|
|
The Q
|
|
|
In vergelijking met het vorig seizoen is de selectie van Feyenoord flink uitgedund. Er zijn in totaal al twaalf basisspelers vertrokken, waaronder de gehuurde spelers Krisztián Simon, Søren Larsen, Ryo Miyaichi en Marcel Meeuwis. Er zijn tot nu toe zes spelers aan de selectie toegevoegd, waarvan vijf spelers van Excelsior en de van verhuur teruggekeerde El Ahmadi. Het is wel zo dat de langdurig geblesseerde Sekou Cissé, Dani Fernández en Bart Schenkeveld weer terug zijn bij de selectie. Transferoverzicht. Er is nog genoeg werk aan de winkel voor technisch directeur Martin van Geel want van de 24 huidige selectie spelers lopen van maar liefst twaalf spelers het contract af in 2012. Contractoverzicht. Aflopende contracten in 2012: Leroy Fer Darley Ramon Torres Diego Biseswar Dani Fernandez Bart Schenkeveld (optie 2013) Gill Swerts Adil Auassar Ruben Schaken Ricky van Haaren Kamohelo Mokotjo Kostas Lamprou Kaj Ramsteijn
Zegt het maar |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Ruben Schaken Ricky van Haaren Kamohelo Mokotjo Kostas Lamprou Kaj Ramsteijn
Zo wie zo blijven dacht ik |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Blijven: Darley Ramos Torres Dani Fernandez Ricky van Haaren Kamohelo Mokotjo Kostas Lamprou Kaj Ramsteijn
Vertrekken: Leroy Fer Diego Biseswar Bart Schenkeveld Gill Swerts Adil Auasser Ruben Schaken
Dit mits Feyenoord weer mag investeren in spelers! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leroy Fer Darley Ramon Torres Diego Biseswar Dani Fernandez Kamohelo Mokotjo Kaj Ramsteijn |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 17:20 schreef The Q het volgende:In vergelijking met het vorig seizoen is de selectie van Feyenoord flink uitgedund. Er zijn in totaal al twaalf basisspelers vertrokken, waaronder de gehuurde spelers Krisztián Simon, Søren Larsen, Ryo Miyaichi en Marcel Meeuwis. Er zijn tot nu toe zes spelers aan de selectie toegevoegd, waarvan vijf spelers van Excelsior en de van verhuur teruggekeerde El Ahmadi. Het is wel zo dat de langdurig geblesseerde Sekou Cissé, Dani Fernández en Bart Schenkeveld weer terug zijn bij de selectie. Transferoverzicht. Er is nog genoeg werk aan de winkel voor technisch directeur Martin van Geel want van de 24 huidige selectie spelers lopen van maar liefst twaalf spelers het contract af in 2012. Contractoverzicht. Aflopende contracten in 2012: Leroy Fer Darley Ramon Torres Diego Biseswar Dani Fernandez Bart Schenkeveld (optie 2013) Gill Swerts Adil Auassar Ruben Schaken Ricky van Haaren Kamohelo Mokotjo Kostas Lamprou Kaj Ramsteijn Zegt het maar http://forum.headliner.nl/topic-20626/#480110
Voor een misschien wat beter overzicht over de contracten
En leg mij eens uit hoe je nu 12 basisspelers kan hebben? haha ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Ik had niet gezien dat hier al een topic over was pardon en slotje
12 basisspelers??? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja je eerste zin schrijf je 12 basis spelers. Ik heb m dikgedrukt staan in mn quote ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Deze spelers mogen van mij vertrekken.
Bart Schenkeveld (optie 2013) Gill Swerts Adil Auassar Ruben Schaken Ricky van Haaren Kostas Lamprou
Deze spelers verlengen
Leroy Fer Darley Ramon Torres Diego Biseswar Dani Fernandez Kamohelo Mokotjo Kaj Ramsteijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee... Iemand móet opruimen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Misschien dat we deze kunnen gebruiken om af te strepen wie er wel of niet moet blijven... Feyenoord geeft met deze foto wel gehoor aan de wens van bang Nederland... Meer blauw op straat... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
allemaal blijven als ze dit seizoen goed presteren, anders naar Excelsior. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Misschien Bart Smit om advies vragen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 09:31 schreef cc-tje het volgende:[ afbeelding ] Misschien dat we deze kunnen gebruiken om af te strepen wie er wel of niet moet blijven... Feyenoord geeft met deze foto wel gehoor aan de wens van bang Nederland... Meer blauw op straat... Veel lachende gezichten.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 07 juli 2011 - 17:20 schreef The Q het volgende:In vergelijking met het vorig seizoen is de selectie van Feyenoord flink uitgedund. Er zijn in totaal al twaalf basisspelers vertrokken, waaronder de gehuurde spelers Krisztián Simon, Søren Larsen, Ryo Miyaichi en Marcel Meeuwis. Er zijn tot nu toe zes spelers aan de selectie toegevoegd, waarvan vijf spelers van Excelsior en de van verhuur teruggekeerde El Ahmadi. Het is wel zo dat de langdurig geblesseerde Sekou Cissé, Dani Fernández en Bart Schenkeveld weer terug zijn bij de selectie. Transferoverzicht. Er is nog genoeg werk aan de winkel voor technisch directeur Martin van Geel want van de 24 huidige selectie spelers lopen van maar liefst twaalf spelers het contract af in 2012. Contractoverzicht. Aflopende contracten in 2012: Leroy Fer Darley Ramon Torres Diego Biseswar Dani Fernandez Bart Schenkeveld (optie 2013) Gill Swerts Adil Auassar Ruben Schaken Ricky van Haaren Kamohelo Mokotjo Kostas Lamprou Kaj Ramsteijn Zegt het maar Fer sowieso verkopen, Swerts niet verlengen. De rest af laten hangen van hun prestaties de eerste seizoenshelft, maar op voorhand mogen wat mij betreft de contracten met Biseswar, Dani Fernandez en Mokotjo nu al wel verlengd worden. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 13:14 schreef JanM het volgende:[..] Fer sowieso verkopen, Swerts niet verlengen. De rest af laten hangen van hun prestaties de eerste seizoenshelft, maar op voorhand mogen wat mij betreft de contracten met Biseswar, Dani Fernandez en Mokotjo nu al wel verlengd worden. eindelijk een andere Diego-fan1 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 13:14 schreef JanM het volgende:[..] Fer sowieso verkopen, Swerts niet verlengen. De rest af laten hangen van hun prestaties de eerste seizoenshelft, maar op voorhand mogen wat mij betreft de contracten met Biseswar, Dani Fernandez en Mokotjo nu al wel verlengd worden. mee eens! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Diego en Mokotjo kan ik volgen maar waar is de contract verlenging van Dani Fernandez op gebaseerd dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 15:21 schreef The Q het volgende:[..] Diego en Mokotjo kan ik volgen maar waar is de contract verlenging van Dani Fernandez op gebaseerd dan? Sowieso een gebrek aan beter. En ik vond 'm bij NEC en de eerste wedstrijden bij Feyenoord niet verkeerd, hopelijk kan hij zijn niveau weer oppakken. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik laat lijdensweg vertrekken |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dit komt ws als een volslagen verrassing: eens! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik weet niet meer wat ik zeggen moet,doe maar wat joh.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: haha jammer maar helaas! De enige die weg moet om Feyenoord te redden is die lul van een trainer genaamd Mario Been |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En dan de spelers die ik al eerder heb genoemd. Ook lekker laten vertrekken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 23:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] haha jammer maar helaas! De enige die weg moet om Feyenoord te redden is die lul van een trainer genaamd Mario Been Dat is natuurlijk onzin |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 23:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] haha jammer maar helaas! De enige die weg moet om Feyenoord te redden is die lul van een trainer genaamd Mario Been Tsss, wie geeft nou de lul van een trainer een naam? |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 22:13 schreef MMM het volgende:[..] Sowieso een gebrek aan beter. En ik vond 'm bij NEC en de eerste wedstrijden bij Feyenoord niet verkeerd, hopelijk kan hij zijn niveau weer oppakken. Eerst zien dan verlengen toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Blijf jij maar lekker achter Mario staan! Krijgt ie ook nog een warm gevoel van jou. |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Mokotjo moetten zoiezo bij laten tekenen. Kan een hele grote worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zullen meer spelers dan alleen Schenkeveld zijn waar een optie in het contract zit hoor. Voor zover ik weet zijn al die contracten niet openbaar. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: 'T zelfde geldt voor Fer! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja maar die wil niet meer blijven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Onverstandig, wordt het te braaf. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Welnee, het enige verschil is dat het niveau een stuk omhoog zou gaan bij zijn vertrek |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Duh......gelukkig niet! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Dat wel natuurlijk...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 09:29 schreef Rovert het volgende:[..] Welnee, het enige verschil is dat het niveau een stuk omhoog zou gaan bij zijn vertrek Daarom houden, als ontevreden tribuneklant. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Wat ben jij grappig zo vroeg op zondagochtend of moet je naar de kerk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vroeg? Dat was nog lang niet vroeg. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Of laat dat kan natuurlijk ook.Maar uh moet je nog naar de kerk of wat?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Jankers weg, voetballers die het gras opvreten behouden. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: vanmorgen nog geweest omdat een neefje werd gedoopt, is een plek waar een boel mensen samen komen, zingen, en wat net te lang duurt.... (klinkt wel heel erg als onze thuiswedstrijden het afgelopen seizoen...) |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
op basis waar van moet mario vertrekken??? als wij van onze baas niet het juiste gereedschap krijgen om mee te werken en vervolgens ontslag krijgen omdat we ons werk niet goed doen is toch ook niet rieel ik vind dat hij de kans die hij nu krijgt goed moet benutten en mocht hij wederom een misstap maken dan kunnen we die grote scheur los trekken!!!
we moeten hem niet kapot lullen maar steunen!!!!! |
|
|
|