BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke club heeft de sterkste selectie?????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
goalgetter
 goalgetter - maandag 18 juli 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 23:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik werk vrijwel dagelijks in het oosten van het land, en de vrouwen daar hebben over het algemeen haar op hun tanden, ik weet dus niet waar je ons iets over wilt leren, maar die vrouwen die jij zo goed schijnt te kennen, zijn in ieder geval niet mijn type.
De vrouwen die ik ken hebben buiten hoofdhaar nergens haar. Als je een keer in het oosten bent neem ik je wel een keer mee. Bij jullie loopt ook genoeg rond hoor.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juli 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 10:01 schreef goalgetter het volgende:
Ben ik weer. Tsjonge Jonge wat een trieste hap zeg. Alleen Remco regeert op de discussie van de topic en dat waardeer ik. De anderen gaan alleen maar te keer. Op een forum is het de bedoeling om je mening te delen met anderen of te verdedigen. Niets meer en niets minder. Als je er niet tegen kunt heb je hier niets te zoeken.
Even op de logo's van beide clubs. Ik heb liever een steigerende hengst in het logo dan een ouwe zak met een smurfenpet.
'Op een forum is het de bedoeling om je mening te delen'
Waarom verander jij steeds van mening dan?

'heb je hier niets te zoeken.'
Jij hebt hier niets te zoeken, want het enige wat je doet is provoceren.

En die laatste zin slaat echt nergens op.. Hadden we het daarover?? NEE!
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 18 juli 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Ik vind dat het bij Ajax achterin er prima uitzit, cker nu Stekelenburg lijkt te blijven. Op het midden hebben we ook genoeg kwaliteit. Voorin geef ik centraal Sigthorsson voordeel van de twijfel en op rechts voldoet Sulejmani, zonder dat het nou nivo Ruiz, Dszudszak etc. is. Ik vind het alleen dun gezaaid op links bij ons. Ebicilio heeft het niet, bij Boerrigter denk ik 'hij is niet voor niets ooit weggestuurd'. Daarom denk ik wel eens, hoewel ik weet dat het zeer wschl een gepasseerd station is; waarom El Hamdoui niet van links laten komen ? Of, Sulejmani op links en El H in een 'Suarez rol' vanaf rechts. Jongens, El H, Sigthorsson en Sulejmani is toch een prachtige aanval ...? Maar ik erken tegelijkertijd dat El H een gepasseerd station is. Maar ik vind dat wel zonde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Cyprioot --
goalgetter
 goalgetter - maandag 18 juli 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dit wil gaan uitleggen, en laten we dat dan eens per positie doen exclusief de bank.

Stekelenburg==Michailov, lijkt mij absoluut geen dicussiepunt, Stekelenburg.
v/d Wiel==Rosales, Rosales is een goed talent, maar Wiel is beter.
Alderweireld==Wisgerhof, Alderweireld in potentie beter, maar Wisgerhof wint door ervaring
Vertonghen==Douglas, Douglas is goed, maar Vertonghen is hem nu net iets voor.
Boilesen==Tiendali, duidelijk dat Boilesen hier de betere is
Jannssen== Brama, duidelijk Janssen, was namelijk ook de beste van afgelopen jaar.
De Jong== Landzaat, gelijkwaardig, al is de Jong beslissender en dus belangrijker.
Eriksen==Janssen, duidelijk dat Eriksen hier stukken beter is.
Chadli==Ebecilio, Chadli de betere speler.
de Jong== Sightorson, gelijkwaardige spelers.
Ruiz==Sulejmani, Ruiz in potentie de betere speler, al hefet hij afgelopen seizoen weinig laten zien.

Je mag mij laten zien wat er in jou ogen niet klopt, volgens mij is dit namelijk redelijk objectief.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens maar proef toch enige subjectiviteit.
Stekelenburg en Michaylov vind ik gelijkwaardig
Rosales vind ik beter heeft afgelopen seizoen erg sterk gespeeld. van de Wiel wisselvallig,
Alderweireld Wisgerhof ben ik met je eens
Vertonghen was vorig jaar beter. het jaar daarvoor was Douglas beter. Blijft Vertonghen?
Boilesen wordt een goede speler maar moet nog rijpen. Heeft nog te veel onzekere momenten.
Tattheo is zeker de betere speler, maar kan ook de sfeer verpesten in het elftal. Zal onder de Boer denk ik niet gebeuren, zoals deze Hammie de oren heeft gewassen.
Ik ben niet kapot van Siem de Jong. Ik zie hem te weinig, maar dat zal wel aan mij liggen.
Erikssen ietsie beter dan Janssen.
Chadli eens
de Jong eens
Ruiz eens
Je vergeet Janko die onder Co er bij Salzburg 39 inschopte. Nou is dat Oostenrijk echt een mickey mouse competitie maar toch. 39 is veel. Co weet wat hij moet doen met Janko.
Jullie zijn met Amoah bezig, lees ik net. Ik heb daar geen oordeel over.

