|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 13:16 schreef FR-Douwe het volgende:[..] vanmorgen nog geweest omdat een neefje werd gedoopt, is een plek waar een boel mensen samen komen, zingen, en wat net te lang duurt.... (klinkt wel heel erg als onze thuiswedstrijden het afgelopen seizoen...) Gefeliciteerd met je neefje. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dank je, is vernoemd naar me dus best wel een beetje trots!! |
|
|
|
|
Fr 1908
|
|
|
Schenkeveld moet gwn blijven is uitstekende verdideger |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 13:40 schreef de beer het volgende:op basis waar van moet mario vertrekken??? als wij van onze baas niet het juiste gereedschap krijgen om mee te werken en vervolgens ontslag krijgen omdat we ons werk niet goed doen is toch ook niet rieel ik vind dat hij de kans die hij nu krijgt goed moet benutten en mocht hij wederom een misstap maken dan kunnen we die grote scheur los trekken!!! we moeten hem niet kapot lullen maar steunen!!!!! +1! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 13:40 schreef de beer het volgende:op basis waar van moet mario vertrekken??? als wij van onze baas niet het juiste gereedschap krijgen om mee te werken en vervolgens ontslag krijgen omdat we ons werk niet goed doen is toch ook niet rieel ik vind dat hij de kans die hij nu krijgt goed moet benutten en mocht hij wederom een misstap maken dan kunnen we die grote scheur los trekken!!! we moeten hem niet kapot lullen maar steunen!!!!! -1
We kunnen het wel blijven uitleggen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Aangezien dat nog nooit goed is gedaan, blijf je hier tegenaan lopen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 13:40 schreef de beer het volgende:op basis waar van moet mario vertrekken??? als wij van onze baas niet het juiste gereedschap krijgen om mee te werken en vervolgens ontslag krijgen omdat we ons werk niet goed doen is toch ook niet rieel ik vind dat hij de kans die hij nu krijgt goed moet benutten en mocht hij wederom een misstap maken dan kunnen we die grote scheur los trekken!!! we moeten hem niet kapot lullen maar steunen!!!!! welke kans krijgt hij nu dan? is die wel reeel? nu heeft hij toch minder gereedschap dan vorig jaar? |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Zou een andere trainer op dit moment het verschil maken? Ik zeg; onvoorwaardelijke steun voor heel Feyenoord nu, Mario, de selectie, het bestuur... Zodra Feyenoord de weg omhoog weer vindt, er betere spelers komen en er sportief meer mogelijkheden liggen, kunnen we weer kritischer zijn. :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 14:35 schreef Let it Snoo het volgende:Zou een andere trainer op dit moment het verschil maken? Ik zeg; onvoorwaardelijke steun voor heel Feyenoord nu, Mario, de selectie, het bestuur... Zodra Feyenoord de weg omhoog weer vindt, er betere spelers komen en er sportief meer mogelijkheden liggen, kunnen we weer kritischer zijn. :) eens |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 14:29 schreef FR-Douwe het volgende:[..] welke kans krijgt hij nu dan? is die wel reeel? nu heeft hij toch minder gereedschap dan vorig jaar? Afwachten. Je weet niet hoe sommigen zich gaan ontwikkelen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 08:56 schreef lijdensweg het volgende:[..] Blijf jij maar lekker achter Mario staan! Krijgt ie ook nog een warm gevoel van jou. Steek jij een Feyenoorder maar een mes in z'n rug, Wijnaldum senior dat je dr bent! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ontopic:Lijdensweg/de.fan |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, met name die FR! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: En we noemen hem:
F R |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijven: De.fan. & lijdensweg Weg: niemand. Kwak. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
weg: Auassar & Schaken verhuren: Darley
De rest blijven! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Schaken (mits die fit blijft) gaan we nog heel veel plezier aan beleven dit seizoen.Direct verlengen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 14:35 schreef Let it Snoo het volgende:Zou een andere trainer op dit moment het verschil maken? Ik zeg; onvoorwaardelijke steun voor heel Feyenoord nu, Mario, de selectie, het bestuur... Zodra Feyenoord de weg omhoog weer vindt, er betere spelers komen en er sportief meer mogelijkheden liggen, kunnen we weer kritischer zijn. :) +2 |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
laat mario maar oprotten wat dat is de zwakste schakel hij maakt van goede voetballers prutsers dat is de enige rotte appel die weg moet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 10:25 schreef jo3h het volgende:laat mario maar oprotten wat dat is de zwakste schakel hij maakt van goede voetballers prutsers dat is de enige rotte appel die weg moet Daarom wilde PSV Wijnaldum hebben, inter castaignos, Twente Fer, is de Vrij doorgebroken, evenals Schenkeveld(of heeft Mario hem persoonlijk een blessure geschopt?). je ziet Mulder groeien per wedstrijd, Leerdam bleek een aanwinst op het middenveld. Met wat versterkingen (huur) hebben we de 2de seizoens helft een paar aardige potjes gezien. Mentaal ging het team echter op cruciale momenten door het ijs. Kan je dat Mario aanrekenen?Zolang er spelers zijn die denken dat het een normale manier is om door een transfer Europees te kunnen spelen ipv door eigen inzet Europees voetbal af te dwingen, dacht ik dat dus niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb geen zin om weer op het hele stuk te reageren want met het merendeel ben ik het toch al niet eens..
Maar dat je Schenkeveld in dat rijtje noemt is wel lachwekkend ja. In die paar wedstrijden die hij meedeed 2 seizoenen terug was het niet veel. Goede zet van Feyenoord om hem waarschijnlijk te verhuren.
Maar dat ik vind dat Mario per direct moet wegwezen lijkt me duidelijk. Alleen dat interview alweer na Vitesse Delft.. Vreselijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 12:24 schreef hotjumper het volgende:[..] Daarom wilde PSV Wijnaldum hebben, inter castaignos, Twente Fer, is de Vrij doorgebroken, evenals Schenkeveld(of heeft Mario hem persoonlijk een blessure geschopt?). je ziet Mulder groeien per wedstrijd, Leerdam bleek een aanwinst op het middenveld. Met wat versterkingen (huur) hebben we de 2de seizoens helft een paar aardige potjes gezien. Mentaal ging het team echter op cruciale momenten door het ijs. Kan je dat Mario aanrekenen?Zolang er spelers zijn die denken dat het een normale manier is om door een transfer Europees te kunnen spelen ipv door eigen inzet Europees voetbal af te dwingen, dacht ik dat dus niet. Daar zit wel wat in Hotjumper. Laat Been maar gewoon zijn werk doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert