BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord heeft interesse in El Hamdoaui

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR12-4EVER
 FR12-4EVER - vrijdag 08 juli 2011 - 11:48   quote  deeplink  
http://www.footlille.com/breve-losc-26880-le-losc-sur-la-piste-de-m-el-hamdaoui.html
Els
 Els - vrijdag 08 juli 2011 - 11:50   quote  deeplink  
Lijkt me een bericht met een behoorlijk onzin-gehalte.
in hart en nieren...
 in hart en nieren... - vrijdag 08 juli 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Gezien de andere clubs zullen wij weinig kans maken (zekerheid op Europees voetbal), als er al interesse is natuurlijk. Is wel een Rotterdammer, kan hij gelijk wat meer in zijn sportwinkeltje staan.....! Maar ik geloof eigenlijk weinig van het bericht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door in hart en nieren... --
mars
 mars - vrijdag 08 juli 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Ik kan me niet voorstellen dat hij het zelf wil, maar als hij het wil, andere trainer aanstellen (Been kan niet met moeilijke gevallen omgaan) en er voor gaan. Hij zal best lastig zijn en bij 020 hebben gespeeld (amper) en uit Marokko komen en weet ik veel wat je nog meer kan bedenken, maar hij scoort goals.
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 08 juli 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 11:53 schreef in hart en nieren... het volgende:
Gezien de andere clubs zullen wij weinig kans maken (zekerheid op Europees voetbal), als er al interesse is natuurlijk. Is wel een Rotterdammer, kan hij gelijk wat meer in zijn sportwinkeltje staan.....! Maar ik geloof eigenlijk weinig van het bericht.
Geloof er ook geen bips van, zou wel mooi zijn als ie op deze manier wraak neemt op 020.
Maar moet ie wel beter spelen dan dat ie bij die neuzen heeft laten zien...
Maar ja... we ghebben geen geld he...
Ronnie9000
 Ronnie9000 - vrijdag 08 juli 2011 - 11:57   quote  deeplink  
zou leuk zijn maar hoogst onwaarschijnlijk
FR12-4EVER
 FR12-4EVER - vrijdag 08 juli 2011 - 12:01   quote  deeplink  
We zien liever Dost komen dan El Hamduif
dobias
 dobias - vrijdag 08 juli 2011 - 12:03   quote  deeplink  
We?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 08 juli 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Ik zie ook liever dost
MMM
 MMM - vrijdag 08 juli 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Ik liever allebei niet.
mars
 mars - vrijdag 08 juli 2011 - 12:16   quote  deeplink  
Ik snap de Dost-hype niet zo. Ik ben bepaald geen lid van de El ham-fanclub (als die al bestaat), maar hij heeft tenminste wel laten zien dat hij goals kan maken. Die Dost heeft nog heel weinig laten zien hoor. 'We' willen Dost, omdat 020 hem wilde (en dan zal het wel een goeie zijn).... Ik denk dat 'we' gewoon een scorende spits willen en waar wie vandaan komt moet voor 'ons' totaal niet van belang zijn. Ik voorzie nu al reacties als 'hij is van 020 geweest'. Lekker belangrijk!
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 08 juli 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 12:16 schreef mars het volgende:
Ik snap de Dost-hype niet zo. Ik ben bepaald geen lid van de El ham-fanclub (als die al bestaat), maar hij heeft tenminste wel laten zien dat hij goals kan maken. Die Dost heeft nog heel weinig laten zien hoor. 'We' willen Dost, omdat 020 hem wilde (en dan zal het wel een goeie zijn).... Ik denk dat 'we' gewoon een scorende spits willen en waar wie vandaan komt moet voor 'ons' totaal niet van belang zijn. Ik voorzie nu al reacties als 'hij is van 020 geweest'. Lekker belangrijk!
Nou,nou......."Dost-hype".......okee, hij is misschien geen echt scorende spits (bij Heerenveen!), maar zeker een spits met potentie!
Ben niet echt 'fan' van hem, maar ik kan ook niet zeggen, dat hij niet welkom is!
nibali
 nibali - vrijdag 08 juli 2011 - 12:21   quote  deeplink  
Nooit in zee gaan met ElHam. Deze jongen is een garantie voor onrust in de club. Hebben we al genoeg van. Dost is veel goedkoper qua salaris en er zit nog veel rek in hem. 020 heeft er niks mee te maken, die hebben Koolsap siegmundson van Az overgenomen.
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 08 juli 2011 - 12:37   quote  deeplink  
