BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum wil voor prijzen gaan.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
el-loco
 el-loco - donderdag 07 juli 2011 - 19:40   quote  deeplink  
De eerste prijs gaat in ieder geval zijn neus voorbij. De strijd om de eindhoven cup. Pisvee staat met 0-1 achter tegen de nr twaalf van afgelopen jaar van de eerste divisie altijd lastig. HAHAHAH
Emile
 Emile - donderdag 07 juli 2011 - 19:42   quote  deeplink  
wat had milo nou gepost; geen wijnaldum topics
Emile
 Emile - donderdag 07 juli 2011 - 19:42   quote  deeplink  
hij is het niet meer waard
Xapter
 Xapter - donderdag 07 juli 2011 - 19:43   quote  deeplink  
psv.headliner.nl
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Winaldum over rutten:
"dat hij een trainer is die mij beter kan maken.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
el-loco
 el-loco - donderdag 07 juli 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Als eindhoven wint vandaag vind ik het nog nieteens onverdiend!
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Hmmm, kon het niet laten om even de tussenstand te checken, kom ik hierop terecht:

"De zwarte rat rukt op in Brabant."

Btw: bron Omroep Brabant.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 juli 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 20:55 schreef Els het volgende:
Hmmm, kon het niet laten om even de tussenstand te checken, kom ik hierop terecht:

"De zwarte rat rukt op in Brabant."

Btw: bron Omroep Brabant.
Het zwarte gat rukt op in Brabant bedoel je toch Els
Royaal
 Royaal - donderdag 07 juli 2011 - 21:15   quote  deeplink  
PVS hebt met 1-2 gewonnen , ofzo
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 07 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 20:11 schreef hotjumper het volgende:
Winaldum over rutten:
"dat hij een trainer is die mij beter kan maken.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Dan weet je gelijk waarom Georginio Wijnaldum bij Feyenoord is weg gegaan! Mario Been.......
Is door diverse leden voorspelt dat Mario Been spelers uit de kuip weg jaagt omdat hij de spelers niet beter maakt. Wordt vervolgd.
Rovert
 Rovert - donderdag 07 juli 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan weet je gelijk waarom Georginio Wijnaldum bij Feyenoord is weg gegaan! Mario Been.......
Is door diverse leden voorspelt dat Mario Been spelers uit de kuip weg jaagt omdat hij de spelers niet beter maakt. Wordt vervolgd.
maar als dat zo is, waarom kiest hij dan nu voor rutten???
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:23 schreef Rovert het volgende:

[..]

maar als dat zo is, waarom kiest hij dan nu voor rutten???
Geen mensenkennis?
Rene Koster
 Rene Koster - donderdag 07 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Ja dat snap ik ook niet.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 07 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Moet wel zeggen dat het pijn doet, als ik h`m in dat lampen shirt ziet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door hoogvliet010 --
infamous psv
 infamous psv - donderdag 07 juli 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 20:55 schreef Els het volgende:
Hmmm, kon het niet laten om even de tussenstand te checken, kom ik hierop terecht:

"De zwarte rat rukt op in Brabant."

Btw: bron Omroep Brabant.
Flippuh he dat hij weg is
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 07 juli 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Flippuh he dat hij weg is
Leuk hè, dat er vorige keer iets over je 'flippuh' werd gezegd.
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Flippuh he dat hij weg is
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Heb je een vertaling?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 juli 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Flippuh he dat hij weg is
Nee. Bedankt voor de 5 miljoen. Veel plezier dr mee
infamous psv
 infamous psv - donderdag 07 juli 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Maak je niet druk is mr dolletje
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 juli 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Ik maak me niet druk. Das t mooie!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 07 juli 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:44 schreef infamous psv het volgende:
Maak je niet druk is mr dolletje
Niet op de feiten vooruit lopen hè.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 07 juli 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:44 schreef infamous psv het volgende:
Maak je niet druk is mr dolletje
ga weg
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 juli 2011 - 23:42   quote  deeplink  
infamous betekent dus ook schandelijk.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 juli 2011 - 00:22   quote  deeplink  
En PSV, club van hoerenjongens?
Els
 Els - vrijdag 08 juli 2011 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 00:22 schreef hotjumper het volgende:
En PSV, club van hoerenjongens?
Dan zijn die P en die S ook te verklaren, maar ik zal mijn best doen om geen olie op het vuur te gooien.
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 08 juli 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 20:11 schreef hotjumper het volgende:
Winaldum over rutten:
"dat hij een trainer is die mij beter kan maken.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Was hij ziek dan?????
in hart en nieren...
 in hart en nieren... - vrijdag 08 juli 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 21:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan weet je gelijk waarom Georginio Wijnaldum bij Feyenoord is weg gegaan! Mario Been.......
Is door diverse leden voorspelt dat Mario Been spelers uit de kuip weg jaagt omdat hij de spelers niet beter maakt. Wordt vervolgd.
Ben ik totaal mee eens. Wij schelden die spelers allemaal maar uit en Been gaat weer lekker vrijuit. Ik denk ook dat veel spelers niet blij zijn met Been. Leuke gast hoor die Been en hij zal het goed doen bij bepaalde clubjes maar hij zit er met zijn tactische keuzes, zijn uitspraken en wisselbeleid zo vaak naast dat je hem als speler niet meer serieus kunt nemen. Ik sta dit seizoen gewoon weer volledig achter deze man, al is het alleen omdat ik hoop dat hij toch gelijk krijgt maar ik ben bang dat hij met de winterstop al zijn credits verspilt zal hebben....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 juli 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 10:59 schreef in hart en nieren... het volgende:

[..]

Ben ik totaal mee eens. Wij schelden die spelers allemaal maar uit en Been gaat weer lekker vrijuit. Ik denk ook dat veel spelers niet blij zijn met Been. Leuke gast hoor die Been en hij zal het goed doen bij bepaalde clubjes maar hij zit er met zijn tactische keuzes, zijn uitspraken en wisselbeleid zo vaak naast dat je hem als speler niet meer serieus kunt nemen. Ik sta dit seizoen gewoon weer volledig achter deze man, al is het alleen omdat ik hoop dat hij toch gelijk krijgt maar ik ben bang dat hij met de winterstop al zijn credits verspilt zal hebben....
Lekker vrij uit zeg ik niet, maar rekeninghoudend met de omstandigheden en zolang ik het idee heb dat een deel van de selectie niet het uiterste geven in het veld, krijgt hij van mij genoeg krediet.
nibali
 nibali - vrijdag 08 juli 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Begrijp ik nou goed dat Wijnaldum bij Feyenoord niet voor de prijzen wou gaan? Lekker is dat!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 juli 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 12:18 schreef nibali het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Wijnaldum bij Feyenoord niet voor de prijzen wou gaan? Lekker is dat!!
Had ik in een ander topic ook al opgemerkt.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 juli 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Wijnaldum? Wie is dat nou weer?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 juli 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:13 schreef FR-Henk het volgende:
Wijnaldum? Wie is dat nou weer?
Een soort forum-voetschimmel, denk je er van af te zijn duikt het weer op in een topic.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 08 juli 2011 - 20:00   quote  deeplink  
wijnaldum... judas!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 juli 2011 - 20:02   quote  deeplink  
064ef568-c4dd-49ad-8d5c-94536d30eff3_prijzensupers280.jpg
Donoss
 Donoss - vrijdag 08 juli 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Lees net in het Brabants Dagblad, dat die judas het voortouw nam om aanvallend voetbal te spelen. Hij is echt ziek aan het worden. Heeft ie afgelopen seizoen maar weing gedaan.
Alleen janken omdat ie hooikoorts had, denk ik.
Donoss
 Donoss - vrijdag 08 juli 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 19:57 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Een soort forum-voetschimmel, denk je er van af te zijn duikt het weer op in een topic.
wijnaldom!!
Els
 Els - vrijdag 08 juli 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 10:50 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Was hij ziek dan?????
hahahahaahaa
Els
 Els - zaterdag 09 juli 2011 - 12:17   quote  deeplink  
En Wijnaldum blijkt niet alleen voetballer te zijn, hij heeft zich inmiddels ook ontwikkeld tot adviseur. Hij raadt Fer aan zijn gevoel te volgen. Fer maakt bij Twente meer kans om voor het kampioenschap te spelen.
Nou, dan moet je echt een groot denker zijn. En veel respect voor Feyenoord hebben. Fijne vent, ik hoop dat we ophouden met het opleiding van kereltjes die het niet waard blijken te zijn.
salemi
 salemi - zaterdag 09 juli 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 12:17 schreef Els het volgende:
En Wijnaldum blijkt niet alleen voetballer te zijn, hij heeft zich inmiddels ook ontwikkeld tot adviseur. Hij raadt Fer aan zijn gevoel te volgen. Fer maakt bij Twente meer kans om voor het kampioenschap te spelen.
Nou, dan moet je echt een groot denker zijn. En veel respect voor Feyenoord hebben. Fijne vent, ik hoop dat we ophouden met het opleiding van kereltjes die het niet waard blijken te zijn.
+1
De vergelijking gaat een beetje mank met betrekking tot de kwaliteit van het voetbal, maar ik zou bij Feyenoord ook het Barcelona model willen zien. Niet alleen een heel goed voetbalklimaat creëren, maar ook een mentaal klimaat. Voor een speler van Barcelona is deze club "the top of the world". Daar ga je nooit meer weg tenzij je niet goed genoeg meer bent. Nu leiden wij een stel jankerdjes op, die bij het minst of geringste weglopen naar de concurent. Zo triest deze mannetjes. Eigenlijk moet je blij zijn met deze zuivering en mannen als Vlaar en de Vrij koesteren. Eigenlijk een elftal om deze kerels heenbouwen. De nieuwe Rinus en Theo, de nieuwe John en John, de nieuw Kees en Patrick.
Strak maar naar Delft om eens te kijken wat er vanmiddag van gebrouwen wordt.
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 juli 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 12:28 schreef salemi het volgende:

[..]

+1
De vergelijking gaat een beetje mank met betrekking tot de kwaliteit van het voetbal, maar ik zou bij Feyenoord ook het Barcelona model willen zien. Niet alleen een heel goed voetbalklimaat creëren, maar ook een mentaal klimaat. Voor een speler van Barcelona is deze club "the top of the world". Daar ga je nooit meer weg tenzij je niet goed genoeg meer bent. Nu leiden wij een stel jankerdjes op, die bij het minst of geringste weglopen naar de concurent. Zo triest deze mannetjes. Eigenlijk moet je blij zijn met deze zuivering en mannen als Vlaar en de Vrij koesteren. Eigenlijk een elftal om deze kerels heenbouwen. De nieuwe Rinus en Theo, de nieuwe John en John, de nieuw Kees en Patrick.

Gaat om geld, alleen maar om geld
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 juli 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 12:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Lekker vrij uit zeg ik niet, maar rekeninghoudend met de omstandigheden en zolang ik het idee heb dat een deel van de selectie niet het uiterste geven in het veld, krijgt hij van mij genoeg krediet.
Dan moeten we wel een trainer hebben die de spelers tot op het bot kan motiveren om optimaal te presteren! Dus een trainer waarvoor je door het vuur wil gaan. Het is al erg zal dat het zo moet zijn, normaal moet je ten alle tijden presteren als je het Feyenoord shirt mag dragen
Maar de werkelijkheid is dat dat niet zo is en dat een trainer hier een BELANGRIJKE rol in speel. En daarom zeg ik dat Mario Been niet geschikt is als trainer van Feyenoord.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 09 juli 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 12:17 schreef Els het volgende:
En Wijnaldum blijkt niet alleen voetballer te zijn, hij heeft zich inmiddels ook ontwikkeld tot adviseur. Hij raadt Fer aan zijn gevoel te volgen. Fer maakt bij Twente meer kans om voor het kampioenschap te spelen.
Nou, dan moet je echt een groot denker zijn. En veel respect voor Feyenoord hebben. Fijne vent, ik hoop dat we ophouden met het opleiding van kereltjes die het niet waard blijken te zijn.
Tevens deelt hij mede dat een voetballer als Cabral steeds beter zal worden bij het spelen van veel wedstrijden, met andere woorden, Cabral je moet spelen als het niet bij Feyenoord is dan maar ergens anders.
Kan iemand die verader aub de mond snoeren, hij maakt het met zijn uitspraken alleen maar erger en erger, hij vind dat hij goed is geweest voor Feyenoord alsof die 5 miljoen bij hem uit zijn knip komt. Geef hem het geld dat ie gegeven heeft ook maar terug!!
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 juli 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 12:37 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Geef hem het geld dat ie gegeven heeft ook maar terug!!
Geef dat geld maar aan het Sophia
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 09 juli 2011 - 13:42   quote  deeplink  
Wat dat betreft heeft hij een goede move gemaakt, is wel een klote gevoel om hem in een PSV shirt te zien lopen, maar ja, er komen weer nieuwe talenten. Bij ons duurt het misschien nog 3 jaar voordat we prijzen pakken, al hoop ik eerder natuurlijk.
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 juli 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 13:42 schreef Ronneke het volgende:
Wat dat betreft heeft hij een goede move gemaakt, is wel een klote gevoel om hem in een PSV shirt te zien lopen, maar ja, er komen weer nieuwe talenten. Bij ons duurt het misschien nog 3 jaar voordat we prijzen pakken, al hoop ik eerder natuurlijk.
Jij bent gewoon niet goed bij je hoofd
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 09 juli 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 12:17 schreef Els het volgende:
En Wijnaldum blijkt niet alleen voetballer te zijn, hij heeft zich inmiddels ook ontwikkeld tot adviseur. Hij raadt Fer aan zijn gevoel te volgen. Fer maakt bij Twente meer kans om voor het kampioenschap te spelen.
Nou, dan moet je echt een groot denker zijn. En veel respect voor Feyenoord hebben. Fijne vent, ik hoop dat we ophouden met het opleiding van kereltjes die het niet waard blijken te zijn.
Schoften zijn het!!!
Als zij zich nou ens bezig houden met voetbal, (ik ben stinkend jaloers op hun salaris!), in plaats van hun portemonnaie!
En adviseur Els? Hij mag gvd de schoenen nog niet poetsen van bv. Vlaar of De Vrij!!!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 09 juli 2011 - 15:48   quote  deeplink  
Als Henk Fräser de jeugd nog had getraind was dit nooit gebeurt.
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 juli 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 15:48 schreef hotjumper het volgende:
Als Henk Fräser de jeugd nog had getraind was dit nooit gebeurt.
Of jij
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 09 juli 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2011 - 15:53 schreef Rovert het volgende:

[..]

Of jij
Idd
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 juli 2011 - 16:15   quote  deeplink  
Of samen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum wil voor prijzen gaan.









0.0086369