|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Sekou Cissé verlaat training vroegtijdig (FR-Fanatic)
|
|
|
Royaal
|
|
|
Martijn Krabbendam laat via zijn twitter weten dat Sekou Cissé vandaag de training vroegtijdig heeft verlaten met een liesblessure, maar desondanks denkt trainer Mario Been dat de schade meevalt.
Martijn Krabbendam: Cissé maakt een sterke indruk, heeft een jaar buitenspel gestaan dus zulke kleine blessures horen erbij. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Here we go again...maar valt misschien mee |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Voorbereiding=lichte spierblessures |
|
|
|
|
ZeikerT
|
|
|
heeft een jaar buitenspel gestaan dus zulke kleine blessures horen erbij. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: heb jij de tekst even mooi geparafrasseerd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door Royaal -- |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Kan iemand deze man de buitenspel regel uitleggen. Ik begrijp net dat hij een jaar lang buitenspel heeft gestaan!! |
|
|
|
|
FRNick
|
|
|
Laten we maar hopen met ze allen dat het meevalt.. Mogen na afgelopen seizoen toch eindelijk eens wat rendement gaan halen uit die gast. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goeie aankoop..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ja brand hem maar gelijk af, hij heeft toch de hele tijd blessures gehad man, altijd dat negatieve gedoe van jou... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 14:29 schreef Quiroz het volgende:[..] Ja brand hem maar gelijk af, hij heeft toch de hele tijd blessures gehad man, altijd dat negatieve gedoe van jou... Bij Roda had hij geen blessures en daar was het ook niks. |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Wel knap dan dat hij in zijn eentje ons Feyenoord van de mat heeft gespeeld |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Daarom zaten wij, Twente, PSV en 020 er ook achteraan... |
|
|
|
|
optimo
|
|
|
een hele goeie aankoop. Wil Munsterman hem niet...?????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 juli 2011 - 14:29 schreef Quiroz het volgende:[..] Ja brand hem maar gelijk af, hij heeft toch de hele tijd blessures gehad man, altijd dat negatieve gedoe van jou... Ik had het niet beter kunnen verwoorden! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Ik wel, maar ik doe het niet |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Interesse van PSV en ajax is nooit zo serieus geweest al die van Feyenoord en Twente.. In Twente lachen ze zich nu nog kapot dat ze Ruiz namen in plaats van Cissé.
Cissé is redelijk snel, fysiek sterk maar daar blijft het bij.. Geen man van voorzetten, geen man van doelpunten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hij heeft dit seizoen om te bewijzen dat hij wel goed is, we zullen het zien. Die jongen heeft gewoon meer zelfvertrouwen nodig.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
laat hem eerst maar is fit blijven, is het sowieso een goeie aanvulling bij de aanval |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Behalve de wedstrijden tegen Psv ajax en Feyenoord .. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Hopen dat t goed komt alleen met Fernandez gaan we t niet redden |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Wat gaan we niet redden? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Meest waarschijnlijk is dat hier de walvis bedoeld wordt. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Weet iemand of hij vanmiddag gewoon mee kan doen in de oefenwedstrijd tegen Vitesse Delft? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hoezo? Of hang je vaak met walvissen in de kroeg? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik zou het niet doen, een rondje geven is een onvoorstelbaar dure grap. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik heb nu eenmaal een zwak voor die vriendelijke reuzen |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Ach als hij net zoveel pijntjes heeft als Robben en de rest van het seizoen schiet hij er net zoveel in, dan mag hij wel eens een lichte blessure hebben, maar niet zoals vorig jaar natuurlijk. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 13:38 schreef Ronneke het volgende:Ach als hij net zoveel pijntjes heeft als Robben en de rest van het seizoen schiet hij er net zoveel in, dan mag hij wel eens een lichte blessure hebben, maar niet zoals vorig jaar natuurlijk. Wie? Robben??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Misschien kan hij in een rolstoel-elftal goed meekomen. Maar serieus: ik denk dat deze jongen een wel heel lage pijngrens heeft, zo erg dat hij buij iedere scheet doodziek is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 14:50 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Misschien kan hij in een rolstoel-elftal goed meekomen. Maar serieus: ik denk dat deze jongen een wel heel lage pijngrens heeft, zo erg dat hij buij iedere scheet doodziek is. Ja terwijl andere mensen met een cactus in hun reet de marathon lopen niet? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 14:50 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Misschien kan hij in een rolstoel-elftal goed meekomen. Maar serieus: ik denk dat deze jongen een wel heel lage pijngrens heeft, zo erg dat hij buij iedere scheet doodziek is. Je weet toch niet wat ie voelt? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 14:50 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Misschien kan hij in een rolstoel-elftal goed meekomen. Maar serieus: ik denk dat deze jongen een wel heel lage pijngrens heeft, zo erg dat hij buij iedere scheet doodziek is. doe nu eens echt serieus |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juli 2011 - 14:50 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:Misschien kan hij in een rolstoel-elftal goed meekomen. Maar serieus: ik denk dat deze jongen een wel heel lage pijngrens heeft, zo erg dat hij buij iedere scheet doodziek is. Hangt ook van de lucht af natuurlijk. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Is er al iets bekend over de ernst van de blessure? |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Niets meer over gehoord eigenlijk, dus neem aan dat het wel meevalt. Daarnaast stond er een stukje op fr-fans.nl van Raymond Verheijen die aangaf dat er in 2 weken nog geen blessures zijn geweest. Geen blessure dus?
Bron: http://fr-fans.nl/?p=lees&id=1899 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was uit voorzorg. Kan gewoon weer mee deze week. Zelfde als Isoufi. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2011 - 15:05 schreef Let it Snoo het volgende:Niets meer over gehoord eigenlijk, dus neem aan dat het wel meevalt. Daarnaast stond er een stukje op fr-fans.nl van Raymond Verheijen die aangaf dat er in 2 weken nog geen blessures zijn geweest. Geen blessure dus? Bron: http://fr-fans.nl/?p=lees&id=1899 Tx. Ook gelijk even ingevuld of ik denk dat Feyenoord sportief failliet is. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, uiteraard. Voor dit seizoen is t misschien niet alles, maar met al die jeugd hebben wij wel de toekomst. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Mee eens. Dit seizoen wordt misschien niet top, maar er is tenminste een gezonde organisatorische basis om op verder te bouwen. Kan niet wachten tot we weer beginnen trouwens! Heb er wel vertrouwen in dat er nog 1 of 2 versterkingen komen en we dit seizoen Europees voetbal halen. |
|
|
|