Als de VVF bereid zijn relatief veel geld uit te trekken voor een spits, dan zijn er m.i. 2 opties: Bas Dost, en Mounir El Hamdaoui. Met Dost kies je voor een type spits als de jonge Vennegoor of Hesseling: Degelijk en altijd goed voor zo'n 20 goals per jaar. Maar hij zou zich vanuit zijn jeugdige leeftijd en zijn basis mogelijkheden ook spectaculair kunnen doorontwikkelen tot een heel veel scorende spits. Met El Hamdaoui kies je voor de briljante, enigszins eigenzinnige speler. De artiest die met zijn akties de Kuip helemaal gek kan maken - en ik weet ook zeker dat hij bij Feyenoord een garantie is voor heel veel doelpunten. Met El Hamdaoui, haal je in een klap de verloren produktie van Castaignos en Wijnaldum weer binnen. Als beide spelers (op welke manier ook)haalbaar zijn, dan gaat mijn voorkeur dus heel duidelijk uit naar El Hamdaoui. En Mounir lastig? Valt wel mee hoor. Bij Excelsior had ie volgens mij geen problemen en ook bij AZ was hij nooit negatief in het nieuws. Je moet gewoon als mannen onder elkaar, van tevoren goede afspraken met hem maken. Maar Dost zou ik ook een enorme aanwinst vinden.
Het zou toch mooi zijn als de club in de luxe positie zou komen om een keuze te kunnen maken uit deze twee spelers. Overigens denk ik dat Ajax Mounir ook veel liever aan Feyenoord zou verkopen dan aan PSV. Zelfs als de patsers uit Einhoven meer zouden willen betalen.
Trouwe hond
 Trouwe hond - vrijdag 08 juli 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 12:37 schreef Nick4F het volgende:
Als de VVF bereid zijn relatief veel geld uit te trekken voor een spits, dan zijn er m.i. 2 opties: Bas Dost, en Mounir El Hamdaoui. Met Dost kies je voor een type spits als de jonge Vennegoor of Hesseling: Degelijk en altijd goed voor zo'n 20 goals per jaar. Maar hij zou zich vanuit zijn jeugdige leeftijd en zijn basis mogelijkheden ook spectaculair kunnen doorontwikkelen tot een heel veel scorende spits. Met El Hamdaoui kies je voor de briljante, enigszins eigenzinnige speler. De artiest die met zijn akties de Kuip helemaal gek kan maken - en ik weet ook zeker dat hij bij Feyenoord een garantie is voor heel veel doelpunten. Met El Hamdaoui, haal je in een klap de verloren produktie van Castaignos en Wijnaldum weer binnen. Als beide spelers (op welke manier ook)haalbaar zijn, dan gaat mijn voorkeur dus heel duidelijk uit naar El Hamdaoui. En Mounir lastig? Valt wel mee hoor. Bij Excelsior had ie volgens mij geen problemen en ook bij AZ was hij nooit negatief in het nieuws. Je moet gewoon als mannen onder elkaar, van tevoren goede afspraken met hem maken. Maar Dost zou ik ook een enorme aanwinst vinden.
Het zou toch mooi zijn als de club in de luxe positie zou komen om een keuze te kunnen maken uit deze twee spelers. Overigens denk ik dat Ajax Mounir ook veel liever aan Feyenoord zou verkopen dan aan PSV. Zelfs als de patsers uit Einhoven meer zouden willen betalen.
Goede onderbouwing en misschien dat El Achmadi zich dan ook optrekt aan een landgenoot, maar het zal wel een broodje aap verhaal zijn.
craven
 craven - vrijdag 08 juli 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 12:03 schreef dobias het volgende:
We?
idd we?
KKL
 KKL - vrijdag 08 juli 2011 - 13:01   quote  deeplink  
Dost moet minimaal 5 miljoen euro kosten....voor dat zelfde geld ken je beter Matavz halen.
craven
 craven - vrijdag 08 juli 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 13:01 schreef KKL het volgende:
Dost moet minimaal 5 miljoen euro kosten....voor dat zelfde geld ken je beter Matavz halen.
die is wat ddurder
ZeikerT
 ZeikerT - vrijdag 08 juli 2011 - 13:26   quote  deeplink  
ER wordt beweert dat het salaris van hamlap te hoog ligt voor PSV. Gaat hem dus vast wel worden jah.
de beer
 de beer - vrijdag 08 juli 2011 - 13:40   quote  deeplink  
ik zeg laat het rusten en geef fernandez eer kans!!!!
JanM
 JanM - vrijdag 08 juli 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 13:26 schreef ZeikerT het volgende:
ER wordt beweert dat het salaris van hamlap te hoog ligt voor PSV. Gaat hem dus vast wel worden jah.
El Ham schijnt gezegd te hebben: "Die lampekap van een Rutten gaat mij niet beter maken!"
craven
 craven - vrijdag 08 juli 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 13:42 schreef JanM het volgende:

