|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Ik kan niet lezen, dus dan ook niet oordelen........ |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Het wordt tijd dat er met dit soort roddelbladen afgerekend wordt... Spandoekie dan maar? Iemand van Tifo een idee? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 10:49 schreef cc-tje het volgende:Het wordt tijd dat er met dit soort roddelbladen afgerekend wordt... Spandoekie dan maar? Iemand van Tifo een idee? Lijkt me een goed idee. een keer geen spandoek tegen het bestuur of spelers, maar tegen het AD. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 10:52 schreef PieterBos het volgende:[..] Lijkt me een goed idee. een keer geen spandoek tegen het bestuur of spelers, maar tegen het AD. +1 |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ad nog erger als telegraaf? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Is ook stemmingmakerij door alleen het negatieve er uit te halen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: onzin, je draaft nu door |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ad lees ik nooit dus, maar wel weer duidelijk dat ze veel onzin melden ja. Weetje wat ik nog veel vervelender vind? Dat je helemaal nergens een normaal Radio en of Televisie verslag kan luisteren of kijken van de Oefenwedstrijden van Feyenoord. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Jij doet nu zelf aan stemmingmakerij. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
Idee wie gaat er mee allemaal het AD bellen dat als ze niet kappen ze een paar stenen door de ruit krijgen
hoe meer hoe beter |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
AD hd Alle Dagen Hilarisch Domme kut krant/zooitje |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 14:15 schreef Emile het volgende:Idee wie gaat er mee allemaal het AD bellen dat als ze niet kappen ze een paar stenen door de ruit krijgen hoe meer hoe beter Dit krijg je er nu van Pieter bos, mede door jouw opruiend gedoe gaan spastische kalkoenen als Emile nu de internethooligan uithangen |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 18:56 schreef Rovert het volgende:[..] Dit krijg je er nu van Pieter bos, mede door jouw opruiend gedoe gaan spastische kalkoenen als Emile nu de internethooligan uithangen whahahahaaaaaaaaaaaaaa. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 18:56 schreef Rovert het volgende:[..] Dit krijg je er nu van Pieter bos, mede door jouw opruiend gedoe gaan spastische kalkoenen als Emile nu de internethooligan uithangen Hehehehehehe |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 18:56 schreef Rovert het volgende:[..] Dit krijg je er nu van Pieter bos, mede door jouw opruiend gedoe gaan spastische kalkoenen als Emile nu de internethooligan uithangen haha ik heb hier veel ergere dingen gelezen. Lachwekkend dat je dit nu hier bij zet. Dus als ik aan geef dat ik het schijt zat ben dat het AD stemmingmakende bericht plaatst rui ik anderen op? Dan kan je dus nergens meer je mening overgeven. Als ik vind dat een speler heel slecht speelt mag ik dat niet op het forum zetten want dan gaat een ander die speler misschien bedreigen?
Je reacties op mijn topics zijn over het algemeen negatief. Reageer dan niet. Anders wordt je straks zelf nog beschuldigd van opruiend gedrag. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 21:45 schreef PieterBos het volgende:[..] haha ik heb hier veel ergere dingen gelezen. Lachwekkend dat je dit nu hier bij zet. Dus als ik aan geef dat ik het schijt zat ben dat het AD stemmingmakende bericht plaatst rui ik anderen op? Dan kan je dus nergens meer je mening overgeven. Als ik vind dat een speler heel slecht speelt mag ik dat niet op het forum zetten want dan gaat een ander die speler misschien bedreigen? Je reacties op mijn topics zijn over het algemeen negatief. Reageer dan niet. Anders wordt je straks zelf nog beschuldigd van opruiend gedrag. Zei jij laatst idd niet iets over Leroy Fer? Nu weet ik dat het ontkend wordt, maar die supporter las jouw post. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 21:51 schreef Bosifyable het volgende:[..] Zei jij laatst idd niet iets over Leroy Fer? Nu weet ik dat het ontkend wordt, maar die supporter las jouw post. haha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 21:51 schreef Bosifyable het volgende:[..] Zei jij laatst idd niet iets over Leroy Fer? Nu weet ik dat het ontkend wordt, maar die supporter las jouw post. Precies! Alles is de schuld van gudde, Jacobs en Pieter bos
Jacobs is al weg |
|
|
|