BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zo dan!!! Wijnaldum,Rutte is een trainer die mij beter kan maken...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juli 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Dries Mertens, Kevin Strootman en Georginio Wijnaldum voelen zich al thuis bij PSV. Het drietal moet ervoor zorgen dat de Eindhovense club met ingang van komend seizoen serieus mee gaat doen in de strijd om de landstitel. Ik ben niet aangetrokken om op de bank te gaan zitten, zegt Strootman op de clubsite van PSV over zijn ambities. Maar dat ligt natuurlijk vooral aan mijzelf.

Het niveau bij PSV ligt een stuk hoger, zo heeft ook Wijnaldum gemerkt. Het gaat allemaal sneller en je merkt ook dat je met internationals speelt die allemaal ook basisspeler zijn bij hun land, zegt de ex-speler van Feyenoord. Mertens heeft naar eigen zeggen een prettig gevoel overgehouden aan zijn gesprek met PSV-coach Fred Rutten. De trainer is oprecht geïnteresseerd in de persoon achter de voetballer, het is leuk dat hij daar ook interesse in heeft.

Wijnaldum had ook een goed persoonlijk gesprek met Rutten. We hebben uitgebreid over zijn en mijn leven gesproken en dat voelde goed en vertrouwelijk aan. Dat maakte voor mij duidelijk dat hij een trainer is die mij beter kan maken. Mertens treft bij PSV zijn maatjes Strootman en Khalid Sinouh aan. Natuurlijk zoek je het in het begin wat meer bij Strootman en Sinouh, maar dat mengt zich vrij snel met de rest.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juli 2011 - 22:32   quote  deeplink  
Nou Mario dit is een trap na,of ........?
DY
 DY - donderdag 07 juli 2011 - 22:35   quote  deeplink  
of wijnaldum ziet het niet meer helder.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juli 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:35 schreef DY het volgende:
of wijnaldum ziet het niet meer helder.
Rutte is met de kerst als eerste weg ,heeft tie wel opgelet ?
kuipje
 kuipje - donderdag 07 juli 2011 - 22:40   quote  deeplink  
speelde een goede wedstrijd voor pisvee trouwens.. omhalen enzo.. heb ik hem hier nooit zien doen.
kuipje
 kuipje - donderdag 07 juli 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nou Mario dit is een trap na,of ........?
Dit is zeker een trap na, maar ik vind het sowieso een non opmerking.. wat heb je aan een trainer die zijn spelers niet beter maakt.
DY
 DY - donderdag 07 juli 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:40 schreef kuipje het volgende:
speelde een goede wedstrijd voor pisvee trouwens.. omhalen enzo.. heb ik hem hier nooit zien doen.
ugge ugee fc eindhovenO.o?

1-2 voor pisvee
craven
 craven - donderdag 07 juli 2011 - 22:44   quote  deeplink  
luisteren naar Rutten is als luisteren naar jan klaas van de poppenkast
DY
 DY - donderdag 07 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:44 schreef craven het volgende:
luisteren naar Rutten is als luisteren naar jan klaas van de poppenkast
beledeging voor jan klaas.
craven
 craven - donderdag 07 juli 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:47 schreef DY het volgende:

[..]

beledeging voor jan klaas.
eens, solly..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juli 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:44 schreef craven het volgende:
luisteren naar Rutten is als luisteren naar jan klaas van de poppenkast
Godvert nou zeg pfff
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Rutten heeft gewoon een bijna zeker kampioenschap weggegeven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juli 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:40 schreef kuipje het volgende:
speelde een goede wedstrijd voor pisvee trouwens.. omhalen enzo.. heb ik hem hier nooit zien doen.
zal mij niks verbazen,speelde bij ons erg gefrustreerd het laatste halfjaar.
Maar het is toch een teken aan de wand dat hij CON-TI-NEU Been negeerd
en weinig over hem te melden heeft.
Hij prees wel al zijn jeugdtrainers bij Varkenoord...
Dat zit me toch niet lekker...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door Leon FR1908 --
MMM
 MMM - donderdag 07 juli 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Mario, lees je mee?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