[..]

El Ham schijnt gezegd te hebben: "Die lampekap van een Rutten gaat mij niet beter maken!"
is ie wel eerlijk over
Koos-C
 Koos-C - vrijdag 08 juli 2011 - 14:37   quote  deeplink  
Dit hoeft niet per definitie onzin te zijn, al is die kans wel groot natuurlijk.
Maar Van Geel kent El Hamdaoui natuurlijk nog van zijn periode bij AZ, en hebben ze ook niet samen bij Willem ll gezeten?

Buiten het probleem van de financien is de optie natuurlijk niet raar.
En een aantal jaren heeft een andere oud spits van ajax natuurlijk al laten zien dat zo'n overstap een garantie is voor succes! Ahum :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door Koos-C --
JanM
 JanM - vrijdag 08 juli 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 14:37 schreef Koos-C het volgende:
Dit hoeft niet per definitie onzin te zijn, al is die kans wel groot natuurlijk.
Maar Van Geel kent El Hamdaoui natuurlijk nog van zijn periode bij AZ, en hebben ze ook niet samen bij Willem ll gezeten?

Buiten het probleem van de financien is de optie natuurlijk niet raar.
En een aantal jaren heeft een andere oud spits van ajax natuurlijk al laten zien dat zo'n overstap een garantie is voor succes! Ahum :-)
Zou wel een mooie as zijn met El Ahmadi (met naast hem Mokotjo), Hadouir en El Hamdaoui! Ben benieuwd of Van Geel + de investeerders dat aandurven ...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 juli 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:12 schreef JanM het volgende:

[..]

Zou wel een mooie as zijn met El Ahmadi (met naast hem Mokotjo), Hadouir en El Hamdaoui! Ben benieuwd of Van Geel + de investeerders dat aandurven ...
Marokkaanse kabel?
JanM
 JanM - vrijdag 08 juli 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Marokkaanse kabel?
Nooit misverstanden en de tegenstander heeft geen idee waar ze het over hebben: tactisch briljant! Is er nog een Marokkaanse keeper transfervrij?
nibali
 nibali - vrijdag 08 juli 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Nee, die heeft net getekend bij......PSV
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 juli 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:15 schreef JanM het volgende:

[..]

Nooit misverstanden en de tegenstander heeft geen idee waar ze het over hebben: tactisch briljant! Is er nog een Marokkaanse keeper transfervrij?
Akkoord, als ze maar keihard werken. En die anderen ook.
JanM
 JanM - vrijdag 08 juli 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:17 schreef nibali het volgende:
Nee, die heeft net getekend bij......PSV
Tuurlijk, good old Sinouh!
JanM
 JanM - vrijdag 08 juli 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Akkoord, als ze maar keihard werken. En die anderen ook.
Ik zeg: rondmaken!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 juli 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:19 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik zeg: rondmaken!
Aboutaleb op doel.
JanM
 JanM - vrijdag 08 juli 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Aboutaleb op doel.
En Ali B als stadionspeaker!

Als ze de naam dan maar niet veranderen in Feyenoordafrika ...
Scrat72
 Scrat72 - vrijdag 08 juli 2011 - 15:24   quote  deeplink  
ik zeg Messi!!!
;-)))))
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 08 juli 2011 - 15:33   quote  deeplink  
lekker betrouwbaar zo'n Franse krant...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 08 juli 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 11:50 schreef Els het volgende:
Lijkt me een bericht met een behoorlijk onzin-gehalte.
+1 en sluiten die handel
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 juli 2011 - 19:52   quote  deeplink  
Misschien valt het mee met het geld, mits Feyenoord hun tenues maar in zijn sportzaak bestellen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 juli 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 19:52 schreef hotjumper het volgende:
Misschien valt het mee met het geld, mits Feyenoord hun tenues maar in zijn sportzaak bestellen.
nou ze houden geld over met het zelfstandig ophalen van Coen zijn boek..
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 juli 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nou ze houden geld over met het zelfstandig ophalen van Coen zijn boek..
Daar krijgen ze van mij een rekening voor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 juli 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 20:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Daar krijgen ze van mij een rekening voor.
hahahaha 5 euro zekers...
Rovert
 Rovert - vrijdag 08 juli 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Voor wie allemaal zal ik het boek ophalen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 juli 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 22:20 schreef Rovert het volgende:
Voor wie allemaal zal ik het boek ophalen?
nou ik vind het boek zeker de moeite waard,wat reken jij voor de onkosten?
prins
 prins - vrijdag 08 juli 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 15:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Aboutaleb op doel.
Hij gaat alles AANPAKEN.
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 juli 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2011 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nou ik vind het boek zeker de moeite waard,wat reken jij voor de onkosten?
30 euro, maar voor dat geld leg ik hem wel op je nachtkastje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord heeft interesse in El Hamdoaui









0.0079689