Daarnaast zal Co veel aanvallender voetballen dan zijn voorganger. Die begon afwachtend waardoor ze vaak achter kwamen, en schakelde dan pas over op aanvallend.

De Boer is ook een stimulerende factor voor Ajax en zal ook zeker zijn resultaten brengen. Het is in ieder geval een betere gozer dan die arrogante Jol. Het wordt hoe dan ook lekker spannend.
remco k
 remco k - maandag 18 juli 2011 - 11:26   quote  deeplink  
Elia is ook weggestuurd bij Ajax.
remco k
 remco k - maandag 18 juli 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:26 schreef goalgetter het volgende:

[..]

Rosales vind ik beter heeft afgelopen seizoen erg sterk gespeeld. van de Wiel wisselvallig,
Vertonghen was vorig jaar beter. het jaar daarvoor was Douglas beter. Blijft Vertonghen?
Boilesen wordt een goede speler maar moet nog rijpen. Heeft nog te veel onzekere momenten.
Tattheo is zeker de betere speler, maar kan ook de sfeer verpesten in het elftal. Zal onder de Boer denk ik niet gebeuren, zoals deze Hammie de oren heeft gewassen.
Ik ben niet kapot van Siem de Jong. Ik zie hem te weinig, maar dat zal wel aan mij liggen.
Chadli eens
de Jong eens
Ruiz eens
Je vergeet Janko die onder Co er bij Salzburg 39 inschopte. Nou is dat Oostenrijk echt een mickey mouse competitie maar toch. 39 is veel. Co weet wat hij moet doen met Janko.

Daarnaast zal Co veel aanvallender voetballen dan zijn voorganger. Die begon afwachtend waardoor ze vaak achter kwamen, en schakelde dan pas over op aanvallend.

De Boer is ook een stimulerende factor voor Ajax en zal ook zeker zijn resultaten brengen. Het is in ieder geval een betere gozer dan die arrogante Jol. Het wordt hoe dan ook lekker spannend.
Sorry hoor maar nu maak jij jezelf echty belachelijk, Stekelenburg en Michaylov gelijkwaardig??? Rosales beter dan v/d Wiel???
Eriksen maar iets beter dan Janssen van Roda??

En ik had het over de basiself, niet over de bank, want die is vrijwel gelijkwaardig.
goalgetter
 goalgetter - maandag 18 juli 2011 - 11:33   quote  deeplink  
Dit is mijn mening!!! Dat die niet met die van jou overeenkomen lijkt me logisch.
Elia heeft Twente goed aan verdiend. Ik wist niet dat hij bij Ajax weggestuurd was.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juli 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Stekelenburg is op het moment één van de beste keepers van de wereld..
Waarom zou hij ooit gelijkwaardig zijn aan Mihaylov??
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 18 juli 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:37 schreef Hasjkoph het volgende:
Stekelenburg is op het moment één van de beste keepers van de wereld..
Waarom zou hij ooit gelijkwaardig zijn aan Mihaylov??
Idd absurd om Mihaylov gelijk te stellen aan Stekelenburg. In de NL competitie is er geen enkele keeper die kan tippen aan Steek.