zal mij niks verbazen,speelde bij ons erg gefrustreerd het laatste halfjaar.
Maar het is toch een teken aan de wand dat hij CON-TI-NEU Been negeerd
en weinig over hem te melden heeft.
Hij prees wel al zijn jeugdtrainers bij Varkenoord...
Dat zit me toch niet lekker...
Misschien kreeg hij zijn zin wel niet van Mario, je weet hoe verwende kindjes zijn.
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 07 juli 2011 - 22:56   quote  deeplink  
I wonder wat zijn echte woorden waren.. of spreekt de media altijd de waarheid?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juli 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Misschien kreeg hij zijn zin wel niet van Mario, je weet hoe verwende kindjes zijn.
het zit me niet lekker..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Ik heb jaren onder een chef gewerkt die ik een intense lul vond, professioneel opstellen heet dat, dat zouden de profs op het voetbal veld ook eens wat meer moeten doen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Dat hij de jeugdtrainers prijst snap ik wel, in de jeugd worden die gasten de hemel in geprezen. Bij de selectie worden ze op hun prestatie aangesproken, dat wil nog wel eens pijn doen. Want laten we wel wezen, Wijno heeft natuurlijk ook een groot aantal zaadpartijen gespeeld vorig seizoen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juli 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:58 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb jaren onder een chef gewerkt die ik een intense lul vond, professioneel opstellen heet dat, dat zouden de profs op het voetbal veld ook eens wat meer moeten doen.
ik heb er nu 1 die praat de hele dag tegen zich zelf...
Nu is dat niet zo erg maar hij geeft zichzelf ook antwoord..

Ik denk dat ik morgen maar eens 2 koffie gaat halen voor hem?
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:56 schreef FEY-Esm het volgende:
I wonder wat zijn echte woorden waren.. of spreekt de media altijd de waarheid?
In een interview wat hij geeft (waarin zijn bijdrage aan VvF en Varkenoord wordt besproken) hint hij er ook naar.
Bruins en Wijnaldum lijken kritiek op Been te hebben. Of het terecht is?
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:58 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb jaren onder een chef gewerkt die ik een intense lul vond, professioneel opstellen heet dat, dat zouden de profs op het voetbal veld ook eens wat meer moeten doen.
Idd. Je moet er mee werken, je hoeft er niet mee op de bar te staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door Els --
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik heb er nu 1 die praat de hele dag tegen zich zelf...
Nu is dat niet zo erg maar hij geeft zichzelf ook antwoord..

Ik denk dat ik morgen maar eens 2 koffie gaat halen voor hem?
Zijn het een beetje interessante conversaties? Zo ja, dan niet storen met koffie hoor, gewoon van genieten....
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:05 schreef Els het volgende:

[..]

In een interview wat hij geeft (waarin zijn bijdrage aan VvF en Varkenoord wordt besproken) hint hij er ook naar.
Bruins en Wijnaldum lijken kritiek op Been te hebben. Of het terecht is?
Als ze ze zich elke wedstrijd de tering hadden gewerkt, dan had ik nog wel wat van ze willen aannemen over de trainer, maar na het afgelopen seizoen echt niet!
Els
 Els - donderdag 07 juli 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ze ze zich elke wedstrijd de tering hadden gewerkt, dan had ik nog wel wat van ze willen aannemen over de trainer, maar na het afgelopen seizoen echt niet!
Je hebt absoluut gelijk.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 07 juli 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ze ze zich elke wedstrijd de tering hadden gewerkt, dan had ik nog wel wat van ze willen aannemen over de trainer, maar na het afgelopen seizoen echt niet!
ik vind ook wel wat van Been maar maar ga niet de woorden van Bruins en Wijnaldum serieus nemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juli 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:07 schreef Els het volgende:

[..]

Zijn het een beetje interessante conversaties? Zo ja, dan niet storen met koffie hoor, gewoon van genieten....
Nou ze werken full time met z`n tweetjes maar ik zie er maar 1...
Beetje beangstigend als ik me telkens omdraaid....
Laat die koffie maar zitten idd ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 07 juli 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou ze werken full time met z`n tweetjes maar ik zie er maar 1...
Beetje beangstigend als ik me telkens omdraaid....
Laat die koffie maar zitten idd ;)
wel handig zoveel leiding!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juli 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ze ze zich elke wedstrijd de tering hadden gewerkt, dan had ik nog wel wat van ze willen aannemen over de trainer, maar na het afgelopen seizoen echt niet!
Ik sta juist niet negatief over de werklust van Gini het afgelopen seizoen
maar de resultaten waren erg draaierig en hulpeloos..
Eerlijk is eerlijk Gini heeft zijn meters gemaakt..
prins
 prins - donderdag 07 juli 2011 - 23:14   quote  deeplink  
Hij slaat terug. Gedurende de persconferentie na afloop van de 2-0 nederlaag van Feyenoord in de Amsterdam Arena tegen Ajax trok Feyenoord-trainer Mario Been het rendement van de talenten Georginio Wijnaldum en Luc Castaignos publiekelijk in twijfel. De oefenmeester zei dat het duo veel kwaliteit wordt toegedicht, maar dat ze misschien niet zo goed zijn als wel gedacht wordt.

Zeker niet op dit moment, tekende RTV Rijnmond op uit de mond van Been. Dat ze potentie hebben om goed te worden is duidelijk, maar als je een goeie bent moet je het ook op het veld laten zien. En als je dan ziet wat we voorin laten zien, dan is dat veel te weinig. In deze wedstrijden moet je het laten zien. Dat heeft veel met kwaliteit en met lef te maken.

