|
|
goalgetter
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 15:06 schreef amsterdammer113 het volgende:Hey kut-mof flikker lekker op richting het Oosten man. Blijf van dit forum weg man. Wij lullen hier over Ajax en als je over jouw Ponyclubje wil lullen mot je niet hier wezen man!! En nu opgeflikkerd, want we zijn je meer dan zat!! Je bent de tweede al die zich niet kan beheersen |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 15:06 schreef amsterdammer113 het volgende:Hey kut-mof flikker lekker op richting het Oosten man. Blijf van dit forum weg man. Wij lullen hier over Ajax en als je over jouw Ponyclubje wil lullen mot je niet hier wezen man!! En nu opgeflikkerd, want we zijn je meer dan zat!! Je bent de tweede al die zich niet kan beheersen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ach gut meissie toch, jij bent niet de eerste die zich als een onruststoker over het AJAX-forum begeeft. En nu optyfen naar het PONY-kamp.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik denk dat ie deze post bedoelt:
quote: om de quotes van jezelf te lezen die freakie bedoelt moet je ff terug scrollen, want ik weet zeker dat je niet (meer) weet wat je (ge-)zegt (heb). Snap je het nog? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 15:33 schreef baco74 het volgende:[..] Ik denk dat ie deze post bedoelt: [..] om de quotes van jezelf te lezen die freakie bedoelt moet je ff terug scrollen, want ik weet zeker dat je niet (meer) weet wat je (ge-)zegt (heb). Snap je het nog? Inderdaad baco.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Pas maar op knollemans!!! Want als benno zn beheersing verliest, gaat het dak eraf!!! Maar das niet zo moeilijk!! |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Bennootje Heb ik al een woord met je gewisseld. Dacht het niet. Bij ons ligt het dak er al af. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 15:54 schreef goalgetter het volgende:Bennootje Heb ik al een woord met je gewisseld. Dacht het niet. Bij ons ligt het dak er al af. Reageert alweer niet he?? Waarom zit jij me verdomme op het begin zwart te maken??..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
onderaan pagina 1 heb je je zin verwijderd. Dit is toch geen zwart maken |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik heb helemaal niks weggehaald man.. Ja direct na jou post.. Toen had ik dubbel gepost.. Gast je bent heel zwak..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Ik heb het toch echt gelezen en ben niet blind. Maar zand erover |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Zand erover? Je hebt het over een post waar ik op remco zou reageren.. Die post waar jij het nu over heb is voor remco.. Nou zal ik heel graag helderziend zijn maar dat ben ik niet.. Daarna heb ik alleen maar gereageert zonder edit.. Met uitzondering van nu.. Dus waar heb je het nou over met je zand erover.. Lul niet uit je nek en zeg sorry omdat je wou stoken! Want dat was je aan het doen gast.. En niet omdat je het per ongeluk verkeerd gelezen had.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:30 schreef goalgetter het volgende:in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. Hey Freakie eerst was je het met me eens en vervolgens heb je het weer verwijderd. Wat raar. Jij schreef: En Remco hoe oud ben je dat je slechts 100 jaar terug gaat. Jij zit wel heel erg in het verleden. Twente draait slechts enkele jaren met de top mee en zal dit de komende jaren ook blijven doen. Verantwoord beleid heet dat. En we hebben een prachtig openlucht stadion. (goed voor het gras) Dit is gewoon onzin.. Al helemaal omdat je het over "we" heb.. Ik ben niet voor twente.. Bah.. Ik zal remco nooit zo aanvallen.. En al helemaal niet als jij gaat provoceren.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Volgens mij ruik ik poep! Oude poep weliswaar, maar toch poep!! En volgens mij is het paardepoep! Zeg knollemans wil jij wel je voeten vegen voor je het ajaxforum opkomt!! Straks kan baco alles weer schoonmaken en dat gaat hij niwt leuk vinden! |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Met we bedoel ik Twente en het overige was een antwoord op Remco verkeerd begrepen |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