Ook vind ik het waanzin om Rosales gelijk te stellen aan VD Wiel. VD Wiel had een minder seizoen, maar dan nog is hij twee klasses beter dan die Rosales.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Cyprioot --
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - maandag 18 juli 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:33 schreef goalgetter het volgende:
Dit is mijn mening!!! Dat die niet met die van jou overeenkomen lijkt me logisch.
Elia heeft Twente goed aan verdiend. Ik wist niet dat hij bij Ajax weggestuurd was.
Wel een hele domme Mening! Weet je dat jij niet na kan denken?! Stekelenburg is veel en veel beter dan Michailov hij is zo wat Beste Keeper op de Weereld! Onze enige echte Gregory is ook beter dan Rosales, hoe kom je er nou weer bij dat Rosales beter is?! Wat is Tiendalli man hij kan niks Boilesen veel beter dan die Tiendalli! Siem is echt wel beter dan wie dan ook van Twente! Ik heb Willem Janssen nooit een Pass zien geven alleen maar afmaken, maar onze Christian heeft Schitterende Passjes in huis en hij is nog is een afmaker! Ik hoef je niet veel meer te vertellen Ajax is gewoon veel beter dan Twente Punt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Ajax Is The Best --
goalgetter
 goalgetter - maandag 18 juli 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:44 schreef Ajax Is The Best het volgende:

[..]

Wel een hele domme Mening! Weet je dat jij niet na kan denken?! Stekelenburg is veel en veel beter dan Michailov hij is zo wat Beste Keeper op de Weereld! Onze enige echte Gregory is ook beter dan Rosales, hoe kom je er nou weer bij dat Rosales beter is?! Wat is Tiendalli man hij kan niks Boilesen veel beter dan die Tiendalli! Siem is echt wel beter dan wie dan ook van Twente! Ik heb Willem Janssen nooit een Pass zien geven alleen maar afmaken, maar onze Christian heeft Schitterende Passjes in huis en hij is nog is een afmaker! Ik hoef je niet veel meer te vertellen Ajax is gewoon veel beter dan Twente Punt.
Ik heb het niet gezien in de oefenwedstrijden
0-0 tegen FC weet ik veel en 2-0 verliezen van Nürnberg
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juli 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:26 schreef goalgetter het volgende:

[..]

Het zijn maar fucking oefenwedstrijden..
Die boeien geen kut..
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - maandag 18 juli 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Het zijn maar Oefenwedstrijden hoor! En als Ajax met hun sterkste opstelling spelen! Ajax gaat echt niet voor Oefenwedstrijden goed spelen hoor! Alleen voor de echte Wedstrijden en geen Oefenwedstrijden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Ajax Is The Best --
goalgetter
 goalgetter - maandag 18 juli 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Het geeft toch wel een indicatie
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - maandag 18 juli 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:29 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Het zijn maar fucking oefenwedstrijden..
Die boeien geen kut..
Wat je zegt.
goalgetter
 goalgetter - maandag 18 juli 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Elke speler wil een basisplaats en zal zich ook in oefenwedstrijden moeten bewijzen.
Anders kan hij naar de bank of nog verder weg, en dat wil niemand
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - maandag 18 juli 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:26 schreef goalgetter het volgende:

[..]

Hallo en Twente? Hun hadden ook iets met 3-0 verloren! nog erger!

Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 18 juli 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:26 schreef goalgetter het volgende:

[..]

Chadli eens
de Jong eens
Ruiz eens

Voetbal gaat niet om de beste spelers, maar ook hoe ze in samenspraak met elkaar kunnen voetballen. Leuk om namen naast elkaar te zetten en te vergelijken, maar net als een topteam kopen, moet je een team hebben die de juiste balans heeft. De sterkste spelers et de juiste balans die gaat het redden. Op dit moment heeft Ajax denk ik de beste balans en de beste spelers/talenten, maar Twente is bijna gelijkwaardig in mijn ogen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 18 juli 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:31 schreef goalgetter het volgende:
Het trainingskamp was anders ook heel hard ingesteld..
Dus dat bleek ook in de oefenwedstrijden..
goalgetter
 goalgetter - maandag 18 juli 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:37 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Voetbal gaat niet om de beste spelers, maar ook hoe ze in samenspraak met elkaar kunnen voetballen. Leuk om namen naast elkaar te zetten en te vergelijken, maar net als een topteam kopen, moet je een team hebben die de juiste balans heeft. De sterkste spelers et de juiste balans die gaat het redden. Op dit moment heeft Ajax denk ik de beste balans en de beste spelers/talenten, maar Twente is bijna gelijkwaardig in mijn ogen.
bijna mee eens
remco k
 remco k - maandag 18 juli 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:31 schreef goalgetter het volgende:
Een indicatie waarvan??? 90% van het elftal dat speelde is of geen basisspeler of is pas een week bij de selectie en dus totaal niet fit, blijkbaar weet jij dus ook niet het doel van het trainingskamp onder de Boer, ging het de Boer niet om het fit worden van spelers en is het niet zo dat die spelers helemaal uitgewoond waren van het trainingskamp??