Been miste bij zijn spelers de overtuiging dat er in de Arena iets de halen viel voor de Rotterdammers: Ik had gedacht dat we verder zouden zijn. En niets is minder waar. Ik vind dat we ontgoochelend slecht gespeeld hebben.
ivawil
 ivawil - donderdag 07 juli 2011 - 23:15   quote  deeplink  
Mario, gelezen gaat iets sneller en een tandje hoger bij PSV , is iets om zelf door te voeren bij Feyenoord , volgens Wijnaldum gaat het toch te langzaam bij Feyenoord. Dus advies nog harder en sneller trainen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 juli 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:12 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

wel handig zoveel leiding!
benauwend vooral,maar wat Els en Jumper zeggen ik ga niet met hem naar de kroeg..
sevillana
 sevillana - donderdag 07 juli 2011 - 23:16   quote  deeplink  
zegt voldoende over de mentaliteit van Gini . . . . .
sevillana
 sevillana - donderdag 07 juli 2011 - 23:16   quote  deeplink  
we gaan het wel zien of ie idd beter gaat voetballen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door sevillana --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 07 juli 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou ze werken full time met z`n tweetjes maar ik zie er maar 1...
Beetje beangstigend als ik me telkens omdraaid....
Laat die koffie maar zitten idd ;)
haha Wat drink jij op het werk!!!! :)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 juli 2011 - 23:28   quote  deeplink  
Altijd lastig dit soort uitspraken. Wijnaldum kan nnet zo goed z'n kanis houden. En anderzijds is het de bekende slijmpraat om goed in de psv-hoek te vallen.

En toch, ik begin meer en meer aan Been te twijfelen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 juli 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:14 schreef prins het volgende:
Hij slaat terug. Gedurende de persconferentie na afloop van de 2-0 nederlaag van Feyenoord in de Amsterdam Arena tegen Ajax trok Feyenoord-trainer Mario Been het rendement van de talenten Georginio Wijnaldum en Luc Castaignos publiekelijk in twijfel. De oefenmeester zei dat het duo veel kwaliteit wordt toegedicht, maar dat ze misschien niet zo goed zijn als wel gedacht wordt.

Zeker niet op dit moment, tekende RTV Rijnmond op uit de mond van Been. Dat ze potentie hebben om goed te worden is duidelijk, maar als je een goeie bent moet je het ook op het veld laten zien. En als je dan ziet wat we voorin laten zien, dan is dat veel te weinig. In deze wedstrijden moet je het laten zien. Dat heeft veel met kwaliteit en met lef te maken.

Been miste bij zijn spelers de overtuiging dat er in de Arena iets de halen viel voor de Rotterdammers: Ik had gedacht dat we verder zouden zijn. En niets is minder waar. Ik vind dat we ontgoochelend slecht gespeeld hebben.
En daar is niks aan gelogen
MMM
 MMM - donderdag 07 juli 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:14 schreef prins het volgende:
Been miste bij zijn spelers de overtuiging dat er in de Arena iets de halen viel voor de Rotterdammers: Ik had gedacht dat we verder zouden zijn. En niets is minder waar. Ik vind dat we ontgoochelend slecht gespeeld hebben.
Dat miste ik toen ook bij Been met dat laffe schijtvoetbal van 'm.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2011 door MMM --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 juli 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat miste ik toen ook bij Been met dat laffe schijtvoetbal van 'm.
En wat kan hij er aan doen als spelers zich niet kunnen opladen tegen een tegenstander als de joden? Al hadden ze geen trainer gehad dan hadden ze dat duel met het mes tussen de tanden in moeten gaan. Maarja als je voor de wedstrijd eerst nog wat rapjes doorneemt met je tegenstander is het lastig hem in de wedstrijd af te zagen
DY
 DY - vrijdag 08 juli 2011 - 00:38   quote  deeplink  
het is wel heel makkelijk om de ontwikkeling op de trainer af te schuiven, als speler moet je het gewoon echt 95% zelf doen, zelf erin investeren keihard werken en met misschien 5% kan je trainer je helpen, het is een probleem dat veel van die voetballers dit totaal niet inzien.
fredje
 fredje - vrijdag 08 juli 2011 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:54 schreef MMM het volgende:
Mario, lees je mee?
stiekem
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 08 juli 2011 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 00:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

En wat kan hij er aan doen als spelers zich niet kunnen opladen tegen een tegenstander als de joden? Al hadden ze geen trainer gehad dan hadden ze dat duel met het mes tussen de tanden in moeten gaan. Maarja als je voor de wedstrijd eerst nog wat rapjes doorneemt met je tegenstander is het lastig hem in de wedstrijd af te zagen
tsja, herinner me nog goed dat er maar 2 of 3 mensen bij Feyenoord waren die die wedstrijd de wil uitstraalde om te winnen. Alleen De Cler, Swerts en Been.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 08 juli 2011 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:28 schreef FR-Henk het volgende:
Altijd lastig dit soort uitspraken. Wijnaldum kan nnet zo goed z'n kanis houden. En anderzijds is het de bekende slijmpraat om goed in de psv-hoek te vallen.

