BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kung Fu Fräser - HELD

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - vrijdag 08 juli 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Alsof hij nooit was weggeweest, zo stond Henk Fräser deze week op het trainingsveld bij de selectie van ADO Den Haag. Na een afwezigheid van twee seizoenen keert de oud-speler van onder meer Feyenoord en FC Utrecht terug in de Hofstad, nu als assistent van hoofdcoach Maurice Steijn.

Het was een hectisch weekje voor Fräser. Maandagavond kreeg hij groen licht van PSV om over te stappen naar ADO, dinsdagochtend stond hij al op het trainingsveld om samen met Steijn en Wilfred van Leeuwen de veldtraining op het complex van vv De Valk te leiden. 'Ik moest nog even snel iemand langs Eindhoven sturen om mijn schoenen te halen, maar dat is allemaal gelukt', blikt Fräser terug. 'En gelukkig maar. Er is niemand zo blij als ik dat ik terug ben bij ADO.'

Fräser was al eerder werkzaam bij ADO Den Haag. Als assistent van Wiljan Vloet promoveerde hij met ADO in 2008 naar de eredivisie, het seizoen erna ondersteunde hij André Wetzel. 'Er is wel het één en ander veranderd, maar nog steeds zitten hier heel veel jongens met wie ik heb gewerkt. Coutinho, Zwinkels, Verhoek, Vicento, Kum zijn bekenden voor mij. Vooral met die laatste heb ik regelmatig contact.'

Henk Fräses...schande dat hij niet meer bij Feyenoord werkt!!
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 08 juli 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 10:38 schreef KKL het volgende:
Alsof hij nooit was weggeweest, zo stond Henk Fräser deze week op het trainingsveld bij de selectie van ADO Den Haag. Na een afwezigheid van twee seizoenen keert de oud-speler van onder meer Feyenoord en FC Utrecht terug in de Hofstad, nu als assistent van hoofdcoach Maurice Steijn.

Het was een hectisch weekje voor Fräser. Maandagavond kreeg hij groen licht van PSV om over te stappen naar ADO, dinsdagochtend stond hij al op het trainingsveld om samen met Steijn en Wilfred van Leeuwen de veldtraining op het complex van vv De Valk te leiden. 'Ik moest nog even snel iemand langs Eindhoven sturen om mijn schoenen te halen, maar dat is allemaal gelukt', blikt Fräser terug. 'En gelukkig maar. Er is niemand zo blij als ik dat ik terug ben bij ADO.'

Fräser was al eerder werkzaam bij ADO Den Haag. Als assistent van Wiljan Vloet promoveerde hij met ADO in 2008 naar de eredivisie, het seizoen erna ondersteunde hij André Wetzel. 'Er is wel het één en ander veranderd, maar nog steeds zitten hier heel veel jongens met wie ik heb gewerkt. Coutinho, Zwinkels, Verhoek, Vicento, Kum zijn bekenden voor mij. Vooral met die laatste heb ik regelmatig contact.'

Henk Fräses...schande dat hij niet meer bij Feyenoord werkt!!
Hoezo schande?
Fräser is 1 van de velen, waarvan ik vind, dat het jammer is, dat zij niet (meer) bij Feyenoord zitten!
Maar schande? nee.....
neliz
 neliz - vrijdag 08 juli 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 10:47 schreef Suijltje het volgende:
Maar schande? nee.....
Het is een schande dat hij door het old-boys-netwerk Feyenoord moest verlaten.

Toen hij geblesseerd was, was het al snel, uit het oog, uit het hart. terwijl iedereen op handtekeningen jaagde van de andere spelers stond Henk in z'n eentje bij het trainingsveld te wachten, sjokte met z'n hoofd naar beneden verder. Ik ben blij dat ik hem nog als speler heb aangeraakt en meegemaakt.
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 08 juli 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 10:50 schreef neliz het volgende:

[..]