Oordelen zonder de argumenten van de betrokken mensen te weten is een zwakte en is nooit objectief. Kijk maar naar afgelopen seizoen, toen wonnen jullie relatioef makkelijk de JC schaal, toch werden jullie tweede achter Ajax in de strijd om de landstitel.

Ik snap trouwens niet waarom je telkens die provocatie opzoekt, je bereikt er namelijk helemaal niks mee, als je normaal wilt discussieren is dat prima, dat heb ik volgens mij ook laten zien, maar als je hier enkel komt om te provoceren, dan kun je toch beter gewoon lekker wegblijven.
goalgetter
 goalgetter - maandag 18 juli 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Ik verwacht dat Boilesen zich heel goed gaat ontwikkelen en dat het een van de belangrijkste spelers wordt van Ajax.
remco k
 remco k - maandag 18 juli 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:41 schreef goalgetter het volgende:
Ik verwacht dat Boilesen zich heel goed gaat ontwikkelen en dat het een van de belangrijkste spelers wordt van Ajax als ze wederom de titel zullen heroveren.
Hehe, eindelijk een beetje realisme...:-)
remco k
 remco k - maandag 18 juli 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:44 schreef goalgetter het volgende:

[..]

Ik kom niet om te provoceren. Maar als ik aangevallen wordt reageer ik. de provocatie komt ook van anderen
Dat is toch ook logisch, je komt als vreemde vogel binnen op een Ajax forum, dan kun je toch verwachten dat een aantal gasten hiero dat niet netjes vinden en direct van zich af bijten. Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden, en als je ergens komt waar je van tevoren weet dat je nnhiet welkom bent, houd je dan een beetje in en reageer zeker niet op de provocaties van de mensen hier, maar houd je discussie enkel en alleen inhoudelijk. Op die manier is het prima discussieren voor een niet Ajacied op dit forum
goalgetter
 goalgetter - maandag 18 juli 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Hehe, eindelijk een beetje realisme...:-)
Ik heb er nog wel een. Als Tatheo een beetje in toom gehouden wordt en geen andere spelersvrouwen naait, kan hij van grote waarde zijn voor Ajax. Maar dan mag je hem wel laten bewaken want het is een schurk. Echt buiten het voetbalveld is ie niet te houden.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 18 juli 2011 - 15:48   quote  deeplink  
Ik denk dat komend seizoen wordt beslist door de trainer. Simpelweg omdat kwalitatief we niet zoveel uit elkaar liggen (Twente en PSV). Zeker als er niemand vertrekt verwacht ik een interessant seizoen.

Het kampioenschap zal echter tussen ons aller Ajax en Twente gaan, omdat Rutten een bal gehakt is en geen idee heeft hoe hij PSV het beste kan laten spelen.

Ik verwacht dan ook dat Adriaanse aanvallend voetbal op de mat gaat leggen, iets wat onder Preudhomme toch een stuk minder was. Wat dat betreft heeft het bestuur van Twente wederom een goede keuze gemaakt om Adriaanse te contracteren. En het is te hopen voor de Tukkers dat Douglas en Ruiz in Enschede blijven.

Wat ons aller Ajax betreft hang veel af van het wel of niet vertrekken van Vertonghen. Blijft hij, dan kunnen we doorgaan waar we mee bezig waren. Kiest hij echter voor een buitenlands avontuur, dan leveren we hoe dan ook ontzettend veel kwaliteit in. Enige linie waar ik me iets wat zorgen over maak is de aanval. En dan vooral de linker kant.

In mijn ogen komt Ebecilio te kort om voor Ajax een belangrijke rol te vertolken. Ik heb wel vertrouwen in Boerigter overigens.