En toch, ik begin meer en meer aan Been te twijfelen.
ach joh, je kent het toch. Dit soort uitspraken zijn zo standaard van een nieuwe speler bij een club, daar moet je eigenlijk verder geen aandacht aan besteden.

Iedereen vind zijn nieuwe club mooi, de supporters gewelding en kijkt uit naar de eerste wedstrijd/training en de samenwerking met de spelers/staf. Niets nieuws onder de zon dus deze uitspraken van Wijnaldum.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 juli 2011 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 00:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

En wat kan hij er aan doen als spelers zich niet kunnen opladen tegen een tegenstander als de joden? Al hadden ze geen trainer gehad dan hadden ze dat duel met het mes tussen de tanden in moeten gaan. Maarja als je voor de wedstrijd eerst nog wat rapjes doorneemt met je tegenstander is het lastig hem in de wedstrijd af te zagen
of tot 8uur 's ochtends in de kroeg zit snoepjes uit te delen.
Els
 Els - vrijdag 08 juli 2011 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 07:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

of tot 8uur 's ochtends in de kroeg zit snoepjes uit te delen.
Heb je er al meer over gehoord?
craven
 craven - vrijdag 08 juli 2011 - 11:14   quote  deeplink  
tsjaaa verhalen worden al snel opgeblazen...
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 08 juli 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dries Mertens, Kevin Strootman en Georginio Wijnaldum voelen zich al thuis bij PSV. Het drietal moet ervoor zorgen dat de Eindhovense club met ingang van komend seizoen serieus mee gaat doen in de strijd om de landstitel. Ik ben niet aangetrokken om op de bank te gaan zitten, zegt Strootman op de clubsite van PSV over zijn ambities. Maar dat ligt natuurlijk vooral aan mijzelf.

Het niveau bij PSV ligt een stuk hoger, zo heeft ook Wijnaldum gemerkt. Het gaat allemaal sneller en je merkt ook dat je met internationals speelt die allemaal ook basisspeler zijn bij hun land, zegt de ex-speler van Feyenoord. Mertens heeft naar eigen zeggen een prettig gevoel overgehouden aan zijn gesprek met PSV-coach Fred Rutten. De trainer is oprecht geïnteresseerd in de persoon achter de voetballer, het is leuk dat hij daar ook interesse in heeft.

Hé Mario... Kut... Steek dat is in je zak... KOEKWOUS!

Wijnaldum had ook een goed persoonlijk gesprek met Rutten. We hebben uitgebreid over zijn en mijn leven gesproken en dat voelde goed en vertrouwelijk aan. Dat maakte voor mij duidelijk dat hij een trainer is die mij beter kan maken. Mertens treft bij PSV zijn maatjes Strootman en Khalid Sinouh aan. Natuurlijk zoek je het in het begin wat meer bij Strootman en Sinouh, maar dat mengt zich vrij snel met de rest.
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 08 juli 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 22:54 schreef MMM het volgende:
Mario, lees je mee?
Gotverd...., laten we het hopen...
Als je toch mee leest (zal wel niet, slaat nu een bal uit de bunker...) pak dan je koffers en rot op joh!
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 08 juli 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ze ze zich elke wedstrijd de tering hadden gewerkt, dan had ik nog wel wat van ze willen aannemen over de trainer, maar na het afgelopen seizoen echt niet!
Dat dan weer wel...
Maar blijft een onpersoonlijke... man...
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 08 juli 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2011 - 23:15 schreef ivawil het volgende:
Mario, gelezen gaat iets sneller en een tandje hoger bij PSV , is iets om zelf door te voeren bij Feyenoord , volgens Wijnaldum gaat het toch te langzaam bij Feyenoord. Dus advies nog harder en sneller trainen.
Ja... als je sneller traint, kun je ook sneller naar de golfbaan mario!
Maar dat laatste, zou toch twee trainingen per dag gaan geven, vaker en langer op de club blijven en je eens wagen aan een 40 urige werkweek voor de club, en bijverdiensten via workshops en lezingen etc lekker in je vrije tijd doen... klojo! (zo schijnheilig als meerdere zijn ben ik natuurlijk ook. mocht je ons kampioen maken dit jaar, maar geloof me, worden we toch niet dus blijf je een eikel in mijn ogen... dan ben ik ook gewoon weer je vriend...)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zo dan!!! Wijnaldum,Rutte is een trainer die mij beter kan maken...









0.0073537