bennootje moet je maar niet voor de deur schijten |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 16:25 schreef goalgetter het volgende:Met we bedoel ik Twente en het overige was een antwoord op Remco verkeerd begrepen Helemaal niks verkeerd begrepen.. opbokken.. En lekker weg rotten in je eigen twente forum.. Heel gezellig daar.. Als je je excuus kan aanbieden kom je maar terug.. Ik heb nergens remco aangevallen of uitgelachen.. En dat zal ik ook nooit doen.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Bennootje?? Zeg vrind ik heb niet met jou geknikkerd!! |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
quote: wat let je jij. Ik kon vroeger wel aardig knikkeren |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Haha nee inderdaad niet! Mijn vrienden hebben wat meer niveau EN verstand van voetbal! En de meeste ook van vrouwen |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 16:30 schreef freakie het volgende:[..] Helemaal niks verkeerd begrepen.. opbokken.. En lekker weg rotten in je eigen twente forum.. Heel gezellig daar.. Als je je excuus kan aanbieden kom je maar terug.. Ik heb nergens remco aangevallen of uitgelachen.. En dat zal ik ook nooit doen.. Ga jij nou ook al je zelfbeheersing verliezen. jammer |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hey kut-mof ben je er nou nog steeds. Vriend wees verstandig en flikker gewoon lekker op van het Ajax-forum. We houden hier niet van onruststokers, dus als je niet normaal kan reageren flikker dan een end op richting Pony-kamp. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 16:38 schreef Benno het volgende:[..] Haha nee inderdaad niet! Mijn vrienden hebben wat meer niveau EN verstand van voetbal! En de meeste ook van vrouwen Ik alledrie :) Whahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 16:39 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey kut-mof ben je er nou nog steeds. Vriend wees verstandig en flikker gewoon lekker op van het Ajax-forum. We houden hier niet van onruststokers, dus als je niet normaal kan reageren flikker dan een end op richting Pony-kamp. Precies wat ippie zegt,opbokken oostblokker |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
haha Ik heb geen verkeerd woord gezegd. Alleen mijn mening gegeven. Qua vrouwen kan ik je nog wel wat leren.
Als jullie nou eens niet meer naar mij reageren ga ik vanzelf weg. Nu vind ik het nog steeds leuk. wijze les is negeren. Ik ga nu de kroeg in Ik vond het erg gezellig later |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Jij zeker haskoph!!!;) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 16:44 schreef goalgetter het volgende:haha Ik heb geen verkeerd woord gezegd. Alleen mijn mening gegeven. Qua vrouwen kan ik je nog wel wat leren. Als jullie nou eens niet meer naar mij reageren ga ik vanzelf weg. Nu vind ik het nog steeds leuk. wijze les is negeren. Ik ga nu de kroeg in Ik vond het erg gezellig later Toch niet onze kroeg? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Yes,hij is weg. Met zijn slappe gelul. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: pff gelukkig.. Wat een gast..
Het is toch ongelofelijk dat hij zichzelf wijs kan maken dat hij niks verkeerd heeft gedaan.. Ach soms heb je zulke domme mensen..
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 17:23 schreef freakie het volgende:[..] pff gelukkig.. Wat een gast.. Het is toch ongelofelijk dat hij zichzelf wijs kan maken dat hij niks verkeerd heeft gedaan.. Ach soms heb je zulke domme mensen.. Gelukkig maar. wat een mafketel is hij. Iritantte Tukker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Hij wilde een beetje de dienst uit gaan maken op jouw topic. De welbekende jongens hebben hem ff een lesje geleerd. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 19:11 schreef baco74 het volgende:[..] Hij wilde een beetje de dienst uit gaan maken op jouw topic. De welbekende jongens hebben hem ff een lesje geleerd. Haha, heel erg Bedankt allemaal! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:13 schreef goalgetter het volgende:Willem Jansen gratis van Roda, Cornelissen gratis en Fer komt denk ik wel voor drie miljoen. Met de verkoop van Tattheo heeft Twente geen geld uitgegeven en dus lekker voor de begroting. Kan PSV nog wat van leren. Alle linies zijn hierdoor goed bezet. Nogmaals met twee vingers in de neus Ik hoop dat je dit wil gaan uitleggen, en laten we dat dan eens per positie doen exclusief de bank.
