P |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:33 schreef joduh het volgende:[..] dan moet je gewoon oprotten naar je eigen stink forum met die drie andere pony fans....... Als jij niet aan dit Forum wil deelnemen en alleen maar loop te raaskalen en te schelden heb je het niet helemaal begrepen en kun je beter zelf vertrekken en een cursus zelfbeheersing gaan volgen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:36 schreef goalgetter het volgende:[..] Als jij niet aan dit Forum wil deelnemen en alleen maar loop te raaskalen en te schelden heb je het niet helemaal begrepen en kun je beter zelf vertrekken en een cursus zelfbeheersing gaan volgen omdat dit een ajax forum is duitser...................en voor fc pony is er ook een forum.......voor alledrie de suporters.....dus tot nooit hier..aufwiedersehn!!!! |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: dan wordt er gewoon nie meer gereageerd op jou hiero.......... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:36 schreef goalgetter het volgende:[..] Als jij niet aan dit Forum wil deelnemen en alleen maar loop te raaskalen en te schelden heb je het niet helemaal begrepen en kun je beter zelf vertrekken en een cursus zelfbeheersing gaan volgen Alleen hij wordt hier geaccepteerd en jij niet! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:36 schreef goalgetter het volgende:[..] Als jij niet aan dit Forum wil deelnemen en alleen maar loop te raaskalen en te schelden heb je het niet helemaal begrepen en kun je beter zelf vertrekken en een cursus zelfbeheersing gaan volgen Denk dat jij eens moet leren niet te gaan provoceren.. Dat is zo kleuter gedrag.. Misschien kan je beter gewoon ophouden.. Je probeert de discussieren.. En de onschuld uit te hangen.. Je maakt mij ook nog eens zwart.. Heel triest persoon ben jij.. Het is een ajax forum.. En als je hier niet normaal over ajax kan praten dan hoor je hier niet thuis.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Het is zo mislukt he.. Jou poging tot zwart maken.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Goalgetter heeft geen leven! Oh oh o-o-oh! |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Hasjkopje. Ik ben jou ook wel eens tegengekomen op het Twenteforum en dat is ook goed,want anders kun je niet discussieren. Ik reageer op de Topic en verschil van mening met jou. Daarvoor is een forum |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:44 schreef goalgetter het volgende:Hasjkopje. Ik ben jou ook wel eens tegengekomen op het Twenteforum en dat is ook goed,want anders kun je niet discussieren. Ik reageer op de Topic en verschil van mening met jou. Daarvoor is een forum Maar ik reageer normaal.. Wat jij doet is provoceren.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
op een AJAX forum wordt er aan de AJACIEDEN gevraagd wie volgens hen de sterkste selectie heeft..........anders stond dit topic wel in het algemeen voetbalforum.................capiche duitser????? |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Ik provoceer alleen naar diegenen die mij ook provoceren |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:44 schreef goalgetter het volgende:Hasjkopje. Ik ben jou ook wel eens tegengekomen op het Twenteforum en dat is ook goed,want anders kun je niet discussieren. Ik reageer op de Topic en verschil van mening met jou. Daarvoor is een forum Jij negeert de dingen die jij heb gedaan om mij zwart te maken VIES rot jong ben jij.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: hahaha jaaaaaaaaaaa dat zou het zijn.. Welk bericht begon jij mee?;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Op vrijdag 15 juli 2011 - 17:16 schreef goalgetter het volgende: Twente met twee vingers in de neus.Als je Fehnerbahce van de mat speelt met 4-3 (4-0) voor gestaan dan kun je wel wat PSV haalt weer niets met Rutten en Ajax overschat zichzelf en Theo brengt niet wat van hem verwacht wordt.
Dat stukje "Met twee vingers in de neus" is provoceren.. Als je gewoon een leuk stukje had neergezet was er niks aan de hand.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En daarna zeggen dat Freakie dingen heeft gezegd die niet waar zijn.. |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
ja geintje. maar daar krijg je toch wel de discussie op gang. Dat blijkt wel |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:30 schreef goalgetter het volgende:in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. Hey Freakie eerst was je het met me eens en vervolgens heb je het weer verwijderd. Wat raar. Jij schreef: En Remco hoe oud ben je dat je slechts 100 jaar terug gaat. Jij zit wel heel erg in het verleden. Twente draait slechts enkele jaren met de top mee en zal dit de komende jaren ook blijven doen. Verantwoord beleid heet dat. En we hebben een prachtig openlucht stadion. (goed voor het gras) quote: Waarom heb je dit gedaan? Wat wou ej daar nou mee bereiken jongen?
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:52 schreef goalgetter het volgende:ja geintje. maar daar krijg je toch wel de discussie op gang. Dat blijkt wel Geintje?? Is dat nou typisch twente? De handdoek zo snel in de ring gooien?
Geloof dat dit onder provoceren valt..
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:52 schreef goalgetter het volgende:ja geintje. maar daar krijg je toch wel de discussie op gang. Dat blijkt wel Vind het anders geen goede discussie.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
provoceren
[regelmatig werkwoord] iets doen of zeggen om een reactie uit te lokken vb:je moet me niet zo provoceren! synoniemen: uitdagen tarten regelmatig werkwoord: pro-vo-ce-ren ik provoceer jij/u provoceert hij/zij provoceert wij/zij... |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Ik gooi hem helemaal niet in de ring. Nou anders. Waarom denk je dat Ajax de sterkste selectei heeft |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:58 schreef goalgetter het volgende:Ik gooi hem helemaal niet in de ring. Nou anders. Waarom denk je dat Ajax de sterkste selectei heeft Reageer nou eens op dat andere? Waarom heb je dat gedaan?Je kan wel lief doen ineens.. Maar ben ik niet vatbaar voor.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Hey kut-mof flikker lekker op richting het Oosten man. Blijf van dit forum weg man. Wij lullen hier over Ajax en als je over jouw Ponyclubje wil lullen mot je niet hier wezen man!!
En nu opgeflikkerd, want we zijn je meer dan zat!! |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
|
|
|