Maar goed, eerst even zorgen dat Vertonghen bijtekent..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Booya4Afca --
goalgetter
 goalgetter - maandag 18 juli 2011 - 15:59   quote  deeplink  
He he eindelijk.
Ik denk ook dat Rutten te terughoudend is. Hij heeft bij PSV nog niet een keer aanvallend voetbal laten zien. Ja tegen Feyenoord, maar als ze er zo snel ingaan krijg je als team vleugels. De uitwedstrijd ging de staart weer tussen de benen.
Met zo'n coach red je het niet al koop je nog een keer voor 18 miljoen.
AJAX-Brabander
 AJAX-Brabander - dinsdag 19 juli 2011 - 01:00   quote  deeplink  
Ajax heeft de beste selectie, kampioen geworden vorig jaar + beste speler van de eredivisie, een echte afmaker en nog een aantal talenten, maar je weet nooit hoe het goed over het hele seizoen. Misschien worden Vertonghen en Stekelenburg nog wel verkocht?! Als dat het geval zou zijn, hebben we in in ieder geval een mooi budget om een nieuwe verdediger te halen en miss nog een keeper niet helemaal nodig met Vermeer als de 2de keeper. Verder schat ik PSV hoger in als Twente aangezien het gehele team bouwde op Janssen en Ruiz weer op niveau moet komen terwijl PSV een geweldige linkeraanvaller heeft gekocht en 2 redelijk goede middevelders die zich nog wel moeten bewijzen (vooral Strootman). Zelfs al kopen ze Fer van Feyenoord zou ik toch niet mijn geld durven inzetten op Twente. Ook Heereveen gaat denk voor een verassing zorgen dit jaar met die aanval. Groningen heeft ook een zeer sterke selectie met een steeds completer wordende Matavz en Tadic. Dit wordt dus volgens mij de stand:
1. Ajax
2. PSV
3. Heereveen
4. Twente
5. Fc Groningen

Nogmaals als Twente geen aankopen meer doet verwacht ik dat ze niet binnen de top 3 zullen eindigen.
Jood97
 Jood97 - dinsdag 19 juli 2011 - 10:58   quote  deeplink  
Boilesen sowieso die blind kan er niks van kijk maar naar die wedstrijdt tegen utrecht werd die omver gelopen door een ex willem 2 speler
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 juli 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 10:58 schreef Jood97 het volgende:
Boilesen sowieso die blind kan er niks van kijk maar naar die wedstrijdt tegen utrecht werd die omver gelopen door een ex willem 2 speler
Ow, dus omdat hij 1 wedstrijd niet goed heeft gespeeld, moeten we hem afschrijven?
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 19 juli 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:01 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ow, dus omdat hij 1 wedstrijd niet goed heeft gespeeld, moeten we hem afschrijven?
Hoewel het niet fair is om hem na 1 wedstrijd af te schrijven, heeft hij wel gelijk.

Utrecht-uit was dan ook overduidelijk, maar er zijn wel meerdere momenten geweest waar Daley te ver naar binnen stond, of simpelweg de aanvaller niet bij kon houden omdat hij te traag is voor een back.

Daley is oorspronkelijk dan ook geen back, dat zie je aan alles. Dat is Boilesen overigens ook niet, maar in mijn ogen weet hij zich prima te compenseren door zich simpelweg goed op te stellen.

Dat ging in het begin (NEC uit) nog wel eens mis, maar hij werd daar steeds beter en sterker in.

Is Boilesen de ideale linksback? Nee, hij zal uiteindelijk de plek van Vertonghen overnemen. Dat houdt echter wel in dat we een ECHTE linksback moeten aantrekken. Die hebben we sinds Maxwell niet meer gehad.
remco k
 remco k - dinsdag 19 juli 2011 - 12:30   quote  deeplink  
Boilesen is in alles een echte linksback, Blind is veel meer een centrale voetballer, overigens vind ik het echt bespottelijk hoer hier ineens over Blind gesproken wordt, in November was Jol nog de grote klootzak omdat hij onze grote held Blind niet liet spelen, dan speelt die jongen een half jaar, en dat heeft hij echt niet slecht gedaan, en dan wordt hij door sommigen volledig afgeschreven.

Boilesen naar het centrum laten verhuizen is onverstandig en gaat ten koste van onze aanval, dezelfde discussie is er ooit om v/d Wiel geweest, vrijwel identieke veotballers en ook Boilesen moet niet terug naar het centrum. Liever zie ik Blind concureren met v/d Heijden mocht Vertonghen vertrekken.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 20 juli 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Op dit moment is Ajax het compleetst. Nog 42 dagen wachten op de definitieve selecties.
joduh
 joduh - zaterdag 23 juli 2011 - 12:46   quote  deeplink  
kutpisvee

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke club heeft de sterkste selectie?????

0.0086829