Het is een schande dat hij door het old-boys-netwerk Feyenoord moest verlaten.

Toen hij geblesseerd was, was het al snel, uit het oog, uit het hart. terwijl iedereen op handtekeningen jaagde van de andere spelers stond Henk in z'n eentje bij het trainingsveld te wachten, sjokte met z'n hoofd naar beneden verder. Ik ben blij dat ik hem nog als speler heb aangeraakt en meegemaakt.
Okee, daar heb je wel een punt!
Maar ik bedoelde alleen te zeggen, dat er zovelen zijn........
Els
 Els - vrijdag 08 juli 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 10:47 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Hoezo schande?
Fräser is 1 van de velen, waarvan ik vind, dat het jammer is, dat zij niet (meer) bij Feyenoord zitten!
Maar schande? nee.....
Fräser deed het goed bij ons in de jeugdopleiding, maar Brard, de zwager (?) van Wim Jansen.....
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 08 juli 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 11:48 schreef Els het volgende:

[..]

Fräser deed het goed bij ons in de jeugdopleiding, maar Brard, de zwager (?) van Wim Jansen.....
Ja Elsje, maar als je kijkt naar de prestaties als voetballert van ons Feyenoord van o.a. Wimpie Jansen. Staley Brard, en nog vele anderen..........
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 08 juli 2011 - 12:35   quote  deeplink  
**Stanley
KKL
 KKL - vrijdag 08 juli 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 11:48 schreef Els het volgende:

[..]

Fräser deed het goed bij ons in de jeugdopleiding, maar Brard, de zwager (?) van Wim Jansen.....
precies...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 juli 2011 - 13:22   quote  deeplink  
Fräser moet terug komen!
Els
 Els - vrijdag 08 juli 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 12:34 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Ja Elsje, maar als je kijkt naar de prestaties als voetballert van ons Feyenoord van o.a. Wimpie Jansen. Staley Brard, en nog vele anderen..........
Idd, dan ben ik Fräser eeuwig dankbaar.
de kromme 73
 de kromme 73 - vrijdag 08 juli 2011 - 19:59   quote  deeplink  
fraser held
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 juli 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 13:22 schreef hotjumper het volgende:
Fräser moet terug komen!
je heb gelijk maar word moeilijk met die fantastische brard...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door Leon FR1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 april 2014 - 23:40   quote  deeplink  
Horizon Fraser wijst naar De Kuip: "Anders zou ik liegen"

large_a8ce5669c09da01f9e2a70064a71457631d18c17.jpg

Henk Fraser heeft zijn trainerscarrière dit seizoen een boost gegeven na het ontslag van Maurice Steijn. De 47-jarige Surinamer loodste ADO Den Haag naar een veilige plek op de ranglijst en bleef maandenlang ongeslagen. Stiekem kijkt hij al verder.

Fraser hoopt ooit terug te keren bij Feyenoord, waar hij tussen 1990 en 1999 voetbalde. Als trainer hoopt hij eveneens zijn geluk te beproeven in De Kuip. "Ik zou liegen als ik zeg dat ik niet op termijn die kant op zou willen", vertelde hij tegenover de camera van Omroep West. "Ik doe er alles aan om mezelf zo goed mogelijk te ontwikkelen."

ADO moest eerder dit seizoen vrezen voor afdaling naar de Jupiler League, maar vond onder leiding van Fraser de weg naar boven. Momenteel staat de club twaalfde in de Eredivisie. Dat is deels te danken aan de oefenmeester, die zondag tegen Ajax pas voor het eerst een nederlaag incasseerde als eindverantwoordelijke.

"Ik zit nu zes jaar bij ADO Den Haag", vervolgde Fraser. "Als je zo lang bij een club zit maak je deel uit van de cultuur. Ik ben er trots op dat ik nu de hoofdtrainer mag spelen."
Bron:Voetbalprimeur

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kung Fu Fräser - HELD









0.0062320