Stekelenburg==Michailov, lijkt mij absoluut geen dicussiepunt, Stekelenburg. v/d Wiel==Rosales, Rosales is een goed talent, maar Wiel is beter. Alderweireld==Wisgerhof, Alderweireld in potentie beter, maar Wisgerhof wint door ervaring Vertonghen==Douglas, Douglas is goed, maar Vertonghen is hem nu net iets voor. Boilesen==Tiendali, duidelijk dat Boilesen hier de betere is Jannssen== Brama, duidelijk Janssen, was namelijk ook de beste van afgelopen jaar. De Jong== Landzaat, gelijkwaardig, al is de Jong beslissender en dus belangrijker. Eriksen==Janssen, duidelijk dat Eriksen hier stukken beter is. Chadli==Ebecilio, Chadli de betere speler. de Jong== Sightorson, gelijkwaardige spelers. Ruiz==Sulejmani, Ruiz in potentie de betere speler, al hefet hij afgelopen seizoen weinig laten zien.
Je mag mij laten zien wat er in jou ogen niet klopt, volgens mij is dit namelijk redelijk objectief. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dit topic bedoel je?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 16:44 schreef goalgetter het volgende:haha Ik heb geen verkeerd woord gezegd. Alleen mijn mening gegeven. Qua vrouwen kan ik je nog wel wat leren. Als jullie nou eens niet meer naar mij reageren ga ik vanzelf weg. Nu vind ik het nog steeds leuk. wijze les is negeren. Ik ga nu de kroeg in Ik vond het erg gezellig later Ik werk vrijwel dagelijks in het oosten van het land, en de vrouwen daar hebben over het algemeen haar op hun tanden, ik weet dus niet waar je ons iets over wilt leren, maar die vrouwen die jij zo goed schijnt te kennen, zijn in ieder geval niet mijn type. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
remco k, je hebt helemaal gelijk. En gelukkig is die weg. Eindelijk van die PaardenLul af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 23:03 schreef Ajax Is The Best het volgende:remco k, je mag nu wel stoppen hoor. Hij is al bij zijn Mammie gaan janken. Maar dit kan er ook nog wel bij. Lekker gedaan remco k. Ik denk dat je deze post beter nog een beetje kan editten. Zie post:zaterdag 16 juli 2011 - 12:58 op pagina 2.
Ik vind het ook een lul met een pc, maar als je ff terug leest snap je wat ik bedoel. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 23:24 schreef baco74 het volgende:[..] Ik denk dat je deze post beter nog een beetje kan editten. Zie post:zaterdag 16 juli 2011 - 12:58 op pagina 2. Ik vind het ook een lul met een pc, maar als je ff terug leest snap je wat ik bedoel. O Ja, niet gezien dan is die maar naar zijn Pappie gaan janken of zijn Zus, Broer, Tante Enzovoort. Thanks baco74.
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 23:24 schreef baco74 het volgende:[..] Ik denk dat je deze post beter nog een beetje kan editten. Zie post:zaterdag 16 juli 2011 - 12:58 op pagina 2. Ik vind het ook een lul met een pc, maar als je ff terug leest snap je wat ik bedoel. Hij is zeker een Lul achter zijn PC.
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Dat zal die piemel dan wel aan het doen zijn. Het zou je sieren als je jouw oude post ook nog even aanpast(23:03), ik heb 'm ook express niet ge-quote. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Met 2 vingers in zijn neus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
baco74, Held!
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoe dan ook maar met dit soort topics krijg je van die vage figuren uit alle delen van ons landje te maken, sommige sporen.... AJAX FOR EVER IN MY HART!!!!! |
|
|
|
|
goalgetter
|
|
|
Ben ik weer. Tsjonge Jonge wat een trieste hap zeg. Alleen Remco regeert op de discussie van de topic en dat waardeer ik. De anderen gaan alleen maar te keer. Op een forum is het de bedoeling om je mening te delen met anderen of te verdedigen. Niets meer en niets minder. Als je er niet tegen kunt heb je hier niets te zoeken. Even op de logo's van beide clubs. Ik heb liever een steigerende hengst in het logo dan een ouwe zak met een smurfenpet. |